Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 62 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 3.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική ανάπτυξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating Transformative Experiences of Secondary Education Teachers and their possible implications on the teaching process: A case study of teachers in the Prefecture of Imathia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΡΟΥΖΙΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας οι εκπαιδευτικοί βιώνουν σημαντικά γεγονότα ή και μετασχηματιστικές εμπειρίες, οι οποίες λαμβάνουν τη μορφή κρίσιμων περιστατικών ικανών να προκαλέσουν αλλαγές στις αντιλήψεις και τις πρακτικές τους. Μέσα από τη διαδικασία του κριτικού στοχασμού, όπως αυτή ορίζεται στα πλαίσια της μετασχηματίζουσας μάθησης, οι εκπαιδευτικοί επανεξετάζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τeachers' views on the role of the principal in the acquisition of professional competence and self-efficacy of teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μπούρου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση της επαγγελματικής επάρκειας και αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό η έρευνα επικεντρώθηκε στη μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό Αχαΐας, αναφορικά με τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση επαγγελμ...
Η αξιοποίηση του mentoringστην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of mentoring in professional development of primary education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Καρακατσάνη, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Εισαγωγή:Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί διεθνώς μια από τις πλέον διαδεδομένες στρατηγικέςεμψύχωσης, υποστήριξης, κοινωνικοποίησηςκαι καθοδήγησης των εκπαιδευτικών, που ενθαρρύνει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και συνδράμει στην παροχή υψηλής ποιότητας διδακτικού και παιδαγωγικού έργου.
Σκοπός: Η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' evaluation and their professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
ΣΒΑΡΝΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και την επαγγελματική ανάπτυξή τους. Η πρωτοτυπία της έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι επιχειρείται η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για την αξιολόγηση και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Talent administration in education and professional development of teachers through coaching and mentoring [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαβασιλείου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση ενός ιδιαίτερα σημαντικού στον τομέα της εκπαίδευσης θέματος, αυτού της διοίκησης ταλέντων στην εκπαίδευση και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών μέσω του coaching και του mentoring. Αρχικά παρουσιάζονται και αναλύονται βασικές θεωρητικές θέσεις που σχετίζονται με τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων και της ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professionalism, professional development and professional identity of female secondary school principals. A qualitative approach. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μάγκλαρη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη έρευνα ασχολείται με τη διερεύνηση στοιχείων που συνθέτουν, διαμορφώνουν και αλληλοεπηρεάζουν τον επαγγελματισμό, την επαγγελματική ανάπτυξη και την επαγγελματική ταυτότητα γυναικών σε θέση ευθύνης σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από την εξελικτική τους πορεία πριν την ανάληψη της θέσης ευθύνης και στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Πρωτοπόρα στο εί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Principal as manager and as coach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Διαμαντόπουλος, Χαράλαμπος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το managerial coaching είναι μια πρακτική ή ένα εργαλείο για τον/ην manager, με το οποίο μπορεί να υποστηρίξει τους υπαλλήλους του/ης για να βελτιώσουν την επαγγελματική τους απόδοση. Σκοπός της ανά χείρας εργασίας είναι η καλύτερη κατανόηση του ρόλου του/ης διευθυντή/ντριας σχολικών μονάδων ως manager και ως coach, μέσα από την περιγραφή των εμπειριών και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και διευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effect of mentoring on the professional and personal development of the heads of Nursery Schools. Opinion’s investigation of the heads of Nursery Schools in the Region of Central Macedonia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μακρή, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή του θεσμού του μέντορα στον τομέα της εκπαιδευτικής ηγεσίας ενδέχεται να συνεπάγεται ποικίλα οφέλη για τους καθοδηγούμενους τόσο για την επαγγελματική όσο και για την προσωπική τους ανάπτυξη. Ο τομέας της προσχολικής εκπαίδευσης μπορεί να ωφεληθεί τα μέγιστα από την ανάπτυξη μεντορικής σχέσης μεταξύ των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και συναδέλφων τους που μπορούν να διαδραματίσουν τον ρόλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentoring as a tool for personal and collective professional development: views of teachers and principals at primary level [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Τσίλιου, Μερόπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή που οι συνθήκες στην εκπαίδευση γίνονται όλο και πιο απαιτητικές και δύσκολες για τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές, καθίσταται απαραίτητη η στήριξη και η επαγγελματική ανάπτυξη των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο πλαίσιο της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής των σχολικών μονάδων το μέντορινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό μέσο στήριξης, επιμόρφωσης και επαγγελματική...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΦΥΤΙΛΑΚΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα διερεύνησε κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής βιώνουν επαγγελματική εξουθένωση και κατά πόσο η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μπορεί να λειτουργήσει ως προληπτικό μέτρο της επαγγελματικής εξουθένωσης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών. Διεξήχθη πρωτογενής ποσοτική έρευνα χρησιμοποιώντας κλειστό δομημένο ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 150 εκπαιδευτικών συμπλήρωσε το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The research of perceptions of the first grade Aitoloakarnanian teachers related to teaching evaluation in the school unit level [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Λαδιά, Λαμπρινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συγγραφή της παρούσας εργασίας προέκυψε από τον προβληματισμό μας πάνω στις πρόσφατες εξελίξεις που λαβαίνουν χώρα στον εκπαιδευτικό χώρο και αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού τους έργου. Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την ατομική τους αξιολόγησή και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου σε επίπεδο σχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance school education as a lever for teachers' professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καραγγέλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Την άνοιξη του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, εισήχθη στην Ελλάδα η σχολική εξ αποστάσεως διδασκαλία, πρακτική η οποία ανέτρεψε άρδην τα εκπαιδευτικά δεδομένα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις συνθήκες της ψηφιακής εποχής, μετασχημάτισε συνολικά την εκπαίδευση, αναδεικνύοντας νέες απαιτήσεις και ρόλους για τους εκπαιδευτικούς. Με την παρούσα ποσοτική έρευνα, η οποία εκπονήθηκε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of teacher assessment to their professional growth and educational work. Views and opinions by Secondary Education teachers in the Prefectures of Achaia and Ilia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Τσώκου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών γύρω από την αξιολόγηση τους και την σύνδεση της με τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και την υποστήριξη της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Επιπρόσθετα, επιχειρεί τη διερεύνηση των προβλημάτων που πιθανόν να υπάρξουν κατά την εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης και επικεντρώνεται στις προτιμώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of high school teachers in the prefecture of Aetolia-Acarnania to their training on parental engagement issues in school education and its contribution to their professional development. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Βρέκος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά απόψεις καθηγητών λυκείου για την συμβολή της επιμόρφωσης στο θέμα της γονεϊκής εμπλοκής, στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Διερευνά ακολουθώντας μια ποσοτική μεθοδολογία τις αντιλήψεις τους σχετικά με τη συμβολή της επιμόρφωσης στην επαγγελματική και προσωπική τους βελτίωση, στη βελτίωση της διδακτικής πράξης και τη μείωση των προβλημάτων συνεργασίας μεταξύ σχολείου-οικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Exploring the role of adolescents' self-efficacy and self-esteem in developing a professional identity" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΡΟΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάγκη για διερεύνηση του ρόλου της αυτο-αποτελεσματικότητας στη λήψη αποφάσεων έχει διατυπωθεί από αρκετούς ερευνητές τα τελευταία χρόνια, κυρίως στη διεθνή βιβλιογραφία. Στον ελλαδικό χώρο λίγες έρευνες πραγματεύονται το ζήτημα των πεποιθήσεων αυτο-αποτελεσματικότητας των εφήβων, παρόλο που το θέμα της επαγγελματικής ανάπτυξης του ατόμου απασχολεί όλο και περισσότερο τους μελετητές. Σκοπός της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“The role of school leadership in professional learning community operation” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Μακρή, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης (ΕΚΜ) αποτελούν συνεργατικές κοινότητες που αναπτύσσονται μεταξύ των εκπαιδευτικών, οι οποίες συμβάλλουν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη, στο πλαίσιο ενός θετικού μετασχηματισμού των σχολείων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αποτύπωση της ελληνικής σχολικής πραγματικότητας όσον αφορά τις ΕΚΜ, εστιάζοντας στο κατά πόσον αυτές εφαρμόζονται στα σχολεία της πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"In the Age of Distance Education: Positions of Primary School Teachers on Distance Education Programs, their involvement to Professional Development and the provision of Distance Learning, due to COVID-19" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Σαρβάνη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 επέφεραν σημαντικές αλλαγές στον τομέα της προσωπικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και της Δια βίου Μάθησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ιχνηλάτηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα στις Τ.Π.Ε. και στη συμβολή αυτών, στην παροχή εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ειδικότερα, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The views of teachers of Primary Education of Piraeus on the subject of their professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Πέτρου, Αντιγόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Πειραιά σχετικά με την επαγγελματική τους ανάπτυξη καθώς και τη συμβολή του διευθυντή της σχολικής μονάδας σε αυτή. Για την ολοκλήρωση της ερευνητικής διαδικασίας ακολουθήθηκε ποσοτική μέθοδος και πραγματοποιήθηκε σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 90 εκπαιδευτικοί Π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the views of Primary education teachers on the need to design training programs for the integration of distance education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παπουλίδου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την αναγκαιότητα πραγματοποίησης επιμορφωτικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι οποίες θα συμβάλουν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη, στην εισαγωγή ψηφιακών και τεχνολογικών μέσων διδασκαλίας στην εκπαίδευση, στην καθιέρωση της ανοιχτής μάθησης και της προσαρμογής των μαθησιακών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A study of the teachers educational needs in the private coaching schools of Secondary Education on issues concerning their professional development, at the prefecture of Trikala.g [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Σκουμή, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας έρευνας συνιστά η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των καθηγητών, που εργάζονται στα φροντιστήρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην πόλη των Τρικάλων. Η δομή της διπλωματικής εργασίας αφορά στο θεωρητικό και στο ερευνητικό πλαίσιο. Στο θεωρητικό πλαίσιο διασαφηνίζονται οι έννοιες της Διά βίου μάθησης, της κατάρτισης, της επιμόρφωσης, της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, καθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The pedagogical use of the mobile phone as a language teaching tool: practices of refugee teachers focusing on their Professional Development (PD) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
04-09-2021 [2021-09-04]
Αρμπάτση, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The centrality of the mobile phone in refugees’ daily lives, coupled with the pedagogical potential of this device in second language teaching and refugee education, constitute a promising educational recommendation which, though lacks significant research background. The purpose of this study is to explore the practices and perceptions of teachers on the mobile phone usefulness and integration as...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of secondary education teachers in school distance learning during the period of the Covid-19 pandemic as a professional development factor: Perceptions of secondary education teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Ταμπάκη, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): H επικράτηση της πανδημίας Covid-19 επέβαλε με την υιοθέτηση αυστηρών πρωτοκόλλων την αναστολή λειτουργίας με φυσική παρουσία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και την αποκλειστική εφαρμογή για μεγάλο χρονικό διάστημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (τηλεκπαίδευσης). Η έλλειψη ανάλογου προηγούμενου στην πρώτη και δεύτερη βαθμίδα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εγείρει προβληματισμούς για το αν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Α research on views and attitudes of female elementary and secondary education Roma students at Volos city for the significance of language courses to their personal and professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καφίδα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση, Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικές Ανισότητες, της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, αποτελεί μία ποιοτική έρευνα αντιλήψεων - στάσεων Ρομά μαθητριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που φοιτούν σε σχολεία του Βόλου, σχετικά με τη σημασί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' perceptions of the necessity of their professional development in relation to the education of students with ethnocultural diversity. The case of the Prefecture of Argolida [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Φλωρής, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία παρουσιάζει τις αντιλήψεις των δασκάλων του Νομού Αργολίδας σχετικά με την αναγκαιότητα της επαγγελματικής τους ανάπτυξης για να μπορούν να ανταποκριθούν στην εκπαίδευση μαθητών με εθνοπολιτισμική ετερότητα. Το δείγμα της έρευνας ήταν 70 δάσκαλοι και δασκάλες (27,1% άντρες και 72,9% γυναίκες). Ο ερευνητής χρησιμοποίησε τη βολική δειγματοληψία. Τα βασικότερα ευρήματα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions and attitudes of junior high school teachers concerning the necessity for their own professional development in the field of managing cultural diversity in the classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γαλανοπούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα σύγχρονα δυτικά κράτη, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της συνύπαρξης των πολιτισμικά «διαφερόντων» πολιτών. Γι’ αυτό καταβάλλεται προσπάθεια μέσω της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης να καλλιεργείται η αλληλεπίδραση, η ειρηνική συνύπαρξη, η συνεργασία και ο αλληλοσεβασμός. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό διαδραματίζει το σύγχρονο σχολείο, το οποίο από απλός αναμεταδότης γνώσεων έχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relationship between professional development and self-efficacy through the perceptions of secondary school teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
Γεώργιος, Γαρδίκας
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά την επίδραση της επαγγελματικής τους ανάπτυξης στην αυτο-αποτελεσματικότητα τους. Στην υλοποίηση της έρευνας υιοθετήθηκε η ποσοτική έρευνα και το δείγμα αποτέλεσαν 130 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μόνιμοι και αναπληρωτές οι οποίοι υπηρετούν σε γυμνάσια του Δήμου Βόλου. Για τη συλλογή των δεδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MECHANISMS OF INTEGRATION AND SUPPORT OF SUBSTITUTE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION IN THE GREEK EDUCATION SYSTEM. THE ROLE OF THE D.O.E. AND TEACHERS 'ASSOCIATIONS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η πρώτη φορά που ένας εκπαιδευτικός καλείται να διδάξει σε μία σχολική τάξη είναι ζωτικής σημασίας. Υπάρχει μεγάλη χαρά που επιτέλους θα κάνει πράξη όσα έμαθε στο πανεπιστήμιο , αλλά και μεγάλος φόβος για το αν θα μπορέσει να φανεί αντάξιος των προσδοκιών τόσο του ίδιου όσο και των μαθητών του. Γι’ αυτό χρειάζεται μέριμνα από τη μεριά της πολιτείας και των συνδικαλιστικών οργανώσεων με σκοπό να εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE IMPROVEMENT OF THE EDUCATIONAL WORK THROUGH THE PROCESS OF TEACHERS' SELF-EVALUATION. NURSERY SCHOOL TEACHERS' VIEWS IN THE CORINTHIAN DISTRICT. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αυτοαξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι θεσμικά υποχρεωτική και επαφίεται στην ευχέρεια του κάθε εκπαιδευτικού για το αν θα μπει στη διαδικασία να αξιολογήσει το έργο του, ώστε να πάρει την απαραίτητη ανατροφοδότηση, που θα τον οδηγήσει στη βελτίωσή του και τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical reflection of teachers on their ever-changing professional role and the emerging need for their training in the context of transformative learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μακρυκώστα, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διερευνά την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης στοιχείων της θεωρίας και της πρακτικής της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον διαρκώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό τους ρόλο στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης προσωπικής και επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Ακολουθώντας ποιοτική ερευνητική προσέγγιση συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω συνεντε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The European Erasmus + (KA2) program as a basis for the design of secondary education teacher training programs. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Χρυσοχοϊδης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθεί η σημασία των προγραμμάτων Erasmus+ στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης και της επιμόρφωσης των καθηγητών της Μέσης Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα διερευνώνται διάφοροι παράμετροι σχεδιασμού και υλοποίησης του προγράμματος καθώς και ο αντίκτυπος της συμμετοχής για τους εκπαιδευτικούς στο Erasmus+ (KA2), μέσα από τις απόψεις δέκα εκπαιδευτικών. Από την έρ...