Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 26 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μετανάστες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
27-9-2024
ΝΙΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών για την εμπλοκή των μεταναστών γονιών στη μαθησιακή διαδικασία των παιδιών τους και τον εντοπισμό των πρακτικών ενθάρρυνσης που χρησιμοποιούν προκειμένου να υπάρξει μια πιο άμεση και ουσιαστική σχέση συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια. Η έρευνα στηρίχτηκε πάνω στους έξι τύπους γονικής εμπλοκής σύμφωνα με τη θεωρία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult education, transformative learning, and socially vulnerable groups: Perspectives of learners and instructors in Greek as a Second/Foreign Language teaching programs for migrants and refugees, provided by a Non-Governmental Organization. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, λόγω της αύξησης του αριθμού των προσφύγων που έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας και διαμένουν σε δομές, παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για την εκπαίδευσή τους. Αυτό γίνεται με σκοπό να τους βοηθήσει να ενσωματωθούν επιτυχώς στην ελληνική κοινωνία. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων προσφύγων και μεταναστών που συμμετέχουν σε προγράμμα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Investigation of the perceptions of Secondary education teachers regarding language policy in Greece with a view to the integration of immigrants in schools» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Εμμανουηλίδης, Νεκτάριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην ολοένα και πιο πολυπολιτισμική Ελλάδα συνεχώς υπάρχει η ανάγκη για τη μόρφωση περισσότερων δίγλωσσων παιδιών, τα οποία μάλιστα προέρχονται από διαφορετικές χώρες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των απόψεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διγλωσσία, τη δίγλωσση εκπαίδευση και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα τα δίγλωσσα σχολεία. Στην έρευνα συ...
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Μαρινάκης, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια για τον προσδιορισμό των παραγόντων που παρακινούν ενήλικους πρόσφυγες και μετανάστες να συμμετέχουν σε προγράμματα μη τυπικών μορφών εκπαίδευσης. Επιπλέον, διερευνώνται τα οφέλη που προκύπτουν από την εκπαίδευση και από τη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια και τη συμμετοχή εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτριών ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparative Study of digital educational material’s implementation for pupils learning Greek as a second language in ZEP and abroad [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Κασσωτάκη, Κωνσταντίνα -Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The current study refers to the comparative implementation of digital educational material in four pupils in two different contexts, namely two pupils of Albanian and Indian descent in the Reception Class of the Zone of Educational Priority in a primary school on Zakynthos island and two pupils of Greek descent who attended online lessons abroad and study Greek as a second language. The study make...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural activities: Culture as a means of integrating refugees and immigrants in host societies. The case of Lesvos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-06-2022 [2022-06-24]
ΣΤΑΜΑΤΟΥΚΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η προσφυγική και μεταναστευτική κρίση έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στη συνύπαρξη διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων εντός της ελληνικής κοινωνίας. Μέσα σε αυτό το νέο πολυπολιτισμικό περιβάλλον, η Λέσβος συνιστά μία ιδιαίτερη περίπτωση, αφού λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί μία από τις κυριότερες πύλες εισόδου προσφύγων και μεταναστών. Στην παρούσα εργασία, εξετάζεται η Λέσβος, ειδικότερα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transmedia storytelling in language learning for refugees and migrants: Developing an ecology of interconnected narrative spaces. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Βασιλειάδου, Ελεωνόρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The number of refugees is growing rapidly and according to the UN High Commissioner for Refugees (UNHCR) more than 84 million people were forced to flee their home countries in 2021 worldwide. When it comes to education, the presence of multicultural classrooms along with the technological advancement has heightened the need for alternative ways of teaching that will provide the opportunity to be ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes of Greek border residents towards refugees and migrants: the case of Evros region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-02-2022 [2022-02-26]
Nazli, Sotiria
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The unprecedented number of refugees and migrants arriving to Europe due to global conflicts and political and economic crisis has reshaped the domestic landscapes of host-societies. Diversity is now the norm. However, it turns locals to be skeptical towards refugees and migrants due to their cultural distance. Numerous studies have attempted to capture locals’ attitudes towards refugees and migra...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the contribution of Transformative Learning (TL) adult educational programmes to developing intercultural competency among locals living in communities hosting refugee and migrant populations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές προς τη χώρα μας και την Ευρώπη, γενικότερα, των τελευταίων δεκαετιών, έχουν αλλάξει τον χαρακτήρα των σύγχρονων κοινωνιών, οι οποίες, πλέον, χαρακτηρίζονται από μεγάλη κινητικότητα πληθυσμών διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης. Οι τοπικές κοινωνίες καλούνται να εφαρμόσουν τις πολιτικές διαχείρισης του προσφυγικού ζητήματος, χωρίς, ωστόσο, να είναι επαρκώς ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions and attitudes of kindergarten teachers on issues of immigrant students studying in preschool education. Investigation of training needs of kindergarten teachers in the prefecture of Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Σγαρδέλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση και η αποτύπωση των αντιλήψεων και στάσεων των νηπιαγωγών σχετικά με τη διαπολιτισμική αγωγή και τη συμμετοχή μεταναστών μαθητών στη σχολική τάξη, καθώς και η καταγραφή των απόψεων νηπιαγωγών αναφορικά με τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και αγωγής.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης κατά το...
Η συμμετοχή των μεταναστών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, στην Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The participation of immigrants in Second Chance Schools, in the Region of Central Macedonia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Δάκου, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να διερευνήσει τη συμμετοχή ενηλίκων μεταναστών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν ημιδομημένες, σε βάθος συνεντεύξεις με 18 εκπαιδευόμενους μετανάστες, που φοιτούσαν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, εξετάζοντας τα κίνητρα που τους παρακίνησαν να συμμετάσχουν, τα εμπόδια που πιθανώς έχουν επηρεάσε...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Τερτίπη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η σύγχρονη κοινωνία μεταλλάσσεται ωθούμενη από την παγκοσμιοποίηση και την έντονη μετανάστευση των τελευταίων ετών. Σε αυτή την νέα πολυπολιτισμική κοινωνία η εκπαίδευση παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενσωμάτωση των μεταναστών και των προσφύγων στους τόπους προορισμού. Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις οι εκπαιδευτικοί είναι αναγκαίο να λειτουργούν χωρίς προκαταλήψεις. Σκοπός της έρευνας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult education with refugee and immigrant background in Greece: a systematic bibliographic review of the dissertation of the Hellenic Open University. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΚΑΛΑΝΤΖΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα στα πλαίσια μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας, οι πολίτες που ζουν σε
αυτήν πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να ακολουθούν τις εξελίξεις και να
αναπτύσσουν ανάλογα τις δεξιότητές τους. Πλέον, ο ενήλικος πληθυσμός των
περισσότερων κοινωνικών δομών παγκοσμίως χαρακτηρίζεται από ανομοιογένεια,
λόγω των μεγάλων προσφυγικών και μεταναστευτικών εισροών που έχουν
σημειωθεί, καθώς πρόκειται για...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Discourse Analysis and Multiliteracies: Representations of refugees and immigrants in mass culture texts [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
ΜΠΙΘΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε μια ταχύτατα εξελισσόμενη, πολυπολιτισμική και πολυφωνική κοινωνία, η οποία εμπλουτίζεται πολιτισμικά με τις διαρκώς αυξανόμενες εισροές προσφύγων και μεταναστών/-τριών, γεννάται η ανάγκη ανάδειξης των Λόγων μειονοτικών ομάδων, ώστε να συνδεθούν και να ερμηνευτούν σύμφωνα με το κοινωνικο-πολιτισμικό πλαίσιο, εντός του οποίου αρθρώνονται. Η συγκεκριμένη εργασία, αξιοποιώντας εργαλεία από την Κρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School violence and ethno-cultural diversity: the case of school bullying in the Municipality of Marathon, Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θέου, Αντιγόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των γονέων των γηγενών παιδιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Μαραθώνα αναφορικά με τo σχολικό εκφοβισμό, τη σχέση αυτού με την εθνο-πολιτισμική ετερότητα και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου αυτού. Η ποιοτική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 12 ατόμων, οδήγησε σε κάποια σημαντικά συμπεράσματα.
Αξίζει να σημειωθεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mother Tongue and Bilingual Education: The example of an Intercultural Center in the city of Karditsa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Σφήκας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα κατά την τελευταία δεκαετία πρωταγωνιστεί στο προσφυγικό ζήτημα, το οποίο βρίσκεται πολύ ψηλά στην πολιτική ατζέντα. Η είσοδος των προσφύγων έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για μια σειρά από αλλαγές στην εκπαίδευση, με απώτερο σκοπό την ομαλή ένταξη των μαθητών-προσφύγων, στις αίθουσες της τυπικής εκπαίδευσης. Όμως, ακόμα και σήμερα το εγχείρημα παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες, με σημαντικότ...
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Μαρούγκα, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις και οι εμπειρίες διδασκόντων στη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς τη δημιουργία και εκπόνηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και πιο συγκεκριμένα των μεταναστών. Στην έρευνα συμμετείχαν δέκα εκπαιδευτές σε ΕΠΑΛ, επαγγελματικά κέντρα και ιδρύματα επαγγελματικής κατάρτισης. Από την έρευνα δι...
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Βούζα, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος του μαθήματος της Λογοτεχνίας στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε ενήλικες μετανάστες στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο, προτάθηκαν δραστηριότητες που εστιάζουν στην επικοινωνιακή προσέγγιση των κειμένων, αλλά και στην εξοικείωση των ενήλικων μαθητών σε συγκεκριμένους γλωσσικούς τύπους. Η διδακτική προ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The street has its own history: Fylis street [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ιστορία της οδού
Φυλής. Η οδός Φυλής έχει χαραχτεί στο συλλογικό φαντασιακό ως ο δρόμος του
πληρωμένου έρωτα και των οίκων ανοχής. Οι τελευταίοι λειτουργούν ετεροτοπικά
στον αστικό ιστό, μπορούν εύκολα δηλαδή να εντοπιστούν στον χώρο αλλά στην
πραγματικότητα βρίσκονται «έξω» από αυτόν. Όμως, η οδός Φυλής δεν είναι μόνο οι
οίκοι ανοχής....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching L2 to migrants: A case study of strengthening vocabulary through storytelling to migrant students of 14-17 years of age in a non-formal education context. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Νένου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The main purpose of this case study is to explore the effectiveness of the storytelling instruction in L2 vocabulary enhancement for migrant and refugee students in a non-formal education setting. Five children participated in the research aged 14-17 years coming from Afghanistan, Pakistan and Egypt. Two stories were selected and modified according to the participants’ L2 literacy. Before the inst...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of municipal social structures in integrating juvenile immigrants / refugees into the education and social fabric of a city. The case of the municipality of Keratsini Drapetsona. Investigation of the views of teachers and representatives of the municipality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μιχάλογλου, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας, που αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης, ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να επιτευχθεί η ανταπόκριση των δημοτικών κοινωνικών υπηρεσιών στην εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη των ανήλικων μεταναστών/προσφύγων στον αστικό ιστό. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται αρχικά οι βασικές έννοιες του θέματος που ερευνάται και περιγράφονται οι διαφορετικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ Perceptions of their Undergratuate Studies and Training Programs Concerning Intercultural Education Issues [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Καραγιάννη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή όπου το μεταναστευτικό κύμα γίνεται όλο και πιο έντονο στη χώρα μας, η εκπαίδευση των μεταναστών, ενηλίκων καθώς και παιδιών , έχει μπει στο στόχαστρο της πολιτικής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά όλης της Ευρώπης. Η ένταξη, σχολική και μη των μεταναστών και των παιδιών μεταναστών και η σχολική τους αποτυχία ή επιτυχία παραμένει κύριο πρόβλημα. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ως στόχο την διερεύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educators' views and attitudes on the cultural responsiveness of dyslexia assessment in students with diverse socio-lingual backgrounds [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-07-2019 [2019-07-21]
Κουλοσούσα, Φρειδερίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The current study was founded on previous research concerning the challenges when assessing dyslexia in diverse groups' educational needs. The research hypothesis was based upon the question concerning the effectiveness of current dyslexia assessment methodologies in the case of culturally diverse students. A case study with seventeen interviews was conducted in C.E.C.S. institutes. Participants w...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The Greek School in the Age of Interculturalism. Teacher's views on policies for managing the educational needs of immigrant and refugee children " [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παλάσκα, Χαραλαμπία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ένταξη παιδιών μεταναστών και προσφύγων στις τάξεις των ελληνικών σχολείων, ως αποτέλεσμα της μεταναστευτικής δραστηριότητας από τις ανατολικές χώρες, έχει προκαλέσει μία αναπόφευκτη αναπροσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εντονότερη ανομοιογένεια που χαρακτηρίζει πια το ελληνικό σχολείο καθιστά αναγκαία την υιοθέτηση μέτρων που θα επιτρέψουν την κατά το δυνατόν πιο ομαλή και επιτυχημένη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the training needs of nursing staff working at the General Hospital of Karditsa, in the intercultural care of immigrants / refugees and Roma. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΚΟΤΣΙΑΡΙΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι μετανάστες / πρόσφυγες και οι Ρομά, ως χρήστες του ελληνικού συστήματος υγείας, πρέπει να αντιμετωπίζονται από τους επαγγελματίες υγείας ως ασθενείς με διαφορετική πολιτισμική κουλτούρα και να λαμβάνουν αποτελεσματική φροντίδα από κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, που να διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες στην Διαπολιτισμική Υγεία. Η έρευνα στην Διαπολιτισμική Νοσηλε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Education and parental involvement: Expectations and practices of Palestinian parents [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2017 [2017-09-22]
Λαζαρίδου, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα μελετάται ο ρόλος της γονικής εμπλοκής στην εκπαιδευτική πορεία των παιδιών. Έχει παρατηρηθεί ότι το διαφορετικό πολιτισμικό κεφάλαιο των γονέων είναι αυτό που διαφοροποιεί τις στάσεις τους απέναντι στη μάθηση και καθορίζει τις εκπαιδευτικές τους επιλογές. Επομένως, οι ανισότητες στην εκπαίδευση έχουν χαρακτήρα ταξικό και σχετίζονται με μορφωτικά και κοινωνικά προνόμια. Μέσα απ...