Βρέθηκαν 36 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Teachers
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Studying the Training Needs of Primary Education Teachers in Teaching Children with Autism in the Light of Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μουζουράκη, Χρυσάνθη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Κατά τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μία σημαντική προσπάθεια για αντιμετώπιση των ανισοτήτων σε εκπαιδευτικό και ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο. Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό έχει κεντρική σημασία προς αυτή την κατεύθυνση, με τη συμπερίληψη τους στην εκπαίδευση να κρίνεται επιβεβλημένη. Ωστόσο, εντοπίζονται με βάση την προγενέστερη βιβλιογραφία διάφορα σχετικά π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of formative assessment in the Primary school subject «Sciences»: Recording practices and researching perceptions of Primary Education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ναγκολούδης, Άγγελος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσαν οι πρακτικές και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων, σχετικά με την αξιοποίηση της διαμορφωτικής αξιολόγησης στο διδακτικό αντικείμενο «Φυσικά». Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο τα ερωτηματολόγια. Ο τελικός αριθμός συμμετεχόντων ήταν 168.
Τα ευρήμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The views of Secondary Education teachers about the function of their schools as learning organizations and the role of school leadership [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σιδηροπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το μετασχηματισμό του σχολείου σε οργανισμό
μάθησης και το ρόλο που διαδραματίζει η σχολική ηγεσία» διερεύνησε τις απόψεις των
εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά
με το κατά πόσο τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στην ελληνική επικράτεια λειτουργούν ως ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ perceptions on multicultural education in Greece: Challenges and policies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2022 [2022-09-03]
Ζαχαροπούλου, Αθανάσια
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to investigate the Greek teachers’ views on the challenges they face in intercultural settings and explore if and how the policies of the Greek Ministry of Education, concerning those classes, affect the teaching procedures and are liable for those challenges. Eight semi-structured interviews were conducted with kindergarten and primary school teachers that have at lea...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modelling in Mathematics Education: Mathematics teachers’ views and knowledge [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
ΜΑΘΙΟΥΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η μαθηματική μοντελοποίηση είναι μια διαδικασία που έχει ως στόχο την αναπαράσταση ενός πραγματικού προβλήματος με τη χρήση κατάλληλων μαθηματικών εργαλείων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται η γνώση και οι στάσεις των εκπαιδευτικών μαθηματικών σχετικά με τη μαθηματική μοντελοποίηση. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί την μον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professional burnout in teachers of Primary Education: The case of teachers in multigrade primary schools of Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Μπαϊρακτάρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εξέταση του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών των ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων της Ελλάδας. Το δείγμα αποτελούταν από 174 εκπαιδευτικούς από τις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, που υπηρετούσαν στα ολιγοθέσια σχολεία κατά το σχολικό έτος 2020-2021. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν τρία ερωτηματολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Occupational Stress and Efficiency of Secondary Education Teachers: The case of the Kozani Regional Unit» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κοκοβιάδου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης αναφορικά με το εργασιακό άγχος και την αποδοτικότητά τους. Στο δείγμα συμμετείχαν 230 εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, χρησιμοποιώντας ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2021. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Total Quality Leadership and Management in Education. Opinions of Secondary Education Teachers of the Regional Unit of Ioannina for Leadership as a parameter of Total Quality Management [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ντόκας, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επικεντρώθηκε στη διερεύνηση της συμβολής της Ηγεσίας στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στην έρευνα συμμετείχαν 128 εκπαιδευτικοί Γυμνασίων, Γενικών ή Επαγγελματικών Λυκείων της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων και στην διεξαγωγή της αξιοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος. Με δομημένα ερωτηματολόγια, διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Conflict management strategies in the modern school environment. The role of the principal in the decision-making process and the attitude of the teachers towards the phenomenon in the secondary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χατζηκυριάκου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σύγκρουση είναι φαινόμενο που μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε οργανισμό. Αναφέρεται κύρια σε καταστάσεις παρανόησης ή διαφωνίας και προκαλείται μέσα από τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτές οι ανάγκες, τα ενδιαφέροντα, οι αξίες των ατόμων που αποτελούν τον οργανισμό. Οι συγκρούσεις δεν είναι ούτε εποικοδομητικές ούτε δυσμενείς, αλλά οι τρόποι χειρισμού τις καθιστά θετικές ή αρνητικές. Οι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual Literacy: Teachers' perceptions of the role of image in history book and their visual thinking strategies in 3rd grade of seconday education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Πετκίδου, Λουκία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ιστορία χαρακτηρίζεται ως η μνήμη της ανθρωπότητας, καθώς σε αυτήν περιγράφεται η ανθρώπινη εξέλιξη. Ως σχολικό μάθημα στοχεύει στην κατανόηση των γεγονότων και στην καλλιέργεια ιστορικής σκέψης. Ωστόσο, μεγάλη μερίδα μαθητών την θεωρεί δύσκολο και βαρετό μάθημα. Η άποψη αυτή όμως, μεταβάλλεται όταν η διδασκαλία της προσεγγίζεται μέσω του οπτικού γραμματισμού ο οποίος βοηθά το άτομο να αναπτύξει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Greek as a Second Language to primary school students of diverse linguistic background, with a limited knowledge of Greek. Ways to support newcomers in a reception classroom and teachers’ perceptions towards multicultural education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Μανδραβέλη, Αντωνία Δανάη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This postgraduate dissertation attempts to investigate and note the views of teachers working in primary schools in the area of Chania, Crete with refugee or immigrant students, regarding the entry of these students and their educational integration. These issues are gaining ground, as they emerge in most Greek schools as a result of the current conditions of the refugee crisis, the migration flow...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions, the attitudes and the readiness of Physical Educators of primary education about the application of Intercultural Practices. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Δημοπούλου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά τις αντιλήψεις, τις στάσεις και την ετοιμότητα των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή διαπολιτισμικών πρακτικών. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 Καθηγητές Φυσικής Αγωγής και ενώ η επιλογή τους ήταν τυχαία, οι μισοί από αυτούς είχαν εμπειρία σε σχολεία με μεγάλο αριθμό μαθητών με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Η μεθοδολογία της έρευνας που χρησιμοπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary Education Teachers towards the Revision of School Self-Evaluation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
Μενεγάτος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας αποτελεί μορφή εκπαιδευτικής αξιολόγησης η οποία
φαίνεται ότι προκρίνεται διεθνώς, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού
έργου και την αποτελεσματικότερη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Στην Ελλάδα, τις
τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, παρά τις αλλεπάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις, δεν έχει
εφαρμοστεί συστηματικά κάποια μορφή εκπαι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Emotional intelligence and transformational leadership. Investigate primary education teachers perceptions of the role of principals emotional intelligence in leading educational organizations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Καρκατζούλη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει την ύπαρξη συσχέτισης ανάμεσα στο δείκτη συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών και την άσκηση μετασχηματιστικής ηγεσίας σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα εξετάστηκε ποια χαρακτηριστικά της μετασχηματιστικής ηγεσίας θεωρούν σημαντικά οι εκπαιδευτική των δημόσιων σχολείων. Στη συνέχεια, αφού μετρήθη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL LEADERSHIP WITH OCCUPATIONAL STRESS AND BURNOUT OF SECONDARY EDUCATION TEACHERS IN TIME OF THE ECONOMIC CRISIS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Τσιγάνης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες του εργασιακού άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης απασχολούν ολοένα και περισσότερο τη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Οι έρευνες που διεξάγονται έχουν ως στόχο να εντοπίσουν τους παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τις δύο αυτές μεταβλητές. Ένας από αυτούς τους παράγοντες είναι και η εκπαιδευτική ηγεσία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και αντιλήψει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of education (in service training) to intercultural readiness of Primary Education teachers in the Prefectural unit of Corinth [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Σουλιώτη, Χρυσάνθη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της Διπλωματικής είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ΠΕ Κορινθίας, όσον αφορά τον ρόλο της επιμόρφωσης στη διαπολιτισμική τους ετοιμότητα.
Η έρευνα είναι ποσοτική και βασίζεται σε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο, ως ερευνητικό εργαλείο, το οποίο ελέγχθηκε για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του. Στην έρευνα συμμετείχαν ενενήντα επτά εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
After all, is my student bilingual? Roma students and bilingualism as recognition of their right to an en equal educational process. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπούρμπου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι αντιλήψεις, οι στάσεις και οι γνώσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ70), που διδάσκουν σε τάξεις με μεγάλο ποσοστό μαθητών Ρομά, όσον αφορά τη δίγλωσση ταυτότητα των Ρομά μαθητών τους. Πιο συγκεκριμένα αφού προσεγγίσαμε εθνοπολιτισμικά και ταξικά την παρουσία των Ρομά στην Ελλάδα εστιάσαμε στην αμφίδρομη σχέση εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών με τους Ρομ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Broadening of Educational Needs for Secondary Education Teachers in Handling of School Violence Issues [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Βούλγαρης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού τα τελευταία χρόνια έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις και απασχολεί ολοένα και περισσότερο την επιστημονική εκπαιδευτική κοινότητα. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κρίνεται αναγκαία, γιατί προσφέρει τη γνώση ή την ενίσχυση της υπάρχουσας γνώσης των εκπαιδευτικών σχετικά με τη σοβαρότητα και την έκταση του σχολικού εκφοβισμού, τις συνέπειες για τα θύματα, τους θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivations and expectations of Attica's teachers concerning their choice between Special or General Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Αυγερινούδη, Δήμητρα Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η κατανόηση της επιλογής κατεύθυνσης διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς συμβάλλει στην αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης στην εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη της επιρροής των κινήτρων και των προσδοκιών των εκπαιδευτικών που επηρεάζουν την επιλογή τους σχετικά με την κατεύθυνση διδασκαλίας. Ο προαναφερθέν σκοπός επιτυγχάνεται με την εφαρμογή ποσοτικής μεθόδου σε πρωτογε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professional Development and Job Satisfaction of primary education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Διαμάντης, Γρηγόριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, πολλοί διεθνείς οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ζητήματα ικανοποίησης και απόδοσης των εκπαιδευτικών από την εργασία τους, με στόχο την παροχή ποιοτικότερης εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση απόψεων / αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με το κατά πόσο η εργασιακή ικανοποίηση που αποκομίζουν από διάφορες συνθήκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Job satisfaction and work-related stress experienced by Primary Education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καράμπελα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από το επάγγελμά τους συντελεί στην αποτελεσματικότητα των σχολικών μονάδων και στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών εκπαίδευσης. Αντιθέτως, η ύπαρξη εργασιακού άγχους επηρεάζει τα επίπεδα ικανοποίησης των εκπαιδευτικών και την αποδοτικότητα. Η συγκεκριμένη εργασία σκοπεύει στη διερεύνηση του βαθμού της επαγγελματικής ικανοποίησης και του εργασιακού άγχους των εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professional burnout among Greek Language Teachers (Plilologists) serving in secondary education schools: A comparative study of the philologists of the Gymnasiums and Lyceums. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΤΣΙΟΚΑΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη άπτεται ζητημάτων που σχετίζονται με την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. Ο σκοπός της μελέτης έγκειται στη διερεύνηση των επιπέδων της επαγγελματικής εξουθένωσης που βιώνουν οι φιλόλογοι εκπαιδευτικοί του νομού Τρικάλων, καθώς επίσης στη διερεύνηση των απόψεων τους αναφορικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επαγγελματική εξουθένωση και τις επιπτώσεις αυτού του φα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the relationship between organizational factors and job satisfaction of teachers of the public secondary education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Τσιριγώτης, Πέτρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this research was to investigate the factors affecting job satisfaction of the teachers in Greek public secondary schools. Although extended research has been conducted in order to examine the level of teachers’ job satisfaction, there is limited recent research focused on the job satisfaction of Greek teachers of secondary education in relation to their demographics and their job chara...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TEACHERS' JOB BURNOUT AND THE ROLE OF EDUCATIONAL LEADERSHIP [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Αλμπάνης, Ιωάννης-Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική εξουθένωση στον εκπαιδευτικό τομέα αποτελεί ένα φαινόμενο που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα όλο και περισσότερο. Οι επιστήμονες διεξάγουν έρευνες, ώστε να αναγνωρίσουν ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν. Από την άλλη, η ηγεσία αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να διαθέτει ο κάθε διευθυντής. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επίπεδα της επαγγελματι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Fathers' views about their involvement in preschool education and the formation of the family-school relationship [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Καραβούλια, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των πατέρων για την εμπλοκή τους στην προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη διαμόρφωση της σχέσης οικογένειας-σχολείου.
Το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίστηκε η εργασία αυτή ήταν η οικοσυστημική θεωρία του Bronfenbrenner (1979, 1986) και η θεωρία των επικαλυπτόμενων σφαιρών επιρροής της Epstein (1995), διότι και οι δύο θεωρίες τόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The motivation of teachers by the principal of the school unit. Case study in Northern Evia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΔΟΥΜΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την βελτίωση του έργου τους και της απόδοσης των σχολείων όσον αφορά στην αποστολή τους. Ένα σχολείο που λειτουργεί καλύτερα, μπορεί να παρέχει υψηλότερο επίπεδο μόρφωσης στους μαθητές του, σε αντίθεση με ένα σχολείο που οι εκπαιδευτικοί δεν παρακινούνται και έχουν απλά διεκπεραιωτικό ρόλο. Στον πυρήνα της παρακίνησης των εκπαιδευτικώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating possible relations between job satisfaction, work commitment and resilience among secondary school teachers of the regional unity Attica. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Κούλη, Ευσταθία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα ερευνητική εργασία επικεντρώθηκε στη διερεύνηση του βαθμού της επαγγελματικής ικανοποίησης, της οργανωσιακής δέσμευσης και της ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αρχικά έγινε προσπάθεια να προσδιοριστούν οι παράγοντες που προκαλούν τις μεταβλητές και εν συνεχεία συσχετίστηκαν οι τρεις μεταβλητές μεταξύ τους, αλλά και με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Χριστακοπούλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία αύξηση του σχολικού εκφοβισμού. Αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο εκδηλώνεται με διάφορες μορφές κι έχει αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους. Σε αυτό το σημείο ανακύπτουν ερωτήματα, σχετικά με τον ρόλο του σχολείου, και πιο συγκεκριμένα με τον ρόλο που καλείται να διαδραματίσει ο διευθυντής, ώστε να αποτρέψει, αλλά και να αντ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Αυγουστίνου, Νίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η μελέτη της επαγγελματικής εξουθένωσης και των απόψεων των προϊσταμένων των ολιγοθέσιων (μονοθέσιων, διθέσιων και τριθέσιων) Δημοτικών Σχολείων της Ελλάδας για τη δυσκολία οργανωτικών-διοικητικών και παιδαγωγικών πτυχών του ρόλου τους. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 176 προϊστάμενοι από όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις εκπαίδευσης, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν δ...
Ημερομηνία:
20-09-2018 [2018-09-20]
Κωνσταντινάκης, Δαυίδ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών αποτελεί μείζον ζήτημα όχι μόνο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κομβικός ρόλος τους στην ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών, και γενικότερα στην κοινωνία και την οικονομία μακροπρόθεσμα, έχει αναγνωριστεί και γι’ αυτό γίνονται ενέργειες, αφενός για τον προσδιορισμό των αναγκών τους και την ανάλογη κάλυψή τους, αφετέρου γι...