Κριτήρια αναζήτησης: σχολικός εκφοβισμός
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολικός εκφοβισμός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Homophobic school bullying: Primary school teachers’ perspectives [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Λωρίδας, Σωκράτης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερεύνησε το φαινόμενο του ομοφοβικού σχολικού εκφοβισμού, με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακολούθησε την ποιοτική ερευνητική προσέγγιση, προκειμένου οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες να εκφράσουν λεκτικά τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. Δείγμα της αποτέλεσαν 8 εν ενεργεία εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of school bullying in the formulation of the classroom’s school climate. Investigating secondary school teachers’ perceptions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Πριονάς, Θεόδωρος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, τα περιστατικά εκφοβιστικών συμπεριφορών αποτελούν μέρος της καθημερινότητας στον χώρο των σχολικών μονάδων. Καθώς οι ερευνητικές μελέτες διαπιστώνουν ότι η συχνότητα και η επαναληψιμότητα των περιστατικών του σχολικού εκφοβισμού σημειώνουν αυξητική τάση, οι εκπαιδευτικοί των σχολείων καλούνται να αντιλαμβάνονται τέτοιου είδους περιστατικά και να αντιδρούν αποτελεσματικά. Η παρούσα έρευνα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "School bullying in relation to ethnocultural diversity in primary schools in the prefecture of Laconia. Management techniques. " [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Ραλλού Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό σχολείο έχουν προκύψει αλλαγές, λόγω της μεγάλης εισροής μεταναστών στη χώρα μας. Ο μαθητικός πληθυσμός, χαρακτηρίζεται από ετερογένεια, εξαιτίας του διαφορετικού εθνοπολιτισμικού υπόβαθρου των μαθητών. Επιπλέον, στα πλαίσια του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας και του ενδοσχολικού εκφοβισμού έκανε την εμφάνισή του και ο ρατσιστικός εκφοβισμός βασισμένος στην εθνοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Bullying and ethno-cultural diversity in Secondary and High School in the Prefecture of Larissa. The educator’s views.» [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια όλο και συχνότερα περιστατικά σχολικής βίας λαμβάνουν χώρα στα σχολεία και απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και την κοινωνία γενικότερα κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για ενημέρωση, πρόληψη και καταπολέμηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού. Επίσης οι σύγχρονες κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν οδηγήσει στην εισροή στην ελληνική εκπαιδευτική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Bullying and ethno-cultural diversity: Views of Primary Education Teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γεωργακοπούλου, Ευσταθία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού απασχολεί έντονα την επιστημονική κοινότητα τις τελευταίες δεκαετίες καθώς τα περιστατικά που εμφανίζονται, αυξάνονται. Καθώς όμως τα τελευταία χρόνια οι μεταναστευτικές ροές αυξάνονται συνεχώς, απέκτησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο συσχετισμός της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με την εθνοπολιτισμική ετερότητα. Αρκετές έρευνες έχουν πραγματοποιηθεί αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School violence and ethno-cultural diversity: the case of school bullying in the Municipality of Marathon, Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Θέου, Αντιγόνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των γονέων των γηγενών παιδιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Μαραθώνα αναφορικά με τo σχολικό εκφοβισμό, τη σχέση αυτού με την εθνο-πολιτισμική ετερότητα και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου αυτού. Η ποιοτική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 12 ατόμων, οδήγησε σε κάποια σημαντικά συμπεράσματα. Αξίζει να σημειωθεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the teacher against school bullying phenomena among native and foreign students: Views of Primary Education teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παπαδημητροπούλου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού αποτελεί βασικό ζήτημα στη σχολική πραγματικότητα που ξεκινά από την πρώτη σχολική ηλικία. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης η εθνοπολιτισμική ετερότητα προσδίδει νέες διαστάσεις στο φαινόμενο. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ρόλο τους σε φαινόμενα σχολικού εκφοβι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School bullying and students’ ethnocultural origin: Secondary education teachers' views of the municipality of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2020 [2020-09-24] Συγγραφέας: Χρηστάκη, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο που αφορά ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, με την προσέλευση αλλοδαπών μαθητών, η ελληνική κοινωνία άρχισε να μεταλλάσσεται σε πολυπολιτισμική και η σχολική κοινότητα καλείται να αντιμετωπίσει διάφορες συγκρούσεις. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the management and attitude of secondary school teachers in cases of bullying in the school environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κίτσιου, Μαρία - Ευφροσύνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα θα ασχοληθούμε με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε συνάρτηση με τον ρατσισμό, το οποίο είναι ένα φαινόμενο παγκόσμιο και αποτελεί μάστιγα της κοινωνίας. Τα τελευταία χρόνια είναι ακόμα πιο έντονο το πρόβλημα τόσο στην κοινωνία όσο και στο σχολικό περιβάλλον, καθώς τα αποτελέσματα του είναι πολύ σοβαρές τόσο για τους θύτες όσο και για τα θύματα και έχει παρατηρηθεί, μάλι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School bullying in narrative texts: Critical Discourse Analysis and a teaching proposal in Critical Literacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-07-2020 [2020-07-25] Συγγραφέας: Στασινού, Αντωνία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ 7/2023. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που απασχολεί την σύγχρονη κοινωνία και κινεί το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών λόγω των σοβαρών διαστάσεων που έχει λάβει. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανίχνευση του τρόπου αναπαράστασης του φαινομένου σε αφηγήσεις εφήβων που έχουν καταστεί θύματα, οι οποίες παρουσιάζονται σε άρθρο ηλεκτρονικής εφημερίδας....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Bullying: Teachers’ Perspectives and Educational Needs [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Γιαννακόπουλος, Θεόδωρος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις απόψεις - στάσεις του δείγματος 101 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αχαΐας, απέναντι στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, καθώς επίσης και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε σχέση με το φαινόμενο αυτό. Μελετάται κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν και ανταποκρίνονται στις διάφορες μορφές του σχολικού εκφοβισμού που έχουν αποτυπωθεί κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bullying: Bystanders' attitude in primary schools [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αποστολοπούλου, Αθανασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στα ελληνικά σχολεία το ποσοστό εμφάνισης του σχολικού εκφοβισμού ολοένα και αυξάνεται. Τα εμπλεκόμενα μέλη ενός περιστατικού σχολικού εκφοβισμού δεν είναι μόνο ο θύτης και το θύμα αλλά και ο περίγυρός τους. Ένας από αυτούς είναι ο μαθητής-παρατηρητής που τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού. Η στάση του μαθητή-παρατηρητή ευνοεί ή αμβλύνει την εμφάνιση τέτοιων περισ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΕΡΕΛΙΑΔΟΥ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι σήμερα μια θλιβερή πραγματικότητα στο σχολικό περιβάλλον και απασχολεί όλους τους εμπλεκόμενους φορείς είτε άμεσα είτε έμμεσα. Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές καλούνται να το διαχειριστούν και να αναζητήσουν τους παράγοντες εκείνους που το προκάλεσαν και όλες εκείνες τις ορθές πρακτικές αναχαίτισής του, χωρίς όμως να έχουν λάβει την κατάλληλη επιμόρφωση. Η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The perspectives of special education teachers regarding bullying within special education on Ilias perefecture and the suggested solutions [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Κούλη, Πολυξένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί την πιο κυρίαρχη μορφή της σχολικής βίας που παρατηρείται στο σχολικό περιβάλλον τις τελευταίες δεκαετίες. Πρόκειται για ένα σύνθετο και πολυπαραγοντικό φαινόμενο, με βλαβερές επιπτώσεις για τους άμεσα εμπλεκομένους. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση των αναπαραστάσεων και στάσεων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής του Νομού Ηλείας, σχετικά με το φαινόμενο του...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΣΟΥΓΛΑΝΗΣ, ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη. Η παρούσα ερευνητική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων», της σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, και στοχεύει στη διερεύνηση της συμβολής της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσω της αισθητικής εμπειρίας (ΜΜΑΕ) ως εργαλείο στοχασμού στην προσέγγιση και αντιμετώπισή του σχολικού εκφοβισμού. Συγκεκριμένα, δεν εξετ...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Καλεντερίδου, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τον ρόλο του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού (bullying) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η μέθοδος συλλογής δεδομένων που αξιοποιήθηκε στην έρευνα είναι η ποσοτική, μιας και χρησιμοποιήθηκε το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ο πληθυσμός – στόχος της έρευνάς μας αφορούσε 595 διευθυντές δημο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of parents with children in secondary education on the forms, causes and ways of dealing with phenomenon of school bullying. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Μικρού, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων γονέων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα στόχευε να διερευνήσει τις απόψεις γονέων παιδιών που έχει έχουν εμπλακεί σε συνθήκες σχολικού εκφοβισμού είτε ως θύματα είτε ως θύτες για τις μορφές, τα αίτια, τα αποτελέσματα και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου. Επίσης, στην έρ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΣΟΛΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού τείνει να είναι σήμερα μια πραγματικότητα στο σχολικό περιβάλλον και φαίνεται να απασχολεί όλους τους εμπλεκόμενους φορείς είτε άμεσα είτε έμμεσα. Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές καλούνται να το διαχειριστούν και να αναζητήσουν τους παράγοντες εκείνους που το προκάλεσαν και όλες εκείνες τις ορθές πρακτικές αναχαίτισης του χωρίς να έχουν λάβει την κατάλληλη επιμόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions and attitudes of teenager students with specific learning difficulties towards of bullying [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΜΠΙΤΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των εφήβων με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απέναντι στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Το δείγμα αποτελείται από 240 μαθητές/τριες -120 με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και 120 με Τυπική Ανάπτυξη- γενικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τμήματα ένταξης. Η ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με τις αντιλήψεις έδειξε ότι οι έφ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Τσιούρβα, Όλγα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού απασχολεί την επιστημονική κοινότητα σε όλο τον κόσμο. Στη χώρα μας αρκετές έρευνες έχουν διεξαχθεί, κυρίως σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ενώ δεν υπάρχουν σχετικές έρευνες για το σχολικό εκφοβισμό στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του σχολικού εκφοβισμού στις Επαγγελματικές Σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Culture units as a way to prevent and face the existence of violence and bullying. The significance of educational programs of museums. [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2015 [2015-10-01] Συγγραφέας: ΤΣΙΟΥΝΗ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το θεματικό της πεδίο σχετίζεται με τις πολιτισμικές δραστηριότητες των μουσείων, σχετικά με τη σπουδαιότητά τους για την προσπάθεια αντιμετώπισης ενός κοινωνικού φαινομένου που έχει λάβει παγκόσμιες διαστάσεις και αφορά την ευαίσθητη ομάδα πληθυσμού των παιδιών και των νέων. Το φαινόμενο της βίας και του σχολικού εκφοβισμού (bullying) παρουσιάζεται εκτενέστερα, σε συνάρτηση με την πολύτιμη συμβολ...