Βρέθηκαν 39 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τeachers' views on the role of the principal in the acquisition of professional competence and self-efficacy of teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μπούρου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση της επαγγελματικής επάρκειας και αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό η έρευνα επικεντρώθηκε στη μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό Αχαΐας, αναφορικά με τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση επαγγελμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the opinions of primary school teachers, regarding their training needs for gender equality in the school contex [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Νάκου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει ως στόχο τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τα έμφυλα στερεότυπα στον χώρο του σχολείου, τις προσδοκίες και τη διάθεση συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα για τις έμφυλες ανισότητες. Επίσης, διερευνήθηκε και το πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους στην αποδόμηση των έμφυλων στερεότυπων στο σχολείο....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary education teachers’ participation in special education training programs: Motives and barriers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Ευαγγέλου, Κωνσταντινιά
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής είναι ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος. Η παρούσα διατριβή, χρησιμοποιώντας ως θεωρητικό πλαίσιο τη Θεωρία του Αυτοπροσδιορισμού, στοχεύει στον εντοπισμό των κινήτρων από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής, εξετάζοντας επίσης τα εμπόδια που αποθαρρύνουν την παρακολούθηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' views on the role of the principal in promoting intercultural education in the schools of Primary Education of Eastern Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ιωάννου, Αγορίτσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί πλέον πολύ βασικό κομμάτι της ελληνικής εκπαίδευσης, καθώς ο αριθμός των μαθητών-μεταναστών στα ελληνικά σχολεία αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς. Το ελληνικό σχολείο οφείλει να ακολουθήσει τις εξελίξεις αυτές και να διαμορφώσει ανάλογα την εκπαιδευτική του πολιτική. Η παρούσα έρευνα είχε σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teacher in the context of the emergency remote teaching: Practices, views and educational needs in the new conditions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γκούνη, Ναυσικά
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021, πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ανέστειλαν τη διά ζώσης λειτουργία των σχολικών μονάδων, ως προληπτικό μέτρο ελέγχου και περιορισμού της εξάπλωσης της πανδημίας Covid-19. Στις πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες, η εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίστηκε εξ αποστάσεως στο πλαίσιο της «επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας» (ΕεξΑΔ). Η ξαφνική και α...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κιούση, Αικατερίνη – Ιλιάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Επιστημονικές μελέτες και σχετικές έρευνες στο πεδίο δείχνουν ότι οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις, οι οποίες χαρακτηρίζονται από συνεργασία, συλλογικότητα και ομαδικότητα αυξάνουν την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στην τάξη. Αποτελεσματικός κρίνεται ο εκπαιδευτικός που προβαίνει σε αποτελεσματική διδασκαλία και αξιολόγηση μαθητή, δημιουργεί ένα θετικό μαθησιακό περιβάλλον και διακρίνεται από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring EFL teachers’ beliefs about the teaching of English as a Foreign Language to Very Young Learners [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Chatziailatzidou, Athanasia
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present study investigated the perceptions of EFL teachers in Greece regarding Early English Language Learning. More particularly, EFL teachers’ beliefs regarding very young learners, their role as Teachers and the context of Early Language Learning were examined. In addition, the research intended to elicit EFL teachers’ experience with this age group and their teacher training needs. This re...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Incentives and obstacles to participation of primary and secondary school teachers in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καζαντζίδης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι αυξημένες επιστημονικές γνώσεις και οι σημαντικές κοινωνικοοικονομικές αλλαγές της σημερινής εποχής καθιστούν αναγκαία την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Η επιμόρφωση αυτή συμβάλλει στην προσωπική, επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στην βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και στον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε επιμορφωτικά προγρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary teachers’ educational needs in Emergency Distance Education in times of crisis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η περίοδος κρίσης που δημιούργησε η πανδημία Covid-19 έθεσε πρωτοφανείς προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης αλλάζοντας τον τρόπο διδασκαλίας και επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο των εκπαιδευτικών. Η επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτέλεσε τον μοναδικό τρόπο συνέχισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε μια περίοδο όπου επιβλήθηκε η παραμονή στο σπίτι για τον περιορισμό της πανδημίας. Οι εκπαιδευτι...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Σαμαρέντση, Βαρβάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί πολύ συχνά, παράλληλα με το διδακτικό τους έργο, συμμετέχουν σε επιμορφωτικά προγράμματα. Με τη συμμετοχή τους σε αυτά, κατά κύριο λόγο αποσκοπούν στην επαγγελματική τους εξέλιξη και στην προσωπική τους ανάπτυξη. Στη σημερινή εποχή και εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υλοποιείται σε μεγάλο βαθμό, αντικαθιστώντας κατά καιρούς εξ ολοκλήρου τη διά ζώση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An investigation on the training needs of the teachers of the Vocational Apprenticeship schools (EPA.S) of the Manpower Employment Organization (OAED) on Apprenticeship issues [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Κουρπουανίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (EEK) το Δυϊκό σύστημα
ΕΕΚ ή Μαθητεία αποτελεί μία μέθοδο εκπαίδευσης στον χώρο εργασίας, η οποία έχει
αρχίσει εδώ και μερικές δεκαετίες να αναπτύσσεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. To Δυϊκό
σύστημα ΕΕΚ (Μαθητεία) είναι ένα εκπαιδευτικό δομημένο πρόγραμμα που επιδιώκει να
προετοιμάσει υποψήφιους εργαζόμενους στην ανάπτυξη ενός συνόλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' views on teaching models and their educational readiness to apply intercultural teaching methods and techniques in the classroom in public schools of Primary Education of 3rd Region in Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κοσμά, Ξανθούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος κόσμος αποτελεί μια πολυπολιτισμική πραγματικότητα. Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να αποδεχτεί και να αναγνωρίσει το σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη δημιουργική αλληλεπίδραση και τη συνεργασία των μαθητών. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια θεσμική εκδοχή κοινωνικής και πολιτισμικής διαχείρισης διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα, που αφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Burnout and training programs; the contribution of training programs in coping with the burnout syndrome [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κολοβελώνη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της πιθανής συσχέτισης της συμμετοχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιφέρειας Θεσσαλίας σε προγράμματα επιμόρφωσης με τα επίπεδα της επαγγελματικής εξουθένωσης. Επιπλέον να καταγράψει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για το βαθμό της επαγγελματικής εξουθένωσης ελέγχοντας ορισμένες μεταβλητές όπως το φύλο, την οικογεν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’views on their reeducation needs for the integration of Roma children in the Greek public primary school· the school drop-out phenomenon [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Γιουτσόγλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα πάνω στο φαινόμενο της σχολικής διαρροής σε μαθητές Ρομά. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά του φαινομένου και στο κατά πόσο αυτό επηρεάζει τόσο τον γενικό μαθητικό πληθυσμό όσο και τους μαθητές Ρομά. Στο πλαίσιο της εργασίας παρουσιάζονται οι ενισχυτικοί και αποτρεπτικοί παράγοντες για τη συγκράτηση των τελευταίων στο σχολικό πλαίσιο, αλλά ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views and additudes of teachers of Secondary Education concerning the causes, forms and means of tackling school bullying [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μιχαλακάκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποσοτική έρευνα εστιάζει στις απόψεις και στάσεις 108 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και των δυο φύλων, διαφορετικών ηλικιών και ειδικοτήτων, σχετικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η ερευνήτρια προσέγγισε το δείγμα με τις μεθόδους της βολικής δειγματοληψίας και της δειγματοληψίας-χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε τα δεδομένα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical reflection of teachers on their ever-changing professional role and the emerging need for their training in the context of transformative learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μακρυκώστα, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διερευνά την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης στοιχείων της θεωρίας και της πρακτικής της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον διαρκώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό τους ρόλο στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης προσωπικής και επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Ακολουθώντας ποιοτική ερευνητική προσέγγιση συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω συνεντε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance learning as a means of teachers' professional development in primary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κεσκινίδου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα σχετικά νέο πεδίο στην εκπαίδευση, το οποίο εξελίσσεται συνεχώς και μαζί του εξελίσσεται και η ίδια η εκπαίδευση. Στη συγκεκριμένη έρευνα το πεδίο το οποίο μελετάται αφορά την εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αναγκών, των απόψεων και των εμπειριών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of active - participatory teaching methods chosen by Educational Coordinators in the in- house teacher training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΒΛΑΧΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του σύγχρονου εκπαιδευτικού θεωρείται αναγκαία και πολύτιμη καθώς συνδέεται άμεσα με την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα βασικό επιμορφωτικό ρόλο παίζει ο ΣΕΕ, ένας θεσμός που δημιουργήθηκε το 2018 ως εξέλιξη εκείνου του Σχολικού Συμβούλου. Στο πλαίσιο του ρόλου αυτού ο ΣΕΕ οργανώνει επιμορφωτικά προγράμματα για τους εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Importance and Satisfaction of Secondary Athens Teachers in their Professional Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τσαπατσάρης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών προβάλλεται σήμερα από την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική ως ένας βασικός παράγοντας αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Το πεδίο όμως της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών είναι πολυσύνθετο, καθώς επηρεάζεται από ποικίλους παράγοντες και διαφέρει σημαντικά από εκπαιδευτικό σε εκπαιδευτικό. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι απόψεις ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DEVELOPING A TYPOLOGY OF PRE-SERVICE TEACHERS CONCERNING CLASSROOM USE OF ICT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αποτελεσματική ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης παραμένει ζητούμενο, παρόλο που η παρουσία τους στην εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Τόσο οι υποψήφιοι όσο και οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί έχουν διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες σε ό,τι αφορά την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία. Στην εργασία αυτή, υιοθετείται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural education in preschools. Accepting the "other". Perceptions of kindergarten teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κουτρουμπής, Αντώνιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί με ποιους τρόπους οι βρεφονηπιοκόμοι επιτυγχάνουν την αποδοχή της ετερότητας στις δομές της προσχολικής εκπαίδευσης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σήμερα η προσχολική εκπαίδευση και ιδιαίτερα στα προνήπια είναι σε μια κρίσιμη φάση λόγω των αλλαγών που είναι σε εξέλιξη σύμφωνα με τον 4589/2019 (ΦΕΚ 13Α) που επηρεάζει το σύνολο των λειτουργιών της. Η έρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the educative needs of primary school teachers for effectively support students with autism in the general classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κασελούρη, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο νόμος 3699 (2008) για την ειδική αγωγή κατατάσσει τους μαθητές με αυτισμό υψηλής, μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας σε περιβάλλοντα συνεκπαίδευσης στο γενικό σχολείο. Αντιμέτωπος με την πρόκληση αυτή είναι ο εκπαιδευτικός, ο οποίος επιφορτίζεται με ευθύνες που απαιτούν πρόσθετες γνώσεις και δεξιότητες σε μεθόδους και στρατηγικές, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στον νέο ρόλο του. Την κατάρτιση...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Γκιουμές, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι συμμετοχικές-βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές προάγουν την ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων, καλλιεργούν την κριτική σκέψη τους και προωθούν τη μάθηση μέσω της πράξης-βιώματος (Κόκκος, 2008). Η ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων αναδεικνύεται από τις έρευνες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary education teachers' views on the use of participatory teaching techniques in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Αθανασοπούλου, Ουρανία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές είναι εξ ορισμού συνδεδεμένες με την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στη διαδικασία μάθησης. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με τη σπουδαιότητα και τη χρήση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών. Μέσα από αυτή τη βιβλιογραφία προκύπτει η μεγάλη αποδοχή των τεχνικών αυτών που οφείλεται κατά κύριο λόγο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers taking the role of adult learner: Physical education teachers’ motives and obstacles towards participation in educational programmes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Νικολαΐδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ταχύτητα της τεχνολογικής ανάπτυξης των τελευταίων δεκαετιών, παράλληλα με την ανάπτυξη της Οικονομίας της Γνώσης επιβάλλουν την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής των εκπαιδευτικών. Δεδομένου ότι η υψηλής ποιότητας διδασκαλία καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το γνωστικό υπόβαθρο των εκπαιδευτικών, η συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη μπορεί να παράσχει στους εκπα...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΕΡΕΛΙΑΔΟΥ, ΟΥΡΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι σήμερα μια θλιβερή πραγματικότητα στο σχολικό περιβάλλον και απασχολεί όλους τους εμπλεκόμενους φορείς είτε άμεσα είτε έμμεσα. Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές καλούνται να το διαχειριστούν και να αναζητήσουν τους παράγοντες εκείνους που το προκάλεσαν και όλες εκείνες τις ορθές πρακτικές αναχαίτισής του, χωρίς όμως να έχουν λάβει την κατάλληλη επιμόρφωση. Η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational needs and expectations of teachers that teach refugee and migrant students within the framework of intercultural education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Δημουλιά, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών και των προσδοκιών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε προγράμματα υποστήριξης της εκπαίδευσης των προσφύγων, δηλαδή των εκπαιδευτικών ΤΥ και ΔΥΕΠ, υπό το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αντικείμενο διερεύνησης είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αυτών σχετικά με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες, τις προσδοκίες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of active-participatory techniques in kindergarten training programs. Views of kindergarten teachers in Piraeus. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Χαροπούλου, Φλωρεντία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Χρησιμοποιώντας τις ενεργητικές-συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές, στα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών, αναπτύσσεται η κριτική ικανότητα, η συνεργασία αλλά και η ενεργητική μάθηση. Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχοντας στη μάθηση ενεργά και αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους καθώς και με τον επιμορφωτή, βελτιώνουν και ενισχύουν το επαγγελματικό προφίλ τους και την κατάρτιση τους. Σκοπός της έρευνας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating Educational Needs of Teachers Secondary Education as part of the challenge for the "New School" of the 21st century [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Κρυπωτού, Αδαμαντία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία μελέτησε τις Επιμορφωτικές Ανάγκες των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της πρόκλησης του “Νέου Σχολείου” του 21ου αιώνα με τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας. Έγινε προσπάθεια να προσδιοριστούν οι Επιμορφωτικές Ανάγκες των εκπαιδευτικών, ο βαθμός ικανοποίησής τους από την προσφερθείσα επιμόρφωση, οι προσδοκίες τους από ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the trainers and trainee teachers’ aspects concerning the effective use of activate participatory educational techniques in the frame of their participation in educational training programmes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παπαδοπούλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αξιοποίηση των ενεργητικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών, όπως καταδεικνύει η μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας, αποτελεί μείζονος σημασίας παράγοντα της μαθησιακής διαδικασίας κατά τη συμμετοχή ενηλίκων εκπαιδευομένων σε επιμορφωτικά προγράμματα. Η επιμόρφωση ως διαδικασία και θεσμός αποτελεί ορόσημο αφενός στην απομάκρυνση παραδοσιακών προσεγγίσεων αναφορικά με τη διδακτική πρακτική των...