Κριτήρια αναζήτησης: γονεϊκή εμπλοκή
Βρέθηκαν 29 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 29 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: γονεϊκή εμπλοκή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions of secondary school students about parental involvement in the educational process [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Σαρδέλλη, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί: α) η σχέση της γονεϊκής εμπλοκής και της σχολικής επίδοσης των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, β) εάν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μαθητών ή των γονέων επηρεάζουν τις αντιλήψεις των μαθητών για τη γονεϊκή εμπλοκή και γ) ποιοι παράγοντες εμποδίζουν τους γονείς στο να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών. Το δείγμα της έρευνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental involvement in emergency distance education in preschool education [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Βαχτσεβάνου, Ανθή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η γονεϊκή εμπλοκή αποτελεί αποδεδειγμένα έναν καθοριστικό παράγοντα στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο ξαφνικός εκπαιδευτικός μετασχηματισμός που προκλήθηκε από την παγκόσμια πανδημία και επέφερε την εφαρμογή της εξΑΕ επανακαθόρισε τη γονεϊκή συμβολή στη σχολική εκπαίδευση. Στο πλαίσιο της αναγκαιότητας του καθορισμού της γονεϊκής εμπλοκής η παρούσα εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει τ...
Ημερομηνία: 10-06-2022 [2022-06-10] Συγγραφέας: Κουράση, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο πληθυσμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης αυξάνεται διαρκώς εξαιτίας, κυρίως, των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών. Αν και η Ελλάδα αποτελεί μια χώρα με μακρόχρονη εμπειρία, ως χώρα υποδοχής οικονομικών μεταναστών, η εκπαιδευτική πολιτική σχετικά με τα παιδιά με διαφορετικό πολιτισμικό και γλωσσικό υπόβαθρο συνιστά ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα την επιστημονική κοινότητα αλλά και τους φορείς χάραξης...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of cooperative school and family partnerships during the process of internal evaluation of educational work in a school unit in prospect of democratic governance: Parental perceptions and attitudes [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κουρτίδης, Πάνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η διερεύνηση των συνεργατικών σχέσεων σχολείου και οικογένειας, μέσα από τη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, στοχεύει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς της και στην υιοθέτηση ενός μοντέλου δημοκρατικής της διακυβέρνησης, σε όλα της τα επίπεδα. Η μελέτη επιχειρεί να υποστηρίξει τη θέση ότι η συναίνεση όλων των μελών της σύνολης σχολικής κοινότητας στη λήψη αποφάσεων, μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental involvement in the bilingual Greek Primary Schools of Bavaria and its connection with the school performance and the self-esteem of the students [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Νικολάκη, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα οφέλη της γονεϊκής εμπλοκής στην πολύπλευρη ανάπτυξη του παιδιού είναι πολλά και σημαντικά, όπως έχει αποδειχθεί μέσα από επιστημονικές έρευνες. Πολύ συχνά όμως αυτή αφορά σε γονείς που μιλούν δύο γλώσσες και σε παιδιά που μεγαλώνουν σε δίγλωσσα περιβάλλοντα, είτε στο χώρο του σπιτιού, είτε στο χώρο του σχολείου. Έτσι ο στόχος της παρούσας εργασίας, ως απόρροια ανάγκης κατανόησης της εφαρμογής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School-Family Cooperation and Academic-Psychosocial Development of Children with Special Educational Needs (SEN): Exploring the special education teachers’ views [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Πανταζή, Νικολέτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις εργαζόμενων εκπαιδευτικών σε δημοτικά σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με τη σχέση συνεργασίας που αναπτύσσουν με τους γονείς και το αντίκτυπο αυτής στην ανάπτυξη παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις μορφές, τη συχνότητα και την ποιότητα αλληλεπίδρασης με τους γονεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parents' perceptions and attitudes toward potential learning benefits they have obtained as contributors in their children's distance education: The example of the parents of 1st primary school in Acharnes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μερίσογλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνώνται τα μαθησιακά οφέλη που αποκόμισαν οι γονείς επικουρώντας τα παιδιά τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την περίοδο της πανδημίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 14 γονείς παιδιών που φοιτούν σε δημοτικό σχολείο, οι οποίοι είχαν συνεργαστεί με την ερευνήτρια ως δασκάλα των παιδιών τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (δείγμα ευκολίας). Ως εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν η ημιδομη...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: ΦΟΥΛΙΔΗ, ΞΑΝΘΙΠΠΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία προσεγγίζονται κριτικά σύγχρονες θεωρίες για τη γονεϊκή εμπλοκή και το φύλο στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Προσδιορίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, το φύλο και οι πολιτισμικές διαφορές που συνθέτουν τη διαφορετικότητα του ανθρώπου. Διασαφηνίζεται πως οι υπεργενικεύσεις, προκατασκευασμένες εικόνες και άστοχες αντιληπτικές διαστρεβλώσεις, που πολλές...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Opinions of Albanian parents on parental involvement in the school life of their children, who attend primary and secondary schools in the Prefecture of Xanthi [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ναλμπάντη, Ηλιάνα Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία σαράντα χρόνια η Ελλάδα μετατράπηκε από χώρα εξαγωγής σε χώρα υποδοχής μεταναστών, με τους Αλβανούς να αποτελούν την πολυπληθέστερη μεταναστευτική ομάδα της χώρας. Οι δυσμενείς οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες τους οδήγησαν στην αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής μέσα από νόμιμους ή παράνομους δρόμους. Το πρώτο μεγάλο μεταναστευτικό κύμα στα τέλη της δεκαετίας του 1980 βρήκε την Ελλάδα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Participation in Parenting School and its effect on Parental Involvement of Parents. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Τζώρτζη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Η συμμετοχή στις σχολές γονέων συνεπάγεται σημαντικές θετικές επιδράσεις για τη γονεϊκή εμπλοκή. Η εξέταση της εμπειρίας των γονέων από την παρακολούθηση σχετικών σχολών υπό το πρίσμα της τρέχουσας πανδημίας είναι αναγκαία, δεδομένου πως ενδεχομένως οι σχετικές εμπειρίες να διαφοροποιούνται σημαντικά τη δεδομένη χρονική περίοδο. Στόχος: Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Prevantions and ways of strengthening parental involvement. The views of primary school teachers of prefecture of Attica. A Qualitative approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-04-2021 [2021-04-25] Συγγραφέας: Ταράτσα, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα οφέλη που απορρέουν από τη γονεϊκή εμπλοκή επιβεβαιώνονται από την ξένη αλλά και την εγχώρια βιβλιογραφία. Ωστόσο, παρατηρείται ότι η γονεϊκή εμπλοκή σε πρακτικό επίπεδο δεν είναι πάντα εφικτή. Στο γεγονός αυτό, σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί ορίζουν αλλά και αντιλαμβάνονται τη συγκεκριμένη έννοια. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary teachers’ views on the importance of the parental involvement in school and the factors that impact on it [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Καλοειδά, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα εξετάστηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στο σχολείο και για τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας συμπληρώθηκε από 150 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε γυμνάσια και λύκεια στο νομό Αττικής. Έγινε ανάλυση των δεδομένων μέσω Excel. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η γ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental involvement of immigrant parents: The perceptions of primary education teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Λιόντος, Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων για την εμπλοκή των γονέων με μεταναστευτικό υπόβαθρο στην εκπαιδευτική διαδικασία, την περιγραφή των παραγόντων που επηρεάζουν την εμπλοκή των αλλοδαπών γονέων καθώς και τον εντοπισμό των πρακτικών που υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί για να ενισχύσουν την εμπλοκή. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 135 δάσκαλοι που υπηρετούσαν σε σχολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EFL Teachers' Attitudes towards Parental Involvement in Greece: Building Cooperative Relationships [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Ρίζου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Multiple studies confirm that parental involvement in the educational process, including learning English as a foreign language, is beneficial both for the quality of the educational venture and for those directly involved, namely the educators and especially students. However, research often contradicts educational reality, where effective collaboration between teachers and parents is not always ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The performance of Secondary School students in relation to their family: A case study focusing on parents". [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μήτρου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις αντιλήψεις των γονέων, ώστε να προσδιορισθεί η επίδραση κάποιων οικογενειακών παραγόντων στις σχολικές επιδόσεις των παιδιών τους. Συγκεκριμένα, μελετάται η επιρροή της γονεϊκής εμπλοκής στη μαθησιακή διαδικασία των μαθητών, του κοινωνικοοικονομικού, μορφωτικού επιπέδου και του επαγγέλματος των γονέων στη σχολική επίδοση των μαθητών. Επίσης, διερευνάται η συσχέτιση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental involement and school climate in primary school. Opinions and good practices of directors of school units in the prefecture of Halkidiki [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Τζικανούλα, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών που ακολουθούν διευθυντές σε δημοτικά σχολεία για την γονεϊκή εμπλοκή και την επίδρασή της στο σχολικό κλίμα αυτών των μονάδων. Τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία καλείται να διερευνήσει αυτή η ποιοτική μελέτη, μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις, ως εργαλεία συλλογής δεδομένων, είναι τα ακόλουθα: 1. Πώς ο τρόπος που επικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the perceptions of preschool teachers about school-family communication and collaboration in the educational process [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Σάντη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για τη σημασία και την αναγκαιότητα επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, ενώ παράλληλα εστιάζει στις μορφές επικοινωνίας και συνεργασίας που αναπτύσσονται μεταξύ σχολείου και οικογένειας, αλλά και στα εμπόδια πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parent’s view on their involvement in their education of their children in Primary Education in Heraklion Crete. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Πετειναράκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη έρευνα είχε ως κύριο στόχο να καταγράψει και να μελετήσει τις αντιλήψεις των γονέων σε σχέση με το θέμα της εμπλοκής τους στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Στο θεωρητικό πλαίσιο αναφέρονται μοντέλα συνεργασίας μεταξύ της οικογένειας και σχολείου και παρουσιάζονται οι τύποι γονεϊκής εμπλοκής στο χώρο της εκπαίδευσης. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 123 γονείς των οποίων τα π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perspectives of kindergarten teachers and parents on their involvement in their children's education in relation to their socio-economic background: A comparative study [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Αθανασοπούλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχείρησε να εξετάσει τις απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας ως προς την εμπλοκή των τελευταίων στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Συγκεκριμένα, εξέτασε τις απόψεις των δύο αυτών πλευρών σε σχέση με το κοινωνικο-οικονομικό στρώμα στο οποίο ανήκουν οι γονείς και την πιθανή επιρροή που μπορεί αυτό να έχει στην εμπλοκή τους. Μελετήθηκαν κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The importance of parental involvement in learning as it is perceived by elementary school teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2019 [2019-09-27] Συγγραφέας: Θεοδωροπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την γονεϊκή εμπλοκή. Πιο συγκεκριμένα, διερεύνησε τις απόψεις τους για την σημασία της γονεϊκής εμπλοκής και για τη σημαντικότητα και αποτελεσματικότητα των πρακτικών γονεϊκής εμπλοκής. Στην έρευνα συμμετείχαν 87 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούσαν σε σχολεία της Αθήνας και της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental involvement in the educational process and the use of new communication and information technology in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2019 [2019-09-27] Συγγραφέας: Κατσούλη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επιχείρησε να διερευνήσει από την πλευρά των γονέων τις αντιλήψεις τους αναφορικά με τη γονεϊκή εμπλοκή στο σπίτι και στο σχολείο καθώς και τη σχέση αυτής με τη διαδικτυακή γονεϊκή εμπλοκή, δηλαδή τους τρόπους που οι γονείς χρησιμοποιούν για να ελέγξουν τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά τους. Ειδικότερα η έρευνα εξέτασε: α) ποιες είναι οι αντιλήψεις των γονέων για τη γονεϊκή ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School-family relationship in General Lyceum: The parents' perspective [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία αναζητήθηκε η ποιότητα των σχέσεων σχολείου-οικογένειας στο γενικό λύκειο μέσα από την οπτική των γονέων. Συγκεκριμένα, μέσω σκόπιμης δειγματοληψίας 8 γονείς ενός επαρχιακού γενικού λυκείου συμμετείχαν σε μία ποιοτική έρευνα με σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεών τους σχετικά με την εμπλοκή τους στην εκπαιδευτική ζωή των παιδιών τους. Η συλλογή των ερευνητικών δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parental Involvement in secondary education. Research on teachers’ views and attitudes in secondary high schools of Patras [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Καπεντζώνη, Αλεξία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Έρευνες επιβεβαιώνουν τα οφέλη που απορρέουν από τη γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην πράξη όμως η καλή συνεργασία σχολείου - οικογένειας δεν είναι πάντα μία εύκολη υπόθεση. Ένας από τους λόγους στους οποίους οφείλεται η δυσκολία αυτή έγκειται στο διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γονείς και εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τη συνεργασία αυτή. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διε...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Κατίκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σχολική αποτελεσματικότητα αποτελεί ένα αίτημα, η ικανοποίηση του οποίου βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής κάθε χώρας προκειμένου να διασφαλιστούν ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές και έτσι να αντιμετωπιστούν οι κοινωνικές ανισότητες. Σημαντικοί παράγοντες, που οδηγούν σε αυτήν, έχουν αναδειχθεί μέσα από έρευνες η σχολική ηγεσία και η επικοινωνία του σχολείου...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αντωνοπούλου, Αγνή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα της γονεϊκής εμπλοκής στον εκπαιδευτικό μικρόκοσμο αποτελεί ένα κύριο θέμα, το οποίο έχει απασχολήσει πλήθος ερευνητών/τριών σε όλο τον κόσμο, εδώ και μερικές δεκαετίες. Αρκετές έρευνες έχουν διεξαχθεί για τη μελέτη των πλεονεκτημάτων ή και των δυσκολιών, που παρατηρούνται στις σχέσεις, που αναπτύσσονται μεταξύ σχολείου και οικογένειας και αφορούν στην πρόοδο των μαθητών/τριών σε γνωστικ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Μιχαλοπούλου, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων για τη συνεργασία τους με τους γονείς των αλλοδαπών μαθητών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 δάσκαλοι, οι οποίοι υπηρετούσαν σε σχολεία των νομών Αχαΐας και Ηλείας. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχτηκε το ποσοτικό ερευνητικό παράδειγμα, το ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο και τα αποτελέσματα προέκυψαν μετά από τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: PARENTAL INVOLVEMENT IN PRE-SCHOOL EDUCATION: Perceptions and experiences of nursery teachers about their role in developing the school-family relationship and their practices promoting parents involvement in the educational process [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2018 [2018-09-21] Συγγραφέας: Γκότση, Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα είναι μια απόπειρα διερεύνησης σε βάθος των αντιλήψεων και των εμπειριών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης που εφαρμόζουν πρακτικές ενεργού γονεϊκής εμπλοκής. Η διερεύνηση αφορά τον τρόπο με τον οποίο νοηματοδοτούν το ρόλο των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από τις πρακτικές που εφαρμόζουν, το δικό τους ρόλο στην ανάπτυξη της σχέσης σχολείου-οικογένεια, τα οφέλη των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SCHOOL FAMILY COOPERATION IN PRESCHOOL EDUCATION: PERCEPTIONS OF PARENTS AND TEACHERS [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΑΧΤΣΙΟΓΛΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συνεργασία ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια είναι μια αμφίδρομη σχέση που αναπτύσσει την επικοινωνία, βοηθά στην ανταλλαγή πληροφοριών και μπορεί να λάβει διάφορες μορφές. Ο εποικοδομητικός δεσμός σπιτιού-σχολείου είναι αναγκαίος και σημαντικός και έχει ως άμεση συνέπεια να λάβουν οι μαθητές ένα συνεχές και ομοιόμορφο μήνυμα που ευνοεί την ομαλή πρόσβαση του παιδιού στο σχολείο, την αποδοχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the Parent's Association to the management and operation of Greek Lycea in Greece and Germany [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΝΔΥΛΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση του ρόλου και της συμμετοχής του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων (Σ.Γ.Κ.) μέσω του θεσμικού του οργάνου, του Διοικητικού Συμβουλίου, στη διοίκηση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα σε Λύκεια στην Ελλάδα και σε ελληνικά Λύκεια στη Γερμανία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-2016 και συμμετείχαν σε αυτήν...