Κριτήρια αναζήτησης: Social media
Βρέθηκαν 42 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 42 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Social media Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «H ευτυχία καταναλωτών (μάρκας) για μάρκες μαζικού κύρους και συναίσθηση της αξίας των αγοραστών Γενεών Z και X για κατανάλωση αναγκών κοινωνικής θέσης: Η εμπλοκή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των πλατφορμών OTT και της παιχνιδοποίησης σε εφαρμογές κινητών συσκευών» [Ελληνική] Ημερομηνία: 9-9-2023 Συγγραφέας: ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΛΥΡΩΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This dissertation is based on the consumer happiness model for mass prestige brands. The theoretical basis of the thesis is an extension of the theoretical model of Paul (2019) and Kumar et al. (2021). The relationship between their behavior and willingness to pay premium prices, Gen Z and Gen X consumers and social media, OTT platforms and gamification engagement was examined. We aimed to capture...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Organizing, developing, promoting and the security of cultural activities in an era of digital transfortmation and pandemic crisis. The example of the Directorate of Social Protection, Education and Culture of the Municipality of Drama. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Δανδίνη, Ζαφειρώ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το πλαίσιο ανάπτυξης της έρευνας που αφορά στους τρόπους και τις διαδικασίες οργάνωσης μιας πολιτιστικής εκδήλωσης από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι και την υλοποίηση της. Γίνεται εννοιολογική προσέγγιση των όρων πολιτιστικοί οργανισμοί, πολιτιστικός διαχειριστής και πολιτιστική δραστηριότητα. Κατόπιν αναλύεται η διαμόρφωση των πολιτιστικών δραστηριοτήτω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Applications of social networks in the natural sciences: a systematic review of the literature. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πατέλης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τις νέες τεχνολογικές τάσεις, που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες μεταξύ των παιδιών, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που ενσωματώνουν, όπως να επιτρέπουν την άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων οποτεδήποτε και από οπουδήποτε. Λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης και ταυτόχρονα με την έκρηξη της πανδημίας του Covid-19, η κοινωνική δικτύωση αναδείχθηκε σε κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The digital communication strategy of the General State Archives and their presence in the digital environment in the age of the COVID 19 pandemic: investigation of their presence on the social network Facebook and on the website of the organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Χρυσοχοΐδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια εξάπλωση του COVID-19 και των μέτρων που επιβάλλονται είναι κάτι πρωτόγνωρο, που οδηγεί σε ριζικές αλλαγές στον τρόπο της λειτουργίας και της επικοινωνίας των ανθρώπων. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καινούργια δεδομένα, οφείλουν να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και να υιοθετήσουν καινούργιες εφαρμογές που παρέχουν απομακρυσμένη πρόσβαση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of YouTube in the process of self-correction in linguistic lesson for 5th and 6th grade Greek students during e-learning. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Γκότση, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης λόγω Covid-19 έφερε στο προσκήνιο της σχολικής πραγματικότητας την τηλεκπαίδευση. Πρόκειται για διαδικασία που εγκαταστάθηκε γρήγορα και με την αξιοποίηση κάθε δυνατού μέσου τόσο σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό όσο και στον τεχνολογικό γραμματισμό εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Η τηλεκπαίδευση ανέδειξε την ανάγκη αποτελεσματικής επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gamification and its implementation in social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Σωτηροπούλου, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο το gamification επηρεάζει την αφοσίωση των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της σημασίας των χαρακτηριστικών και των συστατικών στοιχείων των εν λόγω παιχνιδιών για την αφοσίωση των χρηστών. Για την κάλυψη του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα και κατασκευάστηκε ένα ερωτηματο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Greek film festivals abroad and their communication strategy. The example of TGFFB and LGFF during the COVID-19 pandemic. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Ζάχου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται τα κινηματογραφικά φεστιβάλ και κυρίως αυτά τα οποία δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό. Ιδιαίτερα μελετά την επικοινωνιακή στρατηγική και το πολιτισμικό μάρκετιγκ που αυτά αναπτύσσουν, ώστε να αποβούν βιώσιμα και να εκπληρώσουν τον σκοπό της παρουσίας τους στον πολιτιστικό γίγνεσθαι των πόλεων των κρατών του εξωτερικού. Άλλωστε αυτά, ως πολιτιστικοί οργανισμοί, για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of internet and social media on modern Greek tourists in terms of decision making process. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καραμαλίκη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες έχουν ενταχθεί στη ζωή όλων και έχουν διαφοροποιήσει πολλούς τομείς της καθημερινής δραστηριότητας ενώ έχουν επαναπροσδιορίσει λειτουργίες στο χώρο του τουρισμού μέσω της ευρείας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ταχύτητας στη διάδοση της πληροφορίας. Η παρούσα μελέτη παραθέτοντας σχετικές ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on cultural tourism. Case study: Archaeological Museum of Ancient Olympia [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χαραλαμποπούλου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για πληθώρα ανθρώπων. Τα social media έχουν τεράστιο αντίκτυπο και στο τουρισμό καθώς είναι τρόπος ζωής για πολλούς τουρίστες οι οποίοι μέσω αυτού επιθυμούν να μοιράζονται νέες εμπειρίες, στιγμιότυπα από ταξίδια στο διαδίκτυο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γουρδούλης, Νίκος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policy and Social media of the hotel businesses in Achaia during the period of coronavirus pandemic [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ανθρωπότητα το 2020 πράγματι, βρέθηκε αντιμέτωπη με μια υγειονομική κρίση που επηρέασε όλους τους τομείς της οικονομίας, τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, επηρεάστηκε και ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα όπου με μια σειρά ενεργειών από την κυβέρνηση και από τους φορείς του τουρισμού πραγματοποίησαν μια προσπάθεια να αντικρούσουν την κρίση αυτή. Οι ξενοδοχειακές μονάδες ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media and Nurses: A Comparative Assessment of the Impact of Use on Work Performance in a Specialist and a General Hospital [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μαρία, Τζανακάκη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να εξεταστεί η χρησιμότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία των νοσηλευτών, καθώς τα εν λόγω μέσα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της απόδοσης των επαγγελματιών υγείας, αν και σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να αποτελέσουν κίνδυνο για ασθενείς και επαγγελματίες υγείας σχετικά με το τρόπο που διανέμουν αναξιόπιστες και κακόβουλες πληρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ο αντίκτυπος των κινήτρων των millennial καταναλωτών για τεχνολογικά προϊόντα στη γνωστική διαφωνία μέσω της εμπιστοσύνης προς τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης των λιανεμπόρων [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΝΙΚΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): For this dissertation we followed the most influential theory of cognitive consistency theories, the “cognitive dissonance theory” by Festinger (1957) and the “action-based model”. The research problem of this dissertation was to evaluate the relationship between customers’ motivations for tech products on cognitive dissonance, thereby impacting brand attitude and online purchase intentions mediat...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Πέτρου, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Website and social media as tools for raising student awareness in academic libraries: The case of the Library of the International Hellenic University - Alexander Campus [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-05-2021 [2021-05-08] Συγγραφέας: Ζυγούρη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες για να κατορθώσουν να παραμείνουν στην καρδιά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καλούνται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις ενός ταχέως μεταβαλλόμενου τεχνολογικού περιβάλλοντος. Ωθούνται, λοιπόν, όχι μόνο να υιοθετήσουν τη νέα τεχνολογία και τα εργαλεία της, αλλά και να μείνουν ευθυγραμμισμένες με τις καινοτόμες χρήσεις των πληροφοριακών τεχνολογιών και υπηρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The advertising of a private school unit in the years 2000-2020 [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Αρμάου, Ελισάβετ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας πομπός προσελκύει το ενδιαφέρον ενός δέκτη στο αγαθό που προσφέρει. Ο τομέας του μάρκετινγκ βοηθά μία επιχείρηση να προωθήσει και να κάνει γνωστά όχι μόνο τα προσφερόμενα αγαθά της αλλά και τα στοιχεία εκείνα που τη διαφοροποιούν από όλες τις άλλες. Για να μπορέσει να μεταδοθεί το -διαφημιστικό- μήνυμα από τον πομπό στον δέκτη είναι απαραίτητη η ύπαρξη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Greek Printed Book in the Digital Age [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Παπαντωνίου, Θεοχάρης Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον κλάδο του βιβλίου. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά αν, με ποιον τρόπο και σε ποιον βαθμό επιτυγχάνεται η σύζευξη του ελληνικού έντυπου βιβλίου με την ψηφιακή τεχνολογία μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, καθώς και ποιοτική και ποσοτική έρευνα στα επιμέρους πεδία που αφορούν το ερευνητικό ερώτημα και εστιάζου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Photography as Communication, Cultural, and Therapeutic Experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κασσεσιάν, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα διπλωματική εργασία, αποπειρόμαστε να εξετάσουμε τις ευεργετικές διαστάσεις, τις οποίες έχουν οι χρηστικές εφαρμογές της φωτογραφίας ως μέσου μη λεκτικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, αναζητούμε το αν, σε ποιο βαθμό και κάτω από ποιες προϋποθέσεις, η συστηματική ενασχόληση με τη φωτογραφική πράξη αποτελεί μέσο αυτογνωσίας και βελτίωσης σε προσωπικό, διαπροσωπικό, κοινοτικό και κοινωνι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of digital marketing and social media to increase the audience participation in cultural festivals [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Χατζηδιονυσίου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): H ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνιακή στρατηγική για την αύξηση των συμμετεχόντων στους πολιτιστικούς θεσμούς, και ειδικότερα στα πολιτιστικά φεστιβάλ, είναι ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασία με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης, εξετάζεται ο θεσμός των πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy and activity planning in the libraries of the digital era. Proposition of a project and digital communication strategy plan for the National Library of Greece and the Eugenides Foundation Library. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Λυρώνη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών στον πραγματικό και ψηφιακό κόσμο του σύγχρονου ανθρώπου έχουν αναδιαμορφώσει τις απαιτήσεις του στην κατανάλωση πολιτιστικών αγαθών, οδηγώντας τον στην αναζήτηση νέων εμπειριών που θα αποτελέσουν κίνητρα επίσκεψης σε πολιτιστικούς οργανισμούς. Οι βιβλιοθήκες ως πολιτιστικοί και εκπαιδευτικοί οργανισμοί προκειμένου να αποχτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploiting Social Media (facebook) in adult education: views and practices of postgraduate students at the Hellenic Open University [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καρατάσος, Ελευθέριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο και πώς η συμμετοχή σε ομάδες του facebook συμβάλλει στην επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών φοιτητών του ΕΑΠ, ποιες είναι οι απόψεις και οι πρακτικές μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ όσον αφορά τη συμμετοχή τους σε ομάδες του facebook και με ποιον τρόπο το ΕΑΠ θα μπορούσε να το αξιοποιήσει για την καλύτερη υποστήριξη των φοιτητών του στις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The audiovisual archives in the digital era and the commercial exploitation of their collections. The case of the Archive of ERT. A proposal for a marketing and communication strategy. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ζώντου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών και ειδικότερα η ανάπτυξη των νέων ψηφιακών τεχνολογιών αναδιαμορφώνουν την έννοια του αρχείου και επηρεάζουν τις αρχειακές πρακτικές. Παράλληλα, φέρνουν τα οπτικοακουστικά αρχεία αντιμέτωπα με την ανάγκη της αναθεώρησης της παραδοσιακής τους αποστολής, δηλαδή της διατήρησης της οπτικοακουστικής κληρονομιάς. Η πρόσβαση στο υλικό αποτελεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media usage and job performance of healthcare workers at Messinia General Hospital. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Αγγελοπούλου, Καλλιρρόη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή νέων τεχνολογιών επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή “κοινωνικά μέσα” (social media), έχει δρομολογήσει ραγδαίες εξελίξεις σε όλους τους τομείς της κοινωνίας και ειδικά στο χώρο της εργασίας. Οι επαγγελματίες υγείας επηρεάζονται άμεσα από την πραγματικότητα αυτή, με την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο μέρους τους να είναι αδιαμφισβήτητη. Τα αποτελέσματα της χρήσης...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media as a communication tool. Facebook use in Greek Libraries [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Πολίτου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τη χρήση των social media ως σύγχρονων επικοινωνιακών μέσων στις ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ των βιβλιοθηκών. Ειδικότερα, στο ερευνητικό της πεδίο μελετά τη χρήση του Facebook στις ακαδημαϊκές και δημοτικές βιβλιοθήκες στην Ελλάδα. Σκοπός της έρευνας είναι: α) να διερευνήσει την αξιοποίηση του εργαλείου από τα δύο είδη βιβλιοθηκών, β) να αναδείξει τα θεματικά μοτίβα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methods of Promotion and Usage of Advertisement in Social Media Networks [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Ασαργιωτάκη, Ανδρονίκη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του web 2.0 και η εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους και το βαθμό επιρροής του καταναλωτή, ο οποίος διαδραματίζει πλέον ενεργό και συνεργατικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα τους να απευθύνονται εκθετικά σε ένα πολυάριθμο κοινό τα καθιστά σημαντικά εργαλεία για ολοκληρωμένες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of online reviews on behavior of restaurants' customers [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μητσού, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το eWOM αποτελεί σήμερα μια ολοένα αυξανόμενη ανεπίσημη επικοινωνία μέσω του διαδικτύου, η οποία απευθύνεται στους καταναλωτές και σχετίζεται με τη χρήση ή τα χαρακτηριστικά προϊόντων, υπηρεσιών ή αυτών που τα πωλούν. Ως τέτοια, είναι ιδιαίτερα σημαντική η κατανόηση της επίδρασής της στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτέλεσε ο καθορισμός παραγόντων που επηρεάζουν τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Public libraries and digital marketing: Websites and social media as strategic planning tools of Greek public libraries [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τρούτπεγλη, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες βιβλιοθήκες είναι οργανισμοί με πολυδιάστατη δραστηριότητα η οποία ως επίκεντρο έχει τη συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση της γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επηρεάσει σχεδόν όλες τις παραδοσιακές λειτουργίες των βιβλιοθηκών και ο νέος ρόλος που καλούνται να επιτελέσουν έχει τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης Βιβλιοθήκης 2.0 (Library 2.0). Παράλληλα, το μάρκετινγκ, και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The moderating impact of social media use on consumer behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: Δανούση, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The importance of social media in business is growing at warp speed. With more and more people joining social media platforms, social media industry is bound to become even bigger in the coming years. Their increasing use has given the opportunity to companies and consumers to interact with each other on a real-time basis, to share information and ideas and provide feedback promptly. Due to their ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Technology tools for creating multimedia content and sharing content across social networks [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-03-2019 [2019-03-16] Συγγραφέας: ΤΣΑΒΟ, ΑΝΤΖΕΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Δε μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η έλευση του διαδικτύου έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στις ζωές όλων. Δεν έχει αλλάξει μόνο ορισμένες από τις καθημερινές μας συνήθειες όσον αφορά τον τρόπο διασκέδασής αλλά έχει επηρεάσει και τους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους οι οποίοι έχουν εντάξει το διαδίκτυο στη καθημερινότητά τους. Ένα από τα επαγγέλματα που έχει επηρεαστεί σε μεγαλύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application and evaluation of tools for analysing the usage of Twitter between politicians and youths in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Λεονταράκης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): In recent years, social media and in particular Twitter, are used more and more in politics. Governments, parties and politicians own official, personal and sometimes unofficial Twitter accounts and make systematic use of it. At the same time, Twitter is extensively used mainly by young men and women as a means of communication. In this context, the European Union funded a project, called #ASK, ai...