Κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα Μάθηση
Βρέθηκαν 55 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 55 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα Μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformational Learning in Youth Sector: its importance in the development of young people [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τσελεπή, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναφερθεί στο θέμα της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στον τομέα Νεολαίας , τη σημασία της στην εξέλιξη των νέων ανθρώπων . Στο πρώτο μέρος ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο. Γίνεται αναγνώριση του ερευνητικού προβλήματος : πόσο σημαντική είναι για την εξέλιξη των νέων ανθρώπων η Μετασχηματίζουσα μάθηση. Αναζητούνται και διαπιστώνονται οι ανάγκες τους. Ορίζονται οι αναζητήσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Adult learning, group and transformative, through the aesthetic experience and especially acting, with the axes of the transformation of perceptions and the critical reflection of adults, in the context of the Popular Theater of Zakynthos. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Στράνης, Παύλος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία διερευνά κατά πόσο η εμπλοκή ερασιτεχνών ηθοποιών στα δρώμενα του Λαϊκού Θεάτρου της Ζακύνθου συνιστά μαθησιακή διαδικασία ενηλίκων, με βασική πτυχή το μετασχηματισμό αντιλήψεων μέσα από την ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού. Επιμέρους κρίσιμες παραμέτρους αποτελούν η ομαδική φύση της μαθησιακής διαδικασίας, ο ρόλος του θεάτρου και της υποκριτικής ως παράγο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Teaching a second foreign language to adult learners in non-formal education structures using the arts and the use of the image: The case study of the Italian language" [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Κουτελίδα, Στυλιανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «η διδασκαλία μιας δεύτερης ξένης γλώσσας σε ενήλικες εκπαιδευόμενους σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης με τη χρήση των τεχνών και της αξιοποίησης του οπτικού ερεθίσματος. Η μελέτη περίπτωσης της ιταλικής γλώσσας» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformative learning and the contribution of the aesthetic experience in the lessons of foreign languages [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Μανδαράκα, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση αυτής της διπλωματικής εργασίας έχει ως σκοπό την γνωριμία με την διαδικασία της μετασχηματίζουσας μάθησης και την συμβολή της στο ξενόγλωσσο μάθημα. Στη σημερινή εποχή οι μεταβαλλόμενες συνθήκες του κοινωνικού και οικονομικού πλαισίου κατέστησαν αναγκαίο το γεγονός του εμπλουτισμού από διάφορες πρωτοπόρες προσεγγίσεις της εκμάθησης ξένης γλώσσας. Η τεχνολογική ανάπτυξη βοήθησε στη δημι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The method 'Transformative Learning through Aesthetic Experience' in Higher Education. The case of the elaboration of the concept of Communication with the students of the Department of Cultural Technology and Communication of the University of the Aegean ". [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Χαραλαμπή, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ολιστική προσέγγιση της έννοιας της Επικοινωνίας μέσω του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου, στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται η επιρροή των γνώσεων που απορρέουν από τη διδασκαλία του όρου ως γνωστικό αντικείμενο και επιδιώκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of art in adult education: An exploration of secondary school teachers' views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Αρβανίτη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση θέσεων και αντιλήψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιμέρους ερευνητικοί στόχοι είναι ο εντοπισμός δεξιοτήτων και γνώσεων για την ένταξη των τεχνών στη μαθησιακή διαδικασία και ο εντοπισμός αντιλήψεων αναφορικά με τη σχέση τέχνης-εκπαίδευσης και κριτικού στοχασμού. Πιο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The potentiality for personal and social transformation with the contribution of art to adult education through the Aesthetic Experience. The case of a group of adult trainee photographers at a Public post-Secondary Vocational Training Institute. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: ΔΕΜΕΡΤΖΗ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική Διπλωματική Εργασία, με τίτλο «Οι δυνατότητες για προσωπική και κοινωνική αλλαγή με τη συμβολή της τέχνης στην εκπαίδευση ενηλίκων, μέσω της αισθητικής εμπειρίας. Η περίπτωση ομάδας ενηλίκων εκπαιδευομένων φωτογράφων Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης», καταγράφει τις απόψεις και τις στάσεις των μελών μιας ομάδας ενηλίκων εκπαιδευομένων καλλιτεχνών επαγγελματιών φω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning through Aesthetic Experience, in in-school teacher training programs, utilizing the model of listening and analyzing musical works [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Σταματοπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο τόσο στην εκπαίδευση των μαθητών, όσο και στη βελτίωση της κοινωνίας. Η δια βίου μάθηση είναι αυτή που στηρίζει και υποστηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών, επιδρώντας στο επιστημονικό, αλλά και στο μορφωτικό τους επίπεδο. Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από την τυπική εκπαίδευση, συμμετέχουν σε διαδικασίες μη τυπικής (επιμορφώσεις, σεμινάρια κ.λπ.) αλλά και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning in Internship: Case Study on the International Tourism and Hospitality Management Program of Studies [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Γαβρίλη, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από το πρίσμα της Πρακτικής Άσκησης: Στην παρούσα εργασία γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση και διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας πάνω στη νοηματοδότηση της εργασιακής εμπειρίας ως αποτέλεσμα της Πρακτικής Άσκησης. Επίσης εξετάζεται η σημασία της αναστοχαστικής εργασίας για την επαναπλαισίωση των νοητικών συνηθειών και απόψεων των φοιτητών-ακουμένων. Τέλος, ερευνάται μελ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The application of ICT in adult education: a transformative experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Λιλιόπουλος, Θωμάς Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η ικανότητα εφαρμογής χαρακτηριστικών της Μετασχηματίζουσας Μάθησης σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων στις ΤΠΕ. Ειδικότερα, η παρούσα εργασία αποσκοπεί να αναδείξει το αν και σε ποιο βαθμό δύναται να υπάρξει μετασχηματισμός των απόψεων και των αντιλήψεων για τη χρησιμότητα των ΤΠΕ σε εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν ως εκπαιδευόμενοι σε πρόγραμμα ...
Ημερομηνία: 09-2022 [2022-09] Συγγραφέας: ΜΑΣΤΡΟΝΙΚΟΛΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τις απόψεις των εκπαιδευόμενων του προγράμματος εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πολιτών που διοργανώθηκε από το δήμο Λαρισαίων στα πλαίσια της δράσης «Λάρισα, η Πόλη που Μαθαίνει». Στην έρευνα συμμετείχαν οι 13 εκπαιδευόμενοι ενός τμήματος. Το δείγμα εντάσσεσαι στο είδος της σκόπιμης – μη πιθανοτικής δειγματοληψίας και χρησιμοποιήθηκε το δείγμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning through Aesthetic Experience: an overall tracking of Adult Education implementations in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κατσούδα, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να γίνει μία καταγραφή των εφαρμογών της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας» στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα. Απώτερος σκοπός είναι η εις βάθος διερεύνηση των εμπειριών και αντιλήψεων των εκπαιδευτών, στοχεύοντας στην ανάδειξη της σημερινής εικόνας αναφορικά με τα εκπαιδευτικά πλαίσια εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα που έχει διερε...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κάλφα, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε στους εκπαιδευόμενους του ΙΕΚ Κατερίνης σχετικά με την αξιοποίηση της αισθητικής εμπειρίας μέσω της παιδικής λογοτεχνίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Διερευνήθηκε η επίδραση της παιδικής λογοτεχνίας στην κατανόηση των δυσλειτουργικών απόψεων των εκπαιδευομένων σχετικά με τις επιλογές τους στη σχέση της φιλίας και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: C.P. Cavafy: Critical Thinging and Transformational Learning through Aesthetic Experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τρυψιάνης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος: Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει διττό στόχο: Αφενός διερευνά τη σχέση της καβαφικής ποίησης με τον κριτικό στοχασμό και αφετέρου τη σχέση της καβαφικής ποίησης -αξιοποιούμενης στο πλαίσιο τής εκπαιδευτικής μεθόδου: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»- και του μετασχηματισμού δυσλειτουργικών/στερεοτυπικών αντιλήψεων. Μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα, άντρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Emotional Intelligence of Adult Educators and Its Contribution to Τransformative Learning [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Χουλιάρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στον Τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τη συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτών ενηλίκων στη μετασχηματίζουσα μάθηση των εκπαιδευομένων. Από τη μελέτη της βιβλιογραφίας προκύπτει ότι η εκπαίδευση ενηλίκων συντελεί στο μετασχημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of Art in Parents' Schools. Investigation of the views of Adult Educators in Parents' Schools of the Prefecture of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΜΗΤΡΟΥΣΗ, ΘΩΜΑΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται οι απόψεις των Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε Σχολές Γονέων του Νομού Θεσσαλονίκης σχετικά με την αξιοποίηση της Τέχνης στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διεργασίας. Ειδικότερα, διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της Τέχνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο στις Σχολές Γονέων και ιδιαίτερα η συμβολή της μεθόδου στην ενεργοποίηση του κριτικού στοχασμού των γονέων. Επιπλέο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative learning and educational routes of women with breast cancer [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει αν οι αλλαγές που επήλθαν στη ζωή γυναικών με εμπειρία καρκίνου του μαστού και η επιλογή τους για επιστροφή στην εκπαίδευση μπορούν να συσχετιστούν με μια διαδικασία μετασχηματισμού έτσι όπως ορίζεται από τη θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του Jack Mezirow. Εφαρμόζοντας ποιοτική έρευνα διεξήχθη ημιδομημένη συνέντευξη σε δέκα γυν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the method ‘Transformational Learning through Aesthetic Experience’ to the strengthening of the professional identity of the modern teacher. Intervention in a group of Secondary Education school teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Μαρκοπούλου, Ευσταθία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την συμβολή της μεθόδου ‘Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας’, στην ενδυνάμωση της επαγγελματικής ταυτότητας του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Ερευνάται το κατά πόσο ενεργοποιούνται διαδικασίες κριτικού στοχασμού σχετικά με θέματα που αφορούν στην επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού. Για τον λόγο αυτό διενεργήθηκε έρευνα δράσης σε δέκα εκπαιδευτικούς δευ...
Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Αραβανή, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα σύνδεσης δύο διαδεδομένων θεωριών στον χώρο των Ανθρωπιστικών Επιστημών. Η Συστημική θεωρία, όπως εφαρμόζεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Εκπαίδευση και η Μετασχηματίζουσα Μάθηση του Mezirow, ως μια θεωρία μάθησης στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, αν και ανήκουν σε διαφορετικά επιστημονικά πεδία, διακρίνονται από κοινά σημεία και κοινούς στόχους. Βασική...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: ΠΛΕΟΥΡΑ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση και αξιοποίηση της Τέχνης και της Βιωματικής Εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία, στο δημοτικό σχολείο, μέσω της θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης και την αρωγή της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτό υλοποιήθηκε και ένα εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative learning through exercise in adult women. An action research to measure transformation through a program of psychosocial and physical empowerment [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Καραγεώργης, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εμπειρική έρευνα διερευνήθηκε η προοπτική του μετασχηματισμού μέσα από την άσκηση σε ενήλικες γυναίκες. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα δράσης μέτρησης του μετασχηματισμού οπτικής, μέσω ενός προγράμματος άσκησης με απώτερο σκοπό την ψυχοκοινωνική και σωματική ενδυνάμωση των γυναικών. Εφαρμόστηκε η μικτή μεθοδολογική προσέγγιση έρευνας μέσω της χρήσης του ερωτηματολογίου Le...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of art and critical reflection in Second Chance Schools: Exploring educators' views, obstacles and effectiveness [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-11-2020 [2020-11-29] Συγγραφέας: Κωτσιόπουλος, Σαράντος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Είναι ευρέως γνωστό ότι η Τέχνη επιδρά θετικά στην ενεργοποίηση του ατόμου ενισχύοντας αφενός τη δημιουργική του έκφραση και αφετέρου την κριτική του σκέψη. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών Σ.Δ.Ε. πάνω στην αξιοποίηση στοιχείων τέχνης στη διδασκαλία τους και στην ανάπτυξη/ενίσχυση του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευομένων μέσω αυτής. Επιμέρους ζητήματα πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Co-reading and co-changing: Adult reading clubs and transformative learning theories. The case of the Literature Clubs of the library of the Municipality of Nice-Rentis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ράπεση, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεικτή έρευνα, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων, διερευνά μετασχηματιστικές μαθησιακές εμπειρίες ανάμεσα στα μέλη μιας Λέσχης Ανάγνωσης Λογοτεχνίας. Η έρευνα επιδιώκει να προσδιορίσει το ποσοστό των αναγνωστών που βιώνουν μετασχηματισμό οπτικής, τους τομείς μετασχηματισμού, καθώς και τους παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτόν. Υλοποιήθηκε την περίοδο Απριλίου - Μαΐου 2020, στ...
Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μπικηροπούλου, Χαρισία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την Συναισθηματική Νοημοσύνη και την συμβολή της στο έργο του Εκπαιδευτή Ενηλίκων. Τα συναισθήματα και η συναισθηματική νοημοσύνη παίζουν καταλυτικό ρόλο στην εκπαίδευση ενηλίκων και συνεπώς στο έργο των εκπαιδευτών. Με έναυσμα αυτήν την διατύπωση και την έλλειψη επαρκών γνώσεων για τον ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, σκοπός τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The contribution of Second Chance School to the development of self-knowledge and self-confidence of the trainees through Transformational Learning: The case of SCH Aliveri and Amfissa" [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΣΚΟΥΡΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της παρούσας εμπειρικής έρευνας αποτελεί μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και μελετά στη συμβολή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης μέσω της Μετασχηματίζουσας Μάθησης. Προκειμένου να διερευνηθεί αυτό, μελετώνται τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευομένων πριν τη φοίτησή τους στο ΣΔΕ και αποτυπώνονται οι απόψ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transforming perspectives through In-service Training of NBG employees [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Αλεξανδρή, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και επιμόρφωση ενηλίκων εργαζομένων είναι δυνατόν να συμβάλλει στο μετασχηματισμό των απόψεων, πεποιθήσεων, στάσεων και συμπεριφορών τους. Σε θεωρητικό πλαίσιο, αφορμή για την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η θεωρία μετασχηματίζουσας μάθησης που αναπτύχθηκε από τον Mezirow. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical Reflection as a means of cultural capital transformation of Adult Students [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ευθυμιάδη, Κωνσταντία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας μετασχηματισμού των αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων ενηλίκων, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη βοήθεια του κριτικού στοχασμού, σύμφωνα με τη Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του Jack Mezirow. Αυτές οι αρχικές αντιλήψεις τις οποίες οι ενήλικες απέκτησαν μέσα από μια μακροχρόνια διαδικασία «εγχάραξης», χωρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The mental patterns of women in primary education in Epirus for mathematics» [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα νοητικά σχήματα συγκροτούν μια έννοια η οποία εξελίσσεται και μεταλλάσσεται κατά τη διάρκεια της ζωής μας και βρίσκεται σε άμεση σχέση και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται νοητικά σχήματα των γυναικών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ηπείρου για τα Μαθηματικά. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτά τα πρώιμα νοητικά σχήματα των εκπαιδευτικών για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of perceptions educators of adult second chance schools for transformative learning method through aesthetic experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κορέτση, Μαρία Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μέθοδο της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας (Μ.Μ.Α.Ε.) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στην Ελλάδα. Αρχικά περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο η παρατήρηση ενός έργου τέχνης μπορεί να συντελέσει στη μάθηση, ενώ παρουσιάζεται αναλυτικά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή εξελίσσεται σε έξι διαδοχικά βήματα. Στη συνέχεια παρουσιάζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STUDENTS 'OPINIONS ABOUT LEARNING IN GREEK UNIVERSITIES: IS IT INSTRUMENTAL OR TRANSFORMATIVE? [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Μανατάκη, Θεοδοσία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών σχετικά με το αν η Μάθηση στα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι Εργαλειακή ή Μετασχηματίζουσα. Το θέμα επιλέχθηκε λόγω προσωπικών ενδιαφερόντων αλλά και επειδή υπάρχει ερευνητικό κενό σχετικά με τη χρήση της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στην έρευνα συμμετείχαν 250 φοιτητές, απόφοιτοι καθώς και μεταπτυχιακο...