Κριτήρια αναζήτησης: οργανισμός μάθησης
Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: οργανισμός μάθησης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Distance education as an innovative implementation of Information and Communication Technologies (ICTs) in schools of Secondary Education during the school year 2020-21: Its impact on the change of school culture and on the transformation of schools into learning organisations [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πολίτη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί αν η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων των Τ.Π.Ε. για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη σχολική χρονιά 2020-21 έχουν αλλάξει την κουλτούρα των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και έχουν αποτελέσει μια ευκαιρία για τον σταδιακό μετασχηματισμό τους σε οργανισμούς μάθησης. Για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of principal’s leadership profile on school transformation into a learning organization: Primary education teachers’ views serving in an island prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Θεοδοσίου, Γαρυφαλλιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή διανύουμε ταχύτατες εξελίξεις σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο και κρίνεται επιτακτική η ανάγκη για εκσυγχρονισμό σε κάθε τομέα της ζωής. Μέσα στα πλαίσια της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού τοποθετείται και η δημιουργία των οργανισμών μάθησης σε όλους τους εργασιακούς χώρους και φυσικά στην εκπαίδευση. Επομένως, οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί καλούνται να ενσωματώσουν στη λειτο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Schools’ culture as a factor contributing to their transformation into learning organization: Teachers’ views serving in Central Macedonia’s Vocational Lyceums (EPAL) [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Αλατζίδου, Δομνίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Τα σχολεία του 21ου αιώνα, θα πρέπει να μετασχηματιστούν σε «οργανισμούς μάθησης», δηλαδή οργανισμούς που μπορούν να ακολουθήσουν τους μετασχηματισμούς που συντελούνται στο εξωτερικό τους περιβάλλον, μέσω εσωτερικής αναδιοργάνωσης, επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, αλλαγής του μοντέλου διοίκησης και ηγεσίας, εισαγωγής καινοτομιών, ούτως ώστε να βελτιώσουν την εκπαιδευτική και μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of learning organization characteristics in primary school units: An empirical study [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Μηλιώκα, Μιχαήλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μετεξέλιξη των εκπαιδευτικών οργανισμών σε οργανισμούς μάθησης για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις εκάστοτε νέες συνθήκες που επικρατούν στο σύγχρονο περιβάλλον, των ραγδαίων αλλαγών, για την πλειοψηφία των μελετητών και υπευθύνων χάραξης πολιτικής, αποτελεί τη μοναδική λύση. Ωστόσο, οι έρευνες για τις σχολικές μονάδες ως οργανισμοί μάθησης, στον ελλαδικό χώρο, είναι σχετικά πρόσφατες και περ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The culture of education and learning in a modern business. The case study of Alumil S.A. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Παρισάκη, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η εξέταση των προγραμμάτων εκπαίδευσης και μάθησης που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις και πώς αυτά συμβάλλουν στην κουλτούρα της. Στο θεωρητικό πλαίσιο ερευνήθηκε βιβλιογραφικά η εταιρική κουλτούρα, κατά πόσο επηρεάζεται από τα προγράμματα μάθησης και αντίστροφα όπως επίσης και η επίπτωση της πανδημίας COVID-19 που είχε στην κουλτούρα και στην εφαρμογή τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The school as a learning organisation and the role of educational leader. Views and practices of primary school teachers» [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κυρτσόγλου, Ελισάβετ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τη σύγχρονη εποχή που διανύουμε οι ταχύτατες εξελίξεις σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά και η ανάγκη για εκσυγχρονισμό βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε κάθε τομέα της ζωής. Μέσα στα πλαίσια της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού τοποθετείται και η δημιουργία οργανισμών μάθησης, σε όλους τους εργασιακούς τομείς, και φυσικά στην εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός μάθησης έχει πολυποίκιλα οφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The framework of learning organizations and the degree of readiness of the primary school unit’s transformation into becoming a learning organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ευθυμίου, Αγορίτσα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι σχολικές μονάδες που λειτουργούν ως οργανισμοί που μαθαίνουν αποτελούν μια νέα πραγματικότητα η οποία επιφέρει μια σειρά απαραίτητων χαρακτηριστικών στο πλαίσιο της σύγχρονης κοινωνίας έχοντας στον πυρήνα τους τη μάθηση, το συνεργατικό πνεύμα, την καινοτομία, την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των μελών της κοινότητας καθώς επίσης και την αναστοχαστική διαδικασία. Στην Ελλάδα η επιστημο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strengths and weaknesses of the Greek public secondary school in facing the challenge of transforming itself into a learning organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Γιαννούλας, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών μονάδων σε οργανισμούς μάθησης αποτελεί τη σύγχρονη επιλογή για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά κατά πόσο είναι εφικτός ο μετασχηματισμός των δημόσιων γυμνασίων στην Ελλάδα σε οργανισμούς μάθησης και στοχεύει στο να αναδείξει τους παράγοντες του εσωτερικού περιβάλλοντός τους, οι οποίοι δρουν υποστηρικτικά ή αναστα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The school unit as a learning organization and the role of leadership in the building of a collaborative culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξέτασε τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ρόλο της ηγεσίας στην οικοδόμηση κουλτούρας συνεργασίας στα πλαίσια του σχολικού οργανισμού μάθησης. Διερεύνησε τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την έννοια του οργανισμού μάθησης, της συνεργασίας και της ομαδικής μάθησης και τον ρόλο του διευθυντή στην οικοδόμηση κουλτούρας συνεργασίας. Εφαρμόστηκε με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions of Primary School Principals regarding the contribution of their leadership profile to the transformation of the school into a Learning Organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κοντοδημόπουλος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο μετασχηματισμός του σχολείου σε οργανισμό μάθησης είναι μία σύγχρονη απάντηση στις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια, καθώς αυτή η διαδικασία ενδυναμώνει τους εκπαιδευτικούς και τους καθιστά αποτελεσματικότερους μέσα από διαδικασίες συνεργασίας, ατομικής και ομαδικής βελτίωσης και αναζήτησης της καινοτομίας. Η ηγεσία είναι ο καθοριστικός παράγοντας, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Role of the Principal in the Transformation of the School Unit into Learning Organizations [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κανιά, Eυαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένων και των εκπαιδευτικών οργανισμών, καλούνται να προσαρμοστούν στις συνεχείς αλλεπάλληλες αλλαγές και να προσβλέπουν στη συνεχή βελτίωσή τους, προκειμένου να επιβιώσουν στις σύγχρονες συνθήκες. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση αφενός μεν των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς τον βαθμό, κατά τον οποίο το σχολείο τους λειτουργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of school leadership profile and of school collective efficacy on its transformation to a friendly-learning organization: Perspectives of primary education teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ηλία, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Στη σύγχρονη εκπαίδευση δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη μελέτη παραμέτρων που επηρεάζουν το διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών και την αποτελεσματικότητα αυτού. Η μετατροπή του σχολείου σε οργανισμό μάθησης συνιστά βασικό στόχο της σύγχρονης εκπαίδευσης, ενισχύοντας έτσι την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου, κάτι που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις ενέργειες της σχολικής ηγεσίας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformation of the school unit into learning organization and the role of the Leadership. Investigation of teachers’ perceptions in the secondary schools of the Second Prefecture of Athens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Πέππα, Φανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης αποτελούν βασικό αντικείμενο έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα σχολεία οφείλουν να υιοθετούν πρακτικές οι οποίες ενισχύουν τη συνεχή συλλογική μάθηση και την απρόσκοπτη εξέλιξή των μελών τους. Η αποδοχή και η έμπρακτη εφαρμογή της οργανωσιακής μάθησης προϋποθέτει κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας, καθώς και την ύπαρξη συλλογικού οράματος. Σκοπός της παρούσας έρε...
Ημερομηνία: 31-08-2020 [2020-08-31] Συγγραφέας: ΔΡΕΜΕΤΣΙΚΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μεταβολή του σχολείο από παραδοσιακό σε σύγχρονο σχολείο, με επίκεντρο τη δημιουργία γνώσης και μάθησης, οι οποίες μεταβάλλονται σε διαδικασίες συλλογικής και σκόπιμης επιδίωξης, επιτάσσει την αλλαγή τoυ τρόπoυ σκέψης και της κουλτoύρας τόσο του σχολείου όσο και του ανθρώπινου δυναμικού. Σκoπός της παρoύσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτερoβάθμιας εκπαίδευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the educational leadership in transforming the school into a learning organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Βασιλείου-Μέκρα, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αποτελεί μέρος μιας σειράς μελετών που σχετίζονται με τη δημιουργία εκπαιδευτικών οργανισμών μάθησης και απορρέει από την ανάγκη της ερευνήτριας να εξετάσει την υφιστάμενη, αλλά και την επιθυμητή κατάσταση στο χώρο της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αναφορικά με την πιθανότητα αναμόρφωσης των σχολείων σε αυτόνομους και δημιουργικούς οργανισμούς, σε μανθάνοντες οργανισμούς. Συγκεκριμένα,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the influence of transformational leadership factors on school unit collaboration: The school as a learning organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Γιατρά, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στον σύγχρονο και τεχνολογικά εξελισσόμενο χώρο της εκπαίδευσης οι σχολικές μονάδες οφείλουν να αναβαθμίζονται σε ανοικτούς οργανισμούς μάθησης με συλλογικό όραμα τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του ανθρώπινου δυναμικού και των επιπέδων μάθησης μέσω συμμετοχικών συστημάτων διοίκησης χειριζόμενες τα εκπαιδευτικά ζητήματα με ευελιξία, συνέργεια, συλλογικότητα και αποκεντρωτικό τρόπο. Η διερεύνηση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Vasaki Maria Eleni, The role of distributed leadership in transforming schools into learning organisations. Perceptions of principals and potential leadership sources in Secondary Gymnasium Schools of Rethymnon Prefectur. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Βασάκη, Μαρία Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική ηγεσία αποτελεί προτεραιότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς επηρεάζει τα κίνητρα των εκπαιδευτικών, παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση των σχολικών αποτελεσμάτων των μαθητών και καθορίζει σημαντικά την εμπλοκή των γονέων στα σχολικά δρώμενα. Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να αναδείξει τις διαστάσεις της εκπαιδευτικής ηγεσίας και να διερευνήσει ένα συγκεκριμένο είδος ηγεσίας, αυτό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Learning organisations» and transformation of school units. Elementary school teachers' views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Νικολάου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ανάγκη για βιώσιμη αλλαγή έχει φέρει στο επίκεντρο της παγκόσμιας έρευνας τους εκπαιδευτικούς «οργανισμούς μάθησης». Στο πλαίσιο των σύγχρονων κοινωνικών συνθηκών, τα σχολεία πρέπει να εδραιώνουν δομές και να εφαρμόζουν πρακτικές, οι οποίες προωθούν τη συνεχή μάθηση και την ολόπλευρη ανάπτυξη των μελών τους. Η προώθηση της οργανωσιακής μάθησης συνεπάγεται μια κουλτούρα εμπιστοσύνης και συνεργασί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the principal's leadership profile in the process of transforming the school into a learning organization. Primary Education teachers' views of South Aegean District [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χαρίση, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο οργανισμός μάθησης συλλαμβάνει, μεταφέρει, εφαρμόζει και αφομοιώνει τη νέα γνώση, ώστε να είναι σε θέση να μετασχηματίζεται συνεχώς και να τροποποιεί τη δράση του σε ένα αβέβαιο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η ηγεσία θεωρείται το κλειδί της επιτυχίας του οργανισμού. Ο ρόλος του ηγέτη-διευθυντή στον μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής μονάδας σε οργανισμό μάθησης είναι συνυφασμένος με την αμ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αντωνοπούλου, Αγνή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα της γονεϊκής εμπλοκής στον εκπαιδευτικό μικρόκοσμο αποτελεί ένα κύριο θέμα, το οποίο έχει απασχολήσει πλήθος ερευνητών/τριών σε όλο τον κόσμο, εδώ και μερικές δεκαετίες. Αρκετές έρευνες έχουν διεξαχθεί για τη μελέτη των πλεονεκτημάτων ή και των δυσκολιών, που παρατηρούνται στις σχέσεις, που αναπτύσσονται μεταξύ σχολείου και οικογένειας και αφορούν στην πρόοδο των μαθητών/τριών σε γνωστικ...