Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικοί
Βρέθηκαν 102 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 102 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 4.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικοί Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating Transformative Experiences of Secondary Education Teachers and their possible implications on the teaching process: A case study of teachers in the Prefecture of Imathia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΡΟΥΖΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας οι εκπαιδευτικοί βιώνουν σημαντικά γεγονότα ή και μετασχηματιστικές εμπειρίες, οι οποίες λαμβάνουν τη μορφή κρίσιμων περιστατικών ικανών να προκαλέσουν αλλαγές στις αντιλήψεις και τις πρακτικές τους. Μέσα από τη διαδικασία του κριτικού στοχασμού, όπως αυτή ορίζεται στα πλαίσια της μετασχηματίζουσας μάθησης, οι εκπαιδευτικοί επανεξετάζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: In- school further education and training of teachers and the role of school ledership. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-9-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΥΛΙΑΒΟΥΔΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο "Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας. Διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο του διευθυντή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων ενδοσχολικής επιμόρφωσης" θέτει στο επίκεντρο της έρευνας τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της Π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Linguistic Attitudes of Teachers and Students of the Prefecture of Ilia towards the Cretan Dialect [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-07-2023 Συγγραφέας: ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΤΣΑΚΟΥΜΑΚΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις ετερο-αξιολογικές γλωσσικές στάσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών του νομού Ηλείας απέναντι στις νεοελληνικές διαλέκτους και ιδιαίτερα απέναντι στην κρητική διάλεκτο. Στόχος είναι να ανιχνευθούν οι ετερο-αξιολογικές γλωσσικές απόψεις των Ηλείων καθηγητών και μαθητών απέναντι στη διαλεκτοφωνία, η θέση τους για το ποιος είναι ο ρόλος των διαλέκτων στο σ...
Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract):           Η σχολική ιστορία έχει ταυτιστεί με την απόκτηση ιστορικής γνώσης. Η σύγχρονη διδακτική της ιστορίας αποσκοπεί στην καλλιέργεια ιστορικής σκέψης και συνείδησης, καθώς και στην ανάπτυξη ιστορικών και δημοκρατικών ικανοτήτων, αλλά και στην καλλιέργεια ατομικών δεξιοτήτων, με μέσα τη διυποκειμενική και τη βιωματική προσέγγιση του παρελθόντος. Η σχολική ιστορία, μία ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τeachers' views on the role of the principal in the acquisition of professional competence and self-efficacy of teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπούρου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση της επαγγελματικής επάρκειας και αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό η έρευνα επικεντρώθηκε στη μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό Αχαΐας, αναφορικά με τον ρόλο του διευθυντή στην απόκτηση επαγγελμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The educational needs of primary education teachers in Greece: teachers and digital skills." [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ταγκάλου, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και τις σχετικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα και στις ψηφιακές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια, εξετάζεται η κατάσταση στην Ελλάδα, ως προς τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the implementation of the institution of self-evaluation in public primary schools [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΦΙΛΙΠΠΟΓΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια μορφή αξιολόγησης ιδιαίτερα δημοφιλής εδώ και τέσσερις δεκαετίες περίπου στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα με σαφή στόχο την διασφάλιση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Ωστόσο, στην Ελλάδα, παρά τις κατά καιρούς επιχειρήσεις εισαγωγής του θεσμού της αυτοαξιολόγησης στις σχολικές μονάδες, δεν έχει κατορθωθεί μέχρι σήμερα η υλοποίηση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the views of the principals and teachers of pre-school education units on the difficulties of implementing distance education [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Kanellopoulou, Theoni Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις των προϊσταμένων και των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν εφαρμόζοντας την εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πανδημία Covid-19. Η παρούσα μελέτη θεωρήθηκε σημαντική καθώς οι εκπαιδευτικοί και οι προϊστάμενοι προσχολικής εκπαίδευσης κλήθηκαν για πρώτη φορά να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Research into the primary school teachers' educational needs in Central Macedonia in regards to the integration of foreign students' in the Greek public school system. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Μέλλιου, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας ως προς την ένταξη και διδασκαλία των αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για την ουσιαστική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να μπορέσει να ανταπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessment of Secondary school teachers’ training needs on distance education during the pandemic COVID-19 [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Αμπλιανίτη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 προκάλεσε αλλαγή των δεδομένων στο περιβάλλον της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, η επικράτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνδέθηκε με το μετασχηματισμό του παραδοσιακού ρόλου του εκπαιδευτικού. Βασικός σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ζητήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην περίοδο τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers as adult learners: Motivational profile and ambitions [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Σιδηροπούλου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παγκοσμιοποίηση και η τεχνολογική ανάπτυξη έχουν επηρεάσει τον εκπαιδευτικό χώρο μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους προς τις ανάγκες της αγοράς και της οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η διερεύνηση και η κατανόηση των κινήτρων και των φιλοδοξιών των εκπαιδευτικών για τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα με σκοπό την ατομική και επαγγελματική τους ανάπτυξη αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Inclusive pedagogy: Greek teachers’ perceptions of inclusive education of children with disabilities in primary schools in Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Θαρουνιάτη, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση είναι μια από τις πλέον σημαντικές απαιτήσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία και την εξέλιξη αυτού του εγχειρήματος, αφού είναι αυτοί που τελικά θα διαμορφώσουν φιλόξενα και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακά περιβάλλοντα. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Intentional dynamics of teaching the Greek language to linguistically and culturally diverse students: A narrative inquiry into High School teachers' challenges and aspirations [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Ταξιάρχου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Greek mainstream classrooms have become multilingual and multicultural, especially since the refugee crisis of 2015, posing challenges to language teachers. Within this context of diversity, this original study aims to explore the perspectives of experienced Greek language teachers, who teach students with diverse linguistic and cultural backgrounds in High school mainstream classes. Narrative des...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of nursing trainees΄ attitudes in Public Nursing Post-Secondary Vocational Training Institutes (DIEK) regarding the use of Art and its contribution to the development of critical thinking [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΓΙΟΒΑΝΗ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική Διπλωματική Εργασία, με τον τίτλο «Η Διερεύνηση των στάσεων καταρτιζόμενων Δ.Ι.Ε.Κ. Β. Νοσηλευτικής του Υπουργείου Υγείας σχετικά με τη χρήση της τέχνης και την συμβολή της στην ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού», ασχολείται και εξετάζει τις απόψεις και στάσεις εκπαιδευόμενων Βοηθών Νοσηλευτών των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) του Υπουργείου Υγείας, μέσω ...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καλφοπούλου, Αγγέλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην περίοδο της πανδημίας COVID - 19, το κλείσιμο των δομών εκπαίδευσης αποτέλεσε για πολλές χώρες μέτρο κατά της διασποράς του ιού. Στην Ελλάδα η συμβατική δια ζώσης εκπαίδευση αντικαταστάθηκε από την τηλεκπαίδευση, μια μορφή εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης που συνδυάζει σύγχρονες και ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης, είχε ως σκοπό να καταγράψει τη λειτουργία και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “leadership style and contribution to the professional burnout of teachers: Perceptions of secondary education teachers in the Prefecture of Ioannina’’ [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Νάκου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα μελέτη σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων αναφορικά με το στυλ ηγεσίας και τη συμβολή του στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. Για τη διερεύνηση του κεντρικού θέματος ακολουθήθηκε η ποιοτική μέθοδος και για τις ανάγκες της συγκεκριμένης ποιοτικής ερευνητική προσέγγισης διεξήχθησαν συνεντεύξεις δέκα σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers job satisfaction. An empirical study in the region of Attica. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τριανταφυλλόπουλος, Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην ίδια κατεύθυνση με τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις, τα εκπαιδευτικά συστήματα όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στοχεύουν στην αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τους με στόχο την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές. Το παραπάνω στοιχείο οδηγεί όλο και περισσότερο στην ανάπτυξη ερευνών, στον τομέα της εκπαίδευσης, που αναφέρονται στην ικανοποίηση των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Beliefs of primary education teachers about the utilization and safe integration of ICT and Learning Management Systems in teaching-learning. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κώστας, Θεοχάρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά τη διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον βαθμό και τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούνται εργαλεία των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), όπως η ηλεκτρονική τάξη, στη διδασκαλία. Επίσης, διερευνώνται οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψηφιακές δεξιότητες που διαθέτουν, με έμφαση στον τομέα της ασφάλεια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Schools as learning organizations and the role of leader in the transformation of schools into learning organizations. Secondary education teachers’ views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γεωργαλή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία, την οικονομία αλλά και οι συνθήκες διαβίωσης στη σύγχρονη εποχή υποδεικνύουν την ανάγκη του μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών οργανισμών σε «οργανισμούς μάθησης», προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Καθοριστικής σημασίας κρίνεται ο ρόλος του ηγέτη στη διαδικασία μετασχηματισμού. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COVID-19 and Teachers: work stress, efficiency, satisfaction and burnout the 2nd year of the pandemic [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Τσιτσιρίδη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επέλαση της πανδημίας Covid -19 επηρέασε και εξακολουθεί να επηρεάζει όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, μεταξύ αυτών και την εκπαίδευση. Οι αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία ήταν τεράστιες και σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιπέδων επαγγελματικού άγχους, ικανοποίησης, αυτοαποτελεσματικότητας και εξουθένωσης των Ελλήνων εκπαιδευτικών κατά τη 2η χρονιά της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Beliefs of primary education teachers about the utilization and safe integration of ICT and Learning Management Systems in teaching-learning. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κώστας, Θεοχάρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά τη διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον βαθμό και τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούνται εργαλεία των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), όπως η ηλεκτρονική τάξη, στη διδασκαλία. Επίσης, διερευνώνται οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψηφιακές δεξιότητες που διαθέτουν, με έμφαση στον τομέα της ασφάλεια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of vocational lyceums (EPAL) principals in the effective shaping of the factors of the internal and external school environment that affect students’ discipline: research at principals and teachers working in vocational lyceums [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Βιλλιώτη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί ο ρόλος των διευθυντών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) στην αποτελεσματική διαμόρφωση παραγόντων του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου που επηρεάζουν την πειθαρχία των μαθητών. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκε η άποψη 10 εκπαιδευτικών, καθώς και 2 διευθυντών που εργάζονται σε ΕΠΑΛ στη Σαλαμίνα και την Έδεσσα. Επιπλέον στην έρευνα συμμετείχε ο παι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motivation and effectiveness of teachers and the role of the leader in the development of motivation in secondary schools of the Attica Region [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής, σχετικά με το ρόλο του διευθυντή-ηγέτη για τα κίνητρα που παρέχει σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους. Για τον λόγο αυτό διανεμήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο σε ένα δείγμα 131 εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν πως ο διευθυντής ηγέτης ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Job satisfaction and job burn out of teachers of Aitoloakarnania [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως σκοπό τη διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης και της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ. του νομού Αιτωλοακαρνανίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 146 εκπαιδευτικοί. Η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Μάρτιο έως Μάιο του 2021. Η διερεύνηση του θέματος επετεύχθη μέσα από την εξέταση της επαγγελματικής ικανοποίησης και εξουθένωσης των εκπαιδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School-Family Cooperation and Academic-Psychosocial Development of Children with Special Educational Needs (SEN): Exploring the special education teachers’ views [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Πανταζή, Νικολέτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις εργαζόμενων εκπαιδευτικών σε δημοτικά σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με τη σχέση συνεργασίας που αναπτύσσουν με τους γονείς και το αντίκτυπο αυτής στην ανάπτυξη παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις μορφές, τη συχνότητα και την ποιότητα αλληλεπίδρασης με τους γονεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Conflict management strategies in the modern school environment. The role of the principal in the decision-making process and the attitude of the teachers towards the phenomenon in the secondary schools [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χατζηκυριάκου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σύγκρουση είναι φαινόμενο που μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε οργανισμό. Αναφέρεται κύρια σε καταστάσεις παρανόησης ή διαφωνίας και προκαλείται μέσα από τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτές οι ανάγκες, τα ενδιαφέροντα, οι αξίες των ατόμων που αποτελούν τον οργανισμό. Οι συγκρούσεις δεν είναι ούτε εποικοδομητικές ούτε δυσμενείς, αλλά οι τρόποι χειρισμού τις καθιστά θετικές ή αρνητικές. Οι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relationship between teachers' perceptions of bilingualism / multilingualism and their cooperation with immigrant / refugee parents: Perceptions of primary school teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Χαρατσάρη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη σχέση ανάμεσα στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Α/θμιας εκπαίδευσης για τη διγλωσσία / πολυγλωσσία και τη συνεργασία τους με τους μετανάστες / πρόσφυγες γονείς. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών τόσο για τη διγλωσσία / πολυγλωσσία όσο και για τη συνεργασία τους με τους γονείς μετανάστες / πρόσφυγες δεν έχουν διερευνηθεί αρκετά. Επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Teachers' and parents' perceptions on the relationship between play and psychosocial difficulties and abilities of children in early childhood" [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Κανελλοπούλου, Αθανασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί ίσως το βασικότερο κομμάτι της παιδικής ηλικίας. Είναι μια διαδικασία εγγενής και κομβική για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και η βάση για μια υγιή σωματική, γνωστική συναισθηματική αλλά και κοινωνική ανάπτυξη. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια προτεραιοποίηση των ακαδημαϊκών επιτευγμάτων στην προσχολική εκπαίδευση με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά ο διαθέσιμος χρόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The practices adopted by secondary school teachers in the Greek school environment in order to ensure equal opportunities and acceptance of diversity. The conditions for the effectiveness of their work [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: ΜΠΑΡΚΑ, ΟΛΥΜΠΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάδειξη των πρακτικών διδασκαλίας που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί δεδομένης της πολυπολιτισμικότητας της χώρας μας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ισότητα όλων των μαθητών και να προαχθεί ο σεβασμός στη διαφορετικότητα. Παράλληλα η παρούσα εργασία μελετά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις πρακτικές που ακολουθούν σε μια πολυπολιτισμική...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Δεληπάλα, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών ΔΥΕΠ και την ετοιμότητα τους για την πολιτισμική ετερότητα στην σχολική τάξη. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της πολυπολιτισμικότητας και στη σχέση της με τη γλώσσα. Ακολουθεί αναφορά στην πολιτισμική παιδαγωγική και διδακτική και αναφέρονται οι πολιτισμικά ευαίσθητοι και ικανοί εκπαιδευτικοί. Στη συνέχεια η εργασία ασ...