Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 47 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The travel preferences of Greek tourists of Generation Z [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΙΝΙΚΑΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πέρασμα των χρόνων κάθε γενιά έχει διαμορφώσει τα δικά της χαρακτηριστικά, τις τάσεις και προτιμήσεις, όσον αφορά τα ταξίδια που πραγματοποιεί, πόσο συχνά ταξιδεύει και με ποιο τρόπο τα οργανώνει. Η επερχόμενη γενιά Ζ έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνει τα δικά της χαρακτηριστικά, τις τάσεις και τις ταξιδιωτικές της προτιμήσεις και είναι αυτή η οποία θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του τουριστικού κλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communicative policy of the EMST in the post covid era. Open actions for art and culture. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΥΛΙΩΤΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η επικοινωνιακή πολιτική και πως αυτή συμβάλει στην καλή λειτουργία και την αναβάθμιση του μουσείου, στην κατοχύρωση της ταυτότητας του που διαχρονικά οδηγεί σε αναδιάρθρωση του branding καθώς το ΕΜΣΤ επισήμανε πως ο ρόλος του με βάση το νόμο ίδρυσης του είναι να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει το κοινό του για θέματα τέχνης και πολι...
Ημερομηνία:
11-2-2023
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΑΤΟΥΣΑΚΗ-ΠΑΛΛΕ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το φαινόμενο του mom-shaming μέσω του οποίου αναπαράγονται και προωθούνται έμφυλες ταυτότητες και στερεότυπα για τον ρόλο της μητέρας. Παράλληλα, έχοντας την πεποίθηση ότι η εκπαίδευση λειτουργεί καταλυτικά στην άρση τέτοιου είδους στερεοτυπικών αντιλήψεων, η εργασία πλαισιώνεται από διδακτική πρόταση. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Brand personality of Chios as a destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Μοσχάκης, Σταμάτης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διερευνά το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της διεύρυνσης της προσωπικότητας του τουριστικού προορισμού της Χίου. Για τον λόγο αυτόν γίνεται αναφορά στην θεωρία του τουριστικού μάρκετινγκ, το οποίο γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη στις μέρες μας. Στην περίπτωση της Χίου γίνεται χρήση όλων των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης προκειμένου να γνωστοποιηθούν οι τουριστικές υπηρεσίες που παρέχον...
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ρίζου, Βικτώρια-Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής παγκοσμιοποίησης, η έκταση της πληροφορίας έχει παγκόσμια διάσταση. Πλέον, εκτιμάται ολοένα και περισσότερο η σπουδαιότητα της επικοινωνίας για την ορθή λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών. Η έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας προήλθε από την ανάγκη ελέγχου της αποτελεσματικότητας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της διαφήμισης κλπ.
Η παρούσα διπλωματι...
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Κούτουλα, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Social media have come to be one of the most important drivers of traffic, engagement and turnover of each business whether it is focused online or offline. Social media networks have been around the corner for the last 20 years and each year proves them to have an even more impact in our daily lives and the way we interact with others and perceive social issues.
The term ‘Social Media Engageme...
«Έμφυλες αναπαραστάσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ): Η περίπτωση του όρου «γυναικοκτονία»
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Gender representations on social media: The case of the term “femicide”» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Αποσπόρη, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη εργασία εστιάζει στο επίκαιρο και πολυσυζητημένο θέμα της «γυναικοκτονίας», με σκοπό την ανάδειξη των γλωσσικών αναπαραστάσεων της γυναίκας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά, παρατίθεται το θεωρητικό πλαίσιο, στο οποίο διασαφηνίζονται σχετικοί όροι και στοιχεία που χρησιμοποιούνται κατά την ανάλυση. Στη συνέχεια, ακολουθεί η μεθοδολογία της έρευνας, η οποία στηρίζεται στην κριτι...
Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ TRULY MEDIA
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE VERIFICATION PROCESS OF ONLINE CONTENT IN JOURNALISM: THE CASE OF TRULY MEDIA PLATFORM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-02-2022 [2022-02-20]
ΓΙΑΛΑΜΑ, ΕΥΑΝΘΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Η αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση των νέων τεχνολογιών και της δημοσιογραφίας είναι ορατή με την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της άσκησης του επαγγέλματος συναρτήσει αυτών. Πέραν των παραδοσιακών μέσων, του τύπου, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, τα νέα μέσα είναι ένας βασικός τρόπος άσκησης του επαγγέλματος και δημοσίευσης των νέων.
Ο νέος τρόπος λειτουργίας και ολοκληρωτικής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Illuminated signs and cityscape [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Πετρόχειλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ταυτότητα μιας πόλης, μετά τη διάδοση του ηλεκτρισμού, έχει δύο όψεις: κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Ο φωτισμός της που την καθορίζει κάθε φορά, περιλαμβάνει τα φώτα του δρόμου που έχουν τοποθετηθεί για λειτουργικούς λόγους, η ανάδειξη των κτιρίων και της αρχιτεκτονικής τους που είναι σχεδιασμένη και μεταφέρει μια διαφορετική πιο φαντασιακή εικόνα τους, καθώς και οι φωτεινές αυθόρμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the interactivity of Greek newspaper websites [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ζαχαριάδης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας, σε όλους τους τομείς, μεταβάλλει και τις καθημερινές ανάγκες του ανθρώπου, όπως και την ανάγκη του για ενημέρωση. Οι δικτυακοί τόποι των εφημερίδων οφείλουν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, ώστε να βελτιώσουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και να προσελκύσουν αναγνώστες. Για αυτό, η εξέλιξη των εφημερίδων και η προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα της ψηφιακής ενημέρωση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Transmission of Social Awareness Messages as means of Communication Policy. The Case of the Onassis Stegi [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΠΑΚΑΛΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί αποτελούν αναμφίβολα θεματοφύλακες του πολιτισμού αλλά και χώροι όπου μπορεί να αναπτυχθεί η σύγχρονη καλλιτεχνική έκφραση. Η εξέλιξη των κοινωνιών έχει οδηγήσει τους οργανισμούς στην ανάληψη ενός πιο σύνθετου ρόλου, προσανατολισμένου στην κοινωνία (community oriented), που εκδηλώνεται με πολύπλευρες δράσεις και εξωστρεφή πολιτική.
Η ανάπτυξη και εφαρμογή πιο οργανωμένω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The use and utilization of new technological and digital media in the communication policy of cultural organizations. Case Study: NOISIS Science Dissemination Center and Museum of Technology ". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΚΟΤΣΩΝΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα κατακτούν με γοργούς ρυθμούς την καθημερινότητα των πολιτών. Συγκεκριμένα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) αποτελούν βασικό μέσο επικοινωνίας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ο συνεχής αυξανόμενος αριθμός χρηστών δημιουργεί την αίσθηση μιας άλλης παράλληλης πραγματικότητας, αυτής του διαδικτύου.
Σκοπός της παρούσας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Utilization and sustainability of the cultural electronic presence in the era of (after) COVID-19. The example of the Cultural Foundation of Tinos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κολοχέρη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία αφορά τους πολιτιστικούς οργανισμούς την εποχή της πανδημίας COVID-19. Με την έλευση της πανδημίας του κορονοϊού ή αλλιώς COVID-19, ένας ολόκληρος πλανήτης τέθηκε σε κατάσταση καραντίνας. Η ζωή των ανθρώπων στο φυσικό περιβάλλον άλλαξε ολοκληρωτικά. Ξεκίνησε όμως μία έντονη κινητικότητα και παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον. Μία παρουσία που μέχρι πρότινος είχε ξεκινήσει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of an integrated communication strategy with the assistance of modern technologies. Case study: THORIKIA Festival of the Municipality of Lavreotiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαδοπούλου, Ευσεβία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα φεστιβάλ των δημοτικών πολιτιστικών οργανισμών (Δ.Π.Ο.) αναζητούν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και κατ’ επέκταση της επισκεψιμότητας τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (S.M.) διαδραματίζουν σήμερα καθοριστικό ρόλο στην στρατηγική επικοινωνίας που πρέπει να υιοθετούν οι Δ.Π.Ο.
Για το λόγο αυτό υποστηρίζεται ότι οι οργανισμοί πρέπει να συντονίζουν τις ενέργειές τους και τις επικοινωνιακές το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The pandemic crisis (Covid - 19) and the lockdown impact on cultural organizations: An occasion for communication and financing strategies utilizing digital technology and social media. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΓΚΟΡΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επίδραση της καραντίνας κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης (Covid -19) στις πολιτισμικές μονάδες σε επίπεδο επικοινωνίας με το κοινό τους και στέρησης των εσόδων τους.
Αναλύεται το μέτρο της καραντίνας, ως παγκόσμια στρατηγική αντιμετώπισης της πανδημίας και περιγράφονται οι αλλαγές που επέφερε στον οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό τομέα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using video as tool and medium of cultural communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Δεματά, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το βίντεο θεωρείται ένα δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο και μέσο επικοινωνίας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο και αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, μπορεί να αποτελέσει τον παράγοντα διαφοροποίησης ενός μουσείου από τους ανταγωνιστές του. Με τη χρήση του βίντεο ένα μουσείο έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει την προσοχή του διαδικτυακού κοινού και να αυξήσει την ενεργή εμπλοκή του· ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy of Museums and the Utilization of Traditional and New Digital Media. The Kotsanas Museum of Ancient Greek Technology [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπάρλα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αναδείξει τα στάδια της εξέλιξης των μουσείων, με την καταγραφή της ιστορικής αναδρομής του θεσμού των μουσείων, μέχρι να φτάσουμε στο σημερινό διευρυμένο και πολυδιάστατο ρόλο τους, στον οποίο καλούνται να ανταποκριθούν στη σύγχρονη εποχή. Οι νέες τάσεις προσανατολίζονται σε μία περισσότερο ανθρωποκεντρική προσέγγιση, την οποία το σύγχρονο μουσείο υιοθετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communications policy, strategic communication and the exploitation of new media technologies to attract special audiences: The case study of Young People’s Stage "Mikro Ethniko" (2018-2019) of Greek National Theatre. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπουλή, Παναγούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η σταθερά αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων επηρεάζει ποικιλοτρόπως τη
διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών κυρίως όσον αφορά στην επικοινωνία και προβολή
των πολιτιστικών προϊόντων και δράσεων και ως προς την ανάπτυξη του κοινού τους. Η
παρούσα εργασία πραγματοποιείται με σκοπό να μελετήσει την στρατηγική επικοινωνίας που
χρησιμοποιεί το Εθνικό Θέατρο ως προς την ανάπτυξη του παι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of Social Networking Services as communication tools in Distance Learning: A literature review of Hellenic Open University students’ perspectives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπούνιας, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια παράλληλα με την εξέλιξη του διαδικτύου και τις υπηρεσίες που αυτό πλέον προσφέρει. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται συνεχώς και η επικοινωνία μέσα από αυτά γίνεται όλο και πιο συχνή. Αυτό επηρεάζει και την εκπαίδευση καθώς διαπιστώνεται ότι οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι τα χρησιμοποιούν για να επικοι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern Museums and Social Media. Communication and Interaction cases in Greece and abroad [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπινιχάκης, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Εν μέσω της κρίσης του Covid-19,η αξιοποίηση των ψηφιακών μορφών επικοινωνίας, είναι αναγκαία. Στην παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση των τρόπων επικοινωνίας και διάδρασης που επιτυγχάνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) των σύγχρονων μουσείων. Τα μουσεία που εξετάζονται δραστηριοποιούνται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, Ευρώπη, Αυστραλία και Αμερική. Δύο από αυτά, το Κέντρο Διάδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Impact of social media and online consumer reviews on purchase intention on the tourism sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Panousi, Aikaterini
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Electronic word of mouth is considered to significantly influence the consumers’ buying behavior. Consumers nowadays, aided by the advancements made in Information and Communication Technologies, mobile applications, and the growing advancements of social media platforms, have been seeking information, opinions, and recommendations from other consumers to help them with their purchase decisions. O...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media on the tourism industry and in particular the promotion and development of healing and therapeutic tourism in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Φιλιππίδου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο ιαματικός και θεραπευτικός τουρισμός γνωρίζει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια καθώς γίνεται προσπάθεια στροφής από τα στερεότυπα που θέλουν το είδος αυτό τουρισμού να απευθύνεται αποκλειστικά σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας με προβλήματα. Την ίδια στιγμή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατακλύζουν τον σύγχρονο άνθρωπο, ο οποίος τα χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει, να διασκεδάσει αλλά και να ενημερωθεί....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing in Tourism and destination branding. Case study: Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΖΟΡΓΙΑΝΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αποκαλυφθεί ο σημαντικός ρόλος του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την οικοδόμηση των εμπορικών σημάτων προορισμού και τη δυνατότητα προσέγγισης δυνητικών επισκεπτών. Θα εξεταστεί πώς τα δύο αυτά κανάλια επικοινωνίας επηρεάζουν το branding ενός οργανισμού ή ενός προϊόντος. Όσο περισσότερο ένα όνομα πετυχαίνει να αναγνωρίζεται ότι ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσης εργασίας είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ εμπειρίας στον χώρο των μουσείων. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις για το μάρκετινγκ περιεχομένου και εμπειρίας στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του πολιτιστικού μάρκετινγκ, της στρατηγικής περιεχομένου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of digital technologies in the communicative policy of Serres Public Central Library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κοτσανίδης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι κερδοσκοπικοί και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στηρίζουν τη λειτουργία τους στους κανόνες του σύγχρονου μάρκετινγκ, αποσκοπώντας στη βιωσιμότητα και αποδοτικότητα τους. Έτσι με τη σειρά τους οι πολιτισμικοί οργανισμοί έχοντας ως σκοπό την επιβίωσή τους και την καλύτερη απόδοσή τους, υιοθετούν αυτούς τους κανόνες, μέρος των οποίων είναι η σωστή και αποτελεσματική επικοινωνία του οργανισμού με το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The social networking of health professionals during their work at the General Hospital of Larnaka and the degree of its association with the concept of self-esteem in their job performance. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Λακούλη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Ο χώρος του διαδικτύου με τις υπηρεσίες που αυτό προσφέρει, αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου γίγνεσθαι. Η πλοήγηση στο διαδίκτυο και η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χαρακτηρίζουν την καθημερινή δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία υγείας, ιδιαίτερα στο χώρο εργασίας του. Με την διαπίστωση αυτή διακυβεύεται η έννοια της ιδεατής εισχώρησης του διαδικτύου στο εργασιακό περιβά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of the cultural organizations and the use of social media to attract audience. The cases of B&M Theocharakis Foundation for the Fine Arts and Music and The Image Gallery Amalias 36 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Τραϊφόρου, Αδαμαντία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ποικίλες αλλαγές που έχουν σημειωθεί, τα τελευταία χρόνια, σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής έχουν οδηγήσει στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και στην εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων. Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον τομέα της επικοινωνίας που πλέον καλείται να αξιοποιήσει σύγχρονες πρακτικές για να υλοποιήσει τους διάφορους στόχους της.
Ιδιαίτερα σημαντικές θεωρούνται οι αλλαγές, οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media on millenials’ tourism behaviour [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Ματσίγκος, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Καθώς το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον εισχωρήσει σχεδόν σε κάθε σπίτι, έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» το κατά πόσο τα social media επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος. Η προβολή εικόνων και πληροφοριών σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως έχουν καταδείξει έρευνες στο παρελθόν, προκαλούν ερεθίσματα στον κατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical literacy and gender construction in teenagers' out-of-school practices [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-07-2019 [2019-07-27]
Σπυροπούλου, Ροζαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ενασχόληση των εφήβων με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, ενημέρωσης και μαζικής κουλτούρας και ειδικότερα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων του ελεύθερου χρόνου τους, αναδεικνύοντας τα σύγχρονα διαδικτυακά πολυτροπικά κείμενα σε κυρίαρχες πρακτικές εξωσχολικού γραμματισμού των εφήβων μαθητών και μαθητριών το ίδιο ή και περισσότερο επιδραστι...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΜΠΕΖΑΡΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ενίσχυση και δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) αναπτύσσονται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου τα τελευταία χρόνια σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, με συνέπεια να πολλαπλασιάζονται οι δυνατότητες εξέλιξης και αξιοποίησής τους με τις νέες τεχνολογίες και το σύγχρονο marketing προς όφελος της πλειονότητας των επαγγελματικών κλάδων, άλλων οικονομικών δυνάμεων, αλλά και τω...