Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτική ηγεσία
Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτική ηγεσία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Emotional Intelligence and Educational Management: an empirical research in the secondary education in the region of Epirus [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τσουκανέλη, Μαριάνθη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο πολυάριθμων μελετών στον τομέα της επιχειρησιακής διοίκησης. Όπως ήταν αναμενόμενο, προς την ίδια κατεύθυνση στράφηκε το ενδιαφέρον και της εκπαιδευτικής έρευνας προκειμένου να αντληθούν στοιχεία σχετικά με τη διοίκηση των εκπαιδευτικών οργανισμών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Organizational culture and educational leadership: Investigation of the relationship in primary schools of the Prefecture of Etoloakarnania [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κούσουλα, Βιργινία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας δημοτικής εκπαίδευσης αναφορικά με τη σχέση των μορφών/ πρακτικών ηγεσίας που υιοθετούν οι Διευθυντές των σχολικών τους μονάδων με τη διαμόρφωση οργανωσιακής κουλτούρας στο σχολείο τους. Συγκεκριμένα, η εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών του δείγματος αναφορικά με: α....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions of Primary School Principals regarding the contribution of their leadership profile to the transformation of the school into a Learning Organization [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κοντοδημόπουλος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο μετασχηματισμός του σχολείου σε οργανισμό μάθησης είναι μία σύγχρονη απάντηση στις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια, καθώς αυτή η διαδικασία ενδυναμώνει τους εκπαιδευτικούς και τους καθιστά αποτελεσματικότερους μέσα από διαδικασίες συνεργασίας, ατομικής και ομαδικής βελτίωσης και αναζήτησης της καινοτομίας. Η ηγεσία είναι ο καθοριστικός παράγοντας, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational leadership and management. Practices and effectiveness of the educational organization. The case of primaries schools of Thesprotia Prefecture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Εβίτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνώνται αντιλήψεις εκπαιδευτικών και διευθυντών, ώστε να αναδειχθούν οι πρακτικές ηγεσίας που ακολουθούνται και η συμβολή τους στην αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας. Το δείγμα αποτέλεσαν 5 διευθυντές και 15 εκπαιδευτικοί δημοτικών σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Θεσπρωτίας. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων ήταν η ημι-δομημένη συνέν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The proficiency of leadership teams in the management of daily disruptive events in primary education institutions: the case of primary schools in Evia, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2019 [2019-09-27] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΑΚΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τη διαχείριση της διάσπασης της σχολικής καθημερινότητας και τη σχετική ετοιμότητα της εκπαιδευτικής ηγεσίας εστιάζοντας στην περίπτωση των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας. Έντεκα διευθυντές/ντριες, ο πληθυσμός-στόχος της έρευνας, απάντησαν μέσω συνεντεύξεων σε ανοικτές ερωτήσεις που είχε συμπεριλάβει η ερευνήτρια σε αρχικό οδηγό και από τα ευρήματα μέσω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The perceptions of female educators of Primary Education of Attica county regarding the factors of female under-representation in the educational leadership. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Προκόβα, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση αποτελεί ένα γυναικοκρατούμενο εργασιακό χώρο που διαχρονικά υποεκπροσωπείται στην ηγεσία της. Στόχος της παρούσας ποσοτικής έρευνας στην οποία συμμετείχαν 121 γυναίκες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αττικής είναι να καταγράψει μέσω της χορήγησης και επεξεργασίας ενός ερωτηματολογίου τις αντιλήψεις των γυναικών εκπαιδευτικών για το βαθμό της υποαντιπροσώπευσής τους σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Vasaki Maria Eleni, The role of distributed leadership in transforming schools into learning organisations. Perceptions of principals and potential leadership sources in Secondary Gymnasium Schools of Rethymnon Prefectur. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Βασάκη, Μαρία Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική ηγεσία αποτελεί προτεραιότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς επηρεάζει τα κίνητρα των εκπαιδευτικών, παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση των σχολικών αποτελεσμάτων των μαθητών και καθορίζει σημαντικά την εμπλοκή των γονέων στα σχολικά δρώμενα. Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να αναδείξει τις διαστάσεις της εκπαιδευτικής ηγεσίας και να διερευνήσει ένα συγκεκριμένο είδος ηγεσίας, αυτό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the principal's leadership profile in the process of transforming the school into a learning organization. Primary Education teachers' views of South Aegean District [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χαρίση, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο οργανισμός μάθησης συλλαμβάνει, μεταφέρει, εφαρμόζει και αφομοιώνει τη νέα γνώση, ώστε να είναι σε θέση να μετασχηματίζεται συνεχώς και να τροποποιεί τη δράση του σε ένα αβέβαιο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η ηγεσία θεωρείται το κλειδί της επιτυχίας του οργανισμού. Ο ρόλος του ηγέτη-διευθυντή στον μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής μονάδας σε οργανισμό μάθησης είναι συνυφασμένος με την αμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational leadership in contemporary Greek secondary education. Reality-pursuesproposals. Experience research in junior/senior high school in Aegialeia Region [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Λιόπας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της επικρατούσας αντίληψης, από την πλευρά των εκπαιδευτικών, σχετικά με το αν συνάδει η θεωρητική επιστημονική προσέγγιση περί της σημασίας και του ρόλου του ηγέτη-διευθυντή με την πραγματικότητα. Ο ερευνητής χρησιμοποίησε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 7 σχολικών μονάδων μέσης εκπαίδευσης, απευθυνόμενος σε 109 εκπαιδευτικούς με 26 ερευνητικά ερωτήματα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The motives and expectations of teachers relating to taking positions of responsibility in education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Γαλανόπουλος, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα κίνητρα και τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών από την ανάληψη θέσεων ηγετικών στελεχών στην εκπαίδευση. Στόχος της έρευνας που πραγματοποιείται στα πλαίσια της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων εκπαιδευτικών και διευθυντών των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Π.Ε. Αχαΐας, για τα κίνητρα και τις προσδοκίες τους, από την ανάληψη ηγετικών θέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EDUCATIONAL LEADERSHIP AND SCHOOL CULTURE. PERCEPTIONS OF TEACHERS OF JUNIOR HIGH SCHOOLS (LOWER SECONDARY) OF NORTH EVIA [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΚΑΝΕΛΛΟΥ, ΙΟΥΛΙΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή επιχειρεί να αναπληρώσει το ερευνητικό έλλειμμα στην Ελληνική πραγματικότητα ως προς την ανάλυση της σχέσης ανάμεσα στην εκπαιδευτική ηγεσία και τη σχολική κουλτούρα. Η έρευνα αποσκοπεί στην διερεύνηση των απόψεων των λειτουργών της εκπαίδευσης ως προς την εκπαιδευτική ηγεσία και τη σχολική κουλτούρα της εκπαιδευτικής τους μονάδας καθώς και τη σχέση που τις διέπει. Πιο συγκεκριμένα,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School principal’s and school teachers’ role in the changing procedure of the school culture. The case study of Music School in Karditsa. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Παπανικολάου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σχολική κουλτούρα απασχολεί τα τελευταία χρόνια ιδιαιτέρως τους ερευνητές/-τριες της Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επιστήμης διεθνώς και στην Ελλάδα και ειδικότερα όσους διερευνούν τους παράγοντες και τις παραμέτρους της αποδοτικότητας των σχολικών συστημάτων. Οι ειδικοί εστιάζουν την έρευνά τους στο ρόλο της εκπαιδευτικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών τόσο στη διαδικασία διαμόρφωσης, όσο και σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational Leadership in Second Chance Schools: the views of the school staff [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μενεγή, Σταματία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν μια καινοτόμο δομή με ιδιαίτερη φιλοσοφία και διαφορετικό θεσμικό πλαίσιο. Ο διευθυντής στα ΣΔΕ αναλαμβάνει ένα πολυδιάστατο και απαιτητικό έργο και χρειάζεται να διαθέτει ηγετικά χαρακτηριστικά. Τόσο η ανάγκη για αποτελεσματική διοίκηση στα ΣΔΕ όσο και το γεγονός ότι ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί βασική μέριμνα της ηγεσίας, καθιστούν τη διερεύνηση ...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Γαρόφλου, Σμαράγδα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ένα από τα βασικά ζητούμενα της εκπαιδευτικής πολιτικής σε μια σύγχρονη κοινωνία είναι, η θέσπιση συγκεκριμένων παιδαγωγικών τακτικών που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα του σχολείου. Ένας από τους παράγοντες κλειδιά που διαφοροποιούν ένα μη αποτελεσματικό σχολείο από ένα αποτελεσματικό, είναι ο ρόλος του ηγέτη-διευθυντή. Σκοπός της παρούσας έρευνας να μελετήσει τις απόψεις και στάσεις των ίδι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of educational leadership to the teacher's job satisfaction. A correlational research between the principles’ adaptation of the servant leadership and the teacher’s job satisfaction in the public primary schools in the prefecture of Trikala. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Γεωργολόπουλος, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να προσδιορίσει τον βαθμό συσχέτισης ανάμεσα στον βαθμό εφαρμογής των αρχών της ηγεσίας που υπηρετεί από τους διευθυντές των δημοτικών σχολείων του νομού Τρικάλων, όπως τον αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά και στον βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών των παραπάνω δημοτικών σχολείων. Η ηγεσία που υπηρετεί είναι μια μορφή ηγεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διευθυντές δημόσιων σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Ισορροπώντας μεταξύ ηγεσίας και γραφειοκρατικής διοίκησης [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2015 [2015-06-30] Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΕΛΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In this dissertation we examine the sector of Public Secondary Education and more specifically we try to record, insofar as there is, the leadership traits of their Heads or if due to the situations they face and their typical obligations they only perform their bureaucratic necessary procedures. Α randomly selected anonymous sample of Greek Secondary Public Schools’ Head teachers filled out an e...