Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
βιωματική μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Experiential peer-to-peer learning), «ανάρτηση»(uploading), μετάφραση,: benefits for th) καθώς ηe education of Social and Solidarity Economy initiatives. Evaluation of a practical application [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Γαλανός, Χρυσόστομος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνούμε τα αποτελέσματα μιας εφαρμογής βιωματικής μάθησης μεταξύ μελών Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (Κοιν.Σ.Επ) σε πλαίσιο ομοτιμίας, και τα οφέλη που έχει μια τέτοια προσέγγιση για τους φορείς Κ.ΑΛ.Ο και το πεδίο εν γένει. Για το σκοπό αυτό σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που συμπεριλάμβανε εισαγωγικό σεμινάριο, συνάντηση γνωρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The Ethno-Religious Communities of Kavala 1862-1922. Implementing a Local History training program» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Γκάγκου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επισφραγίζεται ένα γόνιμος και δημιουργικός κύκλος που άνοιξε με τη φοίτησή μου στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Δημόσιας Ιστορίας του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τα ερωτήματα που πυροδότησαν τη σκέψη και τους προβληματισμούς μου για το σχεδιασμό και τη συγγραφή του συγκεκριμένου πονήματος άρχισαν να γεννιούνται κατά τη διάρκεια αυτών των ...
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Λαζαρίδου Πυρλίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση έχει μακρά ιστορία σε χώρες του εξωτερικού. Στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα έδαφος σε μια προσπάθεια να καταστεί λειτουργικό εργαλείο της διδασκαλίας.
Η Δημιουργική Γραφή αξιοποιεί την έννοια της δημιουργικότητας και αποδεικνύεται στην πράξη ως αποτελεσματικότατη μέθοδος που εφαρμόζει διάφορες θεωρίες μάθησης. Με το μαθητοκεντρικό της μοντέλο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Playing with light: how interacting with light while playing becomes a mean of experiential learning for preschool children. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Ξηρουχάκη, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Τι συμβαίνει όταν το φως γίνεται παιχνίδι; Κατά πόσο το φως ως παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει ένα βιωματικό μέσο εκμάθησης, να διαμορφώσει συμπεριφορές και να μετασχηματίσει τις αρχικές ιδέες και αντιλήψεις που έχουν ήδη τα παιδιά; Ποια μπορεί να είναι τα αποτελέσματα ενός τέτοιου παιχνιδιού;
Η παρούσα ερευνητική εργασία προσπαθεί να απαντήσει σε αυτά και σε παρόμοια ερωτήματα. Η παιγνιώδης μάθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’initiation au FLE et à la conscience plurilingue, à travers des activités ludiques, dès l’âge préscolaire (3 à 6 ans), basée sur le jeu et l’apprentissage par l’expérience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΚΑΡΓΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά στην Ευρώπη, βάσει της έκθεσης της Ευρωπαϊκής επιτροπής (2012), οφείλουν να αρχίσουν την εκμάθηση των ξένων γλωσσών (ΞΓ) από όλο και μικρότερη ηλικία. Η πολυγλωσσία αποτελεί μια νέα αναγκαιότητα και δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα. Αρκετοί ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους τη διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας ή ορισμένοι μέχρι και δύο ξένες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Environment, sustainability and educational practice in preschool: the case of the prefecture of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΡΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα διερευνά τις δράσεις και τις απόψεις των νηπιαγωγών της Θεσσαλονίκης για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, διερευνά την έννοια του περιβάλλοντος στη βαθμίδα του νηπιαγωγείου, καθώς και τις διδακτικές μεθόδους που εφαρμόζει κάθε νηπιαγωγός. Επιπλέον, τονίζεται η ανάγκη για αλλαγή των δραστηριοτήτων που δεν θεωρούνται αποδοτικές, ώστε να γίνει η κατανόηση των εννοιών όσο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Craetive Writing encounters Museum Theatre with the aim of developing critical and creative thinking in students of Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Μισιρλή, Ασημένια
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Δημιουργική Γραφή και επιχειρεί να αναδείξει πώς ο συνδυασμός του μουσειακού θεάτρου και της δημιουργικής γραφής είναι δυνατόν να συμβάλει στην ανάπτυξη της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το μουσειακό θέατρο, ένα είδος θεάτρου που εμπνέεται από μου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Desingning thematic tasks to promote autonomy through learning strategies development in maritime secondary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λάμπρου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation deals with the Maritime English Course offered in the Vocational Secondary Schools (EPAL) in Greece. The theoretical framework of teaching ESP and learning autonomy is presented in the first chapter. The English curriculum of the EPAL Schools, as well as the syllabus and course books, are thoroughly presented and evaluated in Chapter 2. Additionally, a literal translation with ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the schooi principal in the promotion of cultural actions. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Χατζηιωάννου, Χριστόδουλος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε σαν στόχο τη διερεύνηση του ρόλου του διευθυντή σχολικής μονάδας στην προώθηση δράσεων πολιτισμού. Οι διευθυντές των εκπαιδευτικών οργανισμών θεωρούνται ως ο κυρίαρχος παράγοντας για την απόδοση κινήτρων στους εκπαιδευτικούς ώστε να προωθούνται πολιτιστικές δράσεις, οι οποίες παρέχουν μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στους μαθητές, καθώς επίσης κριτική σκέψη, κοινωνική ωριμότητα ...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μαντζουράνη, Ευφροσύνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μέσα από το θεωρητικό και ερευνητικό κομμάτι της αναγνωρίζει πολύ ενεργό ρόλο στους επισκέπτες του Μουσείου στη διαμόρφωση της μουσειακής εμπειρίας τους. Δεν αντιμετωπίζει τους επισκέπτες του μουσείου σε συμπληρωματικούς ρόλους. Αυτό γίνεται, μάλιστα, άμεσα φανερό, καθώς διερευνά τον ρόλο του Παιδικού Μουσείου της Πλάκας στον μετασχηματισμό της διδασκαλίας και της μάθησης στην Πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Kavafi Theater. Elements of his teatrical work. An attempt to dramatically adapt the poet to Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-07-2019 [2019-07-28]
Νικολοβιένη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η διδασκαλία του Κ. Π. Καβάφη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθιστά την ποιητική του φυσιογνωμία ιδιαίτερα προσφιλή σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Η ποίησή του – σύμφωνα με τις παρατηρήσεις φιλολόγων και εκπαιδευτικών – είναι συνυφασμένη με το στοιχείο της θεατρικότητας. Έμφαση δίνεται στη διδασκαλία πρωτίστως φιλοσοφικών και ιστορικών ποιημάτων, με την αποσιώπηση των ερωτικών. Ο σκοπός της παρούσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Experiential learning and its impact in reinforcing primary and secondary teachers' role [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Φυλακτού, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βιωματική μάθηση εξυπηρετεί τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων καθώς λειτουργεί ως μεθοδολογία απόκτησης γνώσεων, ευκαιρία στοχασμού και αναστοχασμού, μέσο έκφρασης και δημιουργίας των εκπαιδευόμενων.
Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών να ανταποκριθεί στις πολλαπλές και απαιτητικές προσδοκίες της κοινωνίας, όπως εκφράζονται απέναντι στο σχολείο κα...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Χαραλαμποπούλου, Διονυσία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της εργασίας είναι η μέθοδος Project στην εκπαίδευση ενηλίκων. Σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων για αυτήν τη μέθοδο. Ειδικότερα διερευνήθηκαν οι γνώσεις και η προέλευση των γνώσεων τους για τη μέθοδο Project, κατά πόσο τη χρησιμοποιούν στη διδασκαλία τους, τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν και οι τρόποι αντιμετώπισης. Διερευνήθηκαν επίσης οι απόψεις τους γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and perceptions of adult educators towards experiential participatory learning. The case study of DI.IEK Laterinis. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Παπαχρήστου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων βρίσκεται στο επίκεντρο των ερευνητικών προσπαθειών που καταβάλλονται από την επιστημονική κοινότητα. Οι διδακτικές πρακτικές που ακολουθούνται συνιστούν μια βασική συνιστώσα που διερευνάται προκειμένου να αναδειχθούν οι καταλληλότερες πρακτικές που θα καταστήσουν πιο αποτελεσματική τη μαθησιακή διεργασία. Σε αυτό το πλαίσιο η αξιοποίηση των β...