Βρέθηκαν 39 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ISO 9001:2015
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
14-9-2024
ΡΑΛΛΗ-ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΙΡΟΥΛΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ISO 9001 θεωρείται ότι είναι κύριο στοιχείο του συστήματος διαχείρισης ποιότητας και καθορίζει σε μια επιχείρηση, λειτουργώντας ως πρότυπο, την εξασφάλιση της ποιότητας στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη, στην παραγωγή, στην εγκατάσταση και στην παροχή υπηρεσιών. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να προσδιορίσει το ISO 9001 ως προς την εξέλιξή του προτύπου μέσα στα χρόνια, την εφαρμογή του από μικρομεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumer satisfaction study on juice products of Greek companies that implement Food Safety Management ISO 22000:2018 and Quality Management ISO 9001:2005 using the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΝΑΤΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα απόλυτα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις αναμετρώνται καθημερινά για την ανέλιξη και επιβίωση τους. Η πρόκληση είναι ακόμα μεγαλύτερη, ειδικά αν λάβουμε υπόψη την οικονομική κρίση και την πρόσφατη πανδημία του COVID-19. Ένα από τα βασικά στοιχεία για να επιτευχθεί μια επιτυχημένη πορεία είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών τους.Ένα από τα βασικά στοιχεία που συμβάλλουν στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
OPPORTUNITIES AND CHALLENGES FROM THE DEVELOPMENT AND SIMULTANEOUS USE OF DIFFERENT MANAGEMENT SYSTEMS: ISO 9001, ISO 14001, ISO 39001, ISO 45001 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη συστημάτων δια-
χείρισης κατά ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 39001 εταιρειών που
δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Εξετάζονται οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις από την
ανάπτυξη εφαρμογή και διατήρηση σε λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης. Για τον
σκοπό αυτό αναζητήθηκαν και συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από δείγμα Ελληνικών
εταιρειών, διαφόρων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Correlation between complaints and measurement of customer satisfaction. Case study of a packaging materials' industry, certified by ISO 9001: 2015 standard [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΛΙΑΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Το τρέχον εμπορικό και οικονομικό περιβάλλον απαιτεί από τις εταιρίες, την διαρκή εξέλιξη και αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων, προσαρμοσμένα στην κάλυψη των αναγκών των πελατών και καταναλωτών. Διεθνή αναγνωρισμένα πρότυπα, όπως το
ISO 9001:2015, παρέχουν την βάση και τα εργαλεία στις πιστοποιημένες εταιρίες για να κινηθούν προς αυτό το πλαίσιο βελτίωσης, ώστε να παρέχουν στους πελάτες του...
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Χατζηγεωργίου, Ονούφριος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους βιομηχανικούς κλάδους παγκοσμίως. Στις ανεπτυγμένες οικονομίες η αυτοκινητοβιομηχανία αντιπροσωπεύει τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την μετατόπιση από την παλιά στην νέα βιομηχανική πραγματικότητα. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται δαπανηρές επενδύσεις, πολυπλοκότητα στον σχεδιασμό και μείωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development and implementation of the quality management system according to the requirements of ISO 9001:2015 in a company producing prefabricated cement products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΤΣΑΠΟΓΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι συνθήκες των σύγχρονων αγορών καθιστούν την τυποποίηση και την εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης ποιότητας επιτακτική. Οι οργανισμοί που εφαρμόζουν συστήματα διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015 απολαμβάνουν καλύτερης οργανωτικής απόδοσης, υψηλότερης απόδοσης κόστους, υψηλότερης ικανοποίησης των πελατών και των εργαζομένων, ενώ αποκτούν και καλύτερες δυνατότητες δημιουργίας βιώσιμου ανταγωνισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the perceptions and attitudes of the General University Hospital staff about the impact certification standard quality ISO 9001: 2015. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Κασκάνης, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή:
Οι πιστοποιήσεις σε πρότυπα ISO 9001 στην φροντίδα υγείας επιδιώκουν μέσω ενός επικυρωμένου πλαισίου αναφοράς που εκτιμά την βελτίωση της ποιότητας που επιτυγχάνεται, να προωθήσουν οργανωτικές αλλαγές στους δημόσιους παρόχους υγείας.
Σκοπός: Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν να διερευνήσει τον ρόλο που διαδραματίζει η πιστοποίηση υπηρεσιών φροντίδας δημόσιου παρόχου υγείας στο αναθεωρημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement of farmer’s satisfaction according to the GLOBALGAP protocol, ISO 9001/2015 and ISO 22000/2018 standards in comparison with the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Δεληγεωργίου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα βρίσκεται σε τροχιά κρίσης εδώ και σχεδόν μια δεκατέσσερα χρόνια, διέρχεται μια καταστροφική ύφεση, η οποία έχει προκαλέσει στη χώρα απώλεια πάνω από το ένα τρίτο του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) της. Ως επακόλουθο να επηρεάσει αρνητικά τους πολίτες αλλά και σχεδόν κάθε τομέα της ελληνικής οικονομίας. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένας τομέας που έχει επιδείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών σε κατάστημα υπεραγοράς τροφίμων: Σύγκριση ISO 9001:2015 και SERVQUAL
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement of customers satisfaction on a supermarket: Comparison ISO 9001:2015 and SERVQUAL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-05-2022 [2022-05-22]
Σφοντούρη, Αθηνά
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Είναι αυτονόητο ότι οι καταναλωτές είναι σημαντικά ενδιαφερόμενα μέρη στις επιχειρήσεις και ότι η διοίκηση δίνει μεγάλη αξία στην ευχαρίστησή τους. Επί σειρά ετών, η ικανοποίηση των πελατών είναι ένα θέμα με εξέχουσας σημασίας ενδιαφέρον για τους ακαδημαϊκούς αναφορικά με τις επιχειρήσεις. Το πόσο ποιοτικές είναι οι παρεχόμενες υπηρεσίες έχει αποτελέσει σημαντικό παράγοντα προκειμένου να καθοριστε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Accreditation, Certification and Quality Control of clinical laboratory: ELOT EN ISO 15189: 2012 and ISO 9001: 2015 standards» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-02-2022 [2022-02-26]
ΦΟΥΡΚΙΩΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Χημική και Βιομοριακή Ανάλυση (ΧΒΑ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρείες και οργανισμοί δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα. Η έννοια της ποιότητας έχει γίνει σημαντική σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων, και έχει αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και λειτουργούν στους τομείς αυτούς. Τα κλινικά εργαστήρια δεν αποτελούν εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα. Πρέπει να αποδείξουν σε ένα περιβάλλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluating implementation of the requirements of a Quality Management System certified according to ISO 9001:2015 standard in relation to the ISO 9001:2008 standard requirements: Investigation at a Printing Company [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Βρούβα, Ασπασία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της μετάβασης πιστοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001 σε αναθεώρηση των απαιτήσεων του προτύπου και συγκεκριμένα στην μετάβαση από το πρότυπο ISO 9001:2008 στο πρότυπο ISO 9001:2015.
Βασικό αντικείμενο της εργασίας είναι η ανασκόπηση της μετάβασης, η καταγραφή των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά τη μετάβ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Improve of inspections in a quality standard [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μπίκος, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο την ποιότητα στα αγαθά και τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν (εξυπηρέτηση των αναγκών τους με ταυτόχρονη ικανοποίηση από τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, αντοχή στο χρόνο και τη χρήση, ασφάλεια κατά τη χρήση, μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα). Έτσι οι παραγωγοί αυτών των αγαθών/υπηρεσιών επιτυγχάνουν την ποιότητα αναγνωρίζοντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement and evaluation of consumer satisfaction using questionnaires for a new recyclable and edible paper and packaging film from silverskin coffee according to the ISO 9001:2015 standard and comparison with the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χατζηευφραιμίδης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Τη σήμερον ημέρα υπάρχει μεγάλη πολιτική και κοινωνική πίεση, ώστε να μειωθεί η ρύπανση που προκύπτει από βιομηχανικές δραστηριότητες. Ένα προϊόν που παράγει μεγάλη ποσότητα αποβλήτων και το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε αξιοποιήσιμο παραπροϊόν είναι ο καφές. Γι' αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο να επικεντρωθούμε στην εκμετάλλευση και αξιοποίηση των παραπροϊόντων του, προσθέτοντας αξία σε αυτά τα αχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement and Evaluation of customer satisfaction using questionnaires in a cooperative olive oil mill that implements food safety management systems ISO 22000:2018 and Quality Management ISO 9001:2015 and comparison using the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΚΟΝΤΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα απόλυτα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η προσπάθεια επιχειρήσεων να ανελιχθούν ή ακόμα και να επιβιώσουν, μοιάζει με πορεία προς το Έβερεστ. Πολύ περισσότερο, αν συνυπολογιστούν κρίσεις είτε οικονομικές (Παγκόσμια οικονομική ύφεση 2008 – ΔΝΤ), είτε της πρόσφατης πανδημίας (COVID-19). Έτσι ένα από τα δομικά στοιχεία για να θεωρηθούν σταθερά επιτυχημένες, είναι η προσπάθειά τους να ικανοποιήσουν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Preparation of the Driving Licenses Section in Division of Transport and Communication in Region of Attica for certification against ISO 9001: 2015 with emphasis on risk analysis and identification of needs and expectations of main interested parties." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΚΟΚΟΒΙΑΔΟΥ, ΣΩΤΗΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματική εργασίας είναι η προετοιμασία του Τμήματος Αδειών Οδήγησης σε Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής για πιστοποίηση έναντι του ISO 9001:2015. Από το συνολικό αντικείμενο του τμήματος έχει επιλεχθεί για πιστοποίηση ένα τμήμα αρμοδιοτήτων που αφορά την έκδοση, ανανέωση και αντικατάσταση των αδειών οδήγησης. Βασικός στόχος είναι ο προσδιορισμός τ...
Ημερομηνία:
13-09-2020 [2020-09-13]
Τσαγκαλίδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σημασία της διασφάλισης ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες και αγαθά, στην εποχή
μας είναι αδιαμφισβήτητη. Από την υπάρχουσα εκτενή βιβλιογραφία έχει προκύψει το
συμπέρασμα ότι η παραγωγή ενός ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας με τη βοήθεια των
κατάλληλων διεθνών προτύπων, οδηγεί σε μακροπρόθεσμα οικονομικά οφέλη στον
παραγωγό και στην κοινωνία, αξιοπιστία και ασφάλεια στη χρήση καθώς και πε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the Advanced Training School of recruits soldiers in the Greek Army, based on the principles of Total Quality Management [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-09-2020 [2020-09-13]
Κουρομηνάς, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των υπηρεσιών του Σχολείου Προκεχωρημένης Εκπαίδευσης Nεοσυλλέκτων του Ελληνικού Στρατού, με βάση τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, μέσα από την καταγραφή απόψεων των ίδιων των νεοσυλλέκτων ακριβώς μετά την λήξη του εκπαιδευτικού προγράμματος. Απώτερος στόχος και φιλοδοξία του ερευνητή, η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementation of a quality management system in the Municipality of South Pelion, according to the standard ELOT EN ISO 9001: 2015. Measuring the efficiency and effectiveness of the services provided as well as the gratification of the citizens. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-09-2020 [2020-09-13]
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Νοτίου Πηλίου, καθώς και η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών.
Ένα ερωτηματολόγιο βασισμένο στο μοντέλο μέτρησης ποιότητας των υπηρεσιών SERVQUAL χρησιμοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις προσδοκίες και τις αντιλήψεις των πολιτών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Δήμου και ένα δεύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εxpectations, benefits and challenges in the development of Quality Management System according to the ISO 9001: 2015 standard – The case of soap production companies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΧΟΛΕΒΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ISO 9001 είναι το πιο διαδεδομένο και αναγνωρισμένο διεθνές πρότυπο για τη διαχείριση της ποιότητας. Αφορά όλες τις κατηγορίες των εταιρειών, ανεξάρτητα από το είδος, το μέγεθος και το παρεχόμενο προϊόν ή υπηρεσία. Το πρότυπο αποτυπώνει, τις απαιτήσεις για τον συστηματικό έλεγχο των λειτουργιών μίας εταιρείας, ώστε να εξασφαλίζεται η ικανοποίηση των αναγκών και των απαιτήσεων του πελάτη, με στό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Quality management system development according to ISO 9001:2015 standards - Case study of citizen's Service Centres focusing on improving the quality of services provided" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Δημητρίου, Ασπασία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την ανάπτυξη ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.) σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 σε Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες και κατά συνέπεια την επίτευξη της ικανοποίησης των απαιτήσεων και των προσδοκιών τους. Μέσω ερωτηματολογίου γίνεται έρευνα σχετικά με τις προσδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring efficient practices for improving the quality customer service in retail pharmacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Μάλλιαρη, Λουκία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση εργαλείων, μεθόδων και τεχνικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και τη μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα φαρμακεία λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Παράλληλα, εξετάζεται η δυνατότητα και ο τρόπος εφαρμογής ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, σε αυτά.
Για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Value Creation in a Consulting Engineering Firm on Infrastructure Projects resulting from the systemic structuring of ISO standards [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Αβραμίδου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Γιατί:
Σκοπός κάθε Οργανισμού είναι η Δημιουργία Αξίας. Σε αυτήν την εργασία προτείνεται ένα Πλαίσιο Δημιουργίας Αξίας μέσα από την εναρμόνιση τεσσάρων προτύπων ISO (διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2015, περιβαλλοντικής διαχείρισης ISO 14001:2015, κατά της δωροδοκίας ISO 37001:2016 και διοίκησης έργου ISO 21500:2012) με το Εταιρικό Στρατηγικό Σχέδιο.
Παρουσιάζεται η περίπτωση της Εταιρείας Συμβο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DEVELOPMENT OF A QUALITY MANAGEMENT SYSTEM BASED ON ISO 9001:2015 STANDARD ON THE NATIONAL ORGANIZATION OF HEALTH SERVICES (E.O.P.Y.Y.) PHARMACY - CASE STUDY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το επικαιροποιημένο πρότυπο ISO 9001:2015, στο φαρμακείο Αθήνας του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) που βρίσκεται στην περιοχή της Ομόνοιας, στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας του Φαρμακείου και επίτευξης της ικανοποίησης των απα...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ασλανίδης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Εκ των βασικών στοιχείων για την επιτυχία μιας επιχείρησης μέσα σε ένα απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι η ικανοποίηση των πελατών της. Άλλωστε τα έσοδα κάθε επιχείρησης προκύπτουν από την πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Παράλληλα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις καταφεύγουν στην εφαρμογή προτύπων του οργανισμού ISO, όπως συστημάτων διαχείρισης της ποιό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the contribution of ISO 22000: 2005 and 9001: 2015 standards to white wines of Assyrtiko, Malagousia, Roditi, Moschato, basis of analysis of three levels in wineries, drink shops and wine bars in Thessaly area: Qualitative and Quantitative Consumer Survey through questionnaires [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ταμπούκα, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Το κρασί είναι ένα από τα πιο σημαντικά προϊόντα της Ελληνικής παραγωγής τόσο για την εγχώρια όσο και για την εξωτερική αγορά. Η διασφάλιση της ποιότητας στην παραγωγή του κρασιού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τόσο κατά τη διαδικασία της οινοποίησης όσο και της τυποποίησης – εμφιάλωσης.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει μέσω πρωτογενούς έρευνας τη συμβολή του προτύπου ISO 2000...
Διερεύνηση της Ενοποίησης των Συστημάτων Διαχείρισης της Ποιότητας και της Ασφάλειας των Πληροφοριών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the integration of Quality and Information Security Management Systems [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Καρασίμος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και η ανταγωνιστικότητα στον χώρο των αγορών χαρακτηρίζουν την εποχή που διανύουμε. Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις, εκτός από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προιόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν, να χαρακτηρίζονται «ασφαλείς» ως προς τις πληροφορίες που διαχειρίζονται. Η ασφάλεια των επιχειρησιακών πληροφοριών βασίζεται στις αρχές της εμπιστευτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementation of the FSC (Sustainable Forest Management) model in a production company that applies ISO 9001 and optimization of the parallel operation of the two standards [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΚΑΨΑΛΑΣ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ολοένα και περισσότερο η ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού σε περιβαλλοντικά θέματα. Για τον λόγο αυτό οι περισσότερες εταιρίες προσπαθούν να αναπτύξουν ένα προφίλ φιλικό προς το περιβάλλον, εγκαθιστώντας συστήματα πιστοποίησης, που αναγνωρίζονται από τους καταναλωτές. Ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία καταστροφής του περιβάλλοντος είναι η καταστροφή των δασών α...
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
ΚΡΙΘΑΡΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη προς εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Πρότυπο ISO 9001:2015, σε Τεχνική Υπηρεσία του Στρατού (735 Διεύθυνση Στρατιωτικών Έργων), η οποία έχει ως κύριο αντικείμενο τη σύνταξη μελετών και την επίβλεψη δημοσίων έργων επ’ ωφελείας του Στρατού Ξηράς.
Αρχικά υλοποιήθηκε η διαγνωστική μελέτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Risk and quality management in the Hellenic Agricultural Insurance Organization (EL.G.A.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Γκέκα, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός: O σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διαχείριση της διακινδύνευσης και της ποιότητας στον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛ.Γ.Α.). Η προσπάθεια από την ανώτατη διοίκηση για την επίτευξη των στόχων ποιότητας, προσανατολίζει τον οργανισμό προς την ποιότητα και ειδικότερα προς τη διαδικασία πιστοποίησης των Διευθύνσεων της Κεντρικής του Διοίκησης και πιλοτικά τεσσάρω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The enhanced role of ISO 9001:2015. Determination and management of risks in a section of the Hellenic Agricultural Insurance Organization [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Μπελεσιώτη, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός: Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει ως κύριο σκοπό την αξιολόγηση του αναθεωρημένου προτύπου ISO 9001:2015 σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση του ISO 9001:2008, καθώς και τη διαχείριση των κινδύνων στο πλαίσιο της εφαρμογής ενός Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας με βάση το ISO 9001:2015.
Μεθοδολογία: Ως πρότυπο μελέτης επιλέχτηκε ο οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων. Πραγμα...