Κριτήρια αναζήτησης: σχολική κουλτούρα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολική κουλτούρα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 28-06-2022 [2022-06-28] Συγγραφέας: Λαλιώτη, Ευθυμία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Η έρευνα αποτελεί προσπάθεια χαρτογράφησης της κουλτούρας του Δημόσιου Σχολείου στην Ελλάδα• πρόκειται για μια προσέγγιση τύπων και προσανατολισμών της σχολικής κουλτούρας με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Αναζήτησε στοιχεία σχολικής κουλτούρας που άπτονται αφενός της λειτουργίας του ελληνικού κοινωνικού και εκπαιδευτικού συστήματος (κοινά στα δημόσια σχολεία: πρόσληψη γραφειοκρατικής οργάνωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Schools’ culture as a factor contributing to their transformation into learning organization: Teachers’ views serving in Central Macedonia’s Vocational Lyceums (EPAL) [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Αλατζίδου, Δομνίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Τα σχολεία του 21ου αιώνα, θα πρέπει να μετασχηματιστούν σε «οργανισμούς μάθησης», δηλαδή οργανισμούς που μπορούν να ακολουθήσουν τους μετασχηματισμούς που συντελούνται στο εξωτερικό τους περιβάλλον, μέσω εσωτερικής αναδιοργάνωσης, επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, αλλαγής του μοντέλου διοίκησης και ηγεσίας, εισαγωγής καινοτομιών, ούτως ώστε να βελτιώσουν την εκπαιδευτική και μ...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ταυλαράκη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχολικής κουλτούρας στα Επαγγελματικά Λύκεια, και τη σχέση της με το παρεχόμενο διδακτικό έργο. Συγκεκριμένα διερευνώνται οι αντιλήψεις και οι βασικές εκπαιδευτικές θεωρίες των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα ΕΠΑΛ για τα ίδια τα σχολεία εργασίας τους. Επίσης αξιολογούνται οι τεχνικές διδασκαλίας, τα εποπτικά μέσα και οι μέθοδοι που εφαρμόζονται απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a school culture of an educational system of Primary education, through the leadership [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μαυριτσάκη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αναδεικνύεται το θέμα της επιρροής του διευθυντή του σχολείου στο σχολικό κλίμα, τον ρόλο που εκείνος διαδραματίζει ως προς τη διαμόρφωση της σχολικής κουλτούρας και πώς αυτή η στάση του επηρεάζει την όλη λειτουργία του σχολείου. Για τη διεξαγωγή της έρευνας απευθυνθήκαμε σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων αναπληρωτών και διευθυντών που υπηρετούν σε σχο...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Τσοπάκης, Μενέλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι σχολικές μονάδες ως οργανισμοί διέπονται από προκαθορισμένες πεποιθήσεις, πιστεύω και πρότυπα λειτουργίας, που διαφοροποιούνται στην εκάστοτε σχολική μονάδα, ως αποτέλεσμα της διαφορετικότητας τους, τόσο όσον αφορά στη δομή και τη λειτουργία τους, όσο και σε σχέση με τη σύνθεση και τη στελέχωση του σχολικού προσωπικού, διαμορφώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη δική τους οργανωσιακή κουλτούρα. Επομ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the Principal of the school unit in the reception and integration of new teachers. The views of Primary School teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Αναστασίου, Μερόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξέτασε το θέμα, του ρόλου του Διευθυντή στην υποδοχή και την ένταξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμβολή του Διευθυντή στην υποδοχή και ένταξη των νεοεισερχόμενων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η ανάδειξη των προβλημάτων που εντοπίζουν οι νεοεισερχόμενοι στην υποδοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Transformative leadership and the innovational climate on administration of the School Unit: case of High Schools of Northern Demain of Athens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μυστακίδου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αναμφίβολα η παιδεία αποτελεί μία από τις βασικότερες αποστολές του Κράτους κατοχυρωμένη με συνταγματικό νόμο. Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει τις τελευταίες δεκαετίες για αναβάθμιση της εκπαίδευσης και της παιδείας, ώστε το σχολείο να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις των αέναων μεταβολών. Με αυτή την προοπτική στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνούμε τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης ηγεσίας και σ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κατσιγιάννη, Ουρανία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του συναισθηματικά νοήμονα ηγέτη στον χώρο της εκπαίδευσης είναι καθοριστικός στη διαχείριση των σχέσεων και της συνεργασίας του με όλους τους εμπλεκόμενους στη σχολική πραγματικότητα. Αναγνωρίζοντας και κατανοώντας τα συναισθήματα των άλλων και έχοντας μια ορθή διαχείριση των δικών του, εμπνέει τους εκπαιδευτικούς και καλλιεργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού στους γονείς, διασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The role of the headmaster in the shaping of a quality culture and its correlation with the professional satisfaction of the teachers. The case of the Primary Education schools in the district of Heraclion». [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποσοτική ερευνητική εργασία πραγματεύεται το θέμα του σχολικού κλίματος και του διευθυντή, το ρόλο που αναλαμβάνει ο ίδιος σε μία μονάδα όσον αφορά στη διαμόρφωση κουλτούρας μέσα στο χώρο του σχολείου, αλλά και πώς αυτά τα στοιχεία μπορεί να οδηγήσουν στην ικανοποίηση ή όχι των εκπαιδευτικών από το επάγγελμά τους. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the professional development of teachers and school culture in the improvement of educational work in school units of secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΔΕΔΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και της σχολικής κουλτούρας στην επίτευξη του εκπαιδευτικού έργου μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο πρώτο μέρος προσεγγίζεται θεωρητικά το θέμα με εννοιολογικές αποσαφηνίσεις των όρων της επαγγελματικής ανάπτυξης, της σχολικής κουλτούρας και του εκπαιδευτικού έργου. Ορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers taking the role of adult learner: Physical education teachers’ motives and obstacles towards participation in educational programmes [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Νικολαΐδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ταχύτητα της τεχνολογικής ανάπτυξης των τελευταίων δεκαετιών, παράλληλα με την ανάπτυξη της Οικονομίας της Γνώσης επιβάλλουν την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής των εκπαιδευτικών. Δεδομένου ότι η υψηλής ποιότητας διδασκαλία καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το γνωστικό υπόβαθρο των εκπαιδευτικών, η συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη μπορεί να παράσχει στους εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the Head teacher and teaching staff in the introduction and utilization of innovations. An empirical research in school units of public and private education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Σοφία, Πόθου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στην εκπαίδευση πληθώρα προσπαθειών που στοχεύουν στην ανανέωση του περιεχομένου της και των μεθόδων διδασκαλίας. Η πα-ρούσα έρευνα επεδίωξε να διερευνήσει την εισαγωγή καινοτόμων δράσεων στους σύγ-χρονους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς. Στο θεωρητικό της πλαίσιο αποσαφηνίζονται οι έννοιες της αλλαγής και της καινοτομίας, γίνεται αναφορά στο ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The understanding of the concept of school culture and the contribution of teachers in shaping it [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Καρακουλάκογλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον στον χώρο της εκπαίδευσης και, συγκεκριμένα, στη διοίκηση των εκπαιδευτικών οργανισμών για τη σχολική κουλτούρα. Η έννοια της κουλτούρας είναι πολυσύνθετη, ενώ παράλληλα επηρεάζει και επηρεάζεται καθοριστικά από τις συμπεριφορές, τις αξίες, τις πεποιθήσεις και τη συνοχή των μελών της σχολικής μονάδας, προσδίδοντας ξεχωριστή «ταυτότητα» σε κάθε σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: EDUCATIONAL LEADERSHIP AND SCHOOL CULTURE. PERCEPTIONS OF TEACHERS OF JUNIOR HIGH SCHOOLS (LOWER SECONDARY) OF NORTH EVIA [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΚΑΝΕΛΛΟΥ, ΙΟΥΛΙΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή επιχειρεί να αναπληρώσει το ερευνητικό έλλειμμα στην Ελληνική πραγματικότητα ως προς την ανάλυση της σχέσης ανάμεσα στην εκπαιδευτική ηγεσία και τη σχολική κουλτούρα. Η έρευνα αποσκοπεί στην διερεύνηση των απόψεων των λειτουργών της εκπαίδευσης ως προς την εκπαιδευτική ηγεσία και τη σχολική κουλτούρα της εκπαιδευτικής τους μονάδας καθώς και τη σχέση που τις διέπει. Πιο συγκεκριμένα,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School principal’s and school teachers’ role in the changing procedure of the school culture. The case study of Music School in Karditsa. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Παπανικολάου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σχολική κουλτούρα απασχολεί τα τελευταία χρόνια ιδιαιτέρως τους ερευνητές/-τριες της Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επιστήμης διεθνώς και στην Ελλάδα και ειδικότερα όσους διερευνούν τους παράγοντες και τις παραμέτρους της αποδοτικότητας των σχολικών συστημάτων. Οι ειδικοί εστιάζουν την έρευνά τους στο ρόλο της εκπαιδευτικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών τόσο στη διαδικασία διαμόρφωσης, όσο και σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary Level Teachers’ Opinions on the Principal’s Role in the Shaping of School Culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΤΕΝΤΖΕΡΑΚΗΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Δεδομένου ότι η πρόοδος των μαθητών και η ανάπτυξη ενός σχολικού οργανισμού εξαρτάται από την ποιότητα της διοίκησης, η σχολική ηγεσία αποτελεί την κινητήρια δύναμη ενός σχολείου. Η σχολική κουλτούρα, ως η ιδιαίτερη προσωπικότητα μιας σχολικής μονάδας, επηρεάζεται από τη σχολική ηγεσία, καθώς οι επιτυχημένοι διευθυντές διαμορφώνουν ένα θετικό κλίμα και μια ισχυρή κουλτούρα στα σχολεία τους. Στόχος...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Αναγνώστου, Δημοσθένης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση της κουλτούρας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο εντοπισμός των στάσεων και των απόψεων των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την κουλτούρα των σχολείων της Ε.ΕΚ. Παρατίθεται το ιστορικό πλαίσιο της Ε.ΕΚ. στην Ελλάδα, ο αναγνώστης εισάγεται στην έννοια της σχολικής κουλτούρας, και ειδικά στο ρόλο του Σχολικού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions of teachers for the contribution of the director in shaping job satisfaction and stimulation conditions in primary school education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Τζίκα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή του διευθυντή στη διαμόρφωση συνθηκών εργασιακής ικανοποίησης και υποκίνησης στο χώρο του σχολείου. Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα διενεργήθηκε στη γεωγραφική περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και αφορούσε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δημόσια και Μειονοτικά. Ο αριθμός των συμμετεχό...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΜΠΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου που ενσαρκώνει ο σχολικός διευθυντής στο πλαίσιο της καθημερινής σχολικής πραγματικότητας και ο βαθμός στον οποίο ο ρόλος αυτός προσεγγίζει την έννοια του ηγέτη - διευθυντή όπως αυτός περιγράφεται μέσα από την πλούσια βιβλιογραφία. Επιπλέον , ανιχνεύεται ο βαθμός στον οποίο οι εκπαιδευτικοί κατέχουν την έννοια του ηγέτη - διευθυντή ως όρο κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interpersonal communication between teachers and director, as a culture shaping factor of the school unit. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΥΛΙΔΟΥ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η καθημερινή επικοινωνία των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας μεταξύ τους και με το διευθυντή, εξυπηρετεί την αποστολή του οργανισμού και αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες διαμόρφωσης στρατηγικής, καθοδήγησης, παρακίνησης, επίτευξης των στόχων, διευκόλυνσης, υποστήριξης και βελτίωσης της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των λειτουργιών του. Επηρεάζει στάσεις, πεποιθήσεις...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A research on school culture in secondary schools running European programs as innovative actions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Διερεύνηση των χαρακτηριστικών της σχολικής κουλτούρας σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που συσχετίζονται με την εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση και την υλοποίηση καινοτόμων ευρωπαϊκών προγραμμάτων (Comenius, Erasmus+, eTwinning). Τα βασικά αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι υπάρχει σημαντική διαφορά στην κουλτούρα των σχολείων που υλοποιούν ευρωπαϊκά προγράμματα και εκείνων που δεν υλοποιούν...