Κριτήρια αναζήτησης: σχολική ηγεσία
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολική ηγεσία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the school leader in the formation of educational policies and reform changes [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Δρακοπούλου, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες της αποκέντρωσης, της σχολικής αυτονομίας και της ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας αποτελούν στοιχεία πρώτης γραμμής, εδώ και χρόνια, στη συζήτηση για τις αλλαγές στην εκπαιδευτική πολιτική. Πολλές χώρες πειραματίζονται με αυτές τις μεταβλητές, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι όσο πιο υψηλή είναι η ποιότητα της σχολικής διαχείρισης τόσο καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα θα υπά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Organizational Culture as factor of Introduction and Effective Management Of Change [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΠΛΟΥΜΗ, ΧΡΥΣΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από νέα δεδομένα τα οποία ακολουθούνται από ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις από τη μεριά των εκπαιδευτικών στελεχών, των εν ενεργεία εκπαιδευτικών και των μαθητών. Τα στελέχη της εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι διαρκώς ενημερωμένοι γύρω από τις νέες τάσεις της παιδαγωγικής επιστήμης αλλά και γύρω από την εκπαιδευτική διοίκηση προ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “leadership style and contribution to the professional burnout of teachers: Perceptions of secondary education teachers in the Prefecture of Ioannina’’ [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Νάκου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα μελέτη σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων αναφορικά με το στυλ ηγεσίας και τη συμβολή του στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. Για τη διερεύνηση του κεντρικού θέματος ακολουθήθηκε η ποιοτική μέθοδος και για τις ανάγκες της συγκεκριμένης ποιοτικής ερευνητική προσέγγισης διεξήχθησαν συνεντεύξεις δέκα σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the educational leadership in the empowerment of the human resources regarding the intercultural planning of the school units [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Σχοινά, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν, τα τελευταία χρόνια, οι προβληματισμοί και οι προσπάθειες του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος για τη βελτίωση και την εξέλιξη της ποιότητας των παιδαγωγικών δράσεων, όσον αφορά την ανάπτυξη των ατόμων στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο πλαίσιο αυτό, οι συγκεκριμένες δράσεις, ενδυναμώνουν τον ρόλο του σχολείου, όπου εκεί αναπτύσσεται ο λόγος της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of emotional intelligence in the effective leadership of educational units [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Σταμάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Για την επαγγελματική και προσωπική επιτυχία ενός ανθρώπου και κυρίως ενός ηγέτη δεν αρκεί μόνο η γνωστική του ευφυία. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συναισθηματική νοημοσύνη, η ικανότητα του να κατανοεί ο ηγέτης τα συναισθήματα, τόσο τα δικά του όσο και των άλλων, αλλά και να μπορεί αποτελεσματικά να προλαμβάνει και να χειρίζεται προσωπικές, συναισθηματικές και επαγγελματικές καταστάσεις, με στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “The role of school leadership in professional learning community operation” [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μακρή, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης (ΕΚΜ) αποτελούν συνεργατικές κοινότητες που αναπτύσσονται μεταξύ των εκπαιδευτικών, οι οποίες συμβάλλουν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη, στο πλαίσιο ενός θετικού μετασχηματισμού των σχολείων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αποτύπωση της ελληνικής σχολικής πραγματικότητας όσον αφορά τις ΕΚΜ, εστιάζοντας στο κατά πόσον αυτές εφαρμόζονται στα σχολεία της πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Challenges facing upper secondary education school leadership in establishing intercultural culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αναγνωστάκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Με τις προκλήσεις της διαχείρισης της πολιτισμικής ετερογένειας να σκιαγραφούν τη σύγχρονη ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, ο ρόλος της σχολικής Ηγεσίας στη διαμόρφωση μιας διαπολιτισμικής κουλτούρας που να επιδιώκει την εδραίωση παιδαγωγικού κλίματος αμοιβαίων σχέσεων και δημοκρατικής συνύπαρξης και να απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, τόσο στους γηγενείς όσο και τους πολιτισμικά διαφέροντε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Researching teachers' perceptions of types, causes, consequences and conflict management in public Secondary Education Schools in the region of the Cyclades [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Δρόσος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι συγκρούσεις αποτελούν ένα φυσικό φαινόμενο στη ζωή και, επομένως, ένα φυσικό φαινόμενο και στη σχολική ζωή. Η ικανότητα αναγνώρισης του είδους των συγκρούσεων, των αιτίων που τις δημιουργούν αλλά και των συνεπειών που προκαλούν σε συνδυασμό με τη γνώση των τεχνικών για την εποικοδομητική αντιμετώπισή τους αποτελούν σημαντικές δεξιότητες για κάθε εκπαιδευτικό και ιδιαίτερα για τους/ις διευθυντές...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformation of the school unit into learning organization and the role of the Leadership. Investigation of teachers’ perceptions in the secondary schools of the Second Prefecture of Athens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Πέππα, Φανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης αποτελούν βασικό αντικείμενο έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα σχολεία οφείλουν να υιοθετούν πρακτικές οι οποίες ενισχύουν τη συνεχή συλλογική μάθηση και την απρόσκοπτη εξέλιξή των μελών τους. Η αποδοχή και η έμπρακτη εφαρμογή της οργανωσιακής μάθησης προϋποθέτει κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας, καθώς και την ύπαρξη συλλογικού οράματος. Σκοπός της παρούσας έρε...
Ημερομηνία: 31-08-2020 [2020-08-31] Συγγραφέας: ΔΡΕΜΕΤΣΙΚΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μεταβολή του σχολείο από παραδοσιακό σε σύγχρονο σχολείο, με επίκεντρο τη δημιουργία γνώσης και μάθησης, οι οποίες μεταβάλλονται σε διαδικασίες συλλογικής και σκόπιμης επιδίωξης, επιτάσσει την αλλαγή τoυ τρόπoυ σκέψης και της κουλτoύρας τόσο του σχολείου όσο και του ανθρώπινου δυναμικού. Σκoπός της παρoύσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτερoβάθμιας εκπαίδευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of school directors’ leadership style on the cooperation among teachers and on the extent to which teachers consider their job to be meaningful: Empirical research in secondary education teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κωσταρής, Χριστόφορος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσης εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το εφαρμοζόμενο στιλ ηγεσίας των διευθυντών τους, το επίπεδο εφαρμογής συνεργατικών πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα όπου εργάζονται και το επίπεδο νοηματοδότησης της εργασίας τους. Επίσης, εξετάστηκε ο βαθμός συσχέτισης του στιλ ηγεσίας των διευθυντών τους,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers taking the role of adult learner: Physical education teachers’ motives and obstacles towards participation in educational programmes [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Νικολαΐδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ταχύτητα της τεχνολογικής ανάπτυξης των τελευταίων δεκαετιών, παράλληλα με την ανάπτυξη της Οικονομίας της Γνώσης επιβάλλουν την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής των εκπαιδευτικών. Δεδομένου ότι η υψηλής ποιότητας διδασκαλία καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το γνωστικό υπόβαθρο των εκπαιδευτικών, η συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη μπορεί να παράσχει στους εκπα...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Κουδουνά, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα διεξήχθη με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων διευθυντών, που υπηρετούν σε δημόσια Δημοτικά σχολεία μη προνομιούχων γειτονιών της Αττικής, σχετικά με την προώθηση της συμπερίληψης. Για τη συγκέντρωση των ερευνητικών δεδομένων, εφαρμόστηκαν προσωπικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Το δείγμα της έρευνας συγκρότησαν 8 διευθυντές δημόσιων Δημοτικών σχολείων της Αττικής. Σημαντικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors of motivation and job satisfaction of the educational potential : The role of leading profile and the school climate [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Παλαιολόγου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες της επαγγελματικής ικανοποίησης και παρακίνησης έχουν αποτελέσει ένα προσφιλές αντικείμενο διερεύνησης, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες. Ωστόσο, ακόμη και σήμερα παρατηρείται ένα ερευνητικό κενό στον ελληνικό εκπαιδευτικό τομέα. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες επαγγελματικής ικανοποίησης και παρακίνησης των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δημόσια σχολεία πρωτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary Level Teachers’ Opinions on the Principal’s Role in the Shaping of School Culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΤΕΝΤΖΕΡΑΚΗΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Δεδομένου ότι η πρόοδος των μαθητών και η ανάπτυξη ενός σχολικού οργανισμού εξαρτάται από την ποιότητα της διοίκησης, η σχολική ηγεσία αποτελεί την κινητήρια δύναμη ενός σχολείου. Η σχολική κουλτούρα, ως η ιδιαίτερη προσωπικότητα μιας σχολικής μονάδας, επηρεάζεται από τη σχολική ηγεσία, καθώς οι επιτυχημένοι διευθυντές διαμορφώνουν ένα θετικό κλίμα και μια ισχυρή κουλτούρα στα σχολεία τους. Στόχος...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The factors that determine the characterization of a principal as a leader and encourager: The views of the principals and teachers in the schools of Primary Education in Rhodes [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2018 [2018-09-21] Συγγραφέας: Μουκάκου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, ο ρόλος του σχολικού ηγέτη φαίνεται να απομακρύνεται από την παραδοσιακή του αντιμετώπιση ως γραφειοκρατικού καθήκοντος με αυστηρά καθορισμένες διοικητικές εξουσίες. Το ενδιαφέρον δεν εστιάζεται πια στις εκτελεστικές δεξιότητες ενός διευθυντή, δηλαδή στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν, αλλά στο ηγετικό του προφίλ, δηλαδή στην ικανότητά να οραματίζεται, να σχεδιάζει, να επιδιώκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Organization and administration of innovative educational programs: The case of the program "Educational Priority Zones" in two schools of the Municipality of Acharnes [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Σιώκης, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Μια πρόκληση για τους σύγχρονους εκπαιδευτικούς οργανισμούς είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης, αλλά και ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών σε όλους τους μαθητές μέσω καινοτόμων προσεγγίσεων. Η συγκεκριμένη μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δύο σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που έχουν εφαρμόσει με επιτυχία καινοτόμες δράσεις, για το ρόλο της σχολ...
Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παπακώστα, Σωτηρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά, τις απόψεις και τις στάσεις τόσο των διευθυντικών στελεχών όσο και των εκπαιδευτικών, που συναποτελούν ένα δίπολο εξουσίας και υπηρετούν σε δημόσια σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με σκοπό να συλλέξει στοιχεία αναφορικά με το ρόλο τους στη διοίκηση της σχολικής μονάδας και το πώς οι σχέσεις που αναπτύσσουν μεταξύ τους επηρεάζουν τους παραπάνω ρόλους,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the views of the Directors of School Education Departments of the prefecture of Larissa regarding the criteria and the way of their selection according to Law 4327/2015. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Λέτσιος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνώνται οι απόψεις που έχουν οι Διευθυντές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα κριτήρια και τις διαδικασίες επιλογής τους που όρισε ο νόμος 4327/2015. Για την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας ακολουθήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής προσέγγισης και χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμμετείχαν 82 εν ενεργεία Διευθυντές του νομού Λάρισας. Η επεξεργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Professional learning in school, professional development of teachers and school leadership: investigation of their relation in school units of secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κρόκος, Σπυρίδων Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ερευνητικό ενδιαφέρον για την παρούσα εργασία, εδράζεται στην ανάγκη επαναπροσδιορισμού της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών, ως συνέπεια ευρύτερων μεταβολών που παρατηρούνται σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία επιδιώκει την αποτύπωση της εμπειρίας και την καταγραφή των απόψεων, εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με τη συμβολή της επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο, στην επα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation the characteristics of transformational leadership in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΤΡΑΓΑΛΙΝΟΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα σχολεία, εξαιτίας των κοινωνικο-οικονομικών, τεχνολογικών και πολιτιστικών συνθηκών, κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη προσδιορισμού της ηγεσίας ως μέσου χάραξης στρατηγικής για την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα σχολεία. Τα ευρήματα των ερευνών έχουν επισημάνει με συστηματικό τρόπο τις θετικές επιδράσεις...