Κριτήρια αναζήτησης: συμπερίληψη
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συμπερίληψη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the inclusion of Roma students' language in Primary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-7-2025 Συγγραφέας: ΕΛΠΙΔΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμπερίληψη της Ρομανί γλώσσας στο ελληνικό σχολείο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει αν και κατά πόσο αναγνωρίζεται και ενσωματώνεται η γλώσσα των μαθητών/τριών Ρομά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, γίνεται φανερή η γενικότερη στάση της κοινωνίας και του εκπαιδευτικού συστήματος απέναντι στις μειονοτικές γλώσσες, η οποία δύναται να προκαλέσει ανι...
Ημερομηνία: 8-3-2025 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑΤΣΙΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Τέχνες-Πολιτιστική Κληρονομιά-Αναπτυξιακές Πολιτικές (ΤΕΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρίες στα μουσεία της Ελλάδας. Σε μια εποχή που οι περισσότεροι φορείς θεωρούν πως γνωρίζουν την έννοια της Αναπηρίας και μπορούν να βρουν τρόπους να εντάξουν όλα τα άτομα στον πολιτισμό της χώρας, τα εμπόδια που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη ομάδα ατόμων είναι αρκετά και πολλές φορές ανυπέρβλητα. Με αφετηρία την ίδια την έν...
Ημερομηνία: 20-07-2024 Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται από έντονη κινητικότητα, εξαιτίας του μεταναστευτικού και προσφυγικού φαινομένου και, κατά συνέπεια, της εισροής μεταναστών και στην Ελλάδα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και τη μικτή/ πολυπολιτισμική σύσταση των τάξεων με αρκετούς/ες μαθητές/τριες να μαθαίνουν την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός συμπερίληψης, σε Δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums and Social Change: Diversity and Accessibility, Integration and Cohesion Towards a museum for all without exclusions: The case of the Ateneum Art Museum of the National Gallery of Finland and its project 'Echo - Learning Finnish with the Ateneum' [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πάργα, Αθηνά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή αλλεπάλληλων κρίσεων τα μουσεία καλούνται να επανεξετάσουν τον κοινωνικό τους αντίκτυπο, να αποδεχθούν τους διευρυμένους ρόλους τους και να αναλάβουν πρωτοβουλίες προς δικαιότερη πρόσβαση και περισσότερη συμπερίληψη, υλοποιώντας τη δέσμευσή τους για διασφάλιση της προστασίας της διαφορετικότητας και περαιτέρω ανάπτυξη της προσβασιμότητας. Έτσι, τις τελευταίες δύο δεκαετίες, κοινωνικά ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Inclusive pedagogy: Greek teachers’ perceptions of inclusive education of children with disabilities in primary schools in Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Θαρουνιάτη, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση είναι μια από τις πλέον σημαντικές απαιτήσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία και την εξέλιξη αυτού του εγχειρήματος, αφού είναι αυτοί που τελικά θα διαμορφώσουν φιλόξενα και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακά περιβάλλοντα. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching techniques aimed at promoting bilingualism in mixed preschool education classes [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: Τζουρά, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Το νηπιαγωγείο, το οποίο αποτελεί έναν από τους πρώτους χώρους κοινωνικοποίησης των παιδιών, καλείται να διαχειριστεί την πολιτισμική ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού, αποσκοπώντας στην αρμονική ενσωμάτωσή του στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία διατήρησης της μητρικής γλώσσας των δίγλωσσων/πολύγλωσσων μαθητών/τριών αλλά και της αξιοποίησης των εμπειρικών τους γνώσεων με στόχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: #glam as you are: gender and sexuality in grassroots sport. The case of LGBTQ+-inclusive rugby team “Athenian Centaurs RFC.” [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2022 [2022-07-30] Συγγραφέας: ΛΕΒΙΣΙΑΝΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Αθλητικές Σπουδές: Κοινωνιολογία, Ιστορία, Ανθρωπολογία (ΑΣΚ) Περίληψη (Abstract): Η σχέση φύλου/σεξουαλικότητας και αθλητισμού ήταν ένα ζήτημα που ως την δεκαετία του 1980 έμεινε στο περιθώριο της μελέτης των κοινωνικών επιστημών. Σταδιακά στο εξωτερικό και με την επίδραση των φεμινιστικών θεωριών η έρευνα στράφηκε αρχικά στο δίπολο άντρας/γυναίκα και στις σχέσεις εξουσίας που αναπτύσσονται σε ένα πεδίο που χαρακτηρίζεται κατά βάση «αντρικό». Με την νέα χιλιετία παρατηρείται η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching English in Multilingual Preschool Environments: Greek EFL teachers’ perceptions about refugee and migrant children’s L1 [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Μαυρουδή, Μερόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Intercultural education in Greece has received a lot of attention especially after the 2015-2016 high migration flows. Accommodating refugee and migrant children’s educational needs, the Greek government has made changes to its educational system to include these children, respecting their fundamental right to education. During the 2021-2022 academic year, English language courses enriched the kin...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Representation of disability in Arabic children's literature [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Γκαϊτατζή, Ολυμπία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present qualitative case study is to depict the representations of disability within the textual and visual content of Arabic children’s literature and their contribution towards the inclusion of persons with impairments. Based on the social model and acknowledging the role and significance of children’s literature the essay begins by exploring the findings of earlier studies ab...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The course of Theatrical Education as a place of intercultural encounter in Primary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Παρθενίου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Πάγιο ζητούμενο στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα των πολυπολιτισμικών κοινωνιών αποτελεί η εύρεση και αξιοποίηση καινοτόμων διδακτικών πρακτικών, που αποσκοπούν στη βέλτιστη διαχείριση της πολυμορφίας σε πολυπολιτισμικά σχολικά περιβάλλοντα, στην αποδοχή της ετερότητας, στον διαπολιτισμικό διάλογο και στην ένταξη όλων των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνήσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A needs analysis among teachers for English language teaching/learning in multilingual classrooms [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2021 [2021-09-05] Συγγραφέας: Κώστα, Αφροδίτη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Due to the refugee crisis during the past few years and the influx of migrants’ populations in lots of countries all over the world and specifically in Greece, language classrooms have been transformed into highly diverse and heterogeneous places. The aim of this dissertation is to investigate English language teachers’ views about teaching English as a foreign language in multilingual classrooms ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Art and dementia. Exploring possibilities. How interaction with art through various cultural institutions and mnemonic sites can help people with dementia avoid marginalization and better integrate to society. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Λιάκουρα, Νίκη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά το κοινωνικό πρόβλημα των ασθενών που πάσχουν από μορφές άνοιας μέσα στη σύγχρονη κοινωνία σε σχέση με την πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών και τη Θεραπεία μέσω της Τέχνης. Στο πρώτο μέρος, καταγράφει τα χαρακτηριστικά των ανοϊκών ασθενών, τα συμπτώματα και τις ανάγκες τους, την κοινωνική περιθωριοποίησή τους και τις προσπάθειες για εναλλακτικούς τρόπους θεραπείας στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of cinema on a teaching procedure of Greek Μodern History in Secondary Education and in Secondary Deaf Education. Useful practices and a scenario-based approach in the German Occupation and the grate famine in Athens (1941-1944) for Deaf and no deaf students [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-07-2020 [2020-07-18] Συγγραφέας: Φορτσάκη, Στυλιανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά την αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διδασκαλία της σύγχρονης ιστορίας τόσο στη Γενική Εκπαίδευση όσο και στην Ειδική Εκπαίδευση Κωφών. Πρόκειται για τη διδασκαλία των γεγονότων και του λιμού που βίωσε η πόλη της Αθήνας κατά την περίοδο της γερμανικής κατοχής (1941-1944) μέσα από τη δημιουργία ενός διδακτικού σεναρίου βασισμένου σε μια δημοφιλή ελληνική ταινία, που πραγματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Implementation of new technologies in the education of students with learning disabilities [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: Φουσέκη, Σωτηρία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ) Περίληψη (Abstract): Οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν τροχοπέδη για την ανέλιξη του μαθητικού πληθυσμού. Οι μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσχέρειες στη γραφή, στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στην εκτέλεση μαθηματικών πράξεων, στη μνήμη, στην οργάνωση, στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων βιώνουν συχνά την σχολική αποτυχία, αποθαρρύνονται και παραιτούνται από τα σχολικά τους καθήκοντα. Η έλευση όμως των Νέων Τεχνολογιών,...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Κουδουνά, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα διεξήχθη με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων διευθυντών, που υπηρετούν σε δημόσια Δημοτικά σχολεία μη προνομιούχων γειτονιών της Αττικής, σχετικά με την προώθηση της συμπερίληψης. Για τη συγκέντρωση των ερευνητικών δεδομένων, εφαρμόστηκαν προσωπικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Το δείγμα της έρευνας συγκρότησαν 8 διευθυντές δημόσιων Δημοτικών σχολείων της Αττικής. Σημαντικό...