Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
δυσκολίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effectiveness of distance education era of the pandemic in Second Chance Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Κατσίγκρη, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της
εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ) καθώς και των δυσκολιών των
σπουδαστών που φοιτούσαν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας αλλά και των εκπαιδευτικών
που δίδαξαν από απόσταση τα μαθήματα κατά την διάρκεια της αναστολής λειτουργίας
των σχολείων λόγω της πανδημίαςCOVID-19.Για την αποτύπωση αυτών των δυσκολιών
και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the views of learners, educators and the educational leadership of Second Chance School of the prefecture of Cyclades regarding the implementation of distance learning during the pandemic period Covid 19 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Θεοδωροπούλου, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η μετάβαση σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα μας, λόγω της πανδημίας Covid 19, επηρέασε τον τρόπο λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών, κατά συνέπεια και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευομένων, των εκπαιδευτών και των μελών της εκπαιδευτικής ηγεσίας, αναφορικά με τον τρόπο ανταπόκρισης τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the views of the principals and teachers of pre-school education units on the difficulties of implementing distance education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Kanellopoulou, Theoni
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις των προϊσταμένων και των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν εφαρμόζοντας την εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πανδημία Covid-19. Η παρούσα μελέτη θεωρήθηκε σημαντική καθώς οι εκπαιδευτικοί και οι προϊστάμενοι προσχολικής εκπαίδευσης κλήθηκαν για πρώτη φορά να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research of opinions of the teachers of Secondary Education of A' Cyclades on the problems and difficulties in Emergency Distance Education and their training needs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα έρευνα που εκπονήθηκε τον Μάιο του 2022 στους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής των Α’ Κυκλάδων από την έναρξη της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης έκτακτης ανάγκης, είχε ως σκοπό να ερευνήσει τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί κατά την εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης έκτακτης ανάγκης, τους τρόπους απόκτη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The education of vulnerable groups of the population - A case study of the adult refugees students of the 3rd Vocational High School of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Κριτσιδήμας, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με την εκπαίδευση ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού και συγκεκριμένα προσφύγων. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην εκπαίδευση ευάλωτων ομάδων πληθυσμού, ενώ ακολουθεί ειδική αναφορά στην προσφυγική κρίση και την εκπαίδευση των προσφύγων, όπου αναφέρονται οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και πρακτικές και πολιτικές για την προώθηση της εκπαίδευσης των προσφύγων. Στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance learning in secondary education of Greece during the Covid-19 pandemic. An investigation of teachers' technological needs and implementation of Information and Communication Technologies in the teaching process. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Κούρτης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις ανάγκες των εκπαιδευτικών και την εφαρμογή ΤΠΕ κατά την περίοδο της πανδημίας. Η έκταση και η σοβαρότητα του κορονοϊού επέφεραν ανακατατάξεις σε ποικίλους τομείς της καθημερινότητας, όπως και στην εκπαίδευση που μετατράπηκε σε Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕξΑΕ).
Οι πρωτόγνωρες συνθήκες για τους εκπαιδευτικούς αποτέλεσαν το έναυσμα για την παρούσα έρευνα που...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of multilingual high school students in the history lesson [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Παγκάλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η πολυγλωσσική και διαπολιτισμική διάσταση της σύγχρονης εκπαίδευσης δημιουργεί νέα δεδομένα όχι μόνο για τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων αλλά και για τον τρόπο που αυτά αξιολογούνται. Διερευνώντας συγκεκριμένα, το στάδιο της αξιολόγησης της επίδοσης των πολύγλωσσων μαθητών, μπορούμε να πάρουμε σημαντικές πληροφορίες για αυτά τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην ελληνική εκπαίδευση, ιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modelling in Mathematics Education: Mathematics teachers’ views and knowledge [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
ΜΑΘΙΟΥΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η μαθηματική μοντελοποίηση είναι μια διαδικασία που έχει ως στόχο την αναπαράσταση ενός πραγματικού προβλήματος με τη χρήση κατάλληλων μαθηματικών εργαλείων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται η γνώση και οι στάσεις των εκπαιδευτικών μαθηματικών σχετικά με τη μαθηματική μοντελοποίηση. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί την μον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching sciences in secondary education using distance learning methods: Evaluation of application methodology- Positive and negative aspects for students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κελεπούρης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται η ανάδειξη θεμάτων που σχετίζονται με την διδασκαλία εξ αποστάσεως, στα μαθήματα φυσικών επιστημών, σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αφορούν εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών συχνά βασίζεται στο πείραμα και την εξερεύνηση και συνεπώς η δυνατότητα εικονικών προσομοιώσεων και διάδρασης, που προσφέρουν σε αυτό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary teachers’ views about the implementation of synchronous and asynchronous distance education during the Covid-19 period: Difficulties, challenges, and benefits. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καρφή, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Tην άνοιξη του 2020 εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού τα σχολεία έκλεισαν και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλήθηκαν για πρώτη φορά να διδάξουν εξ αποστάσεως με χρήση διαδικτυακών εργαλείων. Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που προκύπτουν μετά από έναν χρόνο εφαρμογής εξ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The education of the Roma in Greek as a second language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Anastasiou, Alexandros
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση του επιπέδου προσφερόμενης εκπαίδευσης της Ελληνικής γλώσσας στους μαθητές Ρομά. Γίνεται αναφορά στους τρόπους διδασκαλίας των δίγλωσσων μαθητών για την καλύτερη κατανόηση και εξοικείωση με την δεύτερη γλώσσα (την ελληνική) καθώς και στις δυσκολίες εκμάθησης της. Έπειτα, επιχειρείται μία σκιαγράφηση του μαθησιακού προφίλ των μαθητών Ρομά και καταγράφο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
INVESTIGATION OF OPINIONS AND TRAINING NEEDS OF PHILOLOGISTS THAT EXIST IN SCHOOLS WITH LANGUAGE HETEROGENEITY OF STUDENTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σημερινή ελληνική κοινωνία χαρακτηρίζεται από έντονη πολιτισμική και γλωσσική ανομοιογένεια, η οποία παρατηρείται και στον μαθητικό πληθυσμό. Η ύπαρξη εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, που θα δίνει τη δυνατότητα για διαχείριση της διαφορετικότητας και που θα αξιοποιεί θετικά τη γλωσσική και πολιτισμική ποικιλία των ελληνικών σχολικών τάξεων, αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Γ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Differentiated instruction in Greek primary schools: Challenges for EFL teachers and the role of technology [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παλαιοπάνου, Σεβαστή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Differentiated Instruction is a teaching approach that embraces the rising student diversity which is an issue of great concern in the modern educational context. To help primary EFL teachers become more conscious of dimesnions of the approach, this dissertation aims to investigate teachers’ perceptions on assumedly challenging areas of DI and how technology can assist DI elements as a response to...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The characteristics of the Master Thesis Supervisor as a factor for overcoming barriers and difficulties in the process of supervision in distance education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Ντάκουλα, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών του Επιβλέποντα κατά τη διαδικασία εκπόνησης της ΔΕ σε περιβάλλοντα εξΑΕ, από την πλευρά των επιβλεπομένων. Έχοντας ως αφετηρία την ιδιαίτερη φυσιογνωμία των σπουδών εξΑΕ και με δεδομένο το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για μεταπτυχιακές σπουδές υψηλού επιπέδου, επιχειρήθηκε μια σε βάθος ανίχνευση του πολύπλευρου ρόλου του Επιβλ...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Γεωργιάδη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη προσπαθεί να ερευνήσει πού οφείλονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα γλωσσικά μαθήματα οι αλλοδαποί μαθητές που φοιτούν στα διαπολιτισμικά σχολεία της Αττικής και να προταθούν διδακτικές πρακτικές, με τις οποίες οι διδάσκοντες των γλωσσικών μαθημάτων επιλύουν τις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι αλλόγλωσσοι μαθητες κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας τους, συμβάλλοντας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the views of primary school teachers on whether bilingual primary school students have difficulties in learning the Greek language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Γεωργιοπούλου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση και παρουσίαση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τις γλωσσικές δυσκολίες των δίγλωσσων μαθητών τους.
Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στο φαινόμενο της διγλωσσίας και στο βασικό περιεχόμενο της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Ακόμη, παρουσιάζον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greece’s response to the situation of refugee torture victims during the refugee influx through the lens of professionals who work with the victims [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-07-2019 [2019-07-21]
Μπούρμπουλας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): During World War II, millions of people died, while many of those who survived had suffered from acts of violence. In addition, thousands were forced to leave their homes and were displaced. Among the refugees that were forced to flee their countries of origin from the time of World War II until this day, there are persons who have been subjected to torture. From 1945 until today, a legal base has...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A study of trainees’ views on the contribution of e-learning (or distant learning) in their professional activities: The case of KETHEA training programmes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΣΠΕΤΣΑΡΙΑΣ, ΘΑΝΑΣΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της διπλωματικής αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευόμενων-εργαζόμενων στο ΚΕΘΕΑ για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στο φορέα τους και για τη συμβολή της ηλεκτρονικής μάθησης από απόσταση στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η έρευνα διεξήχθη στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ), από 18 Απριλίου έως 7 Μαΐου 2018 και συμμετείχαν 69 στελέχη του. Γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Personal and professional problems that students encounter during their studies in the Hellenic Open University and the significance of the encouraging role of their Teacher-Counselor. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι φοιτητές στα πλαίσια των σπουδών τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διάφορα είδη διαπροσωπικών ή επαγγελματικών προβλημάτων.
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει, μέσω της ποιοτικής μεθοδολογίας, τη σημασία του ενθαρρυντικού ρόλου του Καθηγητή – Συμβούλου, να αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο τα εξέφρασαν στον Καθηγητή-Σύμβουλο, τον τρόπο ανταπόκρ...