Κριτήρια αναζήτησης: διδακτικές πρακτικές
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διδακτικές πρακτικές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Problem Solving and Problem Posing: Conceptions and Teaching Practices of Secondary Education Mathematics Teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Ζιάκας, Χρήστος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία υπάγεται στο επιστημονικό πεδίο της Διδακτικής των Μαθηματικών, μελετάμε τις αντιλήψεις και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με: α) την επίλυση μαθηματικού προβλήματος (δηλαδή, την επίλυση ενός δοθέντος, "έτοιμου" προβλήματος) και β) την κατασκευή προβλήματος (δηλαδή, τη δημιουργία και διατύπωση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Presentation of the educational practices for bilingual students of Albanian descent followed by primary school teachers in the Cyclades region [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Κεμανετζή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μελέτη των εκπαιδευτικών απόψεων σχετικά με τις γλωσσικές μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αλβανοί δίγλωσσοι μαθητές στην ελληνική γλώσσα, θεωρήθηκε επιστημονικά πρωτότυπη και αναγκαία διότι το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης αποτελείται κατά ένα μεγάλο μέρος του από αλβανούς δίγλωσσους μαθητές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of Secondary Education Teachers on the Bilingualism of Refugee Students [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Δεληγιάννη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η κατανόηση και αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς της σχέσης διγλωσσίας και μάθησης επιτρέπει τη διαμόρφωση υποστηρικτικού μαθησιακού πλαισίου για την εκμάθηση της ακαδημαϊκής γλώσσας και τη διδασκαλία των μαθημάτων μέσω της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών Γυμνασίων για τη διγλωσσία των προσφύγων μαθητών τους, με έμφαση στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supporting Approaches and Practices in Learning Greek as a Second Language & Inclusion in school. A Review of Primary School Reception Classes Teachers’ Perceptions for the case of refugee and immigrant students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μιχαλοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Τάξεις Υποδοχής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας και την επίδραση σε αυτήν των δίγλωσσων ή πολύγλωσσων ρεπερτορίων των μαθητών. Ακόμη, εξετάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές που αξιοποιούν στη διδασκαλία τους προκειμένου να υποστηρίξουν τους δίγλωσσο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching in multilingual classes: Teachers’ opinions and practices of a primary school in Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2021 [2021-07-31] Συγγραφέας: Κωσταρέλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Στο ελληνικό σχολείο συνυπάρχουν μαθητές και μαθήτριες με διαφορετικό γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στις πολύγλωσσες τάξεις καλούνται να διαχειριστούν τη διγλωσσία των μαθητών τους. Στόχος της έρευνας είναι η ανάδειξη ζητημάτων διαχείρισης της πολύγλωσσης τάξης μέσα από τη διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών που εφαρμόζουν οι δάσκαλοι σε ένα δημόσ...
Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Παπανώτας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια έντονη μεταναστευτική κινητικότητα των ανθρώπων. Η ανάγκη για μια καλύτερη οικονομικά ζωή ωθεί τους ανθρώπους στην αναζήτηση εργασίας σε άλλες χώρες. Η Ελλάδα εδώ και τρεις δεκαετίες αποτελεί χώρα υποδοχής αυτών των ανθρώπων. Έτσι, με το πέρασμα των χρόνων η ελληνική κοινωνία άρχισε να αποκτά τα χαρακτηριστικά μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας μιας και οι μετανά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Teaching practices in the subject of Greek Language in multicultural schools: The perceptions of the Greek teachers of the Prefecture of Evia". [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κατσανά, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων του Νομού Ευβοίας ως προς τις διδακτικές πρακτικές στο μάθημα της Γλώσσας σε πολυπολιτισμικά σχολεία. Η έρευνα διεξάγεται τον Μάιο και Ιούνιο του 2020 σε δέκα εν ενεργεία δασκάλους, που υπηρετούν ως αναπληρωτές ή ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί σε δημόσια δημοτικά σχολεία του Νομού και έχουν συνολική υπηρεσία κατά μέσο όρο τα 9 έτη. Γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Learning disabilities and mathematics: conceptions and teaching practices of secondary education mathematics teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Μυλωνάς, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάμε τις αντιλήψεις και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών των μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις δυσκολίες μάθησης μέσα στη γενική τάξη μιας σχολικής μονάδας. Αρχικά, εξετάσαμε τους νόμους και τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών που αναφέρονται στις δυσκολίες μάθησης. Στη συνέχεια μελετήσαμε τους οδηγούς σπουδών των τμημάτων Μαθημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The education of refugee students in Secondary Priority Zones: the case of Lesvos" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΡΑΔΟΣ, ΠΑΡΑΣΧΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών στις τάξεις ΖΕΠ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: η περίπτωση της Λέσβου» στοχεύει στη διερεύνηση ζητημάτων για την εκπαίδευση προσφύγων μαθητών στις τάξεις ΖΕΠ της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχολεία της Λέσβου. Μελετά τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών των τάξεων ΖΕΠ στη διδασκαλία προσφύγων μαθητών, τις αντιλήψει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views and attitudes of teachers regarding the application or non-application of modern teaching practices and techniques in intercultural primary schools [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αλεξίου, Εριέττα, Αλεξίου, Εριέττα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έθεσε ως στόχο της τη μελέτη και τη διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την εφαρμογή ή μη εφαρμογή σύγχρονων διδακτικών πρακτικών και τεχνικών σε διαπολιτισμικά σχολεία Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η πρωτοτυπία της προτεινόμενης εργασίας έγκειται στο γεγονός ότι δεν έχει βρεθεί κάποια παρόμοια έρευνα, η οποία να θέτει ως αντικείμενο μελέτης της την ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views and practices of primary school teachers working in experimental schools regarding the education of gifted students [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Αρτεμισία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους χαρισματικούς μαθητές και για τις πρακτικές που εφαρμόζουν για την εκπαίδευσή τους. Η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται να συμβάλει στην περιορισμένη, σχετικά με το θέμα, ελληνική βιβλιογραφία καθώς εστίασε αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται ή έχουν εργαστεί σε πειραματικά σχολε...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Γεωργιάδη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη προσπαθεί να ερευνήσει πού οφείλονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα γλωσσικά μαθήματα οι αλλοδαποί μαθητές που φοιτούν στα διαπολιτισμικά σχολεία της Αττικής και να προταθούν διδακτικές πρακτικές, με τις οποίες οι διδάσκοντες των γλωσσικών μαθημάτων επιλύουν τις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι αλλόγλωσσοι μαθητες κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας τους, συμβάλλοντας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The teaching of art courses by primary school teachers. An exploration of the experiences and views of teachers who belong in different generations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2019 [2019-09-27] Συγγραφέας: Ζαρκάδα, Ακριβή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα γνωστικά αντικείμενα της μουσικής, των εικαστικών και της θεατρικής αγωγής αναφέρονται κάτω από τον όρο «αισθητική αγωγή» στο πρόγραμμα των δημοτικών σχολείων. Πολλές έρευνες τονίζουν τη σπουδαιότητα αυτών των καλλιτεχνικών μαθημάτων στο σχολικό πρόγραμμα, τα οποία, τα τελευταία χρόνια, διδάσκονται από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Όμως σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και σήμερα τη δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching practices for the development of reading and spelling skills in preschool children and first-school children [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Χριστιά, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει τις διδακτικές στρατηγικές των νηπιαγωγών και των δασκάλων αναφορικά με την ανάπτυξη της φωνολογικής και μορφολογικής επίγνωσης και την επίδραση που ασκούν στην κατάκτηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφής, αντίστοιχα. Στη μελέτη συμμετείχαν 82 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί (21 άντρες και 61 γυναίκες) ηλικίας 27-59 από τους οποίους οι 47 ήταν α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attitudes and Lingual, Educational Practices of the teachers in the Reception Classses in Voiotia about bilingual students [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Εμμανουηλίδου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Τμημάτων Υποδοχής του νομού Βοιωτίας απέναντι στη διγλωσσία, τον ρόλο της στη σχολική επίδοση και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, τις διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 10 εκπαιδευτικοί, εννέα γυναίκες και ένας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Researching the Attitudes and beliefs of in-service teachers regarding teaching vocabulary. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: MAMALI, NIKOLETTA Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The focus of this study is to explore in-service teachers’ attitudes and beliefs with attention to vocabulary teaching and teaching practices. Furthermore, it investigates the extent to which in-service teachers incorporate Theory into their teaching practices, as well as the techniques they use to facilitate learning in their classrooms. The hypothesis made is, that there is some or significant...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Opinions of teachers and students on the degree of achievement of the learning objectives of Modern Greek Language at Lyceum [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΤΣΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στόχευσε να ελέγξει το βαθμό υλοποίησης διδακτικών πρακτικών και επίτευξης διδακτικών στόχων των αναλυτικών προγραμμάτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο, καθώς και το βαθμό αποδοχής των διδακτικών πρακτικών και στόχων από την πλευρά των μαθητών μέσω ποσοτικής προσέγγισης. Επίσης επιδιώχθηκε μέσω ποιοτικής προσέγγισης η διερεύνηση των παραμέτρων που σχετ...