Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ένταξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public policies and people with disabilities. Mapping and evaluation of public cultural programmes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΣΟΓΚΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η συμβολή του πολιτισμού και της πολιτιστικής συμμετοχής στην υγεία και ευημερία όλων των πολιτών αλλά και στην ανάπτυξη δημοκρατικών κοινωνιών έχει αποδειχθεί από πληθώρα ερευνών και μελετών.
Η γνώση για θέματα που αφορούν την αναπηρία (ταξινόμηση, μοντέλα προσέγγισης) αλλά και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ (προσβασιμότητα, ένταξη, πολιτιστική συμμετοχή) βοηθά στην καλύτε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Migrant Refugee flows management and urban resilience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2022 [2022-09-29]
ΕΥΑΓΟΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός (ΠΣΧ)
Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος στις σύγχρονες πόλεις του 21ου αιώνα και η ομαλή ένταξη των μεταναστευτικών προσφυγικών πληθυσμών στον αστικό, χωροταξικό, πολεοδομικό, οικονομικό και κοινωνικό ιστό τους, αποτελεί ίσως, μια από τις κορυφαίες ανθρωπογενείς προκλήσεις που καλούνται αυτές να αντιμετωπίσουν σήμερα. Στη παρούσα εργασία, γίνεται μια προσπάθεια συσχετισμού της διαχείρισης αυτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The education of vulnerable groups of the population - A case study of the adult refugees students of the 3rd Vocational High School of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Κριτσιδήμας, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με την εκπαίδευση ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού και συγκεκριμένα προσφύγων. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην εκπαίδευση ευάλωτων ομάδων πληθυσμού, ενώ ακολουθεί ειδική αναφορά στην προσφυγική κρίση και την εκπαίδευση των προσφύγων, όπου αναφέρονται οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και πρακτικές και πολιτικές για την προώθηση της εκπαίδευσης των προσφύγων. Στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Inclusive pedagogy: Greek teachers’ perceptions of inclusive education of children with disabilities in primary schools in Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Θαρουνιάτη, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση είναι μια από τις πλέον σημαντικές απαιτήσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία και την εξέλιξη αυτού του εγχειρήματος, αφού είναι αυτοί που τελικά θα διαμορφώσουν φιλόξενα και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακά περιβάλλοντα. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural activities: Culture as a means of integrating refugees and immigrants in host societies. The case of Lesvos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-06-2022 [2022-06-24]
ΣΤΑΜΑΤΟΥΚΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η προσφυγική και μεταναστευτική κρίση έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στη συνύπαρξη διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων εντός της ελληνικής κοινωνίας. Μέσα σε αυτό το νέο πολυπολιτισμικό περιβάλλον, η Λέσβος συνιστά μία ιδιαίτερη περίπτωση, αφού λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί μία από τις κυριότερες πύλες εισόδου προσφύγων και μεταναστών. Στην παρούσα εργασία, εξετάζεται η Λέσβος, ειδικότερα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Refugee students’ integration to the educational environment of Secondary Education in the region of Drama. An investigation of teachers’ points of view» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Πασχαλίδου, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη διεξαγωγή ημι-δομημένων συνεντεύξεων και αναλύει τις απόψεις 23 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Δράμας για την επίτευξη της ένταξης των προσφύγων μαθητών καθώς και το ρόλο των ιδίων και των γονέων των μαθητών στην ένταξή τους. Ως κριτήριο της ένταξης τίθεται η αλληλεπίδραση των προσφύγων μαθητών με τα άτομα του σχολικού περιβάλλοντο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MECHANISMS OF INTEGRATION AND SUPPORT OF SUBSTITUTE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION IN THE GREEK EDUCATION SYSTEM. THE ROLE OF THE D.O.E. AND TEACHERS 'ASSOCIATIONS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η πρώτη φορά που ένας εκπαιδευτικός καλείται να διδάξει σε μία σχολική τάξη είναι ζωτικής σημασίας. Υπάρχει μεγάλη χαρά που επιτέλους θα κάνει πράξη όσα έμαθε στο πανεπιστήμιο , αλλά και μεγάλος φόβος για το αν θα μπορέσει να φανεί αντάξιος των προσδοκιών τόσο του ίδιου όσο και των μαθητών του. Γι’ αυτό χρειάζεται μέριμνα από τη μεριά της πολιτείας και των συνδικαλιστικών οργανώσεων με σκοπό να εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the Principal of the school unit in the reception and integration of new teachers. The views of Primary School teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Αναστασίου, Μερόπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξέτασε το θέμα, του ρόλου του Διευθυντή στην υποδοχή και την ένταξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμβολή του Διευθυντή στην υποδοχή και ένταξη των νεοεισερχόμενων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η ανάδειξη των προβλημάτων που εντοπίζουν οι νεοεισερχόμενοι στην υποδοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Απόψεις και Στάσεις των Ελλήνων Γονέων προς τη Σχολική Ένταξη των Αλλοδαπών Μαθητών: μία Μελέτη Περίπτωσης σε ένα Περιβάλλον Τυπικής Εκπαίδευσης [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Πατσατζή, Κερασούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The inclusion of children with a migrant and refugee background into formal education in the Greek educational system constitutes one of the major challenges facing the educational system in Greece today. In research about the implementation of inclusion, parents' attitudes are an important parameter that is of increasing interest. The purpose of this study is to investigate the views and attitude...
Ημερομηνία:
17-10-2019 [2019-10-17]
Τσαγκάρη, Αγάπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ερευνητική μελέτη που εκπονήθηκε έχει σκοπό να διερευνήσει αν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δημοτικά σχολεία αξιοποιούν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία το διαφορετικό γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο των αλλοδαπών μαθητών που φοιτούν στην τάξη τους για τη ομαλή ένταξή τους και να καταγράψει τις πρακτικές που εφαρμόζουν για να το πεύχουν αυτό. Στην έρευνα συμμετείχαν δώδεκα εν ενεργεία δάσκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of municipal social structures in integrating juvenile immigrants / refugees into the education and social fabric of a city. The case of the municipality of Keratsini Drapetsona. Investigation of the views of teachers and representatives of the municipality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μιχάλογλου, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας, που αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης, ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να επιτευχθεί η ανταπόκριση των δημοτικών κοινωνικών υπηρεσιών στην εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη των ανήλικων μεταναστών/προσφύγων στον αστικό ιστό. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται αρχικά οι βασικές έννοιες του θέματος που ερευνάται και περιγράφονται οι διαφορετικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of Greek Language order for the refuges to deal with the social exclusion: The case of Larissa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καναβούρα, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας που έχει η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην άρση του κοινωνικού αποκλεισμού των επωφελούμενων προσφύγων του προγράμματος ESTIA στην Λάρισα. Στο θεωρητικό μέρος περιγράφηκαν εμπειρικά και βιβλιογραφικά δεδομένα από το διεθνές και ελληνικό πεδίο. Στο ερευνητικό μέρος πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε δείγμα 14 ενήλικων προσφύγων, ισόπ...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχετικά με την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν και την επιρροή αυτής στις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης και στα επίπεδα συναισθηματικής εξάντλησης που βιώνουν. Παράλληλα, εξετάζεται η ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ ένταξης - επαγγελματικής εξέλιξης, καθώς και ένταξης - συναισθηματικής εξάντληση...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ανδρίκος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αν και η ανεργία στις μέρες μας μαστίζει τη νέα γενιά και πολλοί από τους νέους μας φεύγουν στο εξωτερικό για αναζήτηση εργασίας, η παρούσα εργασία ασχολείται με ζητήματα που αφορούν την προσαρμογή ενός νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού στην εργασία και ειδικότερα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι ένα κομβικό σημείο στην επαγγελματική πορεία κάθε εκπαιδευτικού. Είναι το «πέρασμα» από τη θεωρία των πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Policies and applied practices for unattended underage refugees. Perceptions, expectations and experiences of affected subjects. The case of Germany. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Τσουρουνάκη, Αφροδίτη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο καταγράφεται μια πρωτοφανής αύξηση του προσφυγικού φαινομένου ως απόρροια των πολέμων και των εμφυλίων συγκρούσεων, που εκτυλίσσονται σε χώρες του λεγόμενου τρίτου κόσμου. Στα θύματα των συγκρούσεων αυτών συγκαταλέγονται και ανήλικοι-παιδιά, τα οποία αναγκάζονται να πάρουν, μόνα τους, τον δρόμο της προσφυγιάς, προκειμένου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Formal and informal sources of reception and support for novice teachers: Perceptions and experiences of primary education teachers of the regional unit of Aitoloakarnania. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΑΡΩΝΙΑΔΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της υποδοχής και υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών για την ομαλή ένταξή τους στο επάγγελμα. Παρότι η διεθνής βιβλιογραφία έχει ασχοληθεί εκτενώς με το ζήτημα της ένταξης και πολλά ξένα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν οργανώσει σχετικά προγράμματα, στην Ελλάδα τόσο η έρευνα όσο και η εκπαιδευτική πολιτική γύρω από την ένταξη των αρχάριων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes of parents of typically developing children towards the inclusion of pupils with special educational needs in the regular school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2018 [2018-09-21]
Παπανικολάου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες αυξάνεται η συζήτηση για την επιτυχή εφαρμογή της ενταξιακής πολιτικής. Το ενδιαφέρον των ερευνητών επικεντρώνεται στις στάσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απέναντι στην ένταξη. Οι στάσεις των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης έχουν ερευνηθεί σε μικρότερο βαθμό.
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των στάσεων των γον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Organizations and underprivileged youth: the case of the educational programme “Summer Democracy Workshop” of the Hellenic Parliament Foundation for Parliamentarism and Democracy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Χρόνης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αναλύει την ενταξιακή πολιτική του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, όπως αυτή χαράσσεται και ασκείται μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Καλοκαιρινό Εργαστήρι Δημοκρατίας». Σκοπός της εργασίας μας είναι να εξετάσει το πρόγραμμα και μέσα από αυτό τις προσπάθειες του Ιδρύματος της Βουλής, να μεταλαμπαδεύσει σε μη προνομιούχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of teachers deputy for their mode of reception from their school organization. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Αρακάς, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό οι προσλήψεις εκπαιδευτικών υπό το καθεστώς σύμβασης ορισμένου χρόνου. Παρόλα αυτά δεν φαίνεται να έχει υιοθετηθεί ακόμα μια συντονισμένη στρατηγική υποδοχής και υποστήριξης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών στην πρώτη τους επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Μετά από μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας, πραγματοποιήθηκε ποιοτική...