Κριτήρια αναζήτησης: Intercultural Education
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Intercultural Education Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Προσφυγικός Εκτοπισμός: οι Παρουσιάσεις του Abdulrazak Gurnah και οι Εφαρμογές τους στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση [Ελληνική] Ημερομηνία: 19-07-2024 Συγγραφέας: ΗΛΙΑΝΝΑ ΜΠΑΛΟΥΓΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This dissertation delves into the complexities and differences among varying representations of the displacement experience of refugees/migrants, as these emerge in contemporary literature and contradicted to how they are perceived and discussed by teachers engaged with relevant minority learners in their intercultural education settings. Abdulrazak Gurnah, the winner of the Nobel Prize for Litera...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the educational needs of primary education teachers in matters of Intercultural Education and Distance Learning [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τσέλιου, Ξανθή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι συχνές αλλαγές στη σύνθεση της ελληνικής κοινωνίας και η μετατροπή της σε πολυπολιτισμική επιβάλλει την προσαρμογή του ελληνικού σχολείου στις νέες συνθήκες. Παράλληλα, η πανδημία του Covid-19 είχε μεγάλο αντίκτυπο στη λειτουργία των σχολείων. Οι δάσκαλοι πρέπει να έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για να διαχειριστούν με επιτυχία την απότομη αλλαγή. Η παρούσα διπλωματική εργασία επι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Curricula and intercultural education in preschool - The perspective and practices of teachers of the Prefecture of Achaia [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Ποταμιάνου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι μεγάλες κοινωνικοπολιτικές αλλαγές και το μεγάλο μεταναστευτικό κύμα που έχει εμφανιστεί στη χώρα μας με την πάροδο των χρόνων σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, καθιστούν αναγκαία την συνύπαρξη διαφορετικών πληθυσμών στους εκπαιδευτικούς χώρους οι οποίοι ανήκουν σε διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα . Το σχολείο είναι ο ιδανικός χώρος για διαμόρφωση της προσωπικότη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Biculturalism: Roma culture at Greek school, intervention in a Primary Education class [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Diakovasili, Chrysoula Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Abstract The present research analyses the phenomenon of biculturalism at Greek school environment in general and, in particular the investigation of the Roma culture at one Greek primary school of Patras. The study is divided into two parts, the theoretical background and the method of research. The first part presents a theoretical approach about intercultural education in Greece, Roma peop...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Challenges and initiatives to address refugee and migrant children's needs in reception and in mainstream classes in the Greek primary education Investigating teachers’ opinions [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ, ΖΩΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The present postgraduate essay aims to present the theoretical background of Intercultural Education, provided in reception class in Greek public schools as well as the legislative framework for the operation of Reception Classes ZEP (Zones of Educational Priority) in elementary schools. Furthermore, it aims to picture the situation before the entrance of refugee and migrant children in public...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of language textbooks in the implementation of Intercultural Education in Primary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Συκά, Γιασεμή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τα σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας του Δημοτικού σχολείου και των έξι τάξεων ως προς την ύπαρξη αναφορών που προωθούν τη διαπολιτισμική αγωγή στους μαθητές. Μελετήθηκαν τόσο τα κείμενα όσο και οι εικόνες των 29 βιβλίων της Γλώσσας και τα έξι βιβλία του εκπαιδευτικού και εντοπίστηκε αρκετά μεγάλος αριθμός αναφορών. Έπειτα ταξινομήθηκαν σε κατηγορίες με τη μέθοδο της Ανάλυσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Investigation of the Intercultural Sensitivity of Secondary Education Teachers of the Attica Region" [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Ηλιοπούλου, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τον βαθμό της διαπολιτισμικής ευαισθησίας εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και να εξετάσει αν ο βαθμός αυτός επηρεάζεται από μεταβλητές, όπως το φύλο, η ηλικία, το επίπεδο σπουδών, η ειδικότητα, ο τύπος του σχολείου στο οποίο υπηρετούν, τα χρόνια υπηρεσίας, η υπηρεσιακή κατάσταση και η επιμόρφωση σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Language Learning Materials and Assessment Tools for Refugee & Migrant children in Greece: Classroom Practices and Teachers’ Beliefs [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2021 [2021-09-05] Συγγραφέας: Χατζήνα, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The present thesis deals with issues related to the language learning materials and the assessment practices and tools for refugee and migrant young children in Greece. Over the last decades, Greece has transformed into a dominant receiving country for mazes of refugees and migrants, a fact that has affected each social structure, including the field of education. Given this situation, specialized...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The music in the new programm studies of Religion class of high school(2016-2020) [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΙΝΝΙΝΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με τη νέα κοινωνική και πολιτική κατάσταση που επικραττεί σε όλη την υφήλιο, με τη μαζική μετακίνηση προσφύγων και μεταναστών προς την Ευρώπη, έχει δημιουργηθεί τεράστιο κοινωνικό, πολιτιστικό και θρησκευτικό πρόβλημα που η Ευρωπαϊκή Ένωση καλείται να αντιμετωπίσει άμεσα. Το πρόβλημα οξύνεται περισότερο αν αναλογιστούμε οτι στις ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει θρησκευτική ομοιομορφία και επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ICT as a tool for enhancing intercultural education within Greek Primary and Secondary educational settings: A case study of exploring teachers' and principals' representations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Σακκούλα, Νεκταρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μεταναστευτική και προσφυγική κρίση των τελευταίων ετών έκανε επιτακτική την αναδιαμόρφωση του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και την υιοθέτηση διαπολιτισμικών πρακτικών, προκειμένου το σχολείο να μπορέσει να διαχειριστεί την πολιτισμική ετερογένεια των μαθητών/-τριών και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους. Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν αποδειχτεί παγκοσμίως ότι ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teacher’s Training and Intercultural Education: Views of secondary education teachers in the Prefecture of Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Λαζαρίδη, Ευτυχία Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιφέρειας Αττικής σχετικά με την επάρκεια και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε ζητήματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και στην ανάδειξη των δυσκολιών και των τρέχουσων πρακτικών τους στη διαχείριση των εθνοπολιτισμικά διαφερόντων μαθητών. Παράλληλα, η παρούσα έρευνα εστι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' views on teaching models and their educational readiness to apply intercultural teaching methods and techniques in the classroom in public schools of Primary Education of 3rd Region in Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κοσμά, Ξανθούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος κόσμος αποτελεί μια πολυπολιτισμική πραγματικότητα. Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να αποδεχτεί και να αναγνωρίσει το σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη δημιουργική αλληλεπίδραση και τη συνεργασία των μαθητών. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια θεσμική εκδοχή κοινωνικής και πολιτισμικής διαχείρισης διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα, που αφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the training needs of primary school teachers in intercultural education [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Χούσου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες κοινωνίες έχουν χάσει την παραδοσιακή εθνική και πολιτισμική τους ομοιογένεια εξαιτίας της κοινωνικής και πολιτισμικής κινητικότητας, της αύξησης των μεταναστευτικών ροών και της αλληλεπίδρασης διαφορετικών πολιτισμών. Σε μια μεταβαλλόμενη πολιτισμική πραγματικότητα η εθνικά προσανατολισμένη εκπαίδευση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής και ξεπερασμένη, απάντηση σε αυτό είναι η διαπολιτισμική ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Primary School Headteachers' views on today’s multicultural school and its intercultural role [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Γραφιαδέλλη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των διευθυντών Δημοτικών Σχολείων αναφορικά με το σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο και το διαπολιτισμικό τους ρόλο σε αυτό. Για τις ανάγκες της έρευνας επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση και ως εργαλείο της έρευνας η ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 15 Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νησιού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of philosophers' perceptions of modern methods in the teaching of literature in the Gymnasium for the benefit of bilingual students [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Φλώρου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των αντιλήψεων των φιλολόγων που έχουν ως γνωστικό αντικείμενο τη λογοτεχνία σχετικά με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας και στην αποτύπωση όσων χρησιμοποιούν έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι δίγλωσσοι μαθητές. Επιδιώκεται η ανάδειξη μεθόδων βάσει ενός ευέλικτου εκπαιδευτικού υλικού, προκειμένου η πολυγλω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of Educational Needs of Primary Education Teachers of the Prefecture of Evia in Intercultural Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Σπανού, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο κόσμος μας αλλάζει με γοργό ρυθμό. Αν μια πεταλούδα κινήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα. Η φράση αυτή, η οποία αποδίδεται στον μετεωρολόγο Έντουαρντ Λόρεντζ τη δεκαετία του 1960, περικλείει προφητικά τον παγκοσμιοποιημένο χαρακτήρα της σύγχρονης κοινωνίας. Οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις των τελευταίων ετών έχουν οδηγήσει μεγάλες μάζες ανθρώπινου δυναμικού ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of authentic material in promoting Intercultural Awareness and Sensitivity in Greek Primary Education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Τρωγάδα, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of this research is to investigate, whether the use of authentic materials can promote Intercultural Awareness and Sensitivity to Primary Education learners. It is based on Chen& Starosta’s (2000) Intercultural Sensitivity Questionnaire, in order to indicate learners’ change of attitude, awareness and sensitivity towards culturally diverse people, after the implementation of a series o...