Βρέθηκαν 37 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΓΛΑΪΑ ΚΑΡΑΜΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει τον τρόπο που ο σύγχρονος τουρίστας αναζητάει την πληροφορία, επιλέγει και σχεδιάζει τις διακοπές του. Αντίστοιχα, οι τουριστικοί προορισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με αυτές τις εξελίξεις και να υιοθετήσουν τις πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ με σκοπό την προώθησή του και την διατήρηση αντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of social media on consumers regarding the choice of hotel units [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Χαραλαμπίδης, Αριστειδης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική είναι μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Τουρι-στικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπι-στημίου. Κατά τη τελευταία δεκαετία και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριεύσει την ζωή και την καθημερινότητα μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύ-ωσης έχουν αποκτήσει τεράστια δύναμη και επηρεάζουν ιδιαίτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Hotels' communication managment of covid-19 crisis in social media. The case of the 5* hotels of Herakleio Region Unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Νικηφοράκη, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Έχει αποδειχθεί ότι η τουριστική βιομηχανία είναι διαχρονικά ευάλωτη σε κρίσεις, ενώ μόλις πρόσφατα, η πανδημία του COVID-19 επέφερε τεράστιο πλήγμα στον παγκόσμιο τουρισμό. Στο πλαίσιο αυτό σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο και τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαδικασία ενημέρωσης και διατήρησης της επαφής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με το πελατειακό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gamification and its implementation in social media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Σωτηροπούλου, Ελευθερία
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο το gamification επηρεάζει την αφοσίωση των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της σημασίας των χαρακτηριστικών και των συστατικών στοιχείων των εν λόγω παιχνιδιών για την αφοσίωση των χρηστών. Για την κάλυψη του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα και κατασκευάστηκε ένα ερωτηματο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greek film festivals abroad and their communication strategy. The example of TGFFB and LGFF during the COVID-19 pandemic. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ζάχου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται τα κινηματογραφικά φεστιβάλ και κυρίως αυτά τα οποία δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό. Ιδιαίτερα μελετά την επικοινωνιακή στρατηγική και το πολιτισμικό μάρκετιγκ που αυτά αναπτύσσουν, ώστε να αποβούν βιώσιμα και να εκπληρώσουν τον σκοπό της παρουσίας τους στον πολιτιστικό γίγνεσθαι των πόλεων των κρατών του εξωτερικού. Άλλωστε αυτά, ως πολιτιστικοί οργανισμοί, για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of internet and social media on modern Greek tourists in terms of decision making process. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Καραμαλίκη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες έχουν ενταχθεί στη ζωή όλων και έχουν διαφοροποιήσει πολλούς τομείς της καθημερινής δραστηριότητας ενώ έχουν επαναπροσδιορίσει λειτουργίες στο χώρο του τουρισμού μέσω της ευρείας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ταχύτητας στη διάδοση της πληροφορίας.
Η παρούσα μελέτη παραθέτοντας σχετικές ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital activity of modern Greek museums in the COVID – 19 era. Case study of the Acropolis Museum and Byzantine & Christian Museum. Technological proposals for cultural communication with the public. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γκόγκου, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Την εποχή της κρίσης του COVID-19, τα μουσεία παγκοσμίως καταβάλλουν προσπάθειες για
να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους στην ανάπτυξη και ανάδειξη της πολιτιστικής
επικοινωνίας και κληρονομιάς, με αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και διαμόρφωση
ψηφιακού πολιτιστικού περιβάλλοντος με ποικίλες ηθικές, αισθητικές και κοινωνικές αξίες.
Τα σύγχρονα ελληνικά μουσεία ενσωματώνουν σταδιακά ψηφια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Πέτρου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Website and social media as tools for raising student awareness in academic libraries: The case of the Library of the International Hellenic University - Alexander Campus [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-05-2021 [2021-05-08]
Ζυγούρη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες για να κατορθώσουν να παραμείνουν στην καρδιά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καλούνται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις ενός ταχέως μεταβαλλόμενου τεχνολογικού περιβάλλοντος. Ωθούνται, λοιπόν, όχι μόνο να υιοθετήσουν τη νέα τεχνολογία και τα εργαλεία της, αλλά και να μείνουν ευθυγραμμισμένες με τις καινοτόμες χρήσεις των πληροφοριακών τεχνολογιών και υπηρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Greek Printed Book in the Digital Age [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαντωνίου, Θεοχάρης
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον κλάδο του βιβλίου. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά αν, με ποιον τρόπο και σε ποιον βαθμό επιτυγχάνεται η σύζευξη του ελληνικού έντυπου βιβλίου με την ψηφιακή τεχνολογία μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, καθώς και ποιοτική και ποσοτική έρευνα στα επιμέρους πεδία που αφορούν το ερευνητικό ερώτημα και εστιάζου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Photography as Communication, Cultural, and Therapeutic Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Κασσεσιάν, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα διπλωματική εργασία, αποπειρόμαστε να εξετάσουμε τις ευεργετικές διαστάσεις, τις οποίες έχουν οι χρηστικές εφαρμογές της φωτογραφίας ως μέσου μη λεκτικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, αναζητούμε το αν, σε ποιο βαθμό και κάτω από ποιες προϋποθέσεις, η συστηματική ενασχόληση με τη φωτογραφική πράξη αποτελεί μέσο αυτογνωσίας και βελτίωσης σε προσωπικό, διαπροσωπικό, κοινοτικό και κοινωνι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of digital marketing and social media to increase the audience participation in cultural festivals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Χατζηδιονυσίου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): H ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνιακή στρατηγική για την αύξηση των συμμετεχόντων στους πολιτιστικούς θεσμούς, και ειδικότερα στα πολιτιστικά φεστιβάλ, είναι ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας.
Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασία με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης, εξετάζεται ο θεσμός των πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Communication Strategy of Academic Libraries in Greece. A comparative study of the academic libraries of the University of Thessaly, the University of Piraeus and the Aristotle University of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Λαχανά, Στέλλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και η αύξηση της πληροφορίας συνδυαστικά με τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών έχουν σαν αποτέλεσμα την ανάγκη σχεδιασμού και υιοθέτησης ειδικών στρατηγικών ψηφιακής επικοινωνίας των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών, με σκοπό την βελτίωση της προβολής των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και την αύξηση της ικανοποίησης των χρηστών τους.
Σκοπός της παρούσας εργασίας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy and activity planning in the libraries of the digital era. Proposition of a project and digital communication strategy plan for the National Library of Greece and the Eugenides Foundation Library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Λυρώνη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών στον πραγματικό και ψηφιακό κόσμο του σύγχρονου ανθρώπου έχουν αναδιαμορφώσει τις απαιτήσεις του στην κατανάλωση πολιτιστικών αγαθών, οδηγώντας τον στην αναζήτηση νέων εμπειριών που θα αποτελέσουν κίνητρα επίσκεψης σε πολιτιστικούς οργανισμούς. Οι βιβλιοθήκες ως πολιτιστικοί και εκπαιδευτικοί οργανισμοί προκειμένου να αποχτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploiting Social Media (facebook) in adult education: views and practices of postgraduate students at the Hellenic Open University [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καρατάσος, Ελευθέριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο και πώς η συμμετοχή σε ομάδες του facebook συμβάλλει στην επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών φοιτητών του ΕΑΠ, ποιες είναι οι απόψεις και οι πρακτικές μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ όσον αφορά τη συμμετοχή τους σε ομάδες του facebook και με ποιον τρόπο το ΕΑΠ θα μπορούσε να το αξιοποιήσει για την καλύτερη υποστήριξη των φοιτητών του στις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of social media as a means of communication between students and the Professor-Counselor in Open and Distance Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Λόγω της εξέλιξης του ανθρώπου, τόσο σε προσωπικό-κοινωνικό επίπεδο, όσο και σε επαγγελματικό, καθώς και λόγω των ολοένα αυξανόμενων απαιτήσεων της εποχής, απαιτείται από τους ενήλικους εκπαιδευόμενους να εμφανίζουν ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο συντελείται η μαθησιακή διεργασία στα προγράμματα εκπαίδευσης, ιδιαίτερα σε αυτά που πραγματοποιούνται από απόσταση. Σε σύγκριση με το παρελθόν, οι ενή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The evolution of radio and new practices in the digital age [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Παντολέων, Αναστάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Ένα από τα θεμελιώδη Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, το ραδιόφωνο, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, προσπαθεί ακόμα και σήμερα να διατηρήσει το ρόλο του ενσωματώνοντας νέες πρακτικές. Στη μακραίωνη ιστορία του υιοθέτησε τις τεχνολογικές ανακαλύψεις με βασικό σκοπό να έρθει ακόμα πιο κοντά στο κοινό και να προσφέρει νέες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Στην ψηφι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Diplomacy and Social Media: The case of the Greek Ministry of Foreign Affairs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-07-2020 [2020-07-18]
Μάγειρα, Ασπασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Η εφαρμογή μίας επιτυχημένης στρατηγικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να
συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας ενός κράτους και στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με
άλλα κράτη. Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμβολή του facebook στην εξωτερική
πολιτιστική πολιτική της Ελλάδας, ως εργαλείο πολιτιστικής διπλωματίας, λαμβάνοντας
υπόψη ως υπόθεση το γεγονός ότι το facebook είναι ένα εργαλείο δημό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Tourism: Motivation, tourist decision and the case of Instagram. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζωζωνάκη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Σήμερα ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη δραστηριότητα. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της ανθρώπινης καθημερινότητας, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον τουρισμό στα πλαίσια των κινήτρων και της τουριστικής απόφασης για τη διενέργεια ενός ταξιδιού.
Σκοπός και στόχοι: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media and tourism: The impact of social media on the promotion of the tourism industry in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσιρακάκης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αποδοχή των διάφορων τύπου εφαρμογών που βασίζονται στο διαδίκτυο, ως μέσο και
αναπόσπαστο μέρος των κοινωνικών μέσων, αναπτύσσεται τρομακτικά από τη δεκαετία του
'90 μέσω του αυξανόμενου αριθμού χρηστών και δικτυακών πυλών. Από την πλευρά της
προσφοράς των αγορών, σήμερα τα κοινωνικά μέσα είναι μια πλατφόρμα όπου οι
επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τα προϊόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of online reviews on behavior of restaurants' customers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μητσού, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το eWOM αποτελεί σήμερα μια ολοένα αυξανόμενη ανεπίσημη επικοινωνία μέσω του διαδικτύου, η οποία απευθύνεται στους καταναλωτές και σχετίζεται με τη χρήση ή τα χαρακτηριστικά προϊόντων, υπηρεσιών ή αυτών που τα πωλούν. Ως τέτοια, είναι ιδιαίτερα σημαντική η κατανόηση της επίδρασής της στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτέλεσε ο καθορισμός παραγόντων που επηρεάζουν τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Media and Theatrical Organizations: The use of online communication by the National and Municipal Theaters of Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ζιάγκα, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξηγήσει θέματα επικοινωνίας των πολιτιστικών οργανισμών, σήμερα. Ειδικότερα, εξετάζει την σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν αναπτύξει οι θεατρικοί οργανισμοί της χώρας. Αυτή η εξέταση ξεκινά με την ανάλυση της επικοινωνίας και ως έννοια, αλλά κυρίως και ως διαδικασία, μελετώντας τα θεωρητικά μοντέλα.
Στη συνέχεια, παρουσιάζεται όλη η πορεία της γένεση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public libraries and digital marketing: Websites and social media as strategic planning tools of Greek public libraries [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τρούτπεγλη, Κωνσταντινιά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες βιβλιοθήκες είναι οργανισμοί με πολυδιάστατη δραστηριότητα η οποία ως επίκεντρο έχει τη συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση της γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επηρεάσει σχεδόν όλες τις παραδοσιακές λειτουργίες των βιβλιοθηκών και ο νέος ρόλος που καλούνται να επιτελέσουν έχει τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης Βιβλιοθήκης 2.0 (Library 2.0). Παράλληλα, το μάρκετινγκ, και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Youth tourism. A research approach regarding the motives of the young people who are studying at the University of the Macedonia for choosing a tourist destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Αϊβαλιώτη, Λεμονιά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι νέοι τουρίστες αποτελούν ένα ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της τουριστικής αγοράς, το οποίο φαίνεται να προσελκύει το ενδιαφέρον των τοπικών φορέων τουριστικής ανάπτυξης διαφόρων προορισμών καθώς επίσης και το ενδιαφέρον των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι νέοι τουρίστες παρόλο που δαπανούν σχετικά μικρά ποσά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, πραγματοποιούν αρκετά ταξίδια καθώς έχουν διαθέσιμο χρόνο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital marketing and its impact in the consumer market through social media: The case of Instagram [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2019 [2019-09]
Κανελλάκη, Μαριάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The term “Social Media” was first introduced in 2004 when LinkedIn created the first social networking application. This application was primarily an online technology tool that allowed people to communicate easily using the Internet and to publish and share information and personal experiences.
Traditional media, such as newspapers, television, radio and magazines, provide one-way communication....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Politics and World Wide Network. Social Media in the modern political reality [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-07-2019 [2019-07-19]
ΠΑΡΑΛΙΚΗΣ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Η εφαρμογή των τεχνολογικών εξελίξεων και η χρήση της τεχνολογίας στο διαδίκτυο, έχει οδηγήσει σε νέα υβριδικά μοντέλα δημοσιογραφίας και κοινωνικής δικτύωσης. Τα social media, ως ένα κοινωνικό φαινόμενο, με την αυξανόμενη χρήση και αποδοχή τους από τους χρήστες του διαδικτύου, δημιουργούν νέα δεδομένα και εξελίξεις σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Στην παρούσα Διπλωματική εργασ...
Η διαμεσολαβητική επίδραση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά του καταναλωτή
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The moderating impact of social media use on consumer behavior [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Δανούση, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The importance of social media in business is growing at warp speed. With more and more people joining social media platforms, social media industry is bound to become even bigger in the coming years. Their increasing use has given the opportunity to companies and consumers to interact with each other on a real-time basis, to share information and ideas and provide feedback promptly. Due to their ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategic plan for a cultural organization : the impact of the social media to the increase and the display of the events for children. The case study of the children’s section of the Municipality Library of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Τσαπουρνιά, Αγνή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διατριβή αυτή ασχολείται με την σχεδίαση, την οργάνωση και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού πλάνου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια βιβλιοθήκη. Στόχος του επικοινωνιακού πλάνου είναι να βοηθήσει τις βιβλιοθήκες να διαφημίσουν και να προωθήσουν τις εκδηλώσεις τους στο κοινό, χωρίς οικονομικό κόστος, να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους και να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινο...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ζιώγας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία περίληψη των τάσεων και των τομέων της αγοράς, ώστε ο οργανισμός να ανακαλύψει μια μέθοδο, που θα τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του και τις προκλήσεις της εποχής, προσεγγίζοντας και αναπτύσσοντας το κοινό του. Ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής στρατηγικής χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Αρχικά ορίζονται οι στόχοι της, με βάση την αποστολή, τα χαρακτηρισ...
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Αναστασιάδου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως επικοινωνιακό εργαλείο των ψηφιακών στρατηγικών των πολιτιστικών οργανισμών για την επίτευξη των στόχων τους. Ανατρέχοντας στο θεωρητικό υπόβαθρο της επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παραθέτοντας εμπειρικές μελέτες και παραδείγματα βέλτιστης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα μουσεία...