Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Lifelong Learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Διερεύνηση των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων στα επιμορφωτικά προγράμματα του τουριστικού τομέα
MSc
Ημερομηνία:
25-9-2022
Χόβολος, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία της επιμόρφωσης και ευρύτερα της κατάρτισης των εργαζομένων ενός τουριστικού οργανισμού, μέσω της οποίας τους παρέχεται η δυνατότητα να γίνουν περισσότερο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί, αυξάνοντας ακολούθως την παραγωγικότητα του οργανισμού. Κινούμενοι στο πλαίσιο αυτό, ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι διττός: Πρώτον, να αναδείξει την συμβολή των αρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Online and in-person local lifelong learning Communities of Adults for a Sustainable Future [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Βαλλιανάτου - Βουτσινά, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Όλοι σήμερα θα έπρεπε να είναι ενήμεροι για τα ακραία περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης, για τα οποία μοναδική αιτία είναι η ανεξέλεγκτη δραστηριότητα και εκμετάλλευση του ίδιου του ανθρώπου, με κυριαρχικό τρόπο, επάνω σε κάθε άκρη της Γης. Προκειμένου να καταφέρει η ανθρωπότητα να αποτρέψει τον αφανισμό της, χρειάζεται να αλλάξει τρόπο σκέψης και δράσης μέσα από βιώσιμες λύσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transformative Learning through Aesthetic Experience, in in-school teacher training programs, utilizing the model of listening and analyzing musical works [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Σταματοπούλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο τόσο στην εκπαίδευση των μαθητών, όσο και στη βελτίωση της κοινωνίας. Η δια βίου μάθηση είναι αυτή που στηρίζει και υποστηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών, επιδρώντας στο επιστημονικό, αλλά και στο μορφωτικό τους επίπεδο. Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από την τυπική εκπαίδευση, συμμετέχουν σε διαδικασίες μη τυπικής (επιμορφώσεις, σεμινάρια κ.λπ.) αλλά και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparative study of discourse analysis of policy texts for Lifelong Learning and Vocational Training: The European strategy, the national specialization and their ideological burdens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ρωμηός, Κυριάκος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία περιγράφουμε τη διεξαγωγή μίας εμπειρικής έρευνας, η οποία τοποθετείται στις κατηγορίες της Ανάλυσης Λόγου και της Ανάλυσης Περιεχομένου. Συγκεκριμένα επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε την ύπαρξη ιδεολογικού φορτίου σε ένα θεμελιώδες κείμενο ευρωπαϊκής πολιτικής για την Δια Βίου Μάθηση (2001) και σε ένα αντίστοιχο εθνικό σχέδιο νόμου (2020). Για την έρευνα χρησιμοποιήσαμε το λογι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the Secondary School Teachers’ Attitude with regard to the Implementation of Synchronous and Asynchronous Distance Education in Times of Crisis Based on their Degree of Training in Information and Communication Technologies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Ναστούλη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας περιγραφικής έρευνας επισκόπησης πεδίου ήταν η παρουσίαση των απόψεων εκπαιδευτικών που εργάζονταν σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των περιοχών Ιστιαίας, Αλιβερίου και Μαντουδίου του Ν. Ευβοίας κατά το σχολικό έτος 2019-2020 με σκοπό να διερευνηθεί ο βαθμός ανταπόκρισής τους σε σχέση με την εφαρμογή σύγχρονης και ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εξΑΕ) σε περιόδους κρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of communication in the implementation of the Vocational High School (EPAL) Apprenticeship: perceptions of teachers and apprentices of the Aitoloakarnania Regional Unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΨΑΡΡΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ) αποτελεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα στην εκπαίδευση ενηλίκων, εναρμονισμένο με τις ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές πολιτικές, το οποίο μέσα από τη διά βίου εκπαίδευση έχει στόχο να επιτύχει την αναβάθμιση των επαγγελματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των ενήλικων εκπαιδευομένων. Στη διάρθρωση του θεσμού δημιουργείται ένα πλέγμα επικοινωνιακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The function of Vocational Training Institutes as learning organizations. Investigation of trainees’ and trainers’ opinions of Public Vocational Training Institutes in the prefecture of Achaia, on to which extent Vocational Training Institutes function as learning organizations". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΠΑΠΑΡΩΔΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία είχε ως σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων και των εκπαιδευτών/τριών των Δ.Ι.Ε.Κ του Ν. Αχαΐας, σχετικά με τον βαθμό που οι εν λόγω δομές εκπαίδευσης ενηλίκων λειτουργούν ως μανθάνοντες οργανισμοί. Η πρωτοτυπία της έγκειται στο γεγονός ότι δεν έχει γίνει παρόμοια έρευνα στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στα ελληνικά δεδομένα, καθώς με το θέμα των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Incentives and obstacles to participation in training programs of private sector employees. . The case study of the trining action "Enhancing the qualifications and collective action of private sector employees represented at GSEE > of INE GSEE Patras [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Τζεβελέκας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σήμερα, το εργασιακό περιβάλλον αντιμετωπίζει συνθήκες διαρκών μεταβολών εξαιτίας της υφιστάμενης κοινωνικο-οικονομικής κατάστασης και του ανταγωνιστικού πλαισίου που χαρακτηρίζει την αγορά εργασίας στον ιδιωτικό τομέα απασχόλησης. Έτσι, οι εργαζόμενοι στρέφονται στην επιμόρφωση για να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες, ενδυναμώνοντας τα προσόντα τους. Βέβαια, η επιμόρφωση των εργαζομένων μπορεί ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
O ekpaideftikós organismós os organismós máthisis: Dierévnisi antilípseon ton ekpaideftikón Protováthmias ekpaídefsis pou didáskoun sta Nipiagogeía tou Nomoú Kaválas, gia tin epimórfosi pou tous paréchetai sta plaísia tis ekpaideftikís tous monádas. Μάθετε πώς προφέρεται The educational organization as a learning organization: Investigating the perceptions of Primary Education teachers who teach in Kindergartens of Kavala Prefecture, for the training provided to them within their educational unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Παπάζογλου, Στεφανία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή που διανύουμε, κάθε σχολική μονάδα έχει την ευθύνη ενός πολύ σημαντικού έργου, διότι αποτελεί οργανισμό μάθησης για τους μαθητές της. Ωστόσο, η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος και οι επαναλαμβανόμενες κοινωνικοοικονομικές μεταβολές, διαφοροποιούν το έργο και τον ρόλο των εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν παιδαγωγικά και επαγγελματικά στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα. Συμφώνα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult Educators’ perceptions in relation to their professional development and on how to face current challenges [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κατσίπης, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία μας αυτή στοχεύει κυρίως στην σκιαγράφηση και ανάλυση, στα βασικά τουλάχιστον σημεία τους, των σημερινών προβλημάτων και των λύσεών τους των εκπαιδευτών ενηλίκων, των επαγγελματικών περιγραμμάτων τους που πρόκειται να διαμορφωθούν στο μέλλον και τέλος, των μέτρων που πρέπει να ληφθούν για την αντιμετώπιση της σύγχρονης ελληνικής καθημερινής πραγματικότητας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στο σ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Σαραντίδης, Αντώνιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι απόψεις των εκπαιδευόμενων για τα προγράμματα της θεματικής ενότητας των νέων τεχνολογιών στα οποία συμμετείχαν κατά το διάστημα 2013-2014 στο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Αμυνταίου Φλώρινας. Μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευόμενων επιδιώκεται να εξεταστούν μεταξύ άλλων το εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/τα, η οργανω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Lifelong Learning Centers‘ programs' evaluation through the views of trainers and learners in municipality of Pyrgos: A mixed method approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2017 [2017-09-29]
Μαρίτσας, Αντώνιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή κοινωνία, η αξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του συνόλου των τομέων οργανωμένης έκφρασής της. Η εκπαίδευση δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση σε αυτό. Με δεδομένη, μάλιστα, τη δημοσιονομική κρίση στην οποία έχει εισέλθει η Ελλάδα, η αξιολόγηση καλείται να διαδραματίσει έναν ουσιαστικό ρόλο από τη στιγμή που δεν υπάρχει η «πολυτέλεια» διάθεσης πόρων σε προγράμμα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of Primary Education teachers regarding the contribution of the mentor institution to their professional development. A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Γεωργοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμβολή του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Αφορμή για την εργασία αυτή στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010 για την εισαγωγή του θεσμού του Μέντορα στην εκπαίδευση, o οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη. Πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα μελέτης περίπτωσης και ως εργαλεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The necessity of the continuing professional development of the qualified electrical engineers in the prefecture of Kozani based on the views of their own [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Λιάμπα, Θεοδούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου μηχανικού, ως ένα κατεξοχήν τεχνολογικό επάγγελμα, επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και το ενεργειακό πλαίσιο που διαμορφώνεται στις μέρες μας. Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός καλείται συνεχώς να διαχειριστεί και να αξιοποιήσει νέες δυνατότητες, νέα υλικά και τεχνολογίες με αποτέλεσμα να έρχεται αντιμέτωπος με την ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effect of meta-cognition in secondary teacher`s burnout in the era of Lifelong Learning (L.L.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Βογιατζή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στις σύγχρονες εργασιακές απαιτήσεις, ο εκπαιδευτικός έρχεται αντιμέτωπος με καταστάσεις που, αναπόφευκτα, τον εξουθενώνουν επαγγελματικά. Ειδικότερα, τα νέα δεδομένα στο χώρο του σχολείου προϋποθέτουν ως δια βίου διαδικασία την επαγγελματική ανάπτυξη, δομικό στοιχείο της οποίας συνιστά η μεταγνώση. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η εξέταση του επιπέδου της επα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EDUCATION AND INNOVATION WITH RESPECT TO THE USE OF TECHNICAL TRAINING CENTRE IN LIFELONG LEARNING MUNICIPALITY HERAKLION. CASE STUDY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης ως μονάδες εκπαίδευσης ενηλίκων και υποσύστημα της δια βίου μάθησης είναι ένας σύγχρονος κοινωνικός θεσμός που έχει στόχο μεταξύ άλλων, την καταπολέμηση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες, καθώς και την επικαιροποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του συνόλου των πολιτών σε διάφορους τομείς.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivation and barriers to the participation of civil engineers in Lifelong Education in Western Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2016 [2016-09-18]
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η συμμετοχή των πολιτικών μηχανικών στην περιοχή της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε εκπαιδευτικά προγράμματα της μη τυπικής εκπαίδευσης που αφορούν είτε το επάγγελμα τους είτε είναι γενικής παιδείας και παράλληλα τα κίνητρα που τυχόν την διευκολύνουν καθώς και τα εμπόδια που την δυσχεραίνουν. Η έρευνα έχει ως αφετηρία σχετικές έρευνες του Κα...
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΑΛ-ΣΑΜΙ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εκμάθηση Ποντιακής Διαλέκτου» που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ξάνθης κατά τα έτη 2014 – 2015. Η αξιολόγηση έγινε βάσει του τύπου της απολογιστικής, εξωτερικής αξιολόγησης και εφαρμόζοντας το μοντέλο των τεσσάρων επιπέδων που πρότεινε ο Donald L. Kirkpatrick. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε στηρίχτηκε στην ποιοτική έρευνα με βα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εξερευνώντας τα Google Docs ως ηλεκτρονικό συνεργατικό εργαλείο, στα όρια του ελληνικού πλαισίου διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, ως Ξένης Γλώσσας [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-05-2015 [2015-05-31]
ΤΣΩΛΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Based on the premise, that the power of Web 2.0 is to connect teachers, learners and resources, we set out to create and hopefully sustain a collaborative community of inquiry, aided by the new web tools (Google Docs – Google Sites) and the advantages they offer. Consequently, the educational proposal outlined here, is situated in the context of a community of learners, focused on a purposeful inq...