Κριτήρια αναζήτησης: κίνητρο
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κίνητρο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing: Developing young learners' writing skills, motivation and attitudes towards writing in the EFL classroom [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΒΡΑΓΙΩΡΓΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Τhe present dissertation aimed to shed light on the impact that creative writing might exert on 6th- grade students’ achievement in writing performance. Moreover, an attempt was made to explore the extent to which creative writing could increase the learners’ motivation and dispositions towards writing. Considering the fact that a great amount of research has focused upon empirical studies which i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educators' views on the obstacles and incentives of trainees' participation in Second Chance Schools in the Greek territory [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΛΟΥΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας πιλοτικής έρευνας υπήρξε η διερεύνηση κινήτρων και εμποδίων συμμετοχής ενήλικων εκπαιδευόμενων ΣΔΕ (Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας) της ελληνικής επικράτειας, σύμφωνα με την άποψη των εκπαιδευτών της ανωτέρα δομής. Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής, ανεξαρτήτου φύσεως και κατηγοριοποίησης αποτελούν την συνισταμένη δύναμη που θα βοηθήσει ή όχι ένα ενήλικο εκπαιδευόμενο να περα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Technologiegestützte Wortschatzvermittlung im DaF-Unterricht. Die Rolle der Autorenwerkzeuge. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Κούτου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Εν όψει της ψηφιοποίησης ποικίλων δραστηριοτήτων σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, είναι εύλογη η χρήση των νέων τεχνολογιών και της εφαρμογής τους στη διαδικασία εκμάθησης. Μέσω των προαναφερθεισών τεχνολογιών παρέχονται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Designing gamification systems in art and architecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Σταθοπούλου - Βλάμη, Αργυρώ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η αυξημένη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η έρευνα – μελέτη στο πεδίο του παιχνιδιού τα τελευταία χρόνια οδήγησε στη δημιουργία νέων συνάψεων με άλλους κλάδους δίνοντας τη δυνατότητα μετεξέλιξης διαφόρων τυπικών πρακτικών σε ενδιαφέρουσες διαδικασίες και βοηθώντας τον άνθρωπο να διευρύνει τη σκέψη του και τα πεδία δράσης του. Το Gamification (παιχνιδοποίηση) είναι μια τεχνική που χρη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Inclusion of Songs and Rhymes in EFL Teaching Practices as a Means of Enhancing Positive Attitudes Towards English Language Learning in Young Learners [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ζαμάνη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study will attempt to feature and explore the important role that songs and rhymes can play in the English language classroom and more specifically in reference to young learners. Issues regarding the most influential language learning theories are going to be discussed giving emphasis on matters such as motivation, linguistic performance and the creation of positive attitudes regardin...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: « Exploitation de séries télévisées françaises disponibles sur la plateforme Netflix afin de dynamiser la didactique de l’oral dans la classe de FLE » [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Αυτή την στιγμή, ο κόσμος βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη. Η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από την αφθονία του τεχνολογικού υλικού παντού γύρω μας. Διαπιστώνουμε πολλές αλλαγές γύρω μας και φυσικά διαπιστώνουμε πολλές αλλαγές και στον τομέα της εκμάθησης ξένων γλωσσών όπως η γαλλική γλώσσα. Αυτή την καινούργια πραγματικότητα την συναντούμε, επίσης, και στην τάξη εκμάθησης των γαλλικών ως ξένη γλώσσα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using ClassDojo for Self-Regulation of Behavior and Motivation [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Καράμπελα, Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This study investigated the effects of the ClassDojo Web 2.0 tool as a behavior tracking application in the Greek EFL teaching classroom. Specifically, it aimed to verify the findings of previous research showing that ClassDojo can reduce negative disruptive behaviors and increase the positive behaviors which facilitate classroom management, through the application of the token economy system. Mor...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Humor in classroom: A teaching tool to motivate young learners and adolescents [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κιαμηλίδου - Μπερμπέρογλου, Διονυσία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Success in second / foreign language learning is often related to the concept of ‘motivation’. Especially young learners need more motivation because they can easily lose their enthusiasm during the learning process. It is true that there are lots of motivational strategies that aim to provide energy, direction and persistence in learning. However, most times learners respond in different ways to ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Integrating Google Docs in Teaching Writing to Young Learners: A case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΚΛΑΙΡΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the effectiveness of Google Docs as a collaborative writing tool in order to engage learners in process writing through the teaching of four writing lessons. In particular, a case study was carried out in three English language schools with 48 participants of A2 level according to the Common European Framework (Council of Europe, 2001). The research examined the c...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L’apport de l’art à la didactique du FLE à l’école primaire [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2020 [2020-09-18] Συγγραφέας: Μιμούση, Λίτσα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία προέκυψε ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικής έρευνας που διεξήχθη στην Ε’ και ΣΤ’ Τάξη τριών δημόσιων δημοτικών σχολείων του κέντρου της Αθήνας. Το επίπεδο στα Γαλλικά των μαθητών/μαθητριών μπορεί να πιστοποιηθεί ως αρχάριο ή ημιαρχάριο αντιστοίχως. Πραγματεύεται τη χρήση της τέχνης στη διδασκαλία της γαλλικής ωε ξένης γλωσσας. Περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένα μαθήματα κατά τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Self-regulated learning strategies during adolescence: Αpplications on language and history subjects [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μαραθεύτη, Μαρία Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι στρατηγικές αυτορρυθμιζόμενης μάθησης περιλαμβάνουν τις ενέργειες των μαθητριών/μαθητών να ελέγξουν τη διαδικασία και το περιβάλλον μάθησης, να επιτύχουν στόχους αφού πρώτα αποδώσουν αξία στο μαθησιακό έργο και αποκτήσουν εσωτερικό κίνητρο. Οι στρατηγικές αυτορρυθμιζόμενης μάθησης συνδέονται με την καλή σχολική επίδοση. Η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση αναμένεται να εξελίσσεται παράλληλα με την ανάπτυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploration des tâches inclues dans le manuel de français pour le primaire Arthur et Lilou et leur rôle dans la motivation des apprenants [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΨΑΡΡΟΥ, ΖΩΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Τη σημερινή εποχή, η πλειοψηφία των εκδοτών προσφέρει εγχειρίδια διδασκαλίας / μάθησης για τη γαλλική ως ξένη γλώσσα, τα οποία βασίζονται στις αρχές της "Perspective Actionnelle". Αυτή είναι η περίπτωση της μεθόδου Arthur και Lilou που χρησιμοποιείται σήμερα για τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένη γλώσσα στο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα, το οποίο επικεντρώνεται κυρίως στα καθήκοντα. Επιπλέον, το κύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L’intégration de l’art dans la classe de FLE au niveau A1. Son influence sur la motivation et la performance des apprenants. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Κασσελούρη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί διερωτώνται για τις διδακτικές προσεγγίσεις που μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή των μαθητών τους και παράλληλα να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στα κίνητρα των μαθητών μίας τάξης Γαλλικών μέσα από μαθήματα που βασίζονται στις διάφορες μορφές τέχνης (ζωγραφική, μουσική, σινεμά). Στην αρχή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing educational material for EFL high-school education: An alternative model based on the TV series Sherlock [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Kantaridou, Sofia Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This study investigates the potential impact of introducing an alternative EFL teaching framework to Greek senior high schools. Material is designed taking into consideration the theoretical and pedagogical background of teaching demotivated, adolescent learners and the demerit of English as a school subject. The need imposed by today’s rapid evolution of societies to equip learners with new liter...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Learners’ motivation regarding speaking and listening through CLIL in the 3rd and 4th grade of the 3rd Experimental Primary School, Evosmos [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Ζερβού, Αμαλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Content and Language Integrated Learning is an instructional method that counts more than two decades of presence in the European educational landscape. The benefits of CLIL on various aspects of language acquisition -linguistic competence, communicative competence, intercultural awareness, motivation- have been widely investigated by several researchers worldwide. In Greece, however, CLIL is stil...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Υποβοηθούμενη από κινητά μέσα εκμάθηση Γλωσσών για την ενίσχυση του κινήτρου και των προφορικών/γραπτών δεξιοτήτων των ενήλικων μαθητών-μελέτη περίπτωσης [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τουρούτσικα, Ξανθή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The aim of this research is to explore the extent at which the mobile phone can prove a useful educational tool within the context of the Mobile Assisted Language Learning (MALL) for adult learners to increase their levels of motivation and therefore their speaking and writing skills. Two main issues have inspired this study. First, the adult learners’ assertion that understanding the target langu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using authentic video-related material as a stimulus for teenage learners’ writing on a teacher’s blog. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΚΑΣΒΙΚΗ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The integration of new technologies into English language learning has led to a change of teaching practices. New teaching materials and approaches have been employed in order to make English language courses more appealing to learners and develop their skills and new literacies. Nevertheless, previous studies provide limited evidence to the development of writing skills with the simultaneous use ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the relationship between management techniques and job satisfaction of medical and nursing staff in public health care units. An empirical study on Public General Hospital of Pella. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: Πασχαλίδου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η ικανοποίηση των εργαζομένων σε έναν οργανισμό είναι καθοριστικός παράγοντας της επίτευξης των στόχων του. Ιδιαίτερα, σε έναν οργανισμό υγείας, ο βαθμός της εργασιακής ικανοποίησης συμβάλει σε σημαντικό βαθμό στην παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών υγείας. Σκοπός, της παρούσας μελέτης είναι η μέτρηση του βαθμού Εργασιακής Ικανοποίησης (Ε.Ι.) μέσω των αντιλήψεων που την προσδιορίζουν, σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motivation of employees in the Public Sector and the role of Manager [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Αγγέλη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, on the one hand given the fact of rapidly daily evolutions that take place in national and global level firms and organizations of private sector have to respond fast to technical, economical, legal and political changes in order to ensure their presence and future, to be competitive, and to achieve their goals. On the other hand, at the same time, the public sector is another important ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: FAVORISER LA MOTIVATION ET L’AUTONOMIE DE L’APPRENANT DE FLE AVEC DES APPLICATIONS WEB PEDAGOGIQUES. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Αν και σε χώρες του εξωτερικού γίνεται μεγάλη χρήση των παιδαγωγικών εφαρμογών που υπάρχουν σε ψηφιακές συσκευές για την διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, παρατηρήσαμε ότι στην χώρα μας η χρήση τους δεν εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία στόχο έχει να αναφέρει τις ευκαιρίες που μπορούν να προσφέρουν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εκπαίδευση και την ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Facebook in a B2-EFL context to enhance students' motivation towards writing and their performance in the pre-writing stage [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΥΣΤΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation examined the potential of FB to enhance students’ motivation to participate in the pre-writing stage and change their pre-writing skills. For the purpose of this study, the researcher created a class group on Facebook page and organized five lessons. The five lessons that were taught in that class had students use FB as a means of sharing ideas and interacting. Before thes...