Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 37 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μαθηματικά
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Mathematics Education and Students with Learning Difficulties in Mathematics. The cases of Dyscalculia and Dyslexia: A study of approaches to date in the light of Neuroscience to address difficulties in learning Mathematics" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-9-2024
IΣΜΗΝΗ-ΑΝΝΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Μαθηματική Εκπαίδευση και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά. Οι περιπτώσεις της Δυσαριθμησίας και της Δυσλεξίας: Μια μελέτη για τις μέχρι τώρα προσεγγίσεις υπό το πρίσμα της Νευροεπιστήμης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών στη μάθηση των Μαθηματικών» εστιάζει στη διερεύνηση των μαθησιακών δυσκολιών και εξετάζει συγκεκριμένα την περίπτωση της Δυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching mathematics during the Covid19 pandemic in primary education – Teacher findings and conclusions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-07-2024
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΝΤΑΖΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο την καταγραφή των διαπιστώσεων και των συμπερασμάτων των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των μαθηματικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid19. Για την αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών, χρησιμοποιήθηκε κατάλληλα διαμορφωμένο ερευνητικό εργαλείο (ερωτηματολόγιο), το οποίο δόθηκε προς συμπλήρωση σε 105 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Από την ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring factors causing anxiety in adult learners during mathematics instruction: an approach through the AMAS method [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-5-2023
ΧΡΗΣΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και διερεύνηση του μαθηματικού άγχους σε συνάρτηση με τις επιδόσεις στα μαθηματικά των ενήλικων εκπαιδευόμενων. Το άγχος στα μαθηματικά είναι σημαντικό εμπόδιο στην εκμάθησή τους, η δε εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τον τρόπο που αυτό επηρεάζει τις επιδόσεις των ενήλικων εκπαιδευόμενων μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για την αντιμετώπισή του κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the literacy and perceptions of in-service and pre-service teachers of mathematics regarding educational neuroscience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΚΙΛΙΤΣΟΓΛΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η σύνδεση του τομέα της νευροεπιστήμης με αυτόν της εκπαίδευσης, θεωρείται πλέον αναγκαία. Το ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των δυο αυτών τομέων έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει δυνατότητα αυτοί οι δύο κλάδοι να εναρμονιστούν με στόχο τη βελτίωση των εκπαιδευτικών και διδακτικών πρακτικών. Η επικράτηση των νευρομύθων και η έλλειψη μιας κοινής γλώσσας μεταξύ των ερευνητών και των εκπαιδευτικών έχου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the literacy of secondary school students in science, technology, engineering and mathematics (STEM) through the PISA program. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΚΑΡΑΛΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έγινε με σκοπό να διερευνηθεί ο γραμματισμός των δεκαπεντάχρονων μαθητών και μαθητριών σε προβλήματα STEM, μέσα από γραπτές δοκιμασίες του διεθνούς προγράμματος αξιολόγησης PISA. Γίνεται μία παρουσίαση για το διεθνές πρόγραμμα PISA καθώς, επίσης, για την εκπαίδευση και για τον γραμματισμό STEM. Για τους σκοπούς της έρευνας διεξάχθηκε γραπτή δοκιμασία στους μαθητές κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Definition of the General Academic Vocabulary in Primary Education and didactic proposals» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες διεθνείς συνθήκες - οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές – ευνοούν τη μετακίνηση πληθυσμών από τις πατρογονικές εστίες και την αναζήτηση νέας πατρίδας. Οι άνθρωποι αυτοί στις «αποσκευές» τους, φέρνουν μαζί και τη γλώσσα τους, γεγονός που έχει επιπτώσεις και στην εκπαίδευση. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να ανταπεξέρθει στη σύνθετη κατάσταση και να στηρίξει την ομαλή ένταξη των παιδιών α...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΦΙΛΙΠΠΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η θεωρία πινάκων αποτελεί μέρος της Γραμμικής Άλγεβρας της οποίας η μελέτη είναι
εξαιρετικά σημαντική καθώς σχετίζεται τόσο με πολλούς κλάδους των μαθηματικών, όσο και
με άλλα επιστημονικά πεδία όπως η πληροφορική, η στατιστική, τεχνολογία κ.ά. Η παρούσα
εργασία εστιάζει σε διάφορα αποτελέσματα σχετικά με τους πίνακες 2x2. Έγινε προσπάθεια
να συμπεριληφθεί τόσο η πιο βασική θεωρία, χωρίς να γί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the impact of emergency remote teaching of Mathematics Higher Level of the International Baccalaureate Diploma Program with the use of flipped classroom model. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαδοπούλου, Ερασμία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): «Κυρία με ακούτε;» Κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020, ο Covid-19 χαρακτηρίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως πανδημία. Μια από τις άμεσες συνέπειες τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως ήταν η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων για θέματα υγειονομικής ασφάλειας. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να αναπροσαρμόσουν όλο τους το υλικό και τα εκπαιδευτικά τους σενάρια με σκοπό αυτά να χρησιμοποιη...
Ημερομηνία:
18-07-2021 [2021-07-18]
Παπακωνσταντίνου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί αν και κατά πόσο η Ψηφιακή Αφήγηση μπορεί να συνδεθεί με το μάθημα των Μαθηματικών και τα θετικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι μαθητές/ήτριες από την ένταξη ψηφιακών ιστοριών στην εκπαιδευτική διαδικασία. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design of an educational game using the Godot game engine [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
Ρουβάς, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Πληροφορική (ΠΛΗ)
Περίληψη (Abstract): Η Τεχνολογία αποτελεί βασικό όχημα της μετάβασης από τον 20ο στον 21ο αιώνα, καθώς και κύριο μοχλό αναδιαμόρφωσης του εκπαιδευτικού τοπίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Η δυναμική της αναδείχθηκε εύγλωττα κατά την περίοδο της πανδημίας, τόσο στη σύγχρονη όσο και στην ασύγχρονη εκπαίδευση επαναβεβαιώνοντας εμφαντικά την αναγκαιότητα αλληλεπίδρασης στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, της πρόκλησης και δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The significance of examples and counterexamples in teaching and learning of Calculus [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Στεργιούλη, Χρυσάνθη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος που διαδραματίζουν τα παραδείγματα και τα αντιπαραδείγματα στη διαδικασία της διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής τα τελευταία χρόνια. Έχει διαπιστωθεί ότι τόσο τα παραδείγματα όσο και τα αντιπαραδείγματα κατέχουν εξέχουσα θέση στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών και η κατάλληλη χρήση τους συμβάλλει στην αντιμετώπιση συνήθων διδακτικών εμποδίων.
Στην πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methods of proof in Mathematics [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Βέλης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΜΣΜ 81, είναι να αναδείξει την κυρίαρχη θέση της απόδειξης στην επιστήμη των Μαθηματικών. Η διπλωματική εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική αναδρομή της έννοιας της απόδειξης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και επισημαίνονται τα πρόσωπα που έπαιξαν καθοριστικό ρολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mathematics Education for Students with Learning Disabilities [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Δημόπουλος, Μιλτιάδης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά διεξοδικά το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών πραγματοποιώντας σε αρχικό στάδιο την απαραίτητη για την ουσιαστική κατανόηση του φαινομένου ιστορική αναδρομή στις πολυδιάστατες ερευνητικές διεργασίες που πραγματοποιήθηκαν σε χρονικό φάσμα δύο αιώνων εκ μέρους της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας ως προς το εν λόγω αντικείμενο· αποτυπώνει δε ως απόσταγμα της προαναφερθε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NLP in mathematics education:the case of polynomials for upper middle school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Αλειφτήρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία για τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό και την εφαρμογή των τεχνικών του στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά για τις Νευροεπιστήμες και τη Νευροεκπαίδευση ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται εν συντομία οι βασικότερες θεωρίες και φάσεις της μάθησης. Στη συνέχεια ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mathematical analysis of support vector machines as applied on supervised machine learning. Classification of data with applications using Python [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θεοχάρης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσουμε τα μαθηματικά πίσω από την μέθοδο κατηγοριοποίησης των Μηχανών Διανυσμάτων Υποστήριξης. Ακόμα παρουσιάζουμε μια ανασκόπηση της πρόσφατης και παλιότερης βιβλιογραφίας σχετικά με τις μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης και τα διάφορα ερευνητικά προβλήματα που έχουν προκύψει σε σχέση με αυτές. Ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί στο πρόβλημα ανισομέρειας κλάσεων και την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The mental patterns of women in primary education in Epirus for mathematics» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα νοητικά σχήματα συγκροτούν μια έννοια η οποία εξελίσσεται και μεταλλάσσεται κατά τη
διάρκεια της ζωής μας και βρίσκεται σε άμεση σχέση και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται νοητικά σχήματα των γυναικών εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ηπείρου για τα Μαθηματικά. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί
κατά πόσο αυτά τα πρώιμα νοητικά σχήματα των εκπαιδευτικών για ...
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Καλογεροπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία
των μαθηματικών. Συνιστά μια εναλλακτική διδακτική προσέγγιση που συνδυάζει την
παραδοσιακή αφήγηση με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και
επιχειρεί να υπογραμμίσει την αποτελεσματικότητά της στην εκπαιδευτική πράξη. Η εργασία
αποτελείται από θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Στο θεωρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Storytelling and Mathematics. The case of division as converse of multiplication by mental calculations in the 3rd class of Εlementary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
ΜΑΡΑΚΗ, ΒΙΡΓΙΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η ψηφιακή αφήγηση τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ως μέθοδος διδασκαλίας και χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού. Αποτελεί μια εναλλακτική διδακτική πρόταση που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή αφήγηση σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες. Η εργα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mathematics as Digital Storytelling [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η σύνδεση του μαθήματος των Μαθηματικών Ε΄ τάξης δημοτικού σχολείου με την πρακτική της αφήγησης παραμυθιού και την προσαρμογή αυτού στα πλαίσια της ψηφιακής αφήγησης. Διερευνάται κατά πόσον η Ψηφιακή Αφήγηση μπορεί να πραγματοποιήσει τους διδακτικούς στόχους των Μαθηματικών και να βελτιώσει τη στάση και την αντιμετώπιση των μαθητών ως προς το συγκεκρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Learning Disabilities and Mathematics: Perceptions of parents and teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-11-2019 [2019-11-18]
Σπυρέλη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αφορούσε την καταγραφή με τη χρήση ερωτηματολογίου των αντιλήψεων εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του φοιτούν σε Γυμνασιακές τάξεις Γενικής Εκπαίδευσης. Στόχος του ερωτηματολογίου ήταν να καταγράψει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με το τι προβλέπεται από το θεσμικό πλαίσιο, τι εφαρμόζεται στην πράξη (δηλαδή, μέσα στη σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mathematical Models in Epidemiology [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Πάτσκας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Είναι μια μελέτη διαφόρων μαθηματικών μοντέλων διάδοσης ασθενειών, διερεύνηση μεθόδων αντιμετώπισης αλλά και αποφυγής αυτών. Χρησιμοποιείται η θεωρία δυναμικών συστημάτων, μέθοδοι διαταραχής των σημείων ισορροπίας ενός δυναμικού συστήματος, ασυμπτωτική ανάλυση και αριθμητικές μέθοδοι.
Επιπλέον εφαρμόζονται τα αποτελέσματα του μοντέλου SIR σε μια επιδημία γρίπης σε αγγλικό οικοτροφείο και στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ATTITUDES AND BELIEFS ABOUT MATHEMATICS IN HIGH SCHOOL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Χατζηαδάμου, Βαλεντίνη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο συναισθηματικός τομέας (θυμικό) διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στις διαδικασίες της μάθησης. Η ανάλυση των επιμέρους συνιστωσών του (στάσεις και πεποιθήσεις) και η μελέτη των μεταξύ τους συγκλίσεων και αποκλίσεων, συντελούν στην κατανόηση του αντικειμένου και καθορίζουν την επίδοση των μαθητών και μαθητριών στο μάθημα των Μαθηματικών. Σκοπός της παρούσας ποσοτικής μελέτης είναι η διερεύνηση των στά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE CHARACTERISTICS OF AN EFFECTIVE AND EFFICIENT TEACHER IN MATHEMATICS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού εκπαιδευτικού στα μαθηματικά όπως αυτά αποτυπώνονται στις αντιλήψεις των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία (Λύκεια) της Ανατολικής Αττικής.
Ιδιαίτερα αυξημένο είναι παγκοσμίως το ενδιαφέρον για την αναβάθμιση της διδασκαλίας των μαθηματικών, ενός ιδιαίτερα σημαντικού τομέα της σύγχρονης κοινωνίας, που αντιμετωπίζει προβλήματα στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Relationship between the gender of students in high school and their attitudes towards mathematics [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2019 [2019-09-27]
Αθανασόπουλος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει έμφυλες διαφορές στις στάσεις μαθητών/μαθητριών Λυκείου απέναντι στα μαθηματικά. Επιπλέον, εξετάζει τη σχέση μεταξύ της επίδοσης μαθητών/μαθητριών Λυκείου με τις στάσεις τους στα μαθηματικά κι αν διαφοροποιούνται με βάση το φύλο. Στην έρευνα συμμετείχαν 122 μαθητές/τριες της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου του νομού Χανίων. Η διερεύνηση των στάσεων, που έγιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gender inequalities in education: Teachers’ perceptions of male and female students’ performance in mathematics in primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Νατσίκου, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων για την επίδοση των μαθητών και των μαθητριών τους στα Μαθηματικά καθώς και της πιθανής ύπαρξης έμφυλων στερεοτύπων στις αντιλήψεις αυτές. Στην ποιοτική αυτή έρευνα έλαβαν μέρος 12 μόνιμοι δάσκαλοι και δασκάλες, ηλικίας 34-52 ετών, οι οποίοι υπηρετούσαν στον Νομό Θεσπρωτίας κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019. Ως εργαλείο συλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Riemann-Stieltjes integral [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-05-2019 [2019-05-18]
Ζαχαρόπουλος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση και μελέτη του ολοκληρώματος Riemann-Stieltjes ,δίνοντας μια περιγραφή των βασικών ορισμών,εννοιών και θεωρημάτων που το διέπουν,καθώς και παραδείγματα αλλά και εφαρμογές αυτού.
Επεκτείνοντας τη μελέτη θα περιγράψουμε τις βασικές ιδιότητες του ολοκληρώματος,με στόχο να αναδείξουμε τη γενικότητα και την ευελιξία της Riemann-Stieltjes...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Λυριστή, Ευγενία - Χατζηνούλα
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης του άγχους που προκαλείται στους καθηγητές που διδάσκουν μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα διερευνήθηκε κατά πόσο το φύλο, η ηλικία, η διδακτική εμπειρία, η γονεϊκή ιδιότητα, οι επιπλέον τίτλοι σπουδών των καθηγητών και ο τύπος σχολείου, Γυμνάσιο ή Λύκειο, που διδάσκουν, επιδρούν σ’ αυτούς συναισθηματικά και ψυχολογικά.
...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Introduction to descriptive set theory : Polish Spaces [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
Βερύκιος, Χρυσοβαλάντης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο κεφάλαιο καταγράφουμε βασικές τοπολογικές έννοιες που θα χρησιμοποιήσουμε στα επόμενα. Η κατάληξη του κεφαλαίου είναι ένας χαρακτηρισμός της μετρικοποιησιμότητας σε δεύτερους αριθμήσιμους τοπολογικούς χώρους Hausdorff. Στο δεύτερο κεφάλαιο χαρακτηρίζουμε την τοπολογία των χώρων Α^N χρησιμοποιώντας δέντρα. Στο τρίτο κεφάλαιο δίνουμε κάποια εισαγωγικά αποτελέσματα για πολωνικούς χώρους, με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Introduction to Mathematics for Finance [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Θεοφίλης, Στέφανος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σήμερα, που η διείσδυση των εννοιών της οικονομίας έχουν εισβάλει στην καθημερινότητα μας, η παρούσα εργασία αποτελεί προσπάθεια να εισαγάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες της, όπως αυτές των αγορών αλλά και των βασικών αξιογράφων κάθε αγοράς καθώς και να αναδείξει την ισχυρή σχέση των μαθηματικών με την οικονομική ανάλυση. Στην προσπάθεια αυτή ξεκινάμε να περιγράψουμε πως οι οικονομίες των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) AND LEARNING THEORIES OF MATHS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Δημητρέλου, Κωνσταντία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση των παραδοσιακών Θεωριών Μάθησης των Μαθηματικών και της εξέλιξής τους μετά το 1960, όπου η Γνωσιακή Επιστήμη και οι Νευροεπιστήμες εμφανίζονται δυναμικά και κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην εκπαίδευση.
Επίσης γίνεται η παρουσίαση ενός μοντέλου μάθησης , του Νευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (Neuro-Linguistic Programming, NLP), το οποίο εμφανίζεται σε όλ...