Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συναισθήματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η διήγηση ιστοριών ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το παράδειγμα της Ελλάδας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
17-05-2025
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΤΙΩΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The attitude towards preparing and buying a travel is far different from getting a pair of shoes or a t-shirt. It involves more money and time, and especially more imagination. Traveling is vital to shape the tourists’ stories and plays a significant role in the creation of their identities. Theoretically, touristic communication consists of an organization that formulates a message, and an audien...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of multilingual high school students in the history lesson [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Παγκάλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η πολυγλωσσική και διαπολιτισμική διάσταση της σύγχρονης εκπαίδευσης δημιουργεί νέα δεδομένα όχι μόνο για τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων αλλά και για τον τρόπο που αυτά αξιολογούνται. Διερευνώντας συγκεκριμένα, το στάδιο της αξιολόγησης της επίδοσης των πολύγλωσσων μαθητών, μπορούμε να πάρουμε σημαντικές πληροφορίες για αυτά τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην ελληνική εκπαίδευση, ιδ...
Συναισθήματα που βιώνουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αισθητικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Emotions of the substitute teachers of aesthetic education in primary schools. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καμπούρη, Σωτηρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη ποιοτική έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει και να αναδείξει τα συναισθήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αισθητικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από τα βιώματά τους. Αναζητούνται τα συναισθήματα που βιώνουν ως αναπληρωτές, ως εκπαιδευτικοί αισθητικής αγωγής και λόγω των σχέσεων που καλούνται να συνάψουν με τους μαθητές, με τους συναδέλφους, με τους διευθυντές και με τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural relations: Multiculturalism, emotions, and teachers' expectations for the acculturation strategies of the refugee students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαννούση, Πετρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι συνεχόμενες μεταναστευτικές ροές στον Ελλαδικό χώρο, αυξάνουν τόσο την ποικιλομορφία του μαθητικού πληθυσμού, όσο και την ανάγκη για συμπερίληψη των προσφύγων μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση των διαπολιτισμικών σχέσεων που αναπτύσσονται εντός του σχολικού πλαισίου από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Τα ψυχολογικά ζητήματα που πιθανόν αποτελούν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greek EFL teachers’ resilience, stress and emotions during the lockdown period. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπίτσα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to explore the concept of teacher resilience; more specifically, it examines the protective factors which EFL teachers in Greece have in their arsenal to combat the risk factors and minimize the latter’s negative effect on their emotions concerning the changes in their profession from face-to-face to online teaching imposed on them by the Greek government because of...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparative and holistic view of the adult teaching and learning process: The Jarvis, Mezirow and Illeris approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδάτου, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τομέας της εκπαίδευσης αποτελεί ένα ανοικτό κοινωνικό σύστημα που διαμορφώνεται από τις σημαντικές εξελίξεις που πραγματοποιούνται στον κοινωνικό, οικονομικό, πολιτισμικό και οποιονδήποτε άλλο τομέα μπορεί να επηρεάσει την καθημερινότητα ενός ατόμου ή μιας κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια φανερώνεται μεγάλο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση ενηλίκων ενώ ο τρόπος προσέγγιση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of the adult students' emotions regarding their academic progress in the M.Ed. TEFL at HOU [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παπαδόπουλος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present small-scale research surveys the emotions that the students of the Master of Education programme “Teaching English as a Foreign/International Language” of the Hellenic Open University (hence HOU) may experience during their studies as well as their possible causes and the extent of their influence in their academic progress. The researcher investigates the aforementioned through the co...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’apport de l’art à la didactique du FLE à l’école primaire [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2020 [2020-09-18]
Μιμούση, Λίτσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία προέκυψε ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικής έρευνας που διεξήχθη στην Ε’ και ΣΤ’ Τάξη τριών δημόσιων δημοτικών σχολείων του κέντρου της Αθήνας. Το επίπεδο στα Γαλλικά των μαθητών/μαθητριών μπορεί να πιστοποιηθεί ως αρχάριο ή ημιαρχάριο αντιστοίχως. Πραγματεύεται τη χρήση της τέχνης στη διδασκαλία της γαλλικής ωε ξένης γλωσσας. Περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένα μαθήματα κατά τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
<> [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Αθανασίου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη των κινήτρων και των εμποδίων που έχουν οι εργαζόμενες γυναίκες ως προς τη συμμετοχή τους σε μεταπτυχιακά προγράμματα. Το επιβαρυμένο πρόγραμμα των γυναικών, ο πολυσχιδής ρόλος τους στην κοινωνία συχνά λειτουργούν ως ανασταλτικοί παράγοντες για τη συνέχιση των σπουδών τους .Για αυτό το λόγο, οι σκοποί της έρευνας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα και τα εμπό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of emotions specific to adult Learning. An alternative approach in Transformative Learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καραφωτιά, Ευθαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναδεικνύει μία εναλλακτική προσέγγιση της θεωρίας του Jack Mezirow, που δεν επικεντρώνεται στην ορθολογιστική πλευρά της Μετασχηματίζουσας Μάθησης αλλά εστιάζει στη συναισθηματική διάσταση της διαδικασίας του Μετασχηματισμού. Η έρευνα μας, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της συστηματικής Βιβλιογραφικής Ανασκόπησης, μελετά το ρόλο που διαδραματίζουν τα συναισθήματα, οι συγκινησιακές εκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult images about maths [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Παχίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στο να εξερευνήσει τις κυρίαρχες εικόνες των ενηλίκων απέναντι στα μαθηματικά καθώς και να διερευνήσει τις πιθανές αιτίες και την προέλευση αυτών των εικόνων. Η πλειοψηφία των ερευνών προσεγγίζονται από την οπτική ανήλικων μαθητών σε σχολεία ή ενήλικων εκπαιδευομένων σε διάφορους οργανισμούς και από την οπτική επιστημόνων Μαθηματικών. Ελάχιστες έρευνες προσεγγίζονται από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Rewarding the causes and feelings of teachers about the perceived quality of their interpersonal relationships with their students and colleagues: Role of perceived problem solving capacity [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Γιωργαλή, Σταματία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση (α) της απόδοσης αιτίων και των συναισθημάτων των εκπαιδευτικών για τις από τους ίδιους αντιλαμβανόμενες καλές και κακές διαπροσωπικές σχέσεις με τους μαθητές και συναδέλφους τους, (β) της επίδρασης αυτών των αιτιακών αποδόσεων στα ίδια συναισθήματα, (γ) του ρόλου της αντιλαμβανόμενης ικανότητας επίλυσης προβλήματος στην απόδοση αιτίων και στα συναισθ...