Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
προσχολική ηλικία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η επίδραση των γονικών πρακτικών στις δυσπροσαρμοστικές συμπεριφορές παιδιών προσχολικής ηλικίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effect of parental practices on maladaptive behaviors of preschoolers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ευθυμιάδου, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των επιδράσεων του γονικού στυλ διαπαιδαγώγησης στην εκδήλωση δυσπροσαρμοστικών συμπεριφορών των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 215 γονείς (οι 134 εξ αυτών ήταν ζευγάρια) παιδιών ηλικίας 4 έως 6 ετών τα οποία φοιτούσαν σε δημόσια σχολεία του Ν. Πιερίας. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parenting style and behavioral problems of pre-school children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Σπάλα, Αφροδίτη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετάει τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών προσχολικής ηλικίας, όπως αυτά εντοπίζονται από τις νηπιαγωγούς και διερευνά τη σχέση μεταξύ του ύφους γονικής ανατροφής και των προβλημάτων αυτών. Στην έρευνα συμμετείχαν 70 οικογένειες (125 γονείς και 70 παιδιά 4-6 ετών). Οι γονείς συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο «The Parenting Styles and Dimensions Questionnaire (PSDQ)», του Robinso...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Teachers' and parents' perceptions on the relationship between play and psychosocial difficulties and abilities of children in early childhood" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Κανελλοπούλου, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί ίσως το βασικότερο κομμάτι της παιδικής ηλικίας. Είναι μια διαδικασία εγγενής και κομβική για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και η βάση για μια υγιή σωματική, γνωστική συναισθηματική αλλά και κοινωνική ανάπτυξη. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια προτεραιοποίηση των ακαδημαϊκών επιτευγμάτων στην προσχολική εκπαίδευση με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά ο διαθέσιμος χρόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effects of art education on the promotion of cross-cultural communication in preschool children from diverse cultural and linguistic backgrounds [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Σουλούτα, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινωνία έχει καταστεί μια πολυπολιτισμική κοινωνία και αυτό γίνεται φανερό και στο σχολικό πλαίσιο. Οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη εμβάθυνσης στις έννοιες της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και αναζητούν τρόπους ομαλής ενσωμάτωσης των παιδιών από διαφορετικά υπόβαθρα (γλωσσικά και πολιτισμικά), ώστε να επιτύχουν μια γόνιμη σύνθεση και συν...
Απόψεις γονέων για τον ρόλο της Παιδικής Λογοτεχνίας στην Ενσυναίσθηση παιδιών προσχολικής ηλικίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parents’views on the role of children’s literature in the development of preschool children’s empathy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα πολλαπλά οφέλη της συναισθηματικής νοημοσύνης με κυριότερο χαρακτηριστικό την ενσυναίσθηση, θεωρούνται πλέον αδιαμφισβήτητα στον τομέα της έρευνας, της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης. Τις τελευταίες δεκαετίες, η δυναμική της Παιδικής Λογοτεχνίας αποδεικνύεται σημαντικότατο εργαλείο για την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των ανθρώπων, από τα πρώτα χρόνια ζωής τους. Στην εγχώρια βιβλιογραφία, ο ρόλος...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions and attitudes of preschool teachers about the use of ICT in promoting creative thinking and cognitive development of preschool children. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία, μελετά τις αντιλήψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη χρήση των ΤΠΕ στην προώθηση της δημιουργικότητας και της γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 117 εκπαιδευτικοί (Ν=117) προσχολικής εκπαίδευσης από νηπιαγωγεία της Θεσσαλονίκης. Για τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με εργαλείο ένα ερω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Playing with daddy: Fathers’ stories about the characteristics and importance of playing with their children in the first six years of life. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί πεδίο έρευνας, αφού τα οφέλη για το παιδί είναι πολλαπλά. Η μητέρα, ως το βασικό πρόσωπο φροντίδας, έχει υπάρξει το επίκεντρο μιας πληθώρας μελετών. Τα τελευταία χρόνια όμως ο πατέρας και η εμπλοκή του στο παιχνίδι άρχισαν να αποτελούν αντικείμενο παρόμοιων μελετών. Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στο πρόσωπο του πατέρα και στο παιχνίδι με το παιδί. Διερευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Lighting Design in Preschool Center versus Lighting Design in Retirement Home [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Μπρασινίκα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Εδώ και αρκετά χρόνια, όλο και περισσότερο υπάρχει η ενασχόληση της επιστημονικής κοινότητας με θέματα που άπτονται των ατόμων προσχολικής ηλικίας και των ηλικιωμένων. Πλέον μέσα από την ερευνητική εξειδίκευση αναζητούνται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ευημερή διημέρευση των παραπάνω ηλικιακών ομάδων σε χώρους προσχολικής αγωγής και οίκους ευγηρίας (γηροκομεία), με στόχο την εύρεση τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Playing with light: how interacting with light while playing becomes a mean of experiential learning for preschool children. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Ξηρουχάκη, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Τι συμβαίνει όταν το φως γίνεται παιχνίδι; Κατά πόσο το φως ως παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει ένα βιωματικό μέσο εκμάθησης, να διαμορφώσει συμπεριφορές και να μετασχηματίσει τις αρχικές ιδέες και αντιλήψεις που έχουν ήδη τα παιδιά; Ποια μπορεί να είναι τα αποτελέσματα ενός τέτοιου παιχνιδιού;
Η παρούσα ερευνητική εργασία προσπαθεί να απαντήσει σε αυτά και σε παρόμοια ερωτήματα. Η παιγνιώδης μάθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Dealing with early forms of school bullying in preschool [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μήτρακα, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Πρώιμες μορφές επιθετικότητας στην προσχολική ηλικία μπορεί να αποτελούν αναδυόμενες μορφές σχολικού εκφοβισμού και πρέπει να αντιμετωπιστούν, πριν συστηματοποιηθούν. Ιδιαίτερα στον Ελλαδικό χώρο δεν υπάρχουν εκτενείς έρευνες, για την ύπαρξη και τη διαχείριση του φαινομένου, ενώ συχνά δεν γίνεται αντιληπτό το εργαλείο του εκφοβισμού, λόγω της μικρής ηλικίας των παιδιών. Κρίνεται απαραίτητο να αναγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’initiation au FLE et à la conscience plurilingue, à travers des activités ludiques, dès l’âge préscolaire (3 à 6 ans), basée sur le jeu et l’apprentissage par l’expérience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΚΑΡΓΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά στην Ευρώπη, βάσει της έκθεσης της Ευρωπαϊκής επιτροπής (2012), οφείλουν να αρχίσουν την εκμάθηση των ξένων γλωσσών (ΞΓ) από όλο και μικρότερη ηλικία. Η πολυγλωσσία αποτελεί μια νέα αναγκαιότητα και δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα. Αρκετοί ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους τη διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας ή ορισμένοι μέχρι και δύο ξένες ...
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Σεμελίδου, Σημέλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί τη διερεύνηση των τεχνικών επικοινωνίας δίγλωσσων μαθητών στην προσχολική ηλικία. Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2020 σε μία τάξη προσχολικής ηλικίας, όπου η πλειοψηφία των μαθητών ήταν δίγλωσσοι. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη έρευνα, αξιοποιήθηκαν οι πληροφορίες που προήλθαν από τη σχετική βιβλιογραφία. Πιο συγκεκριμένα με βάση τις βιβλιογραφικές αναφο...
Οι πρώϊμες αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τα φαινόμενα της αστραπής και της βροντής
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE EARLY CHILDHOOD CONCEPTIONS OF PRE-SCHOOL CHILDREN’S ABOUT THE PHENOMENA OF LIGHTNING AND THUNDER [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Κορδέλα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αστραπή και η βροντή αποτελούν την ταυτόχρονη έκφραση ενός έντονου καιρικού φαινομένου. Η αστραπή είναι ένα φαινόμενο ηλεκτρικής εκκένωσης που συμβαίνει στην ατμόσφαιρα μεταξύ δύο σύννεφων, εδάφους και σύννεφου ακόμα και στο ίδιο το σύννεφο ενώ η βροντή το ηχητικό της αποτέλεσμα. Αν και αποτελούν ένα εντυπωσιακό φαινόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον των μικρών παιδιών ωστόσο η εξήγησή τους είναι...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Κουρελή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ψυχική ανθεκτικότητα και ο ρόλος του σχολείου ως φορέα προαγωγής της, μέσω προγραμμάτων παρέμβασης, έχει αποτελέσει το επίκεντρο πολλών μελετών σε διεθνές επίπεδο. Ωστόσο, στη χώρα μας, δεν έχουν γίνει αρκετές αντίστοιχες έρευνες κυρίως για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, περίοδος που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας. Με την παρούσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parents perceptions about the importance of free and structured play in the development of preschool children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΣΠΑΝΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί το βασικότερο, ίσως, στοιχείο της παιδικής ηλικίας. Είναι μια εγγενής
διαδικασία, κομβική για την υγιή κοινωνική, συναισθηματική, γνωστική και σωματική
ανάπτυξη των παιδιών. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται παγκοσμίως σημαντική μείωση
του διαθέσιμου χρόνου των παιδιών για παιχνίδι. Οι καταιγιστικοί ρυθμοί της
καθημερινότητας και η εμμονή των γονέων για απόκτηση ακαδημαϊκών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers who work at urban municipal day nurseries express their perceptions and practices concerning gender discrimination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Τοπάλογλου, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά αντιλήψεις και πρακτικές 15 εκπαιδευτικών δημοτικών βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης αναφορικά με τις διακρίσεις του φύλου στην τάξη. Η σημασία του προς διερεύνηση θέματος έγκειται στον κύριο ρόλο της εκπαίδευσης για την άρση των στερεότυπων του φύλου, στη σημαντικότητα των εμπειριών της πρώτης ηλικίας και στην έλλειψη αντίστ...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΤΑΣΙΟΥΛΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι είναι απόλυτα συνυφασμένο και αλληλένδετο με την παιδική ηλικία. Παιδί ίσον παιχνίδι και παιχνίδι ίσον παιδί. Η προσωπικότητα του παιδιού ολοκληρώνεται με το παιχνίδι. Το παιδί πειραματίζεται, ανιχνεύει, εφευρίσκει και γνωρίζει τον κόσμο που το περιβάλλει, παίζοντας. Το παζλ του γνωστικού, συναισθηματικού και ψυχοκινητικού κομματιού του παιδιού συμπληρώνεται από το παιχνίδι. Η αξία το...