Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
προσχολική εκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Impact of Fairy Tale Dramatization on the Creative Development of Preschool Children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-07-2025
ΑΣΗΜΙΝΑ ΤΣΑΚΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Παραστατικές Τέχνες (ΠΑΤ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη είχε ως σκοπό να διερευνήσει αν και κατά πόσο η δραματοποίηση παραμυθιών συμβάλλει στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας των νηπίων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο 17ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Κατερίνης, κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, και περιλάμβανε 12 παρεμβάσεις δραματοποίησης, οι οποίες υλοποιήθηκαν σε διάστημα πέντε εβδομάδων, από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2025.Το δεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The pedagogy of multiliteracies in Κindergarden. An action-research project [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χαγιάρη, Ασπασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η μάθηση και η διδασκαλία της γλώσσας και του γραμματισμού στην εκπαίδευση εξελίσσεται συνεχώς για να ανταποκριθεί στα σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά, (πολύ)πολιτισμικά, τεχνολογικά και εκπαιδευτικά δεδομένα. Το σχολείο αποτελεί κατεξοχήν χώρο ανάπτυξης των πολλαπλών γραμματισμών που απαιτεί η σύγχρονη κοινωνία μέσω της μεθοδικής αξιοποίησης από τους εκπαιδευτικούς των σύνθετων πολυτροπικών κειμένων ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NARRATION IN EARLY EDUCATION USING MULTIMODAL TEXTS: AN EDUCATIONAL APPROACH THROUGH MYTHOS AND FAIRYTALES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχο αυτής της εργασίας αποτελεί η εξερεύνηση της αφήγησης στην Προσχολική εκπαίδευση, καθώς και η επιλογή και επεξεργασία πολυτροπικών κειμένων, με τρόπο τέτοιο ώστε να οργανωθούν δραστηριότητες οι οποίες θέτουν τη ρηματική χρήση και ποικιλότητα στο προσκήνιο. Με έναυσμα την προσέγγιση του στόχου αυτού, η εργασία εξερευνά και αξιοποιεί τις έννοιες της γλωσσικής ποικιλότητας, τις πτυχές της γλωσσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational community and public preschool education: Exploring the matching possibilities [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Παπαγεωργίου, Αθανασια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει κατά πόσο οι δημόσιες δομές προσχολικής αγωγής είναι σε θέση να αναπτύξουν εναλλακτικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις που να εμπνέονται από τα κοινά της εκπαίδευσης. Αρχικά αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο μέσα στο οποίο οριοθετείται η παρούσα έρευνα και περιλαμβάνει τόσο τη θεωρία των κοινών όπως την ανέπτυξε η Ostrom όσο και έννοιες όπως η παιδικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opportunities and obstacles to the evaluation of forms of distance education by Kindergarten teachers during the pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αδάμ, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει έρευνα που είχε ως σκοπό να διερευνήσει τις ευκαιρίες και τα εμπόδια στην αξιοποίηση των μορφών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από τους/τις Νηπιαγωγούς την περίοδο της πανδημίας. Πραγματοποιήθηκε σε δείγμα Ν=159 μόνιμων και αναπληρωτών Νηπιαγωγών που υπηρετούν στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Στους συμμετέχοντες χορηγήθηκε ηλεκτρονικό ερωτηματολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Kindergarten teachers' views on distance learning and their training needs during the covid-19 pandemic period. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παππού, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η πρόσφατη υγειονομική κρίση με την εμφάνιση του κοροναϊού SARS-COV-2, ανάγκασε πολλές κυβερνήσεις χωρών του κόσμου, στη διεξαγωγή εξ αποστάσεως (εξΑ) μαθημάτων στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά για την προσχολική βαθμίδα, αυτή η εξέλιξη υπήρξε πρωτόγνωρη, δεν είχε εφαρμοστεί ποτέ έως εκείνη τη στιγμή κι όπως ήταν αναμενόμενο, τάραξε νηπιαγωγούς και μαθητές, οι οποίοι δεν είχαν π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Use and Utilization of ICT in Preschool Education: Views of Kindergarten Teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μάλλιου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία αύξηση εισόδου των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και
Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αντικείμενο μελέτης και
έρευνας. Πλέον τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σε όλες τις βαθμίδες του
εκπαιδευτικού συστήματος, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο, δίνουν έμφαση στον
επιστημονικό και τεχνολογικό εγγραματισμό των μαθητών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions and attitudes of kindergarten teachers on issues of immigrant students studying in preschool education. Investigation of training needs of kindergarten teachers in the prefecture of Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Σγαρδέλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση και η αποτύπωση των αντιλήψεων και στάσεων των νηπιαγωγών σχετικά με τη διαπολιτισμική αγωγή και τη συμμετοχή μεταναστών μαθητών στη σχολική τάξη, καθώς και η καταγραφή των απόψεων νηπιαγωγών αναφορικά με τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και αγωγής.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης κατά το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural dimension in pedagogical practice in preschool education in Greece. Recording the views of the kindergarten teachers of A Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Γούβαλη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου λειτουργίας της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην προσχολική εκπαίδευση με ιδιαίτερη έμφαση στην αποτύπωση των απόψεων των νηπιαγωγών της Α΄ Αθήνας αναφορικά με τη διαπολιτισμική διάσταση στην παιδαγωγική τους πρακτική σε μία χρονική περίοδο από το 2016 και μετά, κατά την οποία έχουν αυξηθεί σημαντικά οι μεταναστευτικές και προσφυγικές ρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Informal assessment of the new institution of two-year compulsory preprimary education by parents» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μηλιαρέση, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των γονέων που έχουν παιδιά προσχολικής ηλικίας, από 4 έως 6 ετών, σχετικά με την εφαρμογή του νέου εκπαιδευτικού θεσμού της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο. Στόχος αυτής της μελέτης είναι να εξετάσει την αναγκαιότητα αλλά και τα τυχόν προβλήματα και εμπόδια κατά την εφαρμογή της νέας εκπαιδευτικής πολιτικής, δίνοντας τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The emotional intelligence of Kindergarten Headmasters and its contribution to the transformation of Kindergarten into an emotional intelligent organisation via Positive Education and Life Skills [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κουτσουροπούλου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα σύγχρονα σχολεία αποτελούν πλέον πολύπλοκους οργανισμούς, που απαιτούν το συνδυασμό πολλών διαφορετικών παραγόντων και την εναλλαγή ρόλων των εκπαιδευτικών. Μία σχολική μονάδα πρέπει να φροντίζει την ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών της, να συνεργάζεται με το Δήμο για τα κτήρια, να ακολουθεί τους νόμους του κράτους, να διατηρεί άριστες σχέσεις με τους γονείς και φυσικά να ενδιαφέρεται για την ευτυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachning science using mobile devices in preschool education: Implementing Scratch 3.0 to address young children's perceptions of the operation of the simple electrical circuit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ψαρομηλίγκου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ενώ πολλές έρευνες έχουν γίνει για τη διερεύνηση των ιδεών των μαθητών-τριών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα ηλεκτρικά κυκλώματα, υπάρχουν λίγες προγενέστερες έρευνες με μικρά παιδιά σχετικά με τον ηλεκτρισμό. Επιπλέον στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης υπάρχουν λίγες εμπειρικές έρευνες σχετικά με τα αποτελέσματα των τεχνολογιών αφής στη διδασκαλία. Η παρούσα εργασία μελετά τη συμβο...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΦΛΩΡΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σε διεθνές επίπεδο η αναγνώριση του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζει το νηπιαγωγείο στην πολύπλευρη ανάπτυξη του παιδιού κι επιπλέον έχει διαπιστωθεί ότι η παρέμβαση από την πρώιμη προσχολική ηλικία λειτουργεί αντισταθμιστικά στη μείωση των ανισοτήτων. Το ρόλο της διεύθυνσης των οργανισμών προσχολικής εκπαίδευσης και τον προγραμματισμό στις σχολικές αυτές μονάδες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Examination of the views of the kindergarten teachers regarding the organisation and implementation of outdoor activities in the school yard and in the outdoor environment [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Αθανασάκη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τις απόψεις και τις αντιλήψεις των νηπιαγωγών αναφορικά με την οργάνωση και υλοποίηση υπαίθριων δραστηριοτήτων στην αυλή και στο εξωτερικό περιβάλλον. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να μελετηθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις των νηπιαγωγών για το πώς οι ίδιοι/ ίδιες αξιοποιούν τον εξωτερικό χώρο στο πλαίσιο του παιδαγωγικού τους προγράμματος και να ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The self-defining of kindergarten's professional identity and the effect of maternal model and care in choosing a profession [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΤΣΙΝΤΖΟΥ, ΕΥΘΑΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ένας αριθμός οκτώ συνολικά γυναικών εκπαιδευτικών της Προσχολικής Εκπαίδευσης έλαβε μέρος σε αυτή την εμπειρική έρευνα, με σκοπό να διερευνήσει την επαγγελματική τους ταυτότητα και την επίδραση του μητρικού προτύπου και της φροντίδας στην επιλογή του επαγγέλματος. Τα ευρήματα συμφωνούν με προγενέστερες έρευνες για την επίδραση των στερεότυπων στη συνείδηση των γυναικών, σύμφωνα με τα οποία το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of kindergarten teachers about the factors that are holding back the integration of ICT in kindergarden [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ξανθάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έθεσε ως βασικό στόχο την διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης, σχετικά με τους παράγοντες που λειτουργούν ανασταλτικά στην ένταξη των Τ.Π.Ε. ως εκπαιδευτικό μέσο στο νηπιαγωγείο. Τα ερευνητικά ερωτήματα επικεντρώθηκαν σε ανασταλτικούς παράγοντες στο επίπεδο των ίδιων των νηπιαγωγών, στο επίπεδο του σχολείου, στο επίπεδο υποστήριξης από κεντρικούς φο...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κωφίδη, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι γενικότερες κοινωνικές μεταβολές, οι επιπτώσεις τους στην εκπαιδευτική πολιτική αλλά και οι προκλήσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας (κτιριακά προβλήματα, διαχείριση συγκρούσεων με εκπαιδευτικούς, επικοινωνία με γονείς και τοπική κοινωνία, διαχείριση περιστατικών με παιδιά) απαιτούν κοινωνικά και συναισθηματικά έξυπνους διευθυντές-ηγέτες. Ως συναισθηματική νοημοσύνη ορίζεται η ικανότητα αναγνώρισ...