Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εκπαιδευτές ενηλίκων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The possibilities and the limitations of the application of active educational techniques in synchronous e-learning in adult education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κωνσταντοπούλου, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ήδη από τη δεκαετία του 1990 χρησιμοποιείται ο όρος «εξ Αποστάσεως εκπαίδευση» (Λιοναράκης, 2001), μορφή εκπαίδευσης της διά βίου μάθησης συναρτώμενη με την εξέλιξη της τεχνολογίας, τις σύγχρονες ανάγκες και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα οι νέες κοινωνικές συνθήκες, που επικράτησαν τα τελευταία δύο χρόνια με την κρίση της πανδημίας του covid-19 δημιούργησαν ένα νέο πλαί...
Ημερομηνία:
22-09-2022 [2022-09-22]
Τσαπάλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τη συσχέτιση μεταξύ εκπαιδευτών ενηλίκων και του εργασιακού τους άγχους. Ειδικότερα, διερευνώνται ποιοι είναι οι στρεσογόνοι παράγοντες για έναν εκπαιδευτή ενηλίκων, εάν το εργασιακό άγχος διαφοροποιείται σε σχέση με το φύλο και την ηλικία του, και ποιες είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες του. Σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο, το εργασιακό άγχος, αποτελεί μια ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the educational needs of adult educators in Public IEK in Emergency Distance Education during the pandemic COVID-19 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Σκαλιώτη, Αγλαΐα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνώνται οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτών των δημοσίων Ι.Ε.Κ του νόμου Αιτωλοακαρνανίας σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μετά την υλοποίηση της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Αρχικά καταγράφηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτών σχετικά με την εμπειρία τους μετά την εφαρμογή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of active learning techniques as a means of enhancing the effectiveness of trainers and promoting the participation of trainees [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-08-2022 [2022-08-25]
Δημητρακοπούλου, Νίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της μελέτης μου σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων στο πλαίσιο του αντίστοιχου μεταπτυχιακού προγράμματος, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην ενεργή συμμετοχή και στη σημασία της τόσο για τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους. Ο εκπαιδευτής έχει πλέον αλλάξει ρόλο αποκτώντας αυτόν του καθοδηγητή-συμβούλου αποβάλλοντας την παθητικότητα που τον χαρακτήριζε παλαιότερα. Σημαντικά «...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The stimulation of the training of employees, factors of influence and ways of expanding it. Case study: METRO company - My market [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Τζέη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η σωστή και αποτελεσματική εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μιας εταιρείας αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για την απόδοση, τη βιωσιμότητά της, την πρόοδο και την εξέλιξή της μέσα στο χρόνο και στο συνεχώς εναλλασσόμενο κοινωνικό πλαίσιο.
Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει την αποτελεσματικότητα των εσωτερικών Εκπαιδευτών Ενηλίκων της εταιρείας METRO AEBE, τη μετάβαση από τη δια ζώ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κουτσομάρκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων» και εστιάζεται στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της εργασίας, για την εκπόνηση της οποίας πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, είναι ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των εκπαιδευόμενων σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τα κίνητρα συμμετοχής και τα εμπόδια που...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of views of adult educators regarding the use of active-participatory teaching techniques during teaching in Second Chance Schools of Central Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Μπάνου, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Φιλοδοξία της έρευνας, αποτέλεσε η παρουσίαση της οπτικής των εκπαιδευτικών που εργάζονταν στα πλαίσια των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Στερεάς Ελλάδος, κατά το έτος 2020-2021. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, oι εκπαιδευτικοί παρόλο που αναγνωρίζουν αρκετές δυσκολίες οι οποίες δυσχεραίνουν την αξιοποίηση των ενεργητικών τεχνικών, παραδέχονται τη σημασία τους καθώς τις αξιοποιούν στην αίθουσα διδασκαλί...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΛΙΑΡΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): . Η επαγγελματική ιδιότητα του εκπαιδευτή ενηλίκων σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) είναι επιφορτισμένη με απαιτητικά και πολύπλευρα καθήκοντα. Το εκπαιδευτικό κοινό των ΔΙΕΚ είναι ετερόκλητο, ενήλικες, προερχόμενο από έντονα διαφοροποιημένο εκπαιδευτικό και/ ή πολιτισμικό περιβάλλον και προσέρχονται με υψηλές απαιτήσεις και εκπαιδευτικές ανάγκες, ώστε ν’ ανταποκριθούν με επά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the views of adult educators in Second Chance Schools at Sterea Ellada regarding the application of digital form of education in order to highlight its usefulness, the difficulties of its application but also the role of the adult educator [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καρατζά, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Πρόκειται για μία εργασία, η οποία τονίζει τη σημαντικότητα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στη σύγχρονη κοινωνία σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες και εστιάζεται στους εκπαιδευτές ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), στις προκλήσεις και τους ρόλους τους στον εν λόγω σύγχρονο και καινοτόμο θεσμό.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Ostacles and difficulties of women prisoners during their education in adulthood: The case of SDE Eleona Thebes" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μαυρογόνατος, Αρίσταρχος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις κρατουμένων γυναικών του ΣΔΕ Ελεώνα Θηβών και των εκπαιδευτών τους, σχετικά με την εκπαίδευσή τους στην ενήλικη ζωή, εστιάζοντας στα εμπόδια και στις δυσκολίες που συναντούν. Διεξήχθη, ως εκ τούτου, πρωτογενής ποιοτική έρευνα σε δείγμα 11 εκπαιδευομένων γυναικών και 5 εκπαιδευτών του ίδιου σχολείου. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring educational needs of trainers of Vocational Training Institutes (ΙΕΚ). The case of Public Vocational Training Institutes of Veria. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Νιόπας, Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) αποτελούν ένα σημαντικό θεσμό παροχής αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. Προσφέρουν την ευκαιρία σε χιλιάδες ενήλικους σπουδαστές να αποκτήσουν εξειδίκευση σε αντικείμενα που δεν διδάσκονται από καμία άλλη εκπαιδευτική δομή. Ο ρόλος των εκπαιδευτών των ΙΕΚ είναι πολύ σημαντικός και απαιτεί τη συνεχή τους επιμόρφωση για να μπορούν να ανταποκριθούν στις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of Information and Communication Technologies in Second Chance Schools. The perspectives of the trainers at SCS of Pylaia - Chortiatis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Σκόδρας, Θωμάς
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Οι απόψεις των εκπαιδευτών στο ΣΔΕ Πυλαία – Χορτιάτη» απέβλεπε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών που εργάζονται στο συγκεκριμένο ΣΔΕ αναφορικά με τη χρήση τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας κατά τη διδασκαλία των γραμματισμών. Στόχος ήταν να δια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult educators at Second Chance Schools: Challenges and roles in a contemporary and innovative institution [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Πουσούλη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) είναι δημόσια σχολεία ενηλίκων στο πεδίο της Διά Βίου Μάθησης, τα οποία απευθύνονται σε πολίτες 18 ετών και άνω, οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Πρόκειται για έναν νέο -σχετικά- θεσμό, ο οποίος σαν στόχο έχει τη συνολική ανάπτυξη των εκπαιδευομένων σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, καθώς αποκτούν γνώσεις και δεξιότητε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of adult educators' perceptions related to the influence of personal characteristics on occupational stress [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καίσαρη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η παρούσα έρευνα αποτελεί Διπλωματική Εργασία για την ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Επιστήμες της αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Η έρευνα εστιάζει στην εκπαίδευση ενηλίκων και τον πολλαπλό ρόλο του εκπαιδευτή ενηλίκων με σκοπό να εξετάσει μία βαθύτερη πτυχή αυτού του ρόλου που αφορά το ζήτημα της βίωσης εργασιακού άγχους στους/στις εκπαιδευτές/τριες και την πι...
Απόψεις εκπαιδευτών ενηλίκων για τα μαθηματικά στη μη τυπική εκπαίδευση: η περίπτωση των ΔΙΕΚ & ΙΙΕΚ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult educators' views on mathematics in non-formal education: the case of DIEK & IIEK [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Δημάκης, Ευθύμιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Tα μαθηματικά απαντώνται καθημερινά στη ζωή μας και αποτελούν ένα πολυσύνθετο γνωστικό αντικείμενο. Ως αντικείμενο διδασκαλίας υπάρχει σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και δε θα έλειπε ούτε από την εκπαίδευση ενηλίκων. Στην περίπτωση των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), τα οποία προσφέρουν επαγγελματική κατάρτιση κρίνεται αναγκαίο, τα μαθηματικά ως αντικείμενο διδασκαλίας να δίνεται με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sources of occupational stress for Second Chance School educators' in penal institutions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Παπαχρήστου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διερεύνηση του εργασιακού άγχους έχει οδηγήσει πολλούς ερευνητές στο συμπέρασμα ότι επιδρά στην αποτελεσματικότητα και την ψυχοσωματική υγεία των εργαζομένων. Στην παρούσα μελέτη το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην επαγγελματική ομάδα των εκπαιδευτικών, με την οποία το άγχος θεωρείται στενά συνδεδεμένο. Στόχο της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των επιπέδων εργασιακού άγχους αλλά και της σχέσης δημο...
Εργασιακό Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισής του: Απόψεις και Πρακτικές των Εκπαιδευτών Ενηλίκων
MSc
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΤΣΙΛΙΜΠΩΚΟΥ, ΑΓΑΘΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της έρευνας αυτής είναι ο προσδιορισμός του επιπέδου του αυτο-αναφερόμενου στρες στην εργασία, των κυριότερων πηγών του και η εύρεση των συχνότερων στρατηγικών αντιμετώπισής του από τους εκπαιδευτές ενηλίκων. Επίσης εξετάζονται οι επιδράσεις του φύλου, της ηλικίας, της διδακτικής εμπειρίας και άλλων βιογραφικών και εργασιακών μεταβλητών στις παραπάνω διαστάσεις του στρες, με ιδιαίτερη έμφασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural education and social inclusion of adult immigrants and refugees. Perceptions of immigrant and refugee trainers from the region of Thessaly [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΦΛΩΡΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η νέα διαμορφωθείσα κοινωνική πραγματικότητα έπειτα από την ανασύσταση των κοινωνικών δεδομένων της κάθε χώρας από τις μετακινήσεις ή τη διέλευση μεταναστών και προσφύγων έχει αναδείξει έναν αριθμό νέων αναγκών. Στο πλαίσιο της υποδοχής και της εγκατάστασης μεταναστών και προσφύγων σε διάφορες χώρες κρίνεται απαραίτητη η ανάληψη δράσεων για την παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης με στόχο την πολιτισμικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Trainers and trainees’ perceptions of the role of the adult trainer in Ι.ΙΕΚ educational programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Ζαχαροπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα Ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης έκαναν την εμφάνιση τους στην Ελλάδα την δεκαετία του ΄90. Τα Ι.ΙΕΚ είναι ιδιωτικοί φορείς εκπαίδευσης που παρέχουν υπηρεσίες αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης σε ενήλικες. Στα πλαίσια λοιπόν εκπόνησης της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των ενηλίκων εκπαιδευομένων καθώς και των εκπαιδευτών ενηλίκων αναφορικά με τον ρόλο ...
Επαγγελματική εξουθένωση Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 της Θεσσαλίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Burnout of Adult Educators in Lifelong Learning Centers of Thessaly [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Κουτσοδήμου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική εξουθένωση είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο σε διαφόρους κλάδους επαγγελματιών τα τελευταία έτη. Η ακαδημαϊκή κοινότητα έχει ξεκινήσει να ερευνά το σύνδρομο αυτό και ιδιαίτερα στην υγεία και την εκπαίδευση. Ωστόσο η ερευνητική δραστηριότητα αναφορικά με την επαγγελματική εξουθένωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων είναι περιορισμένη παγκοσμίως και ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Η έρευνα αυτή επιχε...