Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαφοροποιημένη διδασκαλία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Philosophy of Education and Biology: Inquiry-Based Learning and Differentiated Instruction through Audiovisual (Media) Literacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-3-2025
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΣΙΝΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Φιλοσοφία και Τέχνες (ΦΙΤ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να συνδεθεί ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός με τη διδασκαλία και τη μάθηση στη Βιολογία. Επιλέχθηκαν τρεις ταινίες επιστημονικής φαντασίας, το GATTACA, το Jurassic Park και το Contagion, όπου αναλύθηκαν επιλεγμένες σκηνές ως προς τη γλώσσα και την οπτική αναπαράσταση. Μελετήθηκαν ενδεικτικά 10 (δέκα) σκηνές ανά ταινία και καταγράφηκαν τα ζητήματα οπτικής και πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Differentiated Instruction through the use of Educational Technology: Examining its implementation and its effectiveness in the EFL classroom. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
KELAIDONI, EFSTRATIA-RAFAILIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Differentiated instruction is an approach that takes into consideration the different needs students may
have. It is realised through the employment of different strategies and activities in order to cater for the
needs of every student and make learning accessible to everyone; struggling advanced and proficient
students.
The purpose of this study was the creation of different lesson plans...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary school teacher’s attitudes and views on the teaching of the verbal internal augment: a differentiated teaching approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Μακρυσοπούλου, Σταματική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη έρευνα εστιάζει στην καταγραφή των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διδασκαλία του γραμματικού φαινομένου της εσωτερικής αύξησης των ρημάτων της ελληνικής γλώσσας με απώτερο στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας του συγκεκριμένου γραμματικού φαινομένου. Για τον λόγο αυτό, η έρευνα οργανώνεται σε τρεις φάσεις: στην πρώτη φάση οι εκπαιδευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The culturally diverse classroom and its management by the implementation of differentiated instruction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Βέρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας σε σχολικό επίπεδο αποτελεί επιταγή αλλά και πρόκληση στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές σχολικές αίθουσες, οι οποίες τείνουν να αποτελέσουν τον κανόνα. Σε αυτό το πλαίσιο έγκειται και το ενδιαφέρον της έρευνας η οποία αποπειράται να προσεγγίσει την εκπαιδευτική διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας μέσα από την αξιοποίηση μιας καινοτόμου παιδαγωγικής και δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Videos in TEYL to Enhance Speaking Skills and Vocabulary Learning Expansion. A Case Study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Benetsi, Paraskevi
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The technological proliferation has revolutionized and radicalized the educational process in English Language Teaching (ELT). These advancements have been widely embraced and integrated in the teaching practices in a rather systematized and consistent way. In other words, the notion of differentiated instruction has legitimized the incorporation of audio-visual aids by providing the theoretical u...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching the English language in Greek multi-grade elementary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Λιθαρή, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The official introduction of the EFL lesson in Greek multigrade elementary schools in September 2017 resulted the teaching in combinations of grades in rural remote areas. The absence of relevant theoretical and practical training during university studies, combined with the lack of multigrade curricula and course books, set this teaching context as extremely demanding. In this context, the study ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Κωνσταντινίδου, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα σε ένα κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο και συνεχώς αναπτυσσόμενο, μεγάλη φαντάζει η πρόκληση της ετοιμασίας πολιτών που να σκέφτονται ευρωπαϊκά, να αισθάνονται ελληνικά και να ζουν ορθόδοξα χριστιανικά. Σημαντικό μερίδιο ευθύνης σε αυτή την προετοιμασία διαδραματίζει ο χώρος του σχολείου γενικότερα και της τάξης ειδικότερα, ο οποίος για να παραμείνει ζωντανός και δημιουργικός ως θεσμός, θα πρέπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L'apport des TICE dans la classe de FLE: Élaboration d'un support numérique comme ressource complémentaire au manuel Adosphère1 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, AΣΠΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Κάθε τάξη είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας που αποτελείται από διαφορετικά μέλη. Η ετερογένεια είναι ένα φαινόμενο που κυριαρχεί στην καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος, προκαλώντας δυσκολίες στην εκμάθηση / διδασκαλία των γαλλικών ως ξένη γλώσσα. Η γνωστική, κοινωνικοπολιτιστική ή ψυχολογική ποικιλομορφία των μαθητών απαιτεί τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας ώστε να επικεντρωθούμε στο προφίλ κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the teaching of reading to students with special educational needs through differentiated instruction with the aid of Web 2.0 tools: A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ρεντζή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to investigate the implementation of differentiated instruction with the use of Web 2.0 tools as a means of teaching reading comprehension in English to students with learning difficulties in the first grade of a Special Education Vocational Secondary School in the city of Patras in Greece. This research was a case study involving two students, a boy and a girl, 18 an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the effectiveness of Differentiated Instruction in improving the written expression of B1 learners [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΜΠΑΤΙΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present research is to investigate the effectiveness of differentiated instruction in improving the written expression and use of writing strategies of B1 level learners in the teaching context of a private foreign language school. A class of A2-B1 level, mixed ability students acts as the experimental group of this research and there is also a control group to ensure reliabilit...
Διαφοροποιημένη διδασκαλία για τους Ρομά μαθητές στο μάθημα των αγγλικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Differentiated instruction for Roma students in the primary EFL classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΛΟΓΕΡΗ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Abstract
This study focuses on the issue of differentiated instruction in relation to the teaching of English to young Roma students who belong to an ethnic minority with different language and culture and different educational needs. The aim of the study is to investigate the effect of differentiated instruction on Roma students’ motivation and early literacy in the English classroom in the...