Κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα μάθηση
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Adult education, transformative learning, and socially vulnerable groups: Perspectives of learners and instructors in Greek as a Second/Foreign Language teaching programs for migrants and refugees, provided by a Non-Governmental Organization. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, λόγω της αύξησης του αριθμού των προσφύγων που έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας και διαμένουν σε δομές, παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για την εκπαίδευσή τους. Αυτό γίνεται με σκοπό να τους βοηθήσει να ενσωματωθούν επιτυχώς στην ελληνική κοινωνία. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων προσφύγων και μεταναστών που συμμετέχουν σε προγράμμα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η ενσωμάτωση της Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας επικοινωνίας στην διδασκαλία της Αγγλικής μέσω του αναστοχασμού επί της εμπειρίας: Μια διερευνητική μελέτη σε ένα μετασχηματιστικό περιβάλλον εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στην Ελλάδα [Ελληνική] Ημερομηνία: 18-12-2023 Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΟΡΔΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Challenging a range of long-held assumptions about what constitutes successful communication, research on the role of English as a lingua franca (ELF), namely as a means of communication among speakers from diverse linguacultural backgrounds, has shown that an effective interaction in international contexts does not rely on conformity to native-speaker norms, as has been typically assumed. Instead...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Investigation of the training needs of teachers employed in high schools in Eastern Thessaloniki, regarding the use of works of art in their teaching". [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Σιαρίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε γυμνάσια της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με την αξιοποίηση των έργων τέχνης στη διδασκαλία τους. Τα τελευταία χρόνια, έχουν γίνει αρκετές ενέργειες για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, γενικότερα, αλλά και στην αξιοποίηση των έργων τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία και αυτό γιατί τα έργα τέχνης βοηθού...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Βλαμάκη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Αφορμή για τη συγγραφή της παρούσας έρευνας υπήρξε η σκληρή και ζοφερή αποκάλυψη πολλαπλών και συνεχών περιστατικών έμφυλης βίας και κακοποίησης εις βάρος γυναικών, έτσι όπως αυτά καταγράφηκαν και αναδύθηκαν το τελευταίο έτος στον ελλαδικό χώρο. Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν να διερευνήσει αν η φοίτηση γυναικών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας έχει συμβάλει στον μετασχηματισμό παραδοχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transformative power of education in Second Chance Schools in prisons under the perspective of the educators of adult prisoners [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Καβάλου, Ταμάρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να να μελετήσει τις απόψεις των εκπαιδευτών/τριών ενήλικων φυλακισμένων αναφορικά με τους μετασχηματισμούς που συνεπάγεται η διάδραση μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται στο περιβάλλον των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας στις φυλακές (Σ.Δ.Ε.Φ.). Επιπρόσθετα, διερευνάται ο ρόλος που διαδραματίζει ο/η εκπαιδευτής/τρια ενήλικων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of Second Chance School of Komotini to the transformation of dysfunctional assumptions of adult learners [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Κεσόπουλος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση μετασχηματισμών των δυσλειτουργικών αντιλήψεων των εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής καθώς και της συμβολής του σχολείου σ’ αυτούς. Συγκεκριμένα, η έρευνα επιδιώκει να προσδιορίσει το ποσοστό των εκπαιδευομένων που συνειδητοποιούν αλλαγή, το προφίλ τους, τους τομείς μετασχηματισμού, το χρόνο συνειδητοποίησης της αλλαγής,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformational Learning through the Aesthetic Experience: secondary analysis of HOU postgraduate research on the types of art used in different educational organisations [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ρωμανού, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η μέθοδος του Αλέξη Κόκκου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για τη δημιουργία αυτής της εργασίας τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής της σε διαφορετικές δομές εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη έρευνα είναι δευτερογενής διότι βασίζεται στη μελέτη οκτώ μεταπτυχιακών διατριβών οι οποίες εκπονήθηκαν από φοι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The intercultural competence of adult educators. The case of the adult educators of the Second Chance Schools of Thrace. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Λίτσα, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η διαπολιτισμική ικανότητα των εκπαιδευτών ενηλίκων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της Θράκης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε η ετοιμότητα και οι στάσεις των εκπαιδευτών ενηλίκων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της Θράκης απέναντι σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επιλέχθηκε η προσέγγιση της τριγωνοποίησης. Το μεθοδολογικό εργαλείο που χρησι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: When Photography Reason Nurtures Critical Thinking in a Transformative Learning Process [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Λυριτζή, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και διαρκώς αναπτύσσεται η χρήση της τέχνης ως εργαλείο για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε μία διεργασία μετασχηματίζουσας μάθησης. Η διερεύνηση του ρόλου και της δύναμης, ειδικά της φωτογραφικής τέχνης, ως παράγοντα ενεργοποίησης και βελτιστοποίησης μηχανισμών μάθησης και πηγής κριτικής σκέψης με θετικά μετασχηματίζουσα επίδρασ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μπαστογιάννη, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, ερευνά τη χρήση της τέχνης στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε ενήλικους αλλοεθνείς εκπαιδευόμενους, καθώς και τον μετασχηματισμό των εσφαλμένων παραδοχών τους, μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας. Η παρούσα έρευνα, διεξήχθη στον μη κυβερνητικό οργανισμό Hellenic Youth Participation και ασχολήθηκε με το τμήμα αρχαρίων Β1 επιπέδου ελληνομάθειας. Το πρόγραμμα ολοκληρ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μπουραντάς, Ευστάθιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Μετασχηματίζουσα Μάθηση του Jack Mezirow αποτελεί στην παρούσα μελέτη σημείο αναφοράς. Η εργασία στοχεύει να καταγράψει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, όσον αφορά τη συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα που οργανώνουν και πραγματοποιούν οι Σχολικοί τους Σύμβουλοι. Σκοπός του ερευνητή είναι να εξετάσει πώς και σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE EFFECT OF MEZIROW TRANSFORMATIONAL LEARNING IN POSTGRADUATE STUDENTS WAY OF THOUGHT AND ACTION OF ADULTS EDUCATION OF THE GREEK OPEN UNIVERSITY (E.A.P.) [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Παπαοικονόμου-Παπακωνσταντίνου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η μετασχηματίζουσα μάθηση έχει ως γνωστικό αντικείμενο την επεξεργασία της εμπειρίας. Αποβλέπει, στο να καταστήσει τους ενήλικες ικανούς, να επανεξετάσουν τις αντιλήψεις, που έχουν και να αντικαθιστούν αυτές, που αποδεικνύονται δυσλειτουργικές με νέες, οι οποίες να είναι πιο αληθινές και αιτιολογημένες. Η έρευνα αυτή επιδιώκει, να διερευνήσει την επίδραση, που άσκησε η μετασχηματίζουσα μάθηση στον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The method of transforming learning through aesthetic experience as a teaching technique in Vocational Training Institutes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Τσίτουρας, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Το επίκεντρο ενασχόλησης της παρούσας διπλωματικής μελέτης αποτελεί η μέθοδος της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία ως διδακτική τεχνική στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Αναλυτικότερα, η παρούσα εργασία θα επιδιώξει να διερευνήσει κατά πόσο οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι του Ι.Ε.Κ. Κερατσινίου, θεωρούν ότι ο προαναφερόμενος τρόπος διδασκαλίας μπορεί να είναι π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Use of Art in teaching at the Public Vocational Institutes with regard to the Transformation of Adult Trainees' Attitudes [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Βαγιώτα, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο της, τη διερεύνηση των απόψεων ενήλικων εκπαιδευομένων Ι.Ε.Κ σχετικά με τη χρήση ή όχι της τέχνης στη διδασκαλία μαθημάτων στα Ι.Ε.Κ και το μετασχηματισμό των στάσεων τους που μπορεί ή θα μπορούσε να προκαλέσει η χρήση της τέχνης σε σχέση με τη μαθησιακή διαδικασία και τα γνωστικά αντικείμενα της κάθε ειδικότητας που παρακολουθούν στο Ι.Ε.Κ. Διενεργήθηκε μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative learning through the aesthetic experience: Pilot application of the method to physical education professors, in order to activate the reflection, in the context of managing the problemαtic behavior of students in the course of physical education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Ταμπάκης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, αφορά την αποτίμηση της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία», στο πλαίσιο της εφαρμογής της για την επιμόρφωση Καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Η αποτίμηση του εγχειρήματος αφορά τα βιώματα των ΚΦΑ που αναδύθηκαν κατά τη διεργασία ανάπτυξης του κριτικού στοχασμού και το ενδεχόμενο μετασχηματισμού των παγιωμένων αντιλήψεων τους ...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΦΡΑΓΓΙΑΔΑΚΗ, ΓΡΗΓΟΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας εξετάζεται η πιθανότητα συσχέτισης ανάμεσα στο πολιτισμικό κεφάλαιο και στη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα και ειδικά στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Αξιοποίηση της τέχνης στην Εκπαίδευση» που οργανώνεται τα τελευταία χρόνια από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων μέσα από τη διενέργεια μια ποιοτικής έρευνας. Η μέθοδος της αξιοποίησης της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Web 2.0 technology teaching scenarios in teacher training: an action research. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Λυμπιτάκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ένταξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική πρακτική, αντιμετωπίζεται από την εκπαιδευτική κοινότητα ως προϋπόθεση για ένα σύγχρονο καινοτόμο σχολείο. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν τα τελευταία έτη, μεγάλης κλίμακας έργα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, για τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Ωστόσο, όπως υπαγορεύουν ευρήματα ελληνικών κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the “Transformative Learning through Aesthetic Experience” method to the development of the Kallithea Second Chance School learners’ critical reflection within the Information Technology Literacy: Approaching communication via Internet through Art. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Μοσχοβάκου, Μαρία-Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζεται η εμπειρική έρευνα που διενεργήθηκε με συμμετέχοντες την εκπαιδευτική ομάδα του Β΄ κύκλου σπουδών, κατά το σχολικό έτος 2016-2017, του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Καλλιθέας, στα πλαίσια του εγγραμματισμού της Πληροφορικής στη διδακτική ενότητα του διαδικτύου. Ο σχεδιασμός του προγράμματος σπουδών του ΣΔΕ θεμελιώνεται στην έννοια του κριτικού εγγραμματισμού ...
Ημερομηνία: 25-09-2016 [2016-09-25] Συγγραφέας: ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η ανάγκη για την εκπαίδευση ενηλίκων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που δημιουργείται από τις σύγχρονες εξελίξεις στο κοινωνικοπολιτικό και οικονομικό επίπεδο, υποβοηθά τους εκπαιδευόμενους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση και στην ανέλιξή τους. Τα προσόντα του εκπαιδευτή και η θέληση για μάθηση του εκπαιδευόμενου, συντελούν στην επιτυχία του προγράμματος, όπως και η μεταξύ τους συνεργασία. ...
Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: Καγιαβή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο να διερευνήσει τη χρήση της τέχνης και της αισθητικής εμπειρίας ως διδακτικές πρακτικές, όταν αξιοποιούνται σε ένα περιβάλλον που πληροί τους όρους για να εφαρμοστεί η Πολυδιάστατη Μάθηση. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται η δυνατότητα εφαρμογής της θεωρίας της Πολυδιάστατης Μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων -ιδιαίτερα των εκπαιδευομένων των Σχολείων Δεύτερης Ε...
Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: Δεληγιάννης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Στο περιβάλλον της κρίσης το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων φαίνεται να εκπέμπει αντιφατικά μηνύματα, καθώς από πολλούς διαπιστώνεται η κυριαρχία της αντίληψης για την αναγκαιότητα της επαγγελματικής κατάρτισης για τις ανάγκες της αγοράς, τις περισσότερες φορές μακριά από την παράδοση της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης ενηλίκων. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η κρίση επιβάλλει νέες προτεραιότητες για την υπο...