Βρέθηκαν 76 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 3.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
6th grade primary school pupils “teach” through Social Media, creating digital stories [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-07-2024
ΚΥΒΕΛΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΣτον 21ο αιώνα ο κόσμος βιώνει μία ψηφιακή επανάσταση με την εκρηκτική ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορικής κι επικοινωνιών. Το Διαδίκτυο, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα smartphones κι οι ψηφιακές πλατφόρμες έχουν αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούμε, εργαζόμαστε και ζούμε. Η διαχείριση κι ανάλυση δεδομένων έχουν γίνει κρίσιμες δεξιότητες, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη αναπροσαρμογής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Planning a communication strategy using Information and Communication Technologies. The case study of the Hellenic Children's Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή όπου η τεχνολογική εξέλιξη είναι αδιαμφισβήτητα μέρος της ανθρώπινης δραστηριότητας, της ζωής και της ίδιας της ύπαρξης, ο πολιτισμός και οι φορείς που τον υποστηρίζουν και τον εκπροσωπούν, προκειμένου να πετύχουν την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα τους, χρειάζεται να λάβουν υπόψη τον παράγοντα αυτό, στο σχεδιασμό της δράσης και της λειτουργίας τους. Η εργασία αυτή πραγματεύεται την έννοια τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Educating iGen in the inclusive museum: Capturing the case in Greek museums" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΑΡΕΤΗ ΚΟΥΚΙΑΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στον πολιτιστικό, κοινωνικό και εκπαιδευτικό ρόλο του σύγχρονου μουσείου, στην έννοια της συμπερίληψης όλων των ομάδων κοινού και της κοινωνικής ένταξης και ενεργής συμμετοχής στο μουσειακό περιβάλλον. Το σύγχρονο συμπεριληπτικό Μουσείο του 21ου αιώνα, μετατρέπεται σε έναν χώρο έλξης τόσο για διαφορετικές κοινωνικές ομάδες όσο και για διαφορετικές ηλικιακές...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital museums and their educational character. The Archaeological Museums of Greece on the internet. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-9-2023
ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία εκτός από πολιτισμικό χαρακτήρα έχουν και εκπαιδευτικό, ο οποίος στη σύγχρονη κοινωνία προωθείται και αναδεικνύεται ευρύτερα με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, εξετάζει τη χρήση των νέων τεχνολογιών -και συγκεκριμένα του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης- από τα μουσεία με στόχο τη μουσειακή εκπαίδευση του κοινού. Αναλυτικότερα, γίνεται αναφορά στο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The reproduction of language myths about the history of of languages in Social Media: The case of Facebook [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-07-2023
ΒΑΙΑ ΧΑΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αναπαραγωγή των γλωσσικών μύθων που αφορούν την ιστορία των γλωσσών και κυρίως της ελληνικής γλώσσας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ιδιαίτερα μέσα από το Facebook. Στόχος της είναι, αφού παρουσιάσει τους γλωσσικούς μύθους, που σχετίζονται με την αλλαγή των γλωσσών, να εξετάσει την αναπαραγωγή τους από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ιδιαίτερα από το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enhancing customer loyalty with the help of digital technologies: A quantitative study in cultural organizations in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-5-2023
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει κάνει την έρευνα μάλλον κρίσιμη, προκειμένου να διερευνηθεί εάν και πως οι Νέες Τεχνολογίες και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα μπορούσαν να επηρεάσουν θετικά την πελατειακή πιστότητα και κατ’ επέκταση την οικονομική ενίσχυση στο πλαίσιο των πολιτιστικών οργανισμών. Με την πανδημία Covid–19 και ένα εκτεταμένο lockdown κατά το οποίο ο πολιτισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Music Museums and their contribution to the preservation and dissemination of the musical tradition. Case studies: Thirathen, Museum of musical instruments research and documentation and Seikilo Museum» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ευαγγελοδήμου, Μαργαρίτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους τρόπους με τους οποίους τα σύγχρονα Μουσικά Μουσεία, λειτουργώντας εντός του πλαισίου ενός ανταγωνιστικού και συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος σε διεθνές επίπεδο, συνεισφέρουν στη διάσωση και διάδοση της μουσικής παράδοσης. Ένα θέμα που αναδεικνύεται μέσω της μελέτης μας, είναι και η αναγκαιότητα της ύπαρξης της κατάλληλης επικοινωνιακής στρατηγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Organizing, developing, promoting and the security of cultural activities in an era of digital transfortmation and pandemic crisis. The example of the Directorate of Social Protection, Education and Culture of the Municipality of Drama. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Δανδίνη, Ζαφειρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το πλαίσιο ανάπτυξης της έρευνας που αφορά στους τρόπους και τις διαδικασίες οργάνωσης μιας πολιτιστικής εκδήλωσης από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι και την υλοποίηση της. Γίνεται εννοιολογική προσέγγιση των όρων πολιτιστικοί οργανισμοί, πολιτιστικός διαχειριστής και πολιτιστική δραστηριότητα. Κατόπιν αναλύεται η διαμόρφωση των πολιτιστικών δραστηριοτήτω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy and use of digital media in the context of audience development and Museums’ operation during the pandemic: the case of the Museum of the Royal Tombs of Aigai in Vergina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΦΟΥΡΝΙΑΔΟΥ, ΜΑΡΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αφορά στην Επικοινωνιακή Στρατηγική των Μουσείων στο πλαίσιο της παρουσίας τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τους πολιτισμικούς οργανισμούς, επιστεγάστηκε από την ανάγκη παρουσίας τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19. Η ΔΕ δι...
Εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων στις φυσικές επιστήμες: μία συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applications of social networks in the natural sciences: a systematic review of the literature. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Πατέλης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τις νέες τεχνολογικές τάσεις, που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες μεταξύ των παιδιών, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που ενσωματώνουν, όπως να επιτρέπουν την άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων οποτεδήποτε και από οπουδήποτε. Λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης και ταυτόχρονα με την έκρηξη της πανδημίας του Covid-19, η κοινωνική δικτύωση αναδείχθηκε σε κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The digital communication strategy of the General State Archives and their presence in the digital environment in the age of the COVID 19 pandemic: investigation of their presence on the social network Facebook and on the website of the organization [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χρυσοχοΐδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια εξάπλωση του COVID-19 και των μέτρων που επιβάλλονται είναι κάτι πρωτόγνωρο, που οδηγεί σε ριζικές αλλαγές στον τρόπο της λειτουργίας και της επικοινωνίας των ανθρώπων. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καινούργια δεδομένα, οφείλουν να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και να υιοθετήσουν καινούργιες εφαρμογές που παρέχουν απομακρυσμένη πρόσβαση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Communication Strategy and utilization of website and participatory internet applications during the Covid-19 pandemic. The case of Municipal Gallery of Larissa-G. I.Katsigras Museum -Evaluating and formulating communication proposals in order to attract younger audience (generation z) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Γεωργούλια, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η δυσμενής συγκυρία της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον χώρο του Πολιτισμού και έστρεψε τους διαχειριστές στην εκτεταμένη χρήση ψηφιακών επικοινωνιακών μέσων, συνιστώντας παράλληλα μία απειλή αλλά και ευκαιρία ενδοσκόπησης και ανασυγκρότησης. Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι.Κατσίγρα αποτελεί έναν εξωστρεφή οργανισμό που αντέδρασε άμεσα στην άρση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital cultural communication of museums for the young public not only in the covid era but in the post-covid era as well : a comparative study of the Metropolitan Museum of Art in New York and the Museum of Cycladic Art [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σκαφιδά, Ρόζα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αυτή αποτέλεσε μια έρευνα για την συμβολή της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, των ψηφιακών εργαλείων και των επικοινωνιακών μέσων των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του πολιτισμού για την επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Συγκεκριμένα αξιοποίησε τη μέθοδο της συγκριτικής μελέτης περίπτωσης, η οποία αποτελεί μια ποιοτική ερευνητική μέθοδο για να εξετάσει το πως δύο...
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Πέττα, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συνδέσει την παραγωγή ψηφιακού θεάτρου και με την ψηφιακή προώθησή του αποβλέποντας στη διεύρυνση κοινού. Αφετηρία της εξέτασης είναι η ουσία του θεάτρου ως πολιτιστικού και επικοινωνιακού φαινομένου. Το θεωρητικό μέρος ξεκινά με την επεξεργασία των εννοιών της Πολιτιστικής Επικοινωνίας, του Μηνύματος και της Στρατηγικής Επικοινωνίας.
Στη συνέχεια αντικείμενο εξέτα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication activities of museums in Greece and abroad during the period covid-19. The case study of EMST and The Met [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κατσιγιάννη, Πηνελόπη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσης εργασίας είναι η εφαρμογή του συμμετοχικού διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο των μουσείων. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει τις επικοινωνιακές δράσεις του The Metropolitan Museum of Art και του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και της εμπειρίας τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορονοϊού (covid-19).
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of YouTube in the process of self-correction in linguistic lesson for 5th and 6th grade Greek students during e-learning. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Γκότση, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης λόγω Covid-19 έφερε στο προσκήνιο της σχολικής πραγματικότητας την τηλεκπαίδευση. Πρόκειται για διαδικασία που εγκαταστάθηκε γρήγορα και με την αξιοποίηση κάθε δυνατού μέσου τόσο σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό όσο και στον τεχνολογικό γραμματισμό εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Η τηλεκπαίδευση ανέδειξε την ανάγκη αποτελεσματικής επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing Strategy in Well-Established Organizations: An empirical investigation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
ΤΣΑΓΑΛΑ, ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The subject of this Dissertation is Digital Marketing Strategies that well-established organizations use in order to achieve their objectives and how consumers are affected by those tactics. A robust quantitative study was formulated, based on findings from a qualitative study and a thorough literature review. Case study approach was used, and Apivita was the case company.
In the qualitative stud...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media as ‘tools’ for the creation of digital stories: Benefits, limitations and educational proposals from the perspectives of Primary Education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2022 [2022-07-17]
Αποστολίδου, Ίρις
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Μέσω της εν λόγω διπλωματικής εργασίας θα επιχειρηθεί η διερεύνηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι εφαρμογές και τα προγράμματα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) για τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών (ΨΙ). Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν συγκεκριμένες εφαρμογές ΜΚΔ που δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες τους να γίνουν -εν δυνάμει- ψηφιακοί αφηγητές/δημιουργοί ψηφιακών ιστοριών μέσω των ‘έξυπνων’ κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of Social Media in the promotion of the tourism product [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΚΛΑΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΥΣΕΒΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των δυνητικών τουριστών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που δέχονται οι χρήστες τους από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για την διεκπεραίωση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής όσο και δευτερογενής ανάλυση. Επίσης, γίνεται διάκριση της εργασίας σε θεωρητικό και ερευν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Culture and Modern Communication Tools of Cultural Organizations during the Covid-19 pandemic. Case study: the series of videos "Close ups" of the Benaki Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Βουδούρη, Έρση Βασιλεία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με θέματα πολιτιστικής διοίκησης και πιο συγκεκριμένα με ζητήματα πολιτιστικής επικοινωνίας και επικοινωνιακής στρατηγικής μέσα στο πλαίσιο του ψηφιακού περιβάλλοντος και εξετάζει τις βασικές τους έννοιες.
Στη συνέχεια γίνεται διερεύνηση των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας των πολιτιστικών οργανισμών και πως αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν ως μέρος της επικοινωνιακής το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication policy of small cultural organisations: The case study of the Opseis Theatre. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή και στις δυσκολίες που παρουσιάζονται καθημερινά, ο πολιτισμός δεν παύει να είναι μία από τις σημαντικότερες κοινωνικές δραστηριότητες. Οι οικονομικές δυσκολίες, η πανδημία Covid18 αλλά και το νέο τεχνολογικό περιβάλλον, είναι λίγα από τα θεμάτα τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει, να προσαρμόσει τη λειτουργία του αλλά και να επιζήσει. Οι προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, με την τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern communication strategies of the Cultural Centre “Hellenic Cosmos” of the Foundation of the Hellenic World with the utilization of technological and digital tools during the Covid-19 pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αναδιώτη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος αυτής της εργασίας τίθεται η επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών, εν μέσω πανδημίας, δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα οποία λειτούργησαν ευεργετικά για την διατήρηση και ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ αυτών και του κοινού τους. Τα στοιχεία αυτά επιχειρείται να αναδειχθούν μέσα από την ανάλυση της επικοινωνιακής στρατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication policy of the University Museum of Natural History of Crete in health crisis (covid-19) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ακριβοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το μέγεθος της υφιστάμενης υγειονομικής κρίσης του Covid-19, που έπληξε την παγκόσμια κοινότητα εδώ και ενάμισι χρόνο, καταδεικνύει ότι βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο με πολλές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, υγειονομικό και πολλώ δε μάλλον πολιτισμικό, αφού ο πολιτισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνία, πηγάζει μέσα από αυτή και αποτελεί έκφρασή της.
...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New digital trends and challenges,social media in Museums. Case Study :The New Acropolis Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδάκη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία μελετάται η παρουσία του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης στον κόσμο της ψηφιακής τεχνολογίας και η εφαρμογή των νέων τεχνολογικών μεθόδων, των ΤΠΕ (Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας), και πώς έχει αξιοποιήσει τα ψηφιακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ώστε να ενισχύσει την εικόνα του στο ψηφιακό πολιτιστικό γίγνεσθαι. Μετά την υλοποίηση του πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of Greek EFL teachers'attitudes towards Facebook as a tool for promoting teacher professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σακκά, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The proliferation of Social Networking Sites (SNSs) interwoven with a current trend towards multi-platform spaces and social collaboration tools for learning purposes equally suggests teachers’ online networking as a means of expanding their professional development opportunities. Facebook, in particular, has evolved to become a gathering area for teachers, representing a progressively important ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of cultural organizations in the Covid-19 period. The use of new technologies and social media in attracting and maintaining their audience. Comparison of the Strategies of Megaron the Athens Concert Hall and Stavros Niarchos Foundation Culture Center [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Τατσή, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών επικοινωνίας και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν δύο πολύ σημαντικά εργαλεία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς αφενός στην προσπάθεια επικοινωνίας με το κοινό τους αλλά και στην προσέλκυση νέου αφετέρου στη δημιουργία, προβολή και προώθηση των πολιτιστικών αγαθών και υπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Innovative Digital Communication Actions of Museums during the pandemic. Case Study on the International Museum Day in three Museums of Thessaloniki: Museum of Byzantine Culture, MOMus and Archaeological Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Στρατή, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας θα εξεταστούν οι καινοτόμες δράσεις ψηφιακής επικοινωνίας των μουσείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι τρόποι που μετήλθαν τα μουσεία ώστε να διατηρήσουν την επικοινωνία τους με τους επισκέπτες τους με αφορμή την διεθνή ημέρα μουσείων 2020. Τα μουσεία και οι πολιτιστικοί οργανισμοί επικεντρώθηκαν στην προσέλκυση του κοινού χρησιμοποιώντας τα νέα ψηφιακά μέσα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Generation Z consumer behaviour [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Κατσικάρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The generation of people born between 1990 and 2015, also known as Generation Z, has been described as one of the most diverse and multicultural generations to date. It is the only generation for which the people included in it were born with digital technologies such as the internet, the computers and the social networks in full swing. Z represents, more than any other, the generation that believ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Social Media in the communication strategy of Museums. Comparative study of the National Archaeological Museum of Athens and the National Museum of Art of Romania [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Ευσταθίου, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία στοχεύει στην κατανόηση της σπουδαιότητας του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής των Μουσείων στα πλαίσια της επικοινωνίας με το ψηφιακό κοινό, ένα κοινό χωρίς συγκεκριμένη «ταυτότητα» αλλά με εφάμιλλες απαιτήσεις του πραγματικού. Η επικοινωνία με το κοινό αποτελεί μία από τις βασικές λειτουργίες των οργανισμών και αποσκοπε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Media and Public Space [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Σγούρος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει το ζήτημα των ψηφιακών μέσων στη σύνδεση τους με το δημόσιο χώρο και τις μεταβολές που προκαλούν σε αυτόν. Μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση και εξέταση πηγών , υποθέσεων εργασίας επιχειρεί να διεισδύσει πιο συγκεκριμένα στους τρόπους με τους οποίους αλλάζει ο δημόσιος χώρος και ο ίδιος ο άνθρωπος μέσα σε αυτόν . Ταυτόχρονα εξετάζονται ζητήματα όπως : η ...