Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Curriculum
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Paedagogical dimension of myth in Early Childhood Education (Kindergarten). Creative Writing activities on mythical hero Phaethon. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-07-2023
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την παιδαγωγική διάσταση του μύθου στην Προσχολική Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα πώς ο μύθος μπορεί να αξιοποιηθεί σε δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με βάση τα Προγράμματα Σπουδών και ειδικότερα το τελευταίο του 2021. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, εξετάζονται οι ορισμοί και η ερμηνεία του μύθου, η θέση των αρχαιοελληνικών μύθων στην παγκόσμια μυθολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Issues of Critical Literacy in the Curriculum of Schools of Special Vocational Education (S.S.V.E.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2022 [2022-07-30]
Κουλιέρη, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θίγει θέματα διαμεσολάβησης του κριτικού γραμματισμού, και ειδικότερα της Συστημικής Λειτουργικής Γραμματικής (ΣΛΓ) του Halliday, των Πολυγραμματισμών των Kalantzis, Cope, και του Οπτικού Σχεδιασμού των Kress, van Leeuwen, ως θεωρητικών εργαλείων και διαδικασιών μάθησης, ανάμεσα στους/στις μαθητές/-τριες των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και τα γνωστικά αντικείμενα των ΑΠΣ, ιδιαιτέρως τη γλωσσική δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A literature review of the mobile learning in the school curriculum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΠΑΛΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία αφορά μία μελέτη και βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με την μάθηση μέσω κινητών συσκευών σε σχολικό περιβάλλον, όπως αυτή περιγράφεται στη διεθνή βιβλιογραφία μέχρι και σήμερα καθώς και τις τεχνολογίες και εφαρμογές που έχουν αξιοποιηθεί, ενώ περιγράφεται ένα σενάριο που περιλαμβάνει μάθηση μέσω κινητών συσκευών. Στις έρευνες που αφορούν την μάθηση μέσω κινητών συσκευών έχου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The textbooks of the course of Religious Studies in Primary Education in Greece: Changes in the content of the manuals of the school year 2020-2021. Critical view [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κοτρωνιά, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ)
Περίληψη (Abstract): Η θρησκευτική εκπαίδευση είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα τον δημόσιο διάλογο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια η συζήτηση είναι επίκαιρη και η άσκηση μιας ενιαίας σύγχρονης ευρωπαϊκής πολιτικής είναι αναγκαία, καθώς οι ευρωπαϊκές κοινωνίες καθίστανται πολυπολιτισμικές και πολυθρησκευτικές λόγω της υποδοχής πληθυσμών που έρχονται στην Ευρώπη ως πρόσφυγες ή ως οικονομικοί μετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultivating Reading Literacy in the school Curriculum and in the Gymnasium textbooks of Modern Greek Language: an analysis of content of the Curriculum and of the textbook of B Gymnasium based on PISA criteria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
ΑΤΣΑΛΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΕΥΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό και κεντρικό ερώτημα της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της συσχέτισης ως προς τον αναγνωστικό εγγραμματισμό ανάμεσα στο διεθνές πρόγραμμα PISA αφενός με το ελληνικό Αναλυτικό Πρόγραμμα κι αφετέρου με το σχολικό εγχειρίδιο για τη Γλώσσα της Β’ Γυμνασίου. Στο θεωρητικό μέρος επιχειρείται η θεωρητική – βιβλιογραφική διερεύνηση της έννοιας του αναγνωστικού εγγραμματισμού γενικά, κατά το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
From teacher-centered education to student-centered education. An overview of the views of Kythera teachers belonging to different generations. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
Σγούρου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική εργασία, ερευνά από τις αλλαγές σε εκπαιδευτικές διαδικασίες, το πέρασμα από την εκπαίδευση με κέντρο τον εκπαιδευτικό, σε αυτό της εκπαίδευσης με κέντρο τον μαθητή. Αναλυτικά, η έρευνα φέρνει στην επιφάνεια τις απόψεις έντεκα (11) εκπαιδευτικών, που υπηρέτησαν ή υπηρετούν (4 συνταξιούχοι και 7 εν ενεργεία) στα Κύθηρα, από άλλη εστίαση αυτή της διαχρονικότητας με σκοπό να ανα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Educational cultural policy and Visual Arts in Primary School” “Comparative study of the standing of Visual Arts in Primary Education curriculum, in Greece and Serbia” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Λευθεριώτη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το πολιτισμικό γίγνεσθαι της σύγχρονης εξελισσόμενης κοινωνίας καλλιεργείται και διαφυλάσσεται -μεταξύ άλλων- και από την εκπαιδευτική διαδικασία. Στο πλαίσιο αυτό, η διδασκαλία της τέχνης αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Το σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη το ψυχοπαιδαγωγικό πλαίσιο της Εικαστικής εκπαίδευσης καθορίζει το πεδίο στο οποίο θα διαρθρωθεί η διδασκαλία. Έτσι λοιπόν, στη διδακτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Application of Modern Artificial Bee Colony (ABC) Techniques for Curriculum Based Course Timetabling [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ζήκος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ερευνητική κοινότητα δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ευφυών αλγορίθμων / μεθόδων, που βασίζονται στις τεχνολογίες της Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Οι αλγόριθμοι / μέθοδοι αυτοί / αυτές έχουν αξιολογηθεί τόσο με τεχνητά δεδομένα όσο και με δεδομένα από προβλήματα του πραγματικού κόσμου.
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Εφαρμογή σύγχρονων τεχνικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessment Practices of EFL Teachers in Greek State Primary Schools: Congruence with Curriculum and Teachers’ Training Needs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λιούτσια, Βικτωρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Among the many roles that modern teachers are called upon to play in their classroom, it is that of the assessor. Assessment is an integral part of teaching and although its importance and impact on learning are indisputable, it remains a field that has not been much investigated. The writer, being a primary school teacher herself, administered a research about teachers’ classroom-based assessment...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An alternative proposal for teaching writing in the 5th grade of Greek State Primary Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΣΙΩΖΗ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation attempts to supplement the current English language coursebook used in the 5th grade of State Primary Schools in Greece with alternative material concerning the teaching of the writing skill. For that purpose, six original writing lessons were created based on the theoretical approaches concerning teaching writing in the young learners’ context, the updated Unified Curricu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of teachers working at the Refugee Reception and Education Structures (RRES) regarding the quality of student refugee education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Τσαουσίδης, Αναστάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε ΔΥΕΠ για την ποιότητα της εκπαίδευσης των προσφύγων μαθητών. Εστιάζουμε στην επάρκεια των προσόντων των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση των προσφύγων, στο αναλυτικό πρόγραμμα και στην κτηριακή-υλικοτεχνική υποδομή των ΔΥΕΠ, στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών και στη συνεργασία διδακτικού πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Policy and Education. Case Study <> [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Ρουσούλη, Ιφιγένεια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός εντοπίζεται σε όλες τις πτυχές της καθημερινής μας ζωής. Δεν υφίσταται χωρίς την κοινωνία ούτε η κοινωνία χωρίς τον πολιτισμό. ΄Αρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια του πολιτισμού είναι και η εκπαίδευση. Ο πολιτισμός μεταδίδεται και προωθείται μέσω της εκπαίδευσης ενώ η εκπαίδευση είναι δείγμα του πολιτισμού μιας χώρας. Το διαθεματικό μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος στο Δημοτικό σχολείο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' views and pedagogical perceptions regarding the integration of Educational Robotics in Elementary/Primary school: a study in schools of the prefecture of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Τσίντζας, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή καινοτομιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέκαθεν προσέλκυε το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας και δημιουργούσε κάθε φορά υψηλές προσδοκίες για τα αποτελέσματα του προς ενσωμάτωση μέσου. Μία από αυτές που βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων τα τελευταία χρόνια, είναι η ρομποτική. Ο προσδιορισμός της ως εκπαιδευτικής αναφέρεται στη διδακτική πρακτική που τη χαρακτηρίζει, μέσω τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΝΤΟΥΛΑΣ ( NTOULAS ), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ( PANAGIOTIS )
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This paper examines the implementation of the official Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece. With the use of Goodlad’s domains and levels of Curriculum as refined by Glatthorn et al, this examination attempts to find out if there are any discrepancies (as described by Provus) in the teaching of the four skills (Reading, Listening, Writing, Speaki...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die Verknüpfung des neuen Rahmencurriculums mit der KPG-Prüfung auf dem Niveau A1-A2 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2018 [2018-05-12]
Ορφανού, Καθολική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται, τόσο το πλαίσιο ανάπτυξης του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών αναφορικά με τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ), όσο και τους νέους στόχους, συγκριτικά με το παλαιότερο Αναλυτικό Πρόγραμμα, όπως αυτό ίσχυε. Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον το οποίο διαμορφώνεται, σπουδαίο ρόλο αποτελεί, η σημαντική και καινοτόμος προσπάθεια διασύνδεσης του ΚΠΓ με το ελληνικό σύγχρονο σχολείο. Οι ...