Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 23 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κριτικός στοχασμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The exploitation of aesthetic experience for triggering critical reflection and transformation of problematic frames of reference in Second Chance Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
ΜΠΟΥΡΛΟΥΚΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Εδράζοντας κυρίως στη θεωρία του Mezirow και στην ολοκληρωμένη σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο εφαρμογής μέθοδο της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας» (ΜΜΑΕ) που διαμόρφωσε ο Α. Κόκκος, επιδιώξαμε με την παρούσα διπλωματική να συνεισφέρουμε στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΕ) και να εμπλουτίσουμε την έρευνα για τις εφαρμογές της μεθόδου της MMAE, πρεσβεύοντας ότι πρόκειται για θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Paulo Freire' s pedagogical theory and its receiving by adult educators. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Ανδριανού, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση των βασικών αρχών της παιδαγωγικής θεωρίας του Paulo Freire και η διερεύνηση της απήχησης της θεωρίας του στους εκπαιδευτές ενηλίκων σήμερα. Τα βασικά σημεία της θεωρίας του που παρουσιάζονται είναι η έννοια της απελευθερωτικής παιδαγωγικής, η τραπεζική και η προβληματίζουσα εκπαίδευση, ο διάλογος και η συνειδητοποίηση μέσω του κριτικού στοχασμού (κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using dramatic art in adult education. The opinions of the volunteer trainers of the Argolis Prefectural Detention Centers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Νταβέλου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των απόψεων των εθελοντών εκπαιδευτών που σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα στα καταστήματα κράτησης του Νομού Αργολίδας και στα οποία αξιοποιείται η δραματική τέχνη ως εργαλείο ή αντικείμενο εκπαίδευσης. Διερευνάται κατά πόσο οι εκπαιδευτικές αυτές πρακτικές συμβάλλουν στην ανάπτυξη των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων καθώς και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparison of Freire and Shor Theories: The role of the educator, the critical thinking and the learning utilization of art in Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Καφετζή, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συγκριθούν οι απόψεις του P.
Freire και του I. Shor για τον ρόλο του εκπαιδευτή, τη σημασία του κριτικού στοχασμού
και τον ρόλο της τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Μέσα από τη μελέτη βασικών
εγχειριδίων των ιδίων γίνεται η παράθεση των θεωριών και των απόψεών τους και η
σύγκρισή τους. Αναλύοντας τα κείμενα προκύπτει ότι τόσο ο Freire όσο και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring self-directed learning in the methodology of Transformative Learning through the Aesthetic Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Λέκα, Μαρινέλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά δύο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (self-directed learning) και τη μετασχηματίζουσα μάθηση. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη θεωρητική σύνδεση μεταξύ των δύο θεωριών και στη συνέχεια, να εξετάσει τη δυνατότητα εφαρμογής της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The critical thinking in Plato's state and Aristotle's Nicomachean Ethics in the work of Paulo Freire’s theory [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αργυροπούλου, Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Διευρευνητικό αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη του κριτικού στοχασμού με πρωταρχικό πεδίο μελέτης την αρχαία ελληνική γραμματεία/ φιλοσοφία και ειδικότερα το έργο της Πολιτείας του Πλάτωνα και τα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη · στοιχείο που συναντάμε μετέπειτα στο παιδαγωγικό επιστημονικό έργο του σύγχρονου στοχαστή Paulo Freire . Κεντρικός άξονας της εργασίας είναι το αρχα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of Art in Parents' Schools. Investigation of the views of Adult Educators in Parents' Schools of the Prefecture of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΗΤΡΟΥΣΗ, ΘΩΜΑΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται οι απόψεις των Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε Σχολές Γονέων του Νομού Θεσσαλονίκης σχετικά με την αξιοποίηση της Τέχνης στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διεργασίας. Ειδικότερα, διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της Τέχνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο στις Σχολές Γονέων και ιδιαίτερα η συμβολή της μεθόδου στην ενεργοποίηση του κριτικού στοχασμού των γονέων. Επιπλέο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transforming parents' perceptions of their role as a protective factor in preventing addiction and promoting their children's psychosocial health: Case Study of a Parent School Team of the Messinia Prevention Center [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Βλαχοπουλιώτη, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα με τον τίτλο: «Μετασχηματίζοντας τις αντιλήψεις των γονέων για το ρόλο τους ως προστατευτικό παράγοντα της πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας των παιδιών τους: Μελέτη περίπτωσης μιας Ομάδας Σχολής Γονέων του Κέντρου Πρόληψης Μεσσηνίας», επεξεργάζεται και αναλύει τις παραδοχές μιας ομάδας έντεκα γονέων για τον γονεϊκό τους ρόλο. Οι έντεκα γονείς συμμετε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of Paulo Freire's educational theory in under crisis greek society [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μπαγιώτας, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη χώρα μας, την τελευταία δεκαετία, γινόμαστε μάρτυρες ιδιαίτερων οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που διαμορφώνουν περιβάλλον κρίσης. Στο πλαίσιο αυτό, αναζητείται ο ρόλος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο κοινωνικό πεδίο.
Σκοπό της εν λόγω διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευομένων αναφορικά με τον δυνητικό ρόλο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων ως παράγοντας κριτικής σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The critically reflective teacher according to Stephen Brookfield: methods and tools of critical awareness. The case of a focus group of Secondary Education teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καβακλή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον της Κοινωνίας της Γνώσης, όπου η εκπαίδευση ως καθολική και διά βίου δραστηριότητα αποκτά διαρκώς εντεινόμενο αγοραίο προσανατολισμό, η συνειδητοποίηση των ηγεμονικών λόγων των νεοφιλελεύθερων εκπαιδευτικών πολιτικών επιβάλλει τον αναπροσανατολισμό της προς μια περισσότερο ανθρωποκεντρική αναπτυξιακή προσέγγιση. Κομβική θέση κατέχει ο κριτικά στοχαζόμενος ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of Second Chance School of Komotini to the transformation of dysfunctional assumptions of adult learners [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Κεσόπουλος, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση μετασχηματισμών των δυσλειτουργικών
αντιλήψεων των εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής καθώς
και της συμβολής του σχολείου σ’ αυτούς. Συγκεκριμένα, η έρευνα επιδιώκει να
προσδιορίσει το ποσοστό των εκπαιδευομένων που συνειδητοποιούν αλλαγή, το προφίλ
τους, τους τομείς μετασχηματισμού, το χρόνο συνειδητοποίησης της αλλαγής,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical reflection in the theories of Freire and Brookfield. Similarities and differences. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Πεδή, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τον κριτικό στοχασμό στις θεωρίες των Paulo Freire και Stephen Brookfield, καθώς και τα στοιχεία σύγκλισης και διαφοράς των θεωριών αυτών.
Αρχικά, ο στόχος της έρευνας ήταν να προσεγγιστούν οι μελέτες και οι θεωρίες των Paulo Freire και Stephen Brookfield και η συμβολή τους στην εκπαίδευση ενηλίκων και στην ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευόμενων. Συγκεκριμέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Music and Literature as factors affecting the development of Critical thinking and the decreate of school dropout rates in adult learners. A case Study from the Evening Junior High School and High School of Kos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΓΡΑΤΣΑΝΗΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενό της την αξιολόγηση της εφαρμογής της
μεθόδου «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» του Αλέξη
Κόκκου με την αξιοποίηση της μουσικής και της λογοτεχνίας κατά τη διάρκεια
διδασκαλίας ενηλίκων εκπαιδευομένων Εσπερινού Γυμνασίου-Λ.Τ στο μάθημα της
Νεοελληνικής Γλώσσας.
Αρχικά, αποτιμάται ο ενδεχόμενος μετασχηματισμός δυσλειτουργικών απόψε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research of the perceptions of the adult educators, regarding the utilization of critical reflection in their educational practice, to transform the “hegemonic assumptions” and to lead to social change. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπακαλάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την αξιοποίηση του κριτικού στοχασμού στην εκπαιδευτική τους πράξη προκειμένου να διαπιστωθεί αν, μέσω αυτού, στοχεύουν στον μετασχηματισμό των ηγεμονικών παραδοχών και στην κοινωνική αλλαγή.
Γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί το αν και με ποιον τρόπο οι εκπαιδευτές ενηλίκων εφαρμόζουν συνειδη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical and reflective critical thinking in participants of European Volunteering Programs: attitudes and mental patterns of participants from Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Λαβίδα, Νιόβη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβολή της θεωρίας του κριτικού στοχασμού στη μεταβολή των παραδοχών και στην ενίσχυση της ενηλικιότητας στους συμμετέχοντες ευρωπαϊκών εθελοντικών προγραμμάτων αποτελεί το ερευνητικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Η παρούσα έρευνα στοχεύει να αναδείξει την αξία για τα προγράμματα εθελοντισμού Erasmus και τη σημασία τους στη μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων, εστιάζοντας στη θεωρία και την πρα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Paulo Freire and a liberating approach to education with a focus on awareness through critical thinking: the effects of thinking by H. Marcuse and E. Fromm" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Γκατζόγια, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια του επιστημονικού πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί έννοιες και ορισμοί μέσα από την πραγμάτευση και την εξέλιξή των οποίων, έχει δοθεί η απαιτούμενη ώθηση στον κλάδο της Παιδαγωγικής, ώστε να εμβαθύνει και στη θεωρία και στις πρακτικές της και να εναρμονιστεί με τις ανάγκες της κάθε εποχής ως οφείλει. Με αυτό το σκεπτικό, στο παρόν πόνημα γίνεται μια προσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Art as a tool of critical reflection in teacher's education: Teaching approach to Secondary Education teachers by the exploitation of the methods «Transformative Learning through the Aesthetic Experience» of A. Kokkou (MMAIE) and «Recognition-Acceptance of Truth» (ΑΑΑΑ) in literary lessons. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΓΚΟΥΖΟΥΝΗ, ΣΟΦΙΑ, GKOUZOUNI, SOFIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνάται η δυναμική της τέχνης υπό το πρίσμα του κριτικού στοχασμού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Κεντρικός στόχος είναι να αναδειχθεί η σημασία της τέχνης ως εργαλείο κριτικής προσέγγισης της «συνάντησης» των νοητικών συνηθειών ενηλίκων με τη μεθοδευμένη ανάλυση λογοτεχνικών έργων. Με αφορμή ένα αποπροσανατολιστικό δίλημμα το έργο τέχνης γίνεται μια εναλλακτική, εύληπτη από όλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The concept of critical thinking in the work of major adult education theorists: From Plato and Aristotle to Stephen Brookfield and Chris Argyris [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Γαυγιωτάκη, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρείται η διερεύνηση της έννοιας του κριτικού στοχασμού, όπως αυτή αποδόθηκε από μεγάλους στοχαστές της εκπαίδευσης ενηλίκων από την αρχαιότητα έως σήμερα. Στο πλαίσιο της διερεύνησης, δίνεται βαρύτητα στο κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον στο οποίο έζησαν και εργάστηκαν οι εν λόγω στοχαστές ενώ γίνεται προσπάθεια να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτό επηρέασε τη διαφορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transformative Learning through Aesthetic Experience: Method application at EPPAIK ASPETE, Argos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Παπούλια, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν τη Μετασχηματίζουσα Μάθηση, τον κριτικό στοχασμό και τον ορθολογικό διάλογο. Για πρώτη φορά, πραγματοποιήθηκε η εφαρμογή της ενεργητικής εκπαιδευτικής τεχνικής «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ. Κύριο σκοπό της έρευνας, αποτέλεσε η ενδελεχής διερεύνηση και ανάλυση των απόψεων των συμμετεχόντων σχετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The use of experiental techniques in the context of implementing the Transformative Learning in Parent Schools: A case study" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Λάμπρου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάγκη του σύγχρονου γονέα να ανταποκριθεί στο σύνθετο γονεϊκό του ρόλο, τον ωθεί στην παρακολούθηση προγραμμάτων των «Σχολών Γονέων». Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης των τελευταίων χρόνων, παρατηρήθηκε διεθνώς μία τάση απομάκρυνσης από τα παραδοσιακά γνωστικά-συμπεριφοριστικά μοντέλα της Εκπαίδευσης Γονέων και η υιοθέτηση της ανθρωπιστικής προσέγγισης, βασισμένη στη θεωρία της Μετασχηματίζο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enriching and transformative processes through the aesthetic experience. Adultd trainees in the field of art. Educators and trainees at a drama school. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΝΙΝΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των εμπλουτιστικών και μετασχηματιστικών εμπειριών μέσω της αισθητικής εμπειρίας ενήλικων εκπαιδευόμενων που ασχολούνται επαγγελματικά με τη θεατρική τέχνη στο πλαίσιο μιας δραματικής σχολής. Ειδικότερα, η ερευνήτρια ασχολήθηκε με την εξέταση της καλλιέργειας του κριτικού στοχασμού και των οριζόντιων ικανοτήτων της δημιουργικής σκέψης, της μεταγνωσ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΧΑΤΖΗΠΡΟΚΟΠΙΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε ως κύριο στόχο της να διερευνήσει κατά πόσο είναι δυνατόν ένας πολιτισμικός χώρος και στην προκειμένη περίπτωση το αρχαιολογικό μουσείο Αβδήρων και οι αρχαιολογικοί χώροι Αβδήρων και Μακεδονικού Τάφου Koμνηνών-Σταυρούπολης να λειτουργήσουν ως μετασχηματιστικοί χώροι στο πλαίσιο ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων. Η έρευνα βασίστηκε σε δύο θεμελιώδεις θεωρητικούς πυλώνες:...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the transformative power of the Hellenic Open University on the daily educational practice: the case of the educators in secondary education holding a HOU Master's degree. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΖΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έθεσε ως στόχο την εις βάθος διερεύνηση της μετασχηματιστικής δράσης του ΕΑΠ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ολοκλήρωσαν ή τώρα ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του ΕΑΠ. Η πρωτοτυπία της εργασίας διασφαλίζεται με τα αρνητικά αποτελέσματα της έρευνας για συναφή μελέτη σε εθνικό αλλά...