Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυτοαξιολόγηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής κινητής μάθησης με εξατομικευμένα τεστ αυτοαξιολόγησης μαθητών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development and Evaluation of a Mobile Learning Application with Personalized Student Self-Assessment Tests [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android, η οποία επιτρέπει στους μαθητές να δημιουργούν τεστ με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για την αυτοαξιολόγησή τους. Για λόγους αξιολόγησης, η τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής περιλαμβάνει ερωτήσεις από τα μαθήματα των Δικτύων και του Προγραμματισμού τα οποία είναι πανελλαδικώς εξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the linguistic attitudes towards the dialect of Ioannina: Self-assessment and Hetero-assessment of dialect speakers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-2-2024
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΜΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των γλωσσικών στάσεων διαλεκτόφωνων ομιλητών απέναντι στο γλωσσικό ιδίωμα των Ιωαννίνων. Η γεωγραφική ποικιλότητα είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της γλώσσας, το οποίο οδηγεί στη διαφορετική χρήση γλωσσικών ποικιλιών ανάλογα με το εκάστοτε περικείμενο. Η συνειδητή ή μη εναλλαγή γλωσσικών κωδίκων επηρεάζεται και από τις γλωσσικές σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the implementation of the institution of self-evaluation in public primary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΦΙΛΙΠΠΟΓΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια μορφή αξιολόγησης ιδιαίτερα δημοφιλής εδώ και τέσσερις δεκαετίες περίπου στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα με σαφή στόχο την διασφάλιση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Ωστόσο, στην Ελλάδα, παρά τις κατά καιρούς επιχειρήσεις εισαγωγής του θεσμού της αυτοαξιολόγησης στις σχολικές μονάδες, δεν έχει κατορθωθεί μέχρι σήμερα η υλοποίηση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The adolescent student's positive emotions during their participation in digital workgroups in an online, synchronous learning environment. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κουρής, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τα θετικά συναισθήματα ενεργοποίησης, όπως προτείνονται από την τυπολογία Pekrun (ευχαρίστηση, υπερηφάνεια) που μπορούν να αναπτυχθούν σε μαθητές/τριες Γυμνασίου σε περιβάλλον σύγχρονης διαδικτυακής εκπαίδευσης κατά την συμμετοχή τους σε ψηφιακές ομάδες εργασίας, μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων καθώς επίσης και τη συμβολή των συναισθημάτων αυτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of cooperative school and family partnerships during the process of internal evaluation of educational work in a school unit in prospect of democratic governance: Parental perceptions and attitudes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κουρτίδης, Πάνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διερεύνηση των συνεργατικών σχέσεων σχολείου και οικογένειας, μέσα από τη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, στοχεύει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς της και στην υιοθέτηση ενός μοντέλου δημοκρατικής της διακυβέρνησης, σε όλα της τα επίπεδα. Η μελέτη επιχειρεί να υποστηρίξει τη θέση ότι η συναίνεση όλων των μελών της σύνολης σχολικής κοινότητας στη λήψη αποφάσεων, μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Self-assessment and feedback as a part of the educational material for school distance education. An action research in teaching “Information Technology” in High School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Μπακολουκά, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ή να συμπληρώσει κενά ή αδυναμίες της συμβατικής εκπαίδευσης ή να μετριάσει τον αντίκτυπο αδυναμίας πρόσβασης στη συμβατική εκπαίδευση λόγω έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος όπως η περίπτωση φυσικών καταστροφών ή επιδημικής νόσου. Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κυρίαρχο ρόλο κατέχει το εκπαιδευτικό υλικό.
Στην παρούσα διπλωματική ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementing Peer and Self Assessment for the Development of Young EFL Learners' Writing Competence [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καλδάνη, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The aim of the present research has been two-fold. First, it sought to investigate the degree to which peer and self-assessment can improve young learners’ L2 writing competence. In addition, it aimed at exploring learners’ perceptions towards alternative methods of assessment. The quasi-experimental study was utilized in the context of a public elementary school focusing on two intact classes of ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εναλλακτική Αξιολόγηση στο Ελληνικό Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο: εξερευνώντας τις στάσεις των εκπαιδευτικών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Deroukaki, Kyriaki
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation deals with Alternative Assessment procedures and their place in
the Greek State Primary School classroom. The work begins with shedding light on the
basic theoretical considerations concerning assessment and Alternative Assessment
methods and a detailed presentation of the research and its findings follows. The research
was conducted with the help of 77 teachers of Eng...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE IMPROVEMENT OF THE EDUCATIONAL WORK THROUGH THE PROCESS OF TEACHERS' SELF-EVALUATION. NURSERY SCHOOL TEACHERS' VIEWS IN THE CORINTHIAN DISTRICT. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αυτοαξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι θεσμικά υποχρεωτική και επαφίεται στην ευχέρεια του κάθε εκπαιδευτικού για το αν θα μπει στη διαδικασία να αξιολογήσει το έργο του, ώστε να πάρει την απαραίτητη ανατροφοδότηση, που θα τον οδηγήσει στη βελτίωσή του και τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Demographic Study and Attitudes of Secondary Education Teachers of Cyprus towards Common Greek News [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Κιοσσές, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί σημείο μελέτης και έρευνας των στάσεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου σχετικά με την χρήση της Κοινής Νέας Ελληνικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συγκέντρωση των πρωτογενών στοιχείων της μελέτης πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της τεχνικής του ερωτηματολογίου Στην έρευνα αυτή, συμμετείχαν 3 σχολικές μονάδες αγροτικών περιοχών της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating school's educational policy, using the Dynamic Model of Educational Effectiveness: Views of Primary Education teachers in the 3rd Directorate of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΚΟΜΙΝΗ, ΒΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, ως προς την εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθεί η σχολική τους μονάδα, με χρήση του Δυναμικού Μοντέλου Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας.
Ως διερευνητική μέθοδος χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση και ως εργαλείο συλλογής δεδομένων ερωτηματολόγιο 43 ερωτήσεων, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο έρευνας, ευρείας κλίμακας, ανά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' attitudes towards school self-evaluation: Exploring the effect of the cognitive, affective and behavioral component on their formation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καζελίδου, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη το ζήτημα της αυτοαξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας προσεγγίζεται υπό το πρίσμα της αλλαγής για τα δεδομένα του ελληνικού σχολείου. Επιδιώκεται η αποτύπωση των στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στην αυτοαξιολόγηση, με παράλληλη διερεύνηση της βαρύτητας των τριών επιμέρους συνιστωσών (συναισθηματικής, γνωστικής, συμπεριφορικής) στη διαμόρφωσή τους καθώς και της σχέσης ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role, the characteristics and the development and self-assessment processes of modern adult educators: the case of School Counselors in the Prefecture of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Πέντας, Μιλτιάδης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου, των χαρακτηριστικών και των διαδικασιών ανάπτυξης και αυτοαξιολόγησης των σύγχρονων εκπαιδευτών ενηλίκων, εστιάζοντας στην περίπτωση των Σχολικών Συμβούλων του Νομού Θεσσαλονίκης. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία μελέτη με ποσοτικό χαρακτήρα, η οποία επιδιώκει να προσδιορίσει τον ρόλο, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Special education teachers' of general education incorporation classes opinions and attitudes to the evaluation indicators for the quality of the educational work at school units [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Καλογερά, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια επιχειρείται στην Ελλάδα να διαμορφωθεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, το οποίο σκοπό θα έχει να κινητοποιήσει όλους τους παράγοντες του σχολείου, να αποσαφηνίσει τα προβλήματα και να υποδείξει πεδία για επιμόρφωση. Το 2013-2014 έγινε μία απόπειρα αυτοαξιολόγησης των σχολείων με βάση το πλαίσιο που είχε προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολι...