Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Αφήγηση
Βρέθηκαν 47 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 47 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Αφήγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Vasilis of the Arvanites with the signature of Theofilos in digital storytelling: educational material for teaching an independent literary text [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-03-2025 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία του μαθήματος της Λογοτεχνίας,  καθώς και τη δημιουργία μιας Ψηφιακής Ιστορίας με αφηγητή τον ήρωα του διηγήματος «Ο Βασίλης ο Αρβανίτης» του Στράτη Μυριβήλη και τη συνάντησή του με το Θεόφιλο.  Στο θεωρητικό μέρος εξετάζεται  η εννοιολογική προσέγγιση της Ψηφιακής Αφήγησης,  η αξιοποίησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: UI design for the development of a virtual museum with historical and archaeological content and narrative methods [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-9-2024 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΤΣΑΛΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η χρήση της τεχνολογίας της εικονικής πραγματικότητας και των εφαρμογών της φαίνεται να έχουν ενσωματωθεί στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής των πολιτισμικών οργανισμών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της μεταστροφής αποτελούν τα μουσεία, τα οποία το αντιμετωπίζουν ως μια ευκαιρία να διευρύνουν τα όρια τους πέραν του φυσικού τους χώρου και να επικοινωνήσουν με εναλλακτικούς τρόπους τα εκθέμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interactive Digital Story, “Witch Rococo and Emotions.” A pedagogical approach for cultivating emotional literacy through art in early childhood. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-7-2024 Συγγραφέας: ΑΝΝΑ ΟΥΖΟΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Πώς συνδυάζεται η χρήση της ψηφιακής αφήγησης και των ΤΠΕ (Τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνίας) με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών; Πώς συνδέεται η τέχνη με το συναισθηματικό εγγραμματισμό; Πώς μια διαδραστική ψηφιακή ιστορία λειτουργεί ως ερέθισμα για περαιτέρω δράσεις και διερεύνηση; Πώς τα παιδιά αντιλαμβάνονται την τέχνη; Τι συναισθήματα αντλούν από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: 6th grade primary school pupils “teach” through Social Media, creating digital stories [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΚΥΒΕΛΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΣτον 21ο αιώνα ο κόσμος βιώνει μία ψηφιακή επανάσταση με την εκρηκτική ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορικής κι επικοινωνιών. Το Διαδίκτυο, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα smartphones κι οι ψηφιακές πλατφόρμες έχουν αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούμε, εργαζόμαστε και ζούμε. Η διαχείριση κι ανάλυση δεδομένων έχουν γίνει κρίσιμες δεξιότητες, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη αναπροσαρμογής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From Children's Literature to Creative Writing and Digital Storytelling [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΗΛΕΚΤΡΑ ΖΕΡΒΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση που διερευνά τη συμβολή της Δημιουργικής Γραφής και της Ψηφιακής αφήγησης στην κατανόηση και απόλαυση των παιδικών λογοτεχνικών αναγνωσμάτων, καθώς και στη βελτίωση του γραπτού λόγου των μαθητών. Συγκεκριμένα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια διδακτική προσέγγιση στα πλαίσια του γλωσσικού μαθήματος της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου, κατά τ...
Ημερομηνία: 20-07-2024 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η διδαχή της δημοσιογραφίας απαιτεί ένα συγκροτημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και δενμπορεί να εφαρμοστεί σε έναν περιορισμένο χώρο μιας διπλωματικής εργασίας ή στα στενάχρονικά όρια των βίντεο που ανεβαίνουν σε πλατφόρμες όπως το Tiktok. Είναι όμως εφικτή μιαπρώτη επαφή, μια πολύτιμη προσέγγιση στο λειτούργημα που η ενασχόληση με αυτό, αποτελείόνειρο ζωής για τους σπουδαστές. Αυτό επιχειρούμε στην ...
Ημερομηνία: 18-2-2024 Συγγραφέας: ΑΡΙΣΤΕΑ ΖΩΤΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης κατά την εκπαιδευτική προσέγγιση φαινομένων κοινωνικού χαρακτήρα στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η προσέγγιση των διαφόρων κοινωνικών φαινομένων δε γίνεται μόνον με γνωστικούς σκοπούς, αλλά έχει αποκτήσει και ανθρωπιστικές διαστάσεις. Για αυτό, η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση εκτός από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of Digital Storytelling in cultivation Digital Citizenship in Gymnasium [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-2-2024 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στην καλλιέργεια της Ψηφιακής Πολιτειότητας στους μαθητές και τις μαθήτριες του  Γυμνασίου. Αρχικά, αποσαφηνίζονται οι όροι της Ψηφιακής Αφήγησης και  της Ψηφιακής Πολιτειότητας, καθώς και τα οφέλη που απορρέουν από την αξιοποίησή τους στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια, περιγράφεται η διδακτική παρέμβαση που εφα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “The contribution of Digital Storytelling to the teaching of Art and Culture: The case of Leonardo da Vinci” [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-7-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΓΔΑΝΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΗ παρούσα διπλωματική εργασία «Η συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία της Τέχνης και του Πολιτισμού: Η περίπτωση του Λεονάρντο ντα Βίντσι» αναπτύσσεται ως εξής: Στο Κεφάλαιο 1 σημειώνονται οι ποικίλες έννοιες της αφήγησης και περιγράφεται η εξέλιξη της ψηφιακής αφήγησης, η οποία υποβοηθούμενη από την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών διαμορφώνει μια σύγχρονη οπτικοακουστική γλώσσα που ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Use of Creative Writing and Digital Storytelling to Develop Language and Digital Literacy in Kindergarten: Suggested Activities [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΖΕΝΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να τονίσει τη χρησιμότητα της Δημιουργικής Γραφής και της Ψηφιακής αφήγησης ως δύο καινοτόμα, διδακτικά εργαλεία ήδη από την προσχολική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, επιδιώκει να αναδείξει την αξιοποίηση τους για την ανάπτυξη των γλωσσικών και ψηφιακών δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, το θεωρητικό, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling in the subject of Modern Greek in Vocational Education – The case study of philologists in Pieria perfecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΚΕΒΡΕΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη δυνατότητα αξιοποίησης της Ψηφιακής Αφήγησης στο μάθημα των Νέων Ελληνικών που διδάσκεται στις τρεις τάξεις του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.). Προηγείται το θεωρητικό μέρος στο οποίο παρουσιάζεται η τέχνη και η τεχνική της Αφήγησης στην εννοιολογική, ιστορική και εκπαιδευτική της διάσταση, ακολουθεί η Ψηφιακή Αφήγηση όπου παρουσιάζονται οι συνθήκες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Poetry and Digital Storytelling: A Teaching Intervention to Secondary School Students [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΕΥΔΟΚΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εστιάζεται πρωτίστως σε δύο τομείς, την Ψηφιακή Αφήγηση και την Ποίηση, και αποπειράται τον συνδυασμό τους στον χώρο της Εκπαίδευσης. Ειδικότερα, διερευνά τους τρόπους εμπλουτισμού της διδασκαλίας της ποίησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με σύγχρονα μαθησιακά εργαλεία από την ψηφιακή αφήγηση και επιχειρεί να προσδιορίσει πώς και σε ποιον βαθμό η αξιοποίησή τους κατά την εκπαιδευτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Literature and local history: the contribution of digital storytelling to exploring the relationship between them [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΑΘΗΝΑ ΜΑΓΓΙΠΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σύνδεση Λογοτεχνίας και τοπικής ιστορίας, καθώς και τη συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στην εξέταση της μεταξύ τους σχέσης. Στο θεωρητικό μέρος επιχειρείται η εννοιολογική προσέγγιση της Ψηφιακής Αφήγησης, η αξιοποίησή της στη Λογοτεχνία και την Ιστορία και τα οφέλη που προκύπτουν για τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες. Στο ερευνητικό μέρος παρουσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “The use of digital storytelling in education and its application in the music lesson in secondary education. • The presentation of the instruments (1st high school) • The music of the land of the rising sun - the haiku (2nd high school) • The case of Queen and Rock music (3rd high school) [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-01-2023 Συγγραφέας: Νικολοπούλου, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση είναι ένας διαχρονικός τρόπος διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας της ανθρωπότητας. Σε ορισμένες κοινωνικές ομάδες, αυτό είναι το μόνο μέσο που διατηρείται η πολιτιστική και ιστορική τους ταυτότητας, καθώς χαρακτηρίζονται από απουσία γραπτής γλώσσας. Μέχρι σήμερα, η αφήγηση χρησιμοποιείται στην καθημερινή επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους, περιγράφοντας...
Ημερομηνία: 17-1-2023 Συγγραφέας: Μαρία Τερζάκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διδασκαλία του Πλάτωνα μέσα από την ψηφιακή αφήγηση και συγκεκριμένα παρουσιάζει μία διδακτική πρόταση στο μάθημα της φιλοσοφίας της Γ΄ Λυκείου. Η εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τις δυνατότητες που δίνει η ψηφιακή αφήγηση στην δημιουργία ενός διδακτικού σεναρίου, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, με προοπτική την παρουσίαση ενός διαδραστικού μαθήματος,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational Theater Scenarios for Elementary and High School: Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Λιαρομμάτη, Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια διαθεματική προσέγγιση, όπου η Δραματοποίηση και άλλοι θεατρικοί μέθοδοι συνδυάζονται με τη Δημιουργική Γραφή και την Ψηφιακή Αφήγηση για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας, εντάσσοντας παράλληλα και άλλες γνωστικές περιοχές, όπως την Ιστορία, την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, τις Εικαστικές Τέχνες και τις Τ.Π.Ε. Αναλυτικότερα, αρχικά θα παρουσιαστεί η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media as ‘tools’ for the creation of digital stories: Benefits, limitations and educational proposals from the perspectives of Primary Education teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Αποστολίδου, Ίρις Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Μέσω της εν λόγω διπλωματικής εργασίας θα επιχειρηθεί η διερεύνηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι εφαρμογές και τα προγράμματα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) για τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών (ΨΙ). Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν συγκεκριμένες εφαρμογές ΜΚΔ που δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες τους να γίνουν -εν δυνάμει- ψηφιακοί αφηγητές/δημιουργοί ψηφιακών ιστοριών μέσω των ‘έξυπνων’ κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: When folk tale meets digital narrative: Utilizing digital media in Primary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Τζίμας, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» με θέμα την μελέτη του λαϊκού παραμυθιού, της ψηφιακής αφήγησης και των ψηφιακών μέσων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε για την μελέτη της λαογραφίας, του λαϊκού παραμυθιού και της αφήγησης βασίστηκε στις αρχές της συνεργατικής αφηγηματολογίας που απορρέει απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling for Personal and Social Development in Kindergarten - Teaching Approaches [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Καραζώη, Ευτυχία Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διδασκαλία της «Κοινωνικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας και της φιλίας. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω διδασκαλίας, χρησιμοποιείται η Δημιουργική Γραφή και η Ψηφιακή Αφήγηση. Η Δημιουργική Γραφή συσχετίζεται ως επί το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling and Education: Renaissance Diva, Mona Lisa, Reveals her Secrets [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Αναστασίου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία «Ψηφιακή Αφήγηση και εκπαίδευση: Η ντίβα της Αναγέννησης Μόνα Λίζα αποκαλύπτει τα μυστικά της» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Δημιουργική Γραφή» στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Στο Κεφάλαιο 1 γίνεται μια ανασκόπηση της αφήγησης ως γενικής έννοιας και στη συνέχεια εξετάζεται ο ορισμός της Ψηφιακής Αφήγησης, τα βασικά στοιχεία και τα βήμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching Greek Language with digital tools: Εducational scenarios for the subject of Greek Language in the 7 th Grade. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Ζιώγα, Ματίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη δημιουργία διδακτικών σεναρίων, με κύριο άξονα τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), για το μάθημα της Γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται ορισμένες εκπαιδευτικές θεωρίες, η αναγκαιότητα ύπαρξης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο ρόλος της ψηφιακής ιστορίας και των ψηφιακών κόμικς, τα χαρακτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of digital storytelling in the subject of Greek literature at the third grade of high school. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Αβραμίδη, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε με ποιοτική ερευνητική προσέγγιση να διερευνηθεί η αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στο μάθημα των Νέων ελληνικών στη Γ’ Γενικού Λυκείου. Το δείγμα της έρευνας ήταν δεκαπέντε (15) μαθήτριες και μαθητές ενός φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης στα νότια προάστια, οι οποίοι παρακολουθούν εκτός των άλλων, και το μάθημα των Νέων ελληνικών για να ανταποκριθού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: kindergartners’ e–stories: I empathize, therefore I am [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Ρουμελιώτη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση αποτελεί αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία του με τους άλλους. Η δημιουργική γραφή και η ψηφιακή αφήγηση, αποτελούν δύο καλλιτεχνικές μορφές αφήγησης, των οποίων η ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως και οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνης, έχει αποδεδειγμένα πολλαπλά οφέλη: Πέρα από την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων, βελτιώνουν τις δεξιότητες ψη...
Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Γερονικάκη, Κωνσταντία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης ως αφόρμηση στη διδασκαλία της Υγιεινής Διατροφής. Η Υγιεινή Διατροφή συνιστά έναν καθοριστικό παράγοντα στην υγεία των ανθρώπων και αποτελεί έναν σημαντικό άξονα στα προγράμματα Αγωγής Υγείας που υλοποιούνται στο σχολείο. Η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας μιας εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης, που συνδυάζει την παραδοσ...
Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΑΓΙΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία των φυσικών επιστήμων της Ε’ δημοτικού και πιο συγκεκριμένα στην ενότητα που αφορά τις μορφές ενέργειας. Συνιστά μια εναλλακτική διδακτική προσέγγιση που συνδυάζει την παραδοσιακή αφήγηση με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και προσπαθεί να τονίσει την αποτελεσματικότητά της στην εκπαιδε...
Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: ΠΑΡΑΜΕΡΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στο χώρο της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εξετάζει το ρόλο που διαδραματίζουν οι νέες τεχνολογίες, όταν αξιοποιούνται ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα στο γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος της Ιστορίας στην Α’ Γυμνασίου. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιείται μια θεωρητική προσέγγιση που αφορά τους...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of Digital Storytelling in understanding and interpreting Cultural Heritage [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Βαϊραμίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να διερευνήσει τον ρόλο που διαδραματίζει η ψηφιακή αφήγηση στην κατανόηση και την ερμηνεία της πολιτιστικής κληρονομιάς του ανθρώπου. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού η ψηφιακή αφήγηση προσεγγίζεται ως επικοινωνιακό μέσο λόγω της αμφίδρομης και διαλεκτικής σχέσης που γεννά μεταξύ των χώρων πολιτισμού και των επισκεπτών τους και ως τεχνολογικό εργαλείο λόγω των εμπειρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling and Poetry in Kindergarten: Creative transcription of the poetry of Odysseus Elytis [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Σπυροπούλου, Πετρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): H ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη ξετρύπωσε σαν ήλιος μέσα στη σκοτεινή συγκυρία της πανδημίας. Μέσα από τα παράθυρα της τηλεκπαίδευσης πρόβαλε τις ακτίνες της για να συμπαρασύρει μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, σε ένα ταξίδι συναισθημάτων και ονείρων κυρίως όμως ελπίδας. Η Ψηφιακή Αφήγηση αναδείχθηκε ως ένας τρόπος εργασίας όπου η τεχνολογία θα μπορούσε να λειτουργήσει θεραπευτικά και απελευθερωτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Musical Instruments and Rebetiko: Enriched Teaching Interventions for Primary Education Using Digital Storytelling" [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Μπονδούκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, διερευνά μέσω ενός καθοδηγούμενου σχεδίου εργασίας (project), τα οφέλη της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείου Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία των μουσικών λαϊκών οργάνων όπως αυτά χρησιμοποιούνται στη ρεμπέτικη μουσική, στο πλαίσιο της Αισθητικής Αγωγής και ειδικότερα στο γνωστικό αντικείμενο της Μουσικής Αγωγής στην ΣΤ΄ Δημοτικού. Παρότι στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών της πρωτ...
Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Παπακωνσταντίνου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί αν και κατά πόσο η Ψηφιακή Αφήγηση μπορεί να συνδεθεί με το μάθημα των Μαθηματικών και τα θετικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι μαθητές/ήτριες από την ένταξη ψηφιακών ιστοριών στην εκπαιδευτική διαδικασία. ...