Κριτήρια αναζήτησης: Facebook
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Facebook Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The reproduction of language myths about the history of of languages in Social Media: The case of Facebook [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-07-2023 Συγγραφέας: ΒΑΙΑ ΧΑΤΖΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αναπαραγωγή των γλωσσικών μύθων που αφορούν την ιστορία των γλωσσών και κυρίως της ελληνικής γλώσσας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ιδιαίτερα μέσα από το Facebook. Στόχος της είναι, αφού παρουσιάσει τους γλωσσικούς μύθους, που σχετίζονται με την αλλαγή των γλωσσών, να εξετάσει την αναπαραγωγή τους από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ιδιαίτερα από το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy and use of digital media in the context of audience development and Museums’ operation during the pandemic: the case of the Museum of the Royal Tombs of Aigai in Vergina [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΦΟΥΡΝΙΑΔΟΥ, ΜΑΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αφορά στην Επικοινωνιακή Στρατηγική των Μουσείων στο πλαίσιο της παρουσίας τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τους πολιτισμικούς οργανισμούς, επιστεγάστηκε από την ανάγκη παρουσίας τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19. Η ΔΕ δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums of Modern / Contemporary Art and Museum Communication in Greece: The promotion of the identity of EMST, MOMus and the Basil and Elise Goulandris Foundation through the Internet and Social Media [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΤΣΑΠΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη και ανάλυση του ρόλου που διαδραματίζει το δημοφιλέστερο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, στο πλαίσιο της μουσειακής επικοινωνίας, αναφορικά με την ανάδειξη της ταυτότητας των μουσείων στη σύγχρονη ψηφιο-επικοινωνιακή πραγματικότητα. Οι δομικές μετεξελίξεις που υφίσταται σήμερα ο θεσμός του μουσείου και οι ραγδαίες αλλαγές στο πεδίο της επικοινωνί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of Greek EFL teachers'attitudes towards Facebook as a tool for promoting teacher professional development [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Σακκά, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The proliferation of Social Networking Sites (SNSs) interwoven with a current trend towards multi-platform spaces and social collaboration tools for learning purposes equally suggests teachers’ online networking as a means of expanding their professional development opportunities. Facebook, in particular, has evolved to become a gathering area for teachers, representing a progressively important ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Feeling nostalgic about the city on the Internet: Patras, nostalgia and photography on social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-07-2021 [2021-07-25] Συγγραφέας: Λεπενιώτης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η ανά χείρας εργασία πραγματεύεται το θέμα της νοσταλγίας ως τρόπου προσέγγισης και κατανόησης του παρελθόντος σχετικού με την κοινωνική παραγωγή της ιστορικής εμπειρίας. Το παράδειγμα που αναλύεται είναι η νοσταλγία για το παρελθόν της Πάτρας στη σύγχρονη εποχή, όπως αυτό εξετάζεται μέσα από το παράδειγμα τριών αστικών κοινοτήτων/ομάδων μνήμης, ιστορίας και νοσταλγίας στο Facebook από τα τέλη του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media as a communication tool. Facebook use in Greek Libraries [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Πολίτου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τη χρήση των social media ως σύγχρονων επικοινωνιακών μέσων στις ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ των βιβλιοθηκών. Ειδικότερα, στο ερευνητικό της πεδίο μελετά τη χρήση του Facebook στις ακαδημαϊκές και δημοτικές βιβλιοθήκες στην Ελλάδα. Σκοπός της έρευνας είναι: α) να διερευνήσει την αξιοποίηση του εργαλείου από τα δύο είδη βιβλιοθηκών, β) να αναδείξει τα θεματικά μοτίβα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τσιάμη, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The presence of greek banks in social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΤΟΥΜΠΕΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία έχει εισχωρήσει στη ζωή των ανθρώπων σήμερα και έχει επίδραση σε κάθε πλευρά της ζωής τους. Εξαίρεση δεν θα αποτελούσαν και οι επικοινωνίες οι οποίες πλέον κατά μεγάλο ποσοστό γίνονται μέσω διαδικτύου. Σε αυτό συνεισφέρουν και βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι εφαρμογές μέσω διαδικτύου που βοηθούν στην επικοινωνία των ατόμων, στο να μπορούν να αλληλοεπιδρούν, να ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: An Integration framework for a fair and unbiased employee recruitment and selection process [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Τανακίδου, Αγγελική Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The main pillars of human resources management are recruitment as well as employee selection. These processes are associated to the recruitment of staff and the way candidates are selected to fill new posts within the company. Α fair and unbiased recruitment process including fairness of procedures, fair treatment for everyone, selection based on value, ethical decision making and respect for div...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of internet and social media for the promotion of the work accomplished by the General Secretariat for Crime Policy of the Ministry of Justice, T. H. R. in the field of culture (2017-2018) [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διευρυμένη έννοια του πολιτισμού, των πολιτιστικών αγαθών και δραστηριοτήτων στη σύγχρονη εποχή έχουν οδηγήσει στην ανάδειξή τους σε οριζόντιες έννοιες που διαπερνούν κάθε έκφανση της ανθρώπινης ύπαρξης και της κρατικής οργάνωσης. Υπό αυτή την έννοια, πολιτισμός και πολιτιστική δραστηριότητα μπορεί να θεωρηθεί οτιδήποτε προάγει την ομαλή κοινωνική συνύπαρξη. Κατά τα τελευταία χρόνια, η ελληνική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Journalism of convergence in sports reporting: How New Media contributed to the promotion of amateur soccer in Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-03-2019 [2019-03-16] Συγγραφέας: Κεσίδου, Ραφαηλία-Ευσεβία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Τη δεκαετία του 90 μέχρι τις αρχές του 21ου αιώνα το φίλαθλο κοινό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου της Θεσσαλονίκης είχε στη διάθεσή του ένα σημαντικό αριθμό τοπικών κυρίως μέσων για να ενημερώνεται για τα κυριότερα τοπικά αθλητικά νέα. Οι παίκτες μετά την αγωνιστική δράση του Σαββατοκύριακου περίμεναν υπομονετικά το πρωί της Δευτέρας για να προμηθευτούν τις κατάλληλες εφημερίδες έτσι ώστε να διαβά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of electronic word of mouth through social media on consumer’s behavior. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Boukoni, Evanthia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The term ‘Electronic Word of Mouth’ is used to express any positive or negative statement of potential, actual or former customers, about a product or a service, which is available to the public via the Internet. Taking into consideration the fact that today social media are widely used, many consumers are asking for product details, information and reviews that have been posted on them, before th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating communication actions of museums in social media. Comparative analysis of Los Angeles County Museum of Art (LACMA) and Benaki Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με έμφαση στην σχέση των μουσείων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας, τα χαρακτηριστικά της ενώ παράλληλα εξετάζονται τα βασικά στοιχεία των σημαντικότερων θεωρητικών μοντέλων. Στη συνέχεια, ύστερα από μια σύντομη αποτύπωση της ιστορικής εξέλιξης του μουσείου ως οργανισμού, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media as a Communication Toοl for Culture: The Smithsonian Institution National Natural History Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Αναστασίου, Ναταλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, επικεντρώνοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα ασχοληθούμε αρχικά με γενικότερα θέματα επικοινωνίας και στρατηγικής επικοινωνίας και στη συνέχεια θα αναφερθούμε ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα επικεντρωθούμε στη συνέχεια στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian στις ΗΠΑ. Θα εξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media as marketing tools for agro-tourism businesses. Finds from Crete. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Αγγελιδάκης, Πολυχρόνης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές εξελίξεις του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0) επέφεραν καθοριστικές αλλαγές στον τρόπο αναζήτησης πληροφοριών και το σχεδιασμό των ταξιδιών από την πλευρά των ταξιδιωτών. Η ενεργή συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ως μέσο διαφήμισης μιας επιχείρησης, μέσω διάδοσης του μηνύματος (word of mouth) ή αντίθετα, να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Ο αγροτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of professional skills of language teachers via a social networking site (Facebook) [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΤΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, η εξάπλωση της τεχνολογίας και της κοινωνικής δικτύωσης επιβάλλει στους καθηγητές νέα δεδομένα στην διδασκαλία τους. Στο Facebook υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν σαν σκοπό να ενημερώνουν τους καθηγητές και τους φοιτητές ξένων γλωσσών. Θα μελετήσουμε, λοιπόν, εάν αυτές οι ομάδες βοηθούν τους εκπαιδευτικούς να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Η επαγγελματική κατάρτιση του εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of the Social Media as a marketing tool for Startups -The Greek case [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΟΥΛΗΓΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The remarkable growth of social media and the internet affects the way of thinking about marketing. The latter is one of the key success factors for a firm to survive. The above statements lead us to examine the role of social media as a marketing tool. Furthermore, our primary interest for the startups steer our attention to this object. Hence, this dissertation has a dual aim. First, we tried ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Collaboration study groups in social networks and their role in distance education: A case study of closed groups in Facebook of the post-graduate students of the Hellenic Open University of the academic year 2014-2015 [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η χρήση του Facebook από φοιτητές για επικοινωνία σχετική με μαθησιακά ζητήματα αυξάνεται συνεχώς, παρόλο που τα ακαδημαϊκά ιδρύματα, προσφέρουν, συνήθως, αντίστοιχα εργαλεία. Η παρούσα έρευνα, εστιάζει στη χρήση των Κλειστών Ομάδων (ΚΟ) του Facebook ως εργαλείων άτυπης μάθησης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕξΑΕ) από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) των προγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Online Social Networks in Distance Adult Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Πετρίδης, Δημήτριος Η. Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ολοένα και περισσότεροι ενήλικοι άνθρωποι επιλέγουν να σπουδάσουν με την μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Διαδικτυακά Κοινωνικά Δίκτυα: facebook, twitter, google+ κ.α.. Πολλοί εξ αυτών τα χρησιμοποιούν και για να ενισχύσουν την επικοινωνία με το ακαδημαϊκό τους περιβάλλον. Σε αυτήν την εργασία διερευνήθηκε και αναδείχτηκε ότι τα διαδικτυακά κο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analyzing car company preferences of “consumers-followers”: A comparative study of two leading car companies' social media followers in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΤΣΑΚΙΛΑΦΗ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Greece is currently undergoing some changes in both consumerism and marketing options. The focus is shifting from product based marketing to marketing based on the relation of needs and financial situation. Consumers are given a range of product options, along with many incentives towards any choice. Automotive industry is amongst those to follow the trend. As a result, studying consumers’ needs a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Facebook in a B2-EFL context to enhance students' motivation towards writing and their performance in the pre-writing stage [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΥΣΤΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation examined the potential of FB to enhance students’ motivation to participate in the pre-writing stage and change their pre-writing skills. For the purpose of this study, the researcher created a class group on Facebook page and organized five lessons. The five lessons that were taught in that class had students use FB as a means of sharing ideas and interacting. Before thes...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση των online κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2016 [2016-05-15] Συγγραφέας: Machaira, Maria, Μαχαίρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study attempts to identify how Greek consumers view Social Media networking sites and brands that use social media. A qualitative study approach was employed with data collected from 411 Greek social media active users. Results indicate that Greek users look for information & relaxation benefits by using Social Media. Advertising is attractive, however personal experience and peer reviews i...