Κριτήρια αναζήτησης: σχολείο
Βρέθηκαν 18 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 18 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολείο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Parents' attitudes, perceptions and management strategies regarding bullying [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-9-2023 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΝΤΕΛΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σημαντικό και διαχρονικό φαινόμενο, με εξαιρετικά δυσμενείς συνέπειες για τα παιδιά-θύματα. Οι μελέτες δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και αφορά και την χώρα μας.Σκοπός:  Ήταν η καταγραφή των γνώσεων και των στάσεων των γονέων απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό που βιώνουν τα παιδιά τους και η διερεύνηση των στρατηγικών που επιλέγουν για τη δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Linguistic Attitudes of Teachers and Students of the Prefecture of Ilia towards the Cretan Dialect [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-07-2023 Συγγραφέας: ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΤΣΑΚΟΥΜΑΚΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις ετερο-αξιολογικές γλωσσικές στάσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών του νομού Ηλείας απέναντι στις νεοελληνικές διαλέκτους και ιδιαίτερα απέναντι στην κρητική διάλεκτο. Στόχος είναι να ανιχνευθούν οι ετερο-αξιολογικές γλωσσικές απόψεις των Ηλείων καθηγητών και μαθητών απέναντι στη διαλεκτοφωνία, η θέση τους για το ποιος είναι ο ρόλος των διαλέκτων στο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Eating habits of parents and children of primary education in a school in Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: ΓΚΕΖΕΡΛΗ, ΟΛΥΜΠΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Τις τελευταίες δεκαετίες έχει παρατηρηθεί μια σημαντική αλλαγή των διατροφικών συνηθειών στις μεσογειακές χώρες, ιδιαίτερα στα παιδιά, τα οποία δεν ακολουθούν τα πρότυπα της μεσογειακής διατροφής. Οι διατροφικές συνήθειες των γονέων και οι σχολικές πρακτικές συμβάλουν σε αυτό. Σκοπός: Η εξέταση των διατροφικών συνήθειων γονέων και παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι προσδιοριστικοί ...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Φερλαχίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ο φυσικός φωτισμός επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία. Η οπτική άνεση στις σχολικές αίθουσες παίζει σημαντικό ρόλο σε όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες . Η καθημερινή έκθεση σε φυσικό φως βελτιώνει την υγεία, την ψυχολογία και την απόδοση των μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η επάρκεια του φυσικού φωτισμού στην α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Schools as learning organizations and the role of leader in the transformation of schools into learning organizations. Secondary education teachers’ views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γεωργαλή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία, την οικονομία αλλά και οι συνθήκες διαβίωσης στη σύγχρονη εποχή υποδεικνύουν την ανάγκη του μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών οργανισμών σε «οργανισμούς μάθησης», προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Καθοριστικής σημασίας κρίνεται ο ρόλος του ηγέτη στη διαδικασία μετασχηματισμού. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of the mother tongue of students with an immigrant background in school [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μαριεττή, Σταματία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το μονόγλωσσο εκπαιδευτικό σύστημα, οι κυρίαρχες γλωσσικές ιδεολογίες και οι αφομοιωτικές τάσεις είχαν ως αποτέλεσμα η μητρική γλώσσα των μαθητών με μεταναστευτικό υπόβαθρο να παραμένει στην αφάνεια και να μην αξιοποιείται στο ελληνικό σχολείο. Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη κατά τους μήνες Μάρτιο- Απρίλιο 2021 ήταν να καταγράψει τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Stress and antisocial feelings in childhood: A bibliographic review [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Φερμελή, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το άγχος συνιστά μια συναισθηματική κατάσταση, στην οποία ο άνθρωπος περιέρχεται σε διάφορες φάσεις και περιόδους της ζωής του και αξιοποιείται σαν ένας μηχανισμός ενημέρωσης του ατόμου, για κάποιον επικείμενο κίνδυνο. Σε πολλές περιπτώσεις, ωστόσο, το άγχος από δημιουργικό, δύναται να καταστεί παθολογικό. Στο παθολογικό άγχος, τα άτομα βιώνουν, σε πολύ μεγάλη ένταση τα αγχώδη συναισθήματα, ενώ, π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe impact of urban traffic noise generated from the Argos - Nafplio highway in the school unit of the 1st Vocational High School of Argos. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-10-2020 [2020-10-17] Συγγραφέας: Δέδες, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Ακουστικός Σχεδιασμός και Ψηφιακός Ήχος (ΑΣΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η επίδραση του κυκλοφοριακού θορύβου, ο οποίος προέρχεται από την οδική αρτηρία Άργους – Ναυπλίου προς την σχολική μονάδα του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Άργους. Γίνεται επισκόπηση των εννοιών του ήχου, του θορύβου και μέτρων ηχοπροστασίας και ανασκόπηση βιβλιογραφίας σχετικών ερευνών που πραγματεύονται την επίδραση του θορύβου στην μαθησιακή διαδικασία...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κουρσάρης, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικές ανισότητες αποτελούν ένα επίκαιρο ζήτημα το οποίο απασχολεί έντονα την επιστημονική κοινότητα με το ερευνητικό ενδιαφέρον να προσανατολίζεται στην πολυπαραγοντική φύση των συνθηκών εκδήλωσής τους. Ο χώρος της εκπαίδευσης απαρτίζεται από ένα σύνολο ατόμων που επιτελούν διαφορετικούς ρόλους και λειτουργίες και φέρουν ατομικές κοινωνικές - πολιτισμικές ταυτότητες, οι οποίες μέσω και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The school as a learning organisation and the role of educational leader. Views and practices of primary school teachers» [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κυρτσόγλου, Ελισάβετ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τη σύγχρονη εποχή που διανύουμε οι ταχύτατες εξελίξεις σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά και η ανάγκη για εκσυγχρονισμό βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε κάθε τομέα της ζωής. Μέσα στα πλαίσια της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού τοποθετείται και η δημιουργία οργανισμών μάθησης, σε όλους τους εργασιακούς τομείς, και φυσικά στην εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός μάθησης έχει πολυποίκιλα οφ...
Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Κνισοβίτη, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός: Σημαντική αβεβαιότητα υπάρχει ως προς τον βέλτιστο τρόπο εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στις τεχνικές βασικής υποστήριξης της ζωής. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι α) η διενέργεια συστηματικής ανασκόπησης σχετικά με την αποτελεσματικότητα των μεθόδων εκπαίδευσης ενεργών και μελλοντικών εκπαιδευτικών στις τεχνικές βασικής υποστήριξης της ζωής και β) η μελέτη της στάσης των εκπαιδευτικών ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: school leadership: The role of the training and experience of the school principal in the performance of his work. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μπενάζη, Αντιγόνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο αποτελεσματικός σχολικός ηγέτης είναι μία πολυδιάστατη έννοια η οποία επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του ρόλου που έχει η κατάρτιση και η εμπειρία του σχολικού διευθυντή στην απόδοση του έργου του. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 150 εκπαιδευτικούς Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ενός τυποποιημένου ερωτηματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The democratization of a school through the engagement of the civil society. The example of the Music School of Arta. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τόλη, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η δημοκρατία είναι μια πανανθρώπινη αξία και έχει να κάνει με τη συμμετοχή των πολιτών στον τρόπο διακυβέρνησης. Η εκπαίδευση έχει πρωταρχικό ρόλο στη δημιουργία δημοκρατικών κοινωνιών και καλείται να προσφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για την καλλιέργεια των δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη δημιουργία ενεργών πολιτών με ανάλογη κουλτούρα. Με τον εκδημοκρατισμό της εκπαίδευσης μπορούμε να διασφαλί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Experiential learning and its impact in reinforcing primary and secondary teachers' role [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Φυλακτού, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η βιωματική μάθηση εξυπηρετεί τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων καθώς λειτουργεί ως μεθοδολογία απόκτησης γνώσεων, ευκαιρία στοχασμού και αναστοχασμού, μέσο έκφρασης και δημιουργίας των εκπαιδευόμενων. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών να ανταποκριθεί στις πολλαπλές και απαιτητικές προσδοκίες της κοινωνίας, όπως εκφράζονται απέναντι στο σχολείο κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Representations of gendered and social dimentions of school in contemporary greek movies [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2017 [2017-09-22] Συγγραφέας: Ιωσηφίδη, Χαρίκλεια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνούμε πώς αναπαριστώνται οι έμφυλες και κοινωνικές διαστάσεις του σχολείου σε σύγχρονες ελληνικές ταινίες μυθοπλασίας. Στα πλαίσια της έρευνας αναλύσαμε 6 ταινίες (1 μεγάλου μήκους και 5 μικρού μήκους), το θέμα των οποίων σχετίζεται με το σχολείο και οι οποίες έχουν παραχθεί στο διάστημα 2002-2014. Τα ερωτήματα που θέσαμε ήταν: Ποιό από τα δύο φύλα παρουσιάζεται συχνότε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TIME AND COST SCHEDULING OF A SCHOOL COMPLEX RETROFIT [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2017 [2017-09-09] Συγγραφέας: Λαμπρινού, Ευλαλία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη σε επίπεδο χρονικού και οικονομικού προγραμματισμού ενός δημοσίου οικοδομικού έργου ενίσχυσης δύο κτιρίων σχολικού συγκροτήματος με σεισμικές βλάβες το 2014, στην Κεφαλονιά. Πρόκειται για ένα διόροφο και ένα τριόροφο κτίριο με φέροντα οργανισμό από ωπλισμένο σκυρόδεμα. Τα κτίρια παρουσιάζουν ρηγματώσεις από τους σεισμούς ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Occupational safety and health of secondary education personnel [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2017 [2017-09-09] Συγγραφέας: Νικήτα, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η εργασιακή ασφάλεια και υγεία (ΕΑΥ) του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός είναι να διερευνηθεί αν οι εκπαιδευτικοί είναι ενημερωμένοι και επιμορφωμένοι σε θέματα ΕΑΥ, αν οι ίδιοι εντοπίζουν την ύπαρξη κινδύνων στο σχολικό περιβάλλον, αν μπορούν να τους διαχειριστούν και αν επηρεάζονται από την έκθεση σε αυτούς. Μελετώνται, από την υπάρχου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the Principal - Leader in the creation and development of local network of professional development of teachers: the case of Prefecture of Evia [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΙΩΣΗΦ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η δικτύωση των σχολείων αποτελεί ένα καινοτόμο και ευέλικτο είδος επιμόρφωσης που στοχεύει στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσω της δημιουργίας ενός ασφαλούς περιβάλλοντος –κοινότητα μάθησης- που υποστηρίζει την αναστοχαστική διερεύνηση της εκπαιδευτικής πράξης ως διαδικασία ανατροφοδότησης. Η μάθηση μέσω της δικτύωσης βασίζεται στη συνεργατική αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών που συμ...