Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Multiliteracies
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital activism as a tool to promote the literate identity of high school students with vehicles Multiliteracies Model. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ξέστερνου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο ψηφιακός ακτιβισμός και γενικότερα ο λόγος μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
(ΜΚΔ) διαδραματίζει πλέον κεντρικό ρόλο στην καθημερινή ζωή, καθώς δίνει την ευκαιρία
στους ανθρώπους να αποκτήσουν φωνή και να αναφερθούν σε ζητήματα που μέχρι πρότινος
δεν αναπαραγόντουσαν στα παραδοσιακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Συχνά, ο
λόγος του ψηφιακού ακτιβισμού θεωρείται ως μια πρακτική αλφαβη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Issues of Critical Literacy in the Curriculum of Schools of Special Vocational Education (S.S.V.E.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2022 [2022-07-30]
Κουλιέρη, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θίγει θέματα διαμεσολάβησης του κριτικού γραμματισμού, και ειδικότερα της Συστημικής Λειτουργικής Γραμματικής (ΣΛΓ) του Halliday, των Πολυγραμματισμών των Kalantzis, Cope, και του Οπτικού Σχεδιασμού των Kress, van Leeuwen, ως θεωρητικών εργαλείων και διαδικασιών μάθησης, ανάμεσα στους/στις μαθητές/-τριες των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και τα γνωστικά αντικείμενα των ΑΠΣ, ιδιαιτέρως τη γλωσσική δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Music, Drama, Drawing and Photography as Empowering Tools in L2 Learning of Refugees [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Καρακώστα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This paper seeks to explore art, in particular music, drama, drawing and photography as empowering tools in L2 learning for young refugee learners. Theories such as the Affective Filter Hypothesis and Multiliteracies support the inclusion of arts in L2 classrooms. The inclusion of music, drama, drawing and photography in L2 learning is bibliographically supported by numerous papers which connect i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical literacy and teaching literary texts [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Γαλανάκη, Μαρία-Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Με σκοπό τον προσδιορισμό ενός μοντέλου που να ενσωματώνει στη διδακτική του λογοτεχνικού κειμένου τις αρχές του κριτικού γραμματισμού προτάθηκε ένα συνθετικό μοντέλο ανάλυσης του αφηγηματικού γένους. Το μοντέλο αυτό που αναπτύσσεται σε πέντε επίπεδα περιλαμβάνει περιγραφή σκοπών, στόχων, την πρόταση συγκεκριμένων πρακτικών επεξεργασίας και τη σύνδεση των παραγόμενων πόρων μέσα από την επίτευξη επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Emerging attitudes and ideologies in journalistic discourse concerning the right to vote at the age of 17. A learning approach based on the multiliteracies model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
Τζιώτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το δικαίωμα της ψήφου στους/στις νέους/εες από την ηλικία των 17 ετών, είναι ένα ζήτημα αμφίσημο που απασχολεί σε μεγάλο βαθμό τους πολιτικούς παράγοντες της χώρας, το λαό, αλλά και τους ίδιους τους/τις νέους/εες. Σημαντικός παράγοντας που παίζει ρόλο στη διαμόρφωση απόψεων είναι ο δημοσιογραφικός λόγος, ο οποίος ως διαμεσολαβημένος και εξουσιαστικός λόγος, έχει τη δυνατότητα να ασκήσει μεγάλη επι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual literacy and literary book in primary school; Planning educational interventions in the first grade of primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Σωτηράκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη οπτικού γραμματισμού των μαθητών της πρωτοσχολικής ηλικίας στα πλαίσια μιας κριτικής γλωσσικής εκπαίδευσης. Μελετώντας σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια της πολυτροπικότητας και του οπτικού γραμματισμού, διαπιστώνεται η σημαντικότητα ενσωμάτωσης πολυτροπικών κειμένων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και η αναγκαιότητα ανάπτυξης οπτικού γραμματισμού των μαθητώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The male paradigm in advertising: Analysis and conclusions based on Critical Discource Analysis and teaching proposal of critical literacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
ΜΑΜΑΛΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι διαφημίσεις ασκούν έντονη επιρροή στο κοινό που τις παρακολουθεί. Πέρα από την προώθηση των προϊόντων τους, έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν αντιλήψεις και απόψεις για πολλά κοινωνικά ζητήματα, κάνοντας «πλύση εγκεφάλου» στους/στις τηλεθεατές/τριες. Μείζον κοινωνικό θέμα που θίγεται συχνά μέσω των διαφημίσεων αφορά τα έμφυλα στερεότυπα. Εδώ και πολλά χρόνια, εξάλλου, συγκεκριμένα διαφημιζόμενα π...
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Βαϊλεζούδη, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις παράγουν έμφυλους λόγους, οι οποίοι διαμορφώνουν τις έμφυλες ταυτότητες των ατόμων. Οι κυρίαρχοι έμφυλοι λόγοι αναπαράγονται μέσα από κείμενα μαζικής κουλτούρας, στα οποία υπάγονται τα ειδησεογραφικά άρθρα. Τα ειδησεογραφικά άρθρα κυριαρχούν στην καθημερινότητα, και αποτελούν μέρος της ενημέρωσης των πολιτών για τα τεκταινόμενα στον κόσμο. Τα κείμενα αυτά περιέχουν ι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Analysis of Speech and critical literacy in Elementary School: Designing educational interventions in Social and Political Education of the 5th grade [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Καραγιάννη, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας αντικείμενο προβληματισμού και ερευνητικό ερώτημα αποτελεί το αν το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού είναι και μάθημα κριτικού γραμματισμού. Σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική παρέμβαση χρησιμοποιώντας ως εργαλεία την Κριτική Ανάλυση Λόγου και την Παιδαγωγική των Πολυγραμματισμών. Στη διαδικασία δόμησης των ερωτήσεων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Literacy in Greek language in school books of the fifth year of elementary school: analysis of specific texts and suggestions of teaching them depending on the four stages of Multiliteracies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Χαλκίδη, Αγάπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία γράφτηκε με σκοπό να μελετήσει το θέμα του «Κριτικού Γραμματισμού» και κατά πόσο οι αρχές που πρεσβεύει καλλιεργούνται στα σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού. Συγκεκριμένα η εργασία χωρίστηκε σε τρία μέρη, το πρώτο είναι το θεωρητικό κομμάτι και στη συνέχεια το ερευνητικό και πρακτικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος ασχοληθήκαμε με τον ορισμό της έννοιας «Γραμματισμός» κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gender identities within the Rom society: Critical discourse analysis and critical literacy project implementation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Τσαρτσάρα, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην κατασκευή έμφυλων ρόλων, όπως αυτοί διαμορφώνονται κατά την εκφορά του λόγου σε μια κοινότητα Ρομά της Δυτικής Αττικής. Έχοντας ως εργαλείο ανάλυσης τη Συστημική Λειτουργική Γραμματική του M.A.K. Halliday, εφαρμόστηκε Κριτική Ανάλυση Λόγου στο περιεχόμενο των συνεντεύξεων δέκα ομιλητών της κοινότητας. Συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν και αναλύθηκαν ιδεοποιητικά και διαπρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ανάπτυξη του πολιτισμικού εγγραμματισμού στη ξενόγλωσση τάξη στην Ελλάδα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-05-2015 [2015-05-30]
ΓΚΑΛΜΠΕΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή στοχεύει στο να διερευνήσει εάν και πως οι πρακτικές ανάπτυξης πολιτισμικού εγγραμματισμού ενσωματώνονται στη ξενόγλωσση τάξη στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τα μέσα και τις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί και τις αντιλήψεις τους όσων αφορά στην ανάπτυξη του πολιτισμικού εγγραμματισμού. Επιπλέον, ζητήματα πολιτισμικής ταυτότητας, στην οποία οι δάσκαλοι επιλέ...