Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική εξέλιξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of employment relationships of substitute primary school teachers in their professional development and development of their professional identity. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδοπούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της ανάπτυξης της επαγγελματικής ταυτότητας και της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών απασχολεί την εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα για πάρα πολλά χρόνια. Η παρούσα ποσοτική έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τον ρόλο που διαδραματίζουν οι σχέσεις εργασίας που βιώνουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, και πιο συγκεκριμένα οι δάσκαλοι ΠΕ70 της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the factors that affect the degree of acceptance of a manager's authority by his subordinates as well as his professional development in an organization. Research in the private sector. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Μάνος, Ηλίας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Maximization of profit has become the most important goal of all corporations in the modern business world. This competitive task demands talented managers with a primary mission to create a suitable working environment for all employees and coordinate these employees in order to work most effectively. To succeed in this challenging task, managers use the authority that has been delegated to them ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating secondary school teachers' views on the Educational Coordinator's role as an Adult Educator in their professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Δημοπούλου, Στασινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μετά την κατάργηση του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, καθιερώνεται ο θεσμός του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ως στελέχους της εκπαίδευσης. Η θέση του απαιτεί τη συνεργασία με φορείς της εκπαίδευσης και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική. Οι αρμοδιότητές του ως επιμορφωτή των εκπαιδευτικών του προσδίδου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The institution of the mentor as a factor of support and professional development in primary education. Case study of two primary schools in Acharnes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μασιάλα, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με το θεσμό του μέντορα και να διερευνηθεί αν θεωρείται απαραίτητος αυτός ο θεσμός και σε ποιο βαθμό είναι ωφέλιμος για το εκπαιδευτικό έργο και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Η έρευνα έλαβε μέρος σε δύο δημοτικά σχολεία των Αχαρνών, όπου οι εκπαιδευτικοί έλαβαν συστημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of personality on professional advancement [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Protopapas, George
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): There are different factors that help an employee in a company advance and move up the ladder. Some of these factors could be related to personality traits and are very much dependent on drive and behavior including social skills and other factors that can be related to specialization and knowledge, gender, chemistry with the line manager, nationality or even coincidence.
The main idea of this ...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχετικά με την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν και την επιρροή αυτής στις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης και στα επίπεδα συναισθηματικής εξάντλησης που βιώνουν. Παράλληλα, εξετάζεται η ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ ένταξης - επαγγελματικής εξέλιξης, καθώς και ένταξης - συναισθηματικής εξάντληση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of training to the professional development and evolution of education executives. Case study based on the views of the Secondary Education Officers of the Regions of Central Greece and Western Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-09-2019 [2019-09-14]
ΑΡΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο του προβληματισμού και της συζήτησης της διεθνούς εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και η μετάβαση στην κοινωνία της γνώσης επέβαλαν την καθιέρωση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών ως απαραίτητης προϋπόθεσης για την αποτελεσματική ανταπόκριση της εκπαίδευσης στα νέα δεδομένα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of teacher education based on the Adult Education Principles to the improvement of the educational work provided: The case of teachers in Schools of second Chance of Attica. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παπαφακλή, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επιδιώκεται να αποτυπωθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το πώς η επιμόρφωσή τους που γίνεται σύμφωνα με τις Αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Μέσω ενός ερωτηματολογίου διερευνώνται ποιες είναι οι επιμορφωτικές ανάγκες που έχουν οι εκπαιδευτικοί και ποιες είναι οι προσδοκίες τους από τα παρεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The professional development and the professional advancement of education executives. The case of the regional unity of Serres. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Μούτσιανος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη διαμορφώθηκε ως απάντηση, καταρχάς, στην τάση που υπήρχε για απο-επαγγελματοποίηση της διδασκαλίας, καθώς και για συρρίκνωση των στόχων του σχολείου και προσαρμογή τους στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
Πρόκειται για μια εξελικτική διαδικασία, η οποία σχετίζεται με την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου, ψυχολογική, συναισθηματική, ηθική, μια διαδικασία δύσκολη λόγω του π...
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Αναστασίου, Νεκταρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες απαιτήσεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έχουν διαμορφώσει ένα νέο διοικητικό πλαίσιο προσαρμοσμένο στις αρχές της διοικητικής ανασυγκρότησης της χώρας. Η Διοικητική μεταρρύθμιση του προγράμματος «Καλλικράτης» αποτέλεσε σημαντική τομή στην αυτοδιοίκηση, εισάγοντας νέα πρότυπα οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών της. Για το σκοπό της παρούσας εμπειρικής μελέτης, διερευνήθηκαν οι απόψεις...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού: Διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των καθηγητών Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Xanthou, Anna
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The dissertation aims at exploring the views and attitudes of EFL state school teachers towards teacher self-assessment in the context of teacher’s professional development. Α mixed-methods research has been employed to provide both quantitative and qualitative data. Sixty-two EFL state school teachers responded to a questionnaire and three participated in follow-up interviews. The data obtained f...