Βρέθηκαν 55 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development of a Regenerative Tourism Marketing Campaign for Kos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-9-2024
ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ ΛΙΟΝΤΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια ισχυρή δύναμη στην παγκόσμια οικονομία, συμβάλλοντας σημαντικά στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την οικονομική ανάπτυξη και τη διεθνή κατανόηση. Ωστόσο, το παραδοσιακό τουριστικό μοντέλο, που χαρακτηρίζεται από μαζικά ταξίδια και την εστίασή του στη μεγιστοποίηση του αριθμού των επισκεπτών και των κερδών, έχει οδηγήσει σε μια σειρά αρνητικών επιπτώσεων τόσο στο περιβάλλον όσο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διερεύνηση της επίδρασης των Ευφυών Προσωπικών Βοηθών στην αξιολόγηση της επωνυμίας και στις αγοραστικές προθέσεις των διαφορετικών γενών Ελλήνων καταναλωτών για προϊόντα τεχνολογίας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation explores the influence of Intelligent Personal Assistants (IPAs) on consumer behavior, using Social Presence Theory and the theoretical model of Youn and Cho as the foundation. It examines the impact of IPA humanized naming on the intention to accept recommendations via the intermediate effect of parasocial interaction. Additionally, the study aims to test the effect of intention ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Role of Marketing Activities in Achieving Sustainable Development Goals [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-7-2024
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών τον Σεπτέμβριο του 2015, με σκοπό την εξάλειψη της φτώχειας, τη διατήρηση της κλιματικής ισορροπίας στον πλανήτη και τη διασφάλιση της ευημερίας. Οι 17 αυτοί στόχοι θέσανε στην ατζέντα τους, μέχρι το 2030 να μεταμορφώσουν τον κόσμο. Για την προώθηση των ΣΒΑ είναι αναγκαίο να τεθούν σε εφαρμογή διάφοροι μηχανισμοί του M...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδική απήχηση στις πολυτελείς μάρκες του κλάδου της μόδας υπό το πρίσμα της θεωρίας του lovemark [Ελληνική]
Ημερομηνία:
9-9-2023
ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The fashion industry is a big business that is worth $2.5 trillion. (The cases of the five brands using social media seem to take center stage in fashion brand advertising (Chanel, Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, and Louis Vuitton) – as determined by the Sprinklr Business Index (SBI®). Marketers must comprehend that organizations start by giving back to them and rewarding them with brand experiences...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-5-2023
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategies of the National Symphony Orchestra of ERT (Greek Radio Television): promotion and attraction of young audiences through the new Information and Communication Technologies (ICT) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Δεσύλλα, Χαριτίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ζητά να διερευνήσει νέους τρόπους προβολής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας (ΕΣΟ) της ΕΡΤ καθώς και τις δυνατότητές της για προσέλκυση νεανικού κοινού, μέσα από τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής και την χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Μετά από επισκόπηση της θεωρίας, επιχειρήθηκε σύγκριση της επικοινωνιακής στρατηγικής της ΕΣΟ με την στρατηγική δύο φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διερεύνηση του αντίκτυπου της αυξημένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Korfiati, Anna-Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Generally, the company has complete control over its brand and has been able to influence customers on the conditions of most dealings. However, as social media has risen in importance, customers have become more empowered, and they now demand not only online discussions with other consumers, but also talks and relationships with brands. The goal of this dissertation is to figure out how social me...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding, museums and cultural tourism. Case study: Archaeological museum of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Φέσσα, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις σημαντικές έννοιες brand, branding και πολιτιστικός τουρισμός. Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά των εννοιών και παρουσιάζονται τα δεδομένα που προέρχονται από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της σύγχρονης εποχής με τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και του διαδικτύου που παρέχουν πολλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic planning of tourism destination marketing: Τhe case of Corfu [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κασωτάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας έχει συνδεθεί με μία αλματώδη οικονομική και επιχειρηματική μεγέθυνση των περιοχών φιλοξενίας. Η παγίωση του μαζικού τουρισμού σε πολλές από αυτές έχει συνδεθεί με φαινόμενα που δημιουργούν προβληματισμούς σε όρους βιωσιμότητας τόσο της τουριστικής αγοράς, όσο και του ίδιου του προορισμού.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατάστρωση ενός ολο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Successful new product launching in the food and beverage industry.” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2021 [2021-09]
Tsampa, Maria
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation was written as part of the master’s degree program in Business Administration for the Hellenic Open University. The topic of this dissertation is “Successful new product launching in the food and beverage industry”.
More specifically, the impact of the most acknowledged launching strategies is assessed, and the main idea is to search and present the most effective launc...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Πέτρου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Recording the Social Marketing Strategy of Social and Solidarity Economy Enterprises and contractual enterprises. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Εμετζίδου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Το Κοινωνικό Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές ίδιες με αυτές του εμπορικού Μάρκετινγκ, με σκοπό να μελετήσει και να εφαρμόσει προγράμματα, που είναι σχεδιασμένα για να φέρουν κοινωνικές αλλαγές, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ διαμορφώνεται στη βάση 8 παραμέτρων, των 8 P’s του μίγματος Κοινωνικού Μάρκετινγκ: του προϊόντος (Product...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy and Museum Marketing. Case study: Museum of Contemporary Art of the Goulandris Foundation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-10-2020 [2020-10-19]
Βαλλιάνου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη χρήση και την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εφαρμόζονται από το νέο μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. Για τον σκοπό αυτό, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε ένα δείγμα 81 επισκεπτών του συγκεκριμένου μουσείου. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS.
Τα αποτελέσματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Private Tour Marketing [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μακράκης, Γιώργος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια άνθηση του προϊόντος της ιδιωτικής περιήγησης. Επισκέψεις σε σημεία αρχαιολογικού, ιστορικού, γαστρονομικού ενδιαφέροντος , εκδρομές με οχήματα εκτός δρόμου κ.α. ,με κύριο χαρακτηριστικό την ιδιωτικότητα οργανώνονται στο Ηράκλειο για τους επισκέπτες. Η έρευνα ανέδειξε πτυχές του προϊόντος , αλλά και την απόδοση του ξεναγού , την πολυτέλεια , την εκπαίδευση κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic marketing plan for a tourism destination - internet and social media. Case study : Corfu island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παναγιωτοπούλου, Δάφνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν πλουτοπαραγωγικό τομέα, του οποίου η εκμετάλλευση έχει σημαντική επιρροή στην οικονομική και στη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής.
Προκειμένου να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτείται η ελεγχόμενη εκμετάλλευση ενός προορισμού, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την αγορά, η ανάλυση του ανταγωνισμού, αλλά και η σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος.
Σκοπός της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The prospects and the contribution of wine tourism in the promotion of the tourist development of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Χατζηγιακτσίδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού φαίνεται ότι είναι απαραίτητη για όλες τις περιοχές που επενδύουν στον τουρισμό καθώς οι σύγχρονοι πολίτες ενδιαφέρονται πλέον για διαφορετικές εμπειρίες από αυτές που προσφέρει ο μαζικός τουρισμός, καθώς είναι πιο ευαισθητοποιημένοι πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα ενώ έχουν και πιο εξελιγμένες και διαφοροποιημένες ανάγκες. Μία από αυτές τις μορφές εναλλακτικο...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Βασιλάκη, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα ρευστό, συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, οι φορείς του κλάδου του τουρισμού οφείλουν να προσδίδουν στο τουριστικό προϊόν ταυτότητα και αξία που θα το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Η συγγραφή της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, έχει ως σημείο εκκίνησης την επιθυμία των καταναλωτών για μοναδικά προϊόντα και εμπειρίες, με τη τεχνολογία και τις ψηφιακές δυνατότητες...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΓΚΟΛΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) έχει προσελκύσει την προσοχή τόσο των επαγγελματιών του μάρκετινγκ όσο και των ερευνητών κατά την τελευταία δεκαετία. Το CRM είναι μια στρατηγική επιλογή για τον τρόπο χειρισμού της σχέσης μιας εταιρείας με τους πελάτες της. Η στρατηγική ασχολείται με τον τρόπο καθιέρωσης, ανάπτυξης και αύξησης της ποιότητας των σχέσεων με τους πελάτες με σκοπό την επίτευξη κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of digital communication media and their contribution to the cultural marketing of festivals. A comparative analysis of Athens Digital Arts Festival and Athens International Film Festival "Opening Nights" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Λυκομήτρου, Ποσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στις αρχές του πολιτιστικού μάρκετινγκ των φεστιβάλ με κύρια στόχευση την ανάλυση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας, τον τρόπο αξιοποίησής τους, την χρήση των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας και την προώθηση του πολιτιστικού αγαθού που προσφέρουν. Σκοπός της εργασίας είναι να αποτυπωθεί ο βαθμός της συμβολής των σύγχρονων αυτών ψηφιακών μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The case of medical cannabis; History, current status and future prospects [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Dalampouras, Thomas
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματικη εργασία εξετάζει την περίπτωση της κάνναβης κάνοντας μια πρώτη εκτίμηση της επίδρασης της στις αγορές και την συνδρομή της στην οικονομίας εν γένει. Ξεκινώντας με την νομιμοποίηση της κάνναβης στον Καναδά το 2018 τόσο για φαρμακευτική χρήση όσο και ψυχαγωγική, οι παγκόσμιες αγορές επέδειξαν ένα ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τις προοπτικές της και τα προβλεπόμενα μεγάλα οικονομικά οφέλη σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GEN Z AND THE SELECTION OF TOURISM DESTINATION REGARDING AR GAMING TECHNOLOGY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός όντας μία πολύπλευρη και διεπιστημονική δραστηριότητα είναι άμεσα συνυφασμένος με τους ανθρώπους και το προορισμό. Μέσα από την οπτική του Marketing, ελέγχονται η στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν οι D.M.O.s, τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς τουριστών, τα τεχνολογικά εργαλεία με τα οποία μπορούν να επιτύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και αναβάθμιση και τέλος με ποιό τρόπο μπορεί να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Marketing on the price elasticity of demand of the consumer goods in the industry of Clothing & Footwear [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Παπαδάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, we are going to examine if and how do various Marketing policies (targeted or not, or policies under some specific conditions) affect or not the price elasticity of demand of consumer goods. Our aim is to prove if such a relationship exists, and if so, in which way.
The importance of this proposed work is great since it can provide a better understanding and a deeper knowle...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
AUGMENTED REALITY AND PACKAGING [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΑΡΩΝΙΑΔΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, υπάρχουν πολλές νέες τεχνολογίες που διατίθενται στην αγορά. Οι επιχειρήσεις ερευνούν τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν αυτές οι νέες τεχνολογίες καθώς και με ποιο τρόπο θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στο στρατηγικό τους πλάνο. Ενδιαφέρονται να αποκτήσουν περισσότερους ικανοποιημένους καταναλωτές και να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους με τις διαθέσιμες τεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Image creation and branding of folk tradition museums. The case study of National Museum of the American Indian» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία, και ειδικότερα τα μουσεία λαϊκής παράδοσης (ΜΛΠ), ως πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν κληθεί να αναλάβουν πολλαπλούς και διαφορετικούς ρόλους κατά το πέρασμα των ετών. Ιδιαίτερα τον 21ο αιώνα που διανύουμε και λόγω των ποικίλλων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, είναι αναγκαίο να αναλάβουν τον εκτεταμένο ρόλο ενός πολυσύνθετου πολιτιστικού οργανισμού. Ειδικότερα τα ΜΛΠ καλούνται να αναδείξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τσιάμη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Ali Pasha and Revolutionary Era Museum on Ioannina Island: Cultural Management, Cultural Communication and local Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΚΩΛΕΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το Μουσείο «Αλή Πασά» στη Νησί των Ιωαννίνων είναι ένα ιστορικό/λαογραφικό Μουσείο με αναφορά στην ύστερη Οθωμανική και την προεπαναστατική περίοδο. Το κτιριακό συγκρότημα που στεγάζει το Μουσείο του Αλή Πασά ανήκει στη μονή Αγ. Παντελεήμονα, μια από τις επτά μονές που υπάρχουν στο νησί και είναι ο τόπος τον οποίο είχε ως εξοχική κατοικία ο Αλής Πασάς, αλλά και το σημείο, όπου δολοφονήθηκε από τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πολυζώη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Sales & Supply in Demand Planning Process. Optimizing the decision making process to improve profitability, while balancing supply and demand. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
KARANIKOLA, MARIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation sets out to describe and analyze the S&OP process, along with its related parameters (functions involved, kpis, etc). The scope is to study the contribution of Sales and Supply to Demand planning cycle with different maturity levels. Initially, the research is to provide a more clear view of the inefficiencies the process may face at a pre-mature stage that are reflected through...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Management and Marketing of a Public Organization: The case study of EFKA [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
STAVROPOULOU, KONSTANTINA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present Dissertation, through the examination of international literature, aspires to give prominence to the strategic management and marketing tools and processes and their implementation in public sector organizations and more specifically in the Single Agency for Social Insurance EFKA.
All organizations – regardless of whether they are private or public – must be driven by strategic plans...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Βαβουλιώτης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...