Κριτήρια αναζήτησης: Digital Storytelling
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 17 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Digital Storytelling Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Story-Telling to develop digital literacy skills and writing strategies in primary school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κάβουρας, Σπυρίδων Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This case study implements a multimodal instruction and teaching design to explore the role of digital storytelling in developing primary students’ digital literacy skills and writing strategies through distant online learning with both synchronous and asynchronous applications. It was conducted in the Kampos primary school of Chios, Greece. During the research, 5th and 6th grade students interac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative writing: The fairytale as a means of psychomotor development and emotional treatment for students with behavioral difficulties. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η δημιουργική γραφή έχει άμεση επαφή με την εκπαίδευση. Το παραμύθι αποτελεί ένα δημιουργικό μέσο στη διαδικασία της μάθησης. Η σύνδεσή τους στην παρούσα εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τη σημασία του παραμυθιού ως μέσο ψυχοκινητικής ανάπτυξης και συναισθηματικής αγωγής σε μαθητές/-τριες, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συμπεριφορά. Στο θεωρητικό μέρος, αναλύονται τόσο η δημιουργική γραφή, το πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Creative Writing and Digital Storytelling for Personal and Social Development in Kindergarten - Teaching Approaches [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Καραζώη, Ευτυχία Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διδασκαλία της «Κοινωνικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση της αξίας της ομαδικότητας και της φιλίας. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω διδασκαλίας, χρησιμοποιείται η Δημιουργική Γραφή και η Ψηφιακή Αφήγηση. Η Δημιουργική Γραφή συσχετίζεται ως επί το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: kindergartners’ e–stories: I empathize, therefore I am [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Ρουμελιώτη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση αποτελεί αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία του με τους άλλους. Η δημιουργική γραφή και η ψηφιακή αφήγηση, αποτελούν δύο καλλιτεχνικές μορφές αφήγησης, των οποίων η ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως και οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνης, έχει αποδεδειγμένα πολλαπλά οφέλη: Πέρα από την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων, βελτιώνουν τις δεξιότητες ψη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling and Poetry in Kindergarten: Creative transcription of the poetry of Odysseus Elytis [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Σπυροπούλου, Πετρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): H ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη ξετρύπωσε σαν ήλιος μέσα στη σκοτεινή συγκυρία της πανδημίας. Μέσα από τα παράθυρα της τηλεκπαίδευσης πρόβαλε τις ακτίνες της για να συμπαρασύρει μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, σε ένα ταξίδι συναισθημάτων και ονείρων κυρίως όμως ελπίδας. Η Ψηφιακή Αφήγηση αναδείχθηκε ως ένας τρόπος εργασίας όπου η τεχνολογία θα μπορούσε να λειτουργήσει θεραπευτικά και απελευθερωτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling: Developing Greek young learners’ writing skills in an EFL blended learning environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Tsigani, Christina Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Literacy instruction in the 21st century has been remarkably transformed. Globalisation and networked computers have created new challenges for future citizens thus requiring a new set of skills to account for the multiplicity, multimodality and the diversity of social contexts. Therefore, the teaching of writing should comply with the current pedagogical trends that situate it in authentic, techn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling as a communicative practice in the Greek Museum Context [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΣΙΝΝΗ, ΧΡΥΣΑΦΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της εντατικοποίησης του εγχειρήματος των σύγχρονων μουσειακών οργανισμών παγκοσμίως για τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό τους και μέσα στον κυκεώνα των σαρωτικών ανακατατάξεων, εξαιτίας της πρόσφατης πανδημίας του COVID-19, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει, αφενός στην ανάδειξη της χρησιμότητας της Ψηφιακής Αφήγησης ως επικοινωνιακού εργαλείου για τη διασύνδεση των ελληνικών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of teachers in Primary Education, concerning the contribution of Digital Storytelling tools in developing cross-curricular projects [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Παναγιωτοπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση αποτελούσε ανέκαθεν μια εκπαιδευτική πρακτική που χρησιμοποιούνταν για την ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος του μαθητή, υποστηρίζοντάς τον στην ευρετική πορεία του προς τη μάθηση. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας η αφήγηση έλαβε κι άλλες μορφές, όπως της ψηφιακής αφήγησης η οποία εντάχθηκε κι αυτή ως εκπαιδευτική πρακτική στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σχολείου. Ταυτόχρονα, το σύγχρονο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Creative conversation with a narrative poem of the Cretan Renaissance: Utilization of Digital Storytelling in Education" [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2020 [2020-07-19] Συγγραφέας: Βασιλαδιώτη, Aγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σύζευξη της Ψηφιακής Αφήγησης με ένα αφηγηματικό ποίημα της Κρητικής Αναγέννησης στην εκπαίδευση. Στο θεωρητικό μέρος, αρχικά ερευνάται το ιστορικό και πνευματικό πλαίσιο της Κρήτης την εποχή της Αναγέννησης καθώς και η λογοτεχνική παραγωγή της. Υπό το πρίσμα αυτό, ανιχνεύεται η συμβολή των «ποιητάρηδων», των καταγραφέων και των τυπογράφων στη διάδοση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling and Mathematics. The case of division as converse of multiplication by mental calculations in the 3rd class of Εlementary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: ΜΑΡΑΚΗ, ΒΙΡΓΙΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η ψηφιακή αφήγηση τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ως μέθοδος διδασκαλίας και χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού. Αποτελεί μια εναλλακτική διδακτική πρόταση που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή αφήγηση σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες. Η εργα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Learning the Monuments of my City: Contemporary Teaching Approaches in Primary Education through Digital Storytelling [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: Πανώρια, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά κατά πόσο η ψηφιακή αφήγηση μπορεί να υποβοηθήσει τη διδασκαλία διδακτικών ενοτήτων που αφορούν την ιστορία. Με αφορμή ένα λογοτεχνικό βιβλίο και παράλληλες δραστηριότητες, οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης ενός Δημοτικού Σχολείου της Θεσσαλονίκης έρχονται σε επαφή με τρεις διαφορετικούς άξονες: τον κόσμο των Τ.Π.Ε. , της φιλαναγνωσίας και της ιστορίας. Με τη δύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Local History Archives: Digital Storytelling as a Public History Re-Narration Tool. [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: Σακαρέλος, Σπυρίδων Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σύζευξη της Ψηφιακής Αφήγησης με τη Δημόσια Ιστορία. Εξετάζονται και παρουσιάζονται οι σύγχρονες θεωρίες για τη Ψηφιακή Αφήγηση και η εκπαιδευτική της αξιοποίηση. Στο θεωρητικό πλαίσιο, θεμελιώνεται βιβλιογραφικά η Ψηφιακή Αφήγηση καθώς και η σχέση της με την Εκπαίδευση, τη Δημιουργική Γραφή και την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων που παρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling as a Tool for Approaching and Understanding Literature for Secondary School Students [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: Μπρούσας, Πρόδρομος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση, δραστικό μέσο διέγερσης της ατομικής σκέψης, αναγνωρίζοντας ενεργητικούς ρόλους στα υποκείμενα, αξιοποιείται για την εμπέδωση γνώσεων, αξιών, στάσεων και νοοτροπιών, που αντανακλούν και συνέχουν το συγκείμενο παραγωγής της. Προϊόντος του χρόνου, εκσυγχρονίζει τα εκφραστικά μέσα της, γίνεται ψηφιακή και προσλαμβάνει διαδραστική δυναμική. Τα παιδαγωγικά οφέλη της Ψηφιακής Αφήγησης έχουν...
Ημερομηνία: 21-07-2019 [2019-07-21] Συγγραφέας: Παντζάρη, Αθανασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση ιστοριών, μύθων και παραμυθιών είναι συνδεδεμένη με την ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης. Από την αρχή της ιστορίας του ο άνθρωπος αφηγείται ιστορίες. Προφορικά, από γενιά σε γενιά μεταδόθηκαν οι γνώσεις, οι απόψεις , οι θρησκείες, τα ιδανικά· τα αποτυπώματα του ανθρώπου στο χώρο και στο χρόνο. Οι ζωγραφιές στα σπήλαια, στα αγγεία , στις κατακόμβες, στις εκκλησίες αφηγούνται με δυνατή φωνή τ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Χατζηλάρη, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation aims at bridging the gap in the relevant literature concerning the incorporation of VoiceThread into the Greek EFL context. It investigates the extent to which the combination of process writing with Digital Storytelling and the use of VoiceThread is conducive to the development of new literacies, written production and peer-/self- assessment. To this end, a case-study was...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ψηφιακή αφήγηση: αλλάζοντας τα δεδομένα στην παραδοσιακή διδασκαλία του γραπτού λόγου σε δύο περιπτώσεις μαθητών ιδιαίτερων μαθημάτων Β1 επιπέδου [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παπαγεωργίου, Δήμητρα-Δανάη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation deals with an attempt to conduct a small-scale comparative case study which focuses on the impact of a digital storytelling project on two young Greek EFL students. The teaching context that was selected for the educational experiment regards two separate private tutoring situations, as no prior research has been published in this specific Greek EFL setting so far. The subjects o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: USING DIGITAL STORYTELLING TO ENHANCE THE DEVELOPMENT OF YOUNG LEARNERS' WRITING SKILLS IN AN EFL CONTEXT [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Given the emergence of technology and the prevalence of digital writing, the present dissertation intends to explore the writing process while coping with digital stories in primary education. The study's aim is to enhance young learners' creative writing through the use of different multimedia tools. Apart from identifying the potential effectiveness of Digital Storytelling, this research also as...