Κριτήρια αναζήτησης: αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αντιλήψεις εκπαιδευτικών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Presentation of the educational practices for bilingual students of Albanian descent followed by primary school teachers in the Cyclades region [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Κεμανετζή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μελέτη των εκπαιδευτικών απόψεων σχετικά με τις γλωσσικές μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αλβανοί δίγλωσσοι μαθητές στην ελληνική γλώσσα, θεωρήθηκε επιστημονικά πρωτότυπη και αναγκαία διότι το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης αποτελείται κατά ένα μεγάλο μέρος του από αλβανούς δίγλωσσους μαθητές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bilingualism and interculturalism: Examining Primary Education teachers’ perceptions in the context of bilingual students’ teaching [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-02-2022 [2022-02-27] Συγγραφέας: Σάλτη, Ευτυχία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η πολυπολιτισμικότητα των σύγχρονων κοινωνιών συνέβαλε στη διαμόρφωση νέων εκπαιδευτικών δεδομένων και έφερε στο προσκήνιο ζητήματα ισότητας και σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο πλαίσιο της συνύπαρξης ατόμων διαφορετικής εθνοτικής, γλωσσικής και πολιτισμικής ταυτότητας. Η ποικιλομορφία του μαθητικού πληθυσμού δημιούργησε νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και οδήγησε στη διαμόρφωση νέων διδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Schools as learning organisations through the development of professional learning communities: Primary school teachers’ beliefs [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Λιαροπούλου, Νικολέττα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις για βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση έχουν στρέψει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών οργανισμών στη λειτουργία τους με όρους Οργανισμού Μάθησης (ΟΜ). Έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή αποτελεί η Επαγγελματική Κοινότητα Μάθησης (ΕΚΜ), εντός της οποίας οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται κι επιδίδονται σε πρακτικές που προωθούν την αναζήτηση νέων γνώσεων, με κοινό σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Introduction of changes in secondary schools. Conditions and resistances: teachers' perceptions of Attica prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΓΕΩΡΓΟΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αποτελούν ζωντανές οντότητες οι οποίες καλούνται να αλλάξουν προκειμένου να προσαρμοστούν με επιτυχία στις ταχύτατες μεταβολές του περιβάλλοντος τους. Είναι αναγκαίο να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη για αλλαγή αλλά και να γνωρίζουν τον τρόπο διαχείρισης της προκειμένου να διατηρήσουν αλλά και να βελτιώσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Προηγούμενες έρευνες έχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tablets in Natural Sciences. Teacher’s intentions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ανδρεδάκης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την πρόθεση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να ενσωματώσουν τις ταμπλέτες στη διδασκαλία των μαθημάτων «Μελέτη Περιβάλλοντος» και «Ερευνώ και Ανακαλύπτω» σε σχέση με τις αντιλήψεις τους για τη χρησιμότητα και την ευκολία χρήσης των ταμπλετών, την αυτο-αποτελεσματικότητά τους και τις εποικοδομιστικές τους πεποιθήσεις. Επίσης, εξετάζετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attidudes of primary school teachers in Chios district towards bilingualism [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Κοντογιάννη, Θεανώ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, η έντονη παρουσία παιδιών στα ελληνικά σχολεία, τα οποία προέρχονται από άλλες χώρες και έχουν διαφορετικό γλωσσικό και κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο είναι γεγονός. Το πολυσχιδές φαινόμενο της διγλωσσίας και η επίδραση που ασκεί στη φερόμενη ταυτότητα των δίγλωσσων, έχει απασχολήσει πληθώρα ερευνητών εξαιτίας των συνεχών ανακατατάξεων οι οποίες μεταβάλλουν τον μέχρι πρότινος ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bilingual Educational Practices and their Impact on the Linguistic Development of Bilingual Students- Teachers’ Perceptions [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Δημητριάδου, Ανδριάνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της ύστερης μετανεωτερικότητας που διέπεται από χαρακτηριστικά όπως η πολυπολιτισμικότητα και τα αυξημένα προσφυγικά και μεταναστευτικά ρεύματα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έρχεται αντιμέτωπο με την πρόκληση της διγλωσσικής εκπαίδευσης. Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται οι αντιλήψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δημοτικά σχολεία της νήσου Θήρας, όπου τα τελευταία χρόνι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views and practices of primary school teachers working in experimental schools regarding the education of gifted students [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Αρτεμισία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους χαρισματικούς μαθητές και για τις πρακτικές που εφαρμόζουν για την εκπαίδευσή τους. Η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται να συμβάλει στην περιορισμένη, σχετικά με το θέμα, ελληνική βιβλιογραφία καθώς εστίασε αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται ή έχουν εργαστεί σε πειραματικά σχολε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformational leadership and job satisfaction of teachers: A quantitative approach of teachers’ views of Primary Education of Larissa [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Γούτου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο βασικός στόχος της παρούσας εμπειρικής έρευνας, που διεξήχθη από τις 28 Δεκεμβρίου του 2019 ως τις 16 Ιανουαρίου του 2020, αποτέλεσε η εξακρίβωση της έκτασης εμφάνισης των μετασχηματιστικών γνωρισμάτων στον τρόπο διοίκησης, ο βαθμός επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών, η αναζήτηση της πιθανής διασύνδεσης της μετασχηματιστικής ηγεσίας κα της επαγγελματική ικανοποίησης, όπως και η εξέτασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching practices for the development of reading and spelling skills in preschool children and first-school children [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Χριστιά, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει τις διδακτικές στρατηγικές των νηπιαγωγών και των δασκάλων αναφορικά με την ανάπτυξη της φωνολογικής και μορφολογικής επίγνωσης και την επίδραση που ασκούν στην κατάκτηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφής, αντίστοιχα. Στη μελέτη συμμετείχαν 82 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί (21 άντρες και 61 γυναίκες) ηλικίας 27-59 από τους οποίους οι 47 ήταν α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Features of the Professional Learning Community in schools and obstacles in the implementation of the concept of PLC: Perceptions of Primary School Teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χαρατσή, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για την ύπαρξη χαρακτηριστικών Επαγγελματικής Κοινότητας Μάθησης (ΕΚΜ) σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και για τους παράγοντες που καθιστούν την υλοποίηση των ΕΚΜ δύσκολη στην πράξη. Η αναζήτηση τρόπων υπέρβασης αυτών των εμποδίων αποτέλεσε επίσης μέρος της εργασίας αυτής. Ένας τρόπος για να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Leadership and implementing innovative programmes: Perceptions of secondary school Educators [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Κομνηνού, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παρέχει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων να αναλαμβάνουν προαιρετικά την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων. Η παρούσα διπλωμα-τική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτά και ειδικότερα το ρόλο της σχολι-κής ηγεσίας στην πραγματοποίησή τους. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τις απόψεις...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Δικμάνη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις, αλλά και τις στρατηγικές των εκπαιδευτικών σχετικά με την αναγνωστική υποκίνηση των μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας, τη μεταξύ τους σχέση και την επίδραση των δημογραφικών στοιχείων στις αντιλήψεις και στρατηγικές τους. Εκατόν εξήντα τέσσερις εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα συμπλήρωσαν ένα ηλεκτρονικό ερωτη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' views on the role and the possibilities of using play in the teaching process at elementary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Βαΐτση, Γεωργία-Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αναγκαιότητα για περαιτέρω μελέτη των ψυχοπαιδαγωγικών διαστάσεων του παιχνιδιού μέσα στο περιβάλλον των σύγχρονων ρευμάτων εκπαίδευσης και μάθησης, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς και αναπόφευκτες κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές, κρίνεται σημαντική. Προκειμένου το σχολείο να γίνει περισσότερο μαθητοκεντρικό, συνεργατικό και βιωματικό, ένας χώρος πιο ελκυστικός και πιο αποδοτικός, που θα αναπτύσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of ICT among the male and female primary school teachers during the teaching process [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Λέντζα, Ιφιγένεια-Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να συμβάλλει στη διερεύνηση του ρόλου που διαδραματίζει το φύλο των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική πρακτική καθώς διαπιστώθηκαν από τη σχετική βιβλιογραφική επισκόπηση αντικρουόμενα ευρήματα στον τομέα αυτό. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Moodling General English Learning in a Secondary Vocational context [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Kati, Aikaterini Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study investigated the purposes and frequency of ICT and web applications use in the Greek EFL context along with the teachers’ perceptions and attitudes concerning the implementation of Blended learning as realized by the Moodle Course Management System. Moreover, the participants were requested to make suggestions upon the design of a Moodle platform in relation to the topics, the mo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers who work at urban municipal day nurseries express their perceptions and practices concerning gender discrimination [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τοπάλογλου, Αμαλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά αντιλήψεις και πρακτικές 15 εκπαιδευτικών δημοτικών βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης αναφορικά με τις διακρίσεις του φύλου στην τάξη. Η σημασία του προς διερεύνηση θέματος έγκειται στον κύριο ρόλο της εκπαίδευσης για την άρση των στερεότυπων του φύλου, στη σημαντικότητα των εμπειριών της πρώτης ηλικίας και στην έλλειψη αντίστ...
Ημερομηνία: 13-10-2016 [2016-10-13] Συγγραφέας: ΚΑΛΛΙΒΡΕΤΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για τα Προγράμματα Σπουδών και την διδασκαλία του μαθήματος τους. Για την διεξαγωγή της εμπειρικής έρευνας επιλέχτηκε η ποιοτική προσέγγιση και η συλλογή των δεδομένων έγινε με ημιδομημένες συνεντεύξεις. Στην έρευνα συμμετείχαν δέκα (10) εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Πληροφορική σε σχολεία της βασικής εκπαίδευσης και ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι μαθητές με δυσκολίες σε συγκεκριμένες γνωστικές διαδικασίες και ακαδημαϊκές δεξιότητες, που όμως έχουν φυσιολογικό επίπεδο πνευματικής λειτουργίας, θεωρούνται ότι έχουν μαθησιακή δυσκολία. Μέσα στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης ως πρακτικής, επιδιώκεται η ενσωμάτωση των μαθητών αυτών στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης. Οι δάσκαλοι καλούνται να αναγνωρίσουν έγκαιρα και να διδάξουν μαθητές με μαθησ...