Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Technology Acceptance Model
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
17-05-2025
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): support.”
The aim of the present study is the investigation of the factors that can promote adoption of new technological tools of AADE and, particularly, digital and mobile applications. The investigation was held applying the Technology Acceptance Model of Davis (1983), known as TAM, adjusted for the needs of the present research. The questionnaire of TAM was selected as ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Transformation in the Insurance Industry: Towards a Superior Customer Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Georganteas, Nikolaos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The goal of this dissertation is to examine various aspects of the insurance industry's ongoing digital transformation, with a particular focus on the constantly evolving digital channel technologies and the associated consumers' perceptions of them. To achieve this objective, this study investigates the primary driving forces and the enhanced role of consumers' perceptions in the digital transfor...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital banking transformation and job losses. Case study : NATIONAL BANK OF GREECE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΣΕΓΓΟΥΝΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στον κόσμο της πληροφορίας και του αυτοματισμού, είναι λογικό να επηρεάσουν και τον τραπεζικό κλάδο, αφού παραδοσιακά ήταν χώρος υποδοχής καινοτομικών αλλαγών.
Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην εισαγωγή της τεχνολογίας και της καινοτομίας στον τραπεζικό κλάδο, ορίζεται η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού και καταγράφονται τα πλεονεκτήματα και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mobile learning in foreign languages [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ΧΑΤΖΗΝΑ, ΦΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η μάθηση με τη βοήθεια κινητών συσκευών (mobile learning) αποτελεί ένα σχετικά νέο τύπο μάθησης, ο οποίος συνδέεται με τη χρήση της τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας, ειδικά του κινητού τηλεφώνου, μέσω της οποίας επιδιώκεται η διευκόλυνση της μάθησης και η πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές μέσω κάποιου ασύρματου μέσου. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internal Marketing and Effective Customer Service: Evidence from the Municipality of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Παφίτου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Internal Marketing is a crucial human resources practice in order first internal customers, employees actually, to learn and value new services offered and then employees easily persuade customers how to use them. Especially, in case of new digital services, uncertainty created by the non-awareness of services makes customers non-eager to try them and the firm not to exploit the desired advantages...
Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από πελάτες ελληνικών τραπεζών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting the adoption of digital banking by the greek banks customers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-11-2019 [2019-11-20]
Ευαγγελία, Τζίφα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η ηλεκτρονική τραπεζική, αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν ολοένα και αυξανόμενα χρησιμοποιούμενο τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών των τραπεζών για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών τους συναλλαγών. Πέραν αυτού, η παροχή τραπεζικών υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής αποτελεί πλέον παγκόσμια, έναν βασικό παράγοντα ανταγωνιστικότητας για μια τράπεζα. Μέσω της συγκεκριμένης εξέλιξης στην εξυπηρέτηση π...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Σκόκα, Ευθαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν διεισδύσει σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής, επιφέροντας τεράστιες αλλαγές στην κοινωνική πραγματικότητα και καθιστώντας απαραίτητη την υιοθέτηση και αποτελεσματική χρήση τους από όλα τα άτομα, συμπεριλαμβανομένων και των ηλικιωμένων. Οι τελευταίοι, ως μια ευαίσθητη και πολυπληθή κοινωνική ομάδα, καλούνται να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumers' attitude and purchase behavior toward online travel shopping through the website of TripAdvisor [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Βλέτση, Σεβαστιάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to investigate the factors affecting consumers’ behavior
in terms of travel online purchases. The majority of previous relevant studies consider a
broad spectrum of travel services and products or focus specifically on services related to
airline tickets and hotel reservations. The current research attempts to fill a research gap by
focusing on the new trend...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors that influence consumer intention to purchase wearable products: The case of smartwatches [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
LIGIDAKI, STEFANIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The Internet of Things is a global phenomenon and a big part of our daily life. Products related to the IoT have been widely disseminated, interconnected devices have reached to millions and the total market is expected to reach a value of more than 520 billion dollars in 2021.
Wearable devices are one of the most important applications of the IoT aspiring to improve and change people’s lives, h...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Electronic banking in Greece. The dawn of a new era. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Theodorou, Konstantinos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Technology evolution and especially the wide spread use of the internet has given both banks and the customers the way and means to turn to alternative service delivery channels, with various advantages and perhaps some disadvantages to both. In the last years this turn for banks poses as a primary strategic goal in order to enhance profitability, to keep up with the competition and to deliver...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Information and Communication Technologies in Adult Education. The use of Moodle Learning Management System in teacher training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΙΤΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle στην επιμόρφωσή τους και την αποδοχή του ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω μίας τροποποιημένης έκδοσης του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (ΤΑΜ) με ενσωμάτωση εξωτερικών παραγόντων όπως η συμβατότητα του Moodle με την επιμόρφωση, η τάση για καινοτομία και η εμπε...