Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Teacher training
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διερευνώντας τη δυνατότητα ενσωμάτωσης της δημιουργικής γραφής στο πρόγραμμα σπουδών της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΑΞΓ) : Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της ΑΞΓ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα [Ελληνική]
Ημερομηνία:
21-07-2024
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΟΥΤΟΥΛΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study investigates the potential for integrating creative writing into the English as a Foreign Language (EFL) curriculum in Greek secondary education by examining the perceptions of EFL teachers. The research addresses four key questions: the extent of awareness and implementation of creative writing, teachers' attitudes towards different types of creative writing, perceptions of its value a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An investigation on the training needs of the teachers of the Vocational Apprenticeship schools (EPA.S) of the Manpower Employment Organization (OAED) on Apprenticeship issues [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Κουρπουανίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (EEK) το Δυϊκό σύστημα
ΕΕΚ ή Μαθητεία αποτελεί μία μέθοδο εκπαίδευσης στον χώρο εργασίας, η οποία έχει
αρχίσει εδώ και μερικές δεκαετίες να αναπτύσσεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. To Δυϊκό
σύστημα ΕΕΚ (Μαθητεία) είναι ένα εκπαιδευτικό δομημένο πρόγραμμα που επιδιώκει να
προετοιμάσει υποψήφιους εργαζόμενους στην ανάπτυξη ενός συνόλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of secondary school teachers on the follow-up of training programmes : Reasons for mobilisation and inhibitors [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Καραλή, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προβάλλει τη σημερινή εποχή ως αδήριτη ανάγκη για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου. Ιδιαίτερα σήμερα με τις τροποποιήσεις που συντελούνται σε ποικίλες εκφάνσεις της καθημερινότητας , οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ανταποκριθούν στον καινοτόμο , απαιτητικό και πολυσχιδή ρόλο τους. Στη συγκεκριμένη εργασία εξετάζονται αρχικά οι απόψεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational needs of teachers in primary schools upon intercultural education issues. The case of the Perfecture of Achaia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Καράμπελα, Σωτηρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιχείρησε να μελετήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δημοτικά σχολεία του Νομού Αχαΐας, τα οποία εντάσσονται στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, σε σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν και καταγράφηκαν οι αντιλήψεις του εν λόγω πληθυσμού-στόχου σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργούνται στο πλαίσιο της πολυπο...
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο που έχουν οι διευθυντές των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη σχολική τους μονάδα. Ως επαγγελματική ανάπτυξη κατά τη βιβλιογραφία νοείται ένας συνδυασμός μαθησιακών εμπειριών με δραστηριότητες σχεδιασμένες να ωφελούν το άτομο, την ομάδα, ή το σχολείο. Ω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“ Investigating the Primary Education Teachers’ training needs for the functioning of Teacher association as “a team work” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με την ψήφιση του Π.Δ. 79/2017 (Ν. 4547/2018) ο Σύλλογος Διδασκόντων καλείται να λειτουργήσει ως «ομάδα εργασίας» προκειμένου να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις του ρόλου του και στο όραμα για ένα σχολείο πιο συνεργατικό, δημοκρατικό και αποκεντρωμένο. Συνεπώς, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων ως «ομάδα εργασίας» θεωρείται επιτακτική ανάγκη. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivations, obstacles and conceptions of secondary school teachers in Prefecture of Ilia for their participation in training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Στασινός, Μηνάς
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ανέκαθεν αποτελούσε προτεραιότητα για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Στη σημερινή εποχή που τα χαρακτηριστικά της διαμορφώνονται από την παγκοσμιοποίηση, την κοινωνία της πληροφορίας και του επιστημονικού και τεχνολογικού πολιτισμού, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών συνδέεται κυρίως με την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτι...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΖΩΤΖΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to survey the integration of Web 2.0 technologies into EFL learning in the Greek state-school almost 15 years after introducing ‘New Technologies’ in public education by establishing computer laboratories and the Greek School Network. Specifically, it explores EFL teachers’ awareness of Web 2.0 technologies, the use of Web 2.0 tools on the basis of underlying pe...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Information and Communication Technologies in Adult Education. The use of Moodle Learning Management System in teacher training programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΙΤΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle στην επιμόρφωσή τους και την αποδοχή του ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω μίας τροποποιημένης έκδοσης του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (ΤΑΜ) με ενσωμάτωση εξωτερικών παραγόντων όπως η συμβατότητα του Moodle με την επιμόρφωση, η τάση για καινοτομία και η εμπε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research on teachers aspects about the contribution of action research to their vocational evolution: the case of CEYS (Creativity in Early Years Science education) programme [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Κρόκου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 για το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδές στην Εκπαίδευση και της διπλωματικής μου εργασίας. Το θέμα, το οποίο πραγματεύεται, είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη συμβολή της έρευνας δράσης στην επαγγελματική τους ανάπτυξη: η περίπτωση του προγράμματος CEYS (Creativity in Early Y...
TEACHER TRAINING AND MENTORING: INVESTIGATING THE EXISTING MODELS, METHODS AND ATTITUDES ΙΝ GREECE
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών και Εξατομικευμένη Καθοδήγηση: Διερεύνηση των υπαρχόντων μοντέλων και μεθόδων και η θέση των καθηγητών. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2016 [2016-09-24]
ΒΛΑΧΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, Vlachou, Spiridoula
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to examine to what extent teachers are aware of the concepts of teacher training and mentoring, their existing models and principles and their implementation. Its aim is the investigation of the teachers’ predisposition towards them and their willingness to get informed on and participate in such programs. Through research, data was gathered concerning teachers’...