Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή αφήγηση
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 21 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή αφήγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Polyphonic approach to Sophocles' Antigone through digital narration [Αγγλική] Ημερομηνία: 2-3-2025 Συγγραφέας: ΖΩΗ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την πολυφωνική προσέγγιση της τραγωδίας Αντιγόνη του Σοφοκλή, η οποία αποτελεί διδακτικό αντικείμενο στη Β΄ Λυκείου. Παρόλες τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, η συγκεκριμένη τραγωδία του Σοφοκλή εξακολουθεί να διδάσκεται, ενώ περιλαμβάνεται και στο νέο πρόγραμμα σπουδών για τα αρχαία ελληνικά στο λύκειο. Σύμφωνα με το νέο ΠΣ έμφαση δίνεται στην ολιστική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling and Mathematics - The Teaching of Central Symmetry in 1st High School. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΛΕΩΝ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία σχετίζεται με την αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η ψηφιακή αφήγηση τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ως μέθοδος διδασκαλίας και χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού. Αποτελεί μια εναλλακτική διδακτική πρόταση που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή αφήγηση σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling as a means for the reception of narrative modes and techniques of prose writing in high school [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2024 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΙΛΑΤΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια να διερευνηθεί κριτικά και βιωματικά η επίδραση της ψηφιακής αφήγησης στη μάθηση και ειδικότερα στη Λογοτεχνία. Η διδακτική της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στο Λύκειο διέρχεται ποικίλες προσεγγίσεις με γνώμονα το γεγονός ότι αποτελεί πολιτισμικό κεφάλαιο όχι μόνο λόγω των διαχρονικών αξιών των οποίων...
Ημερομηνία: 17-02-2024 Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο η ψηφιακή αφήγηση μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στη διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στη βαθμίδα του Γυμνασίου. Ξεκινώντας από μία σύντομη επισκόπηση λογοτεχνικών θεωριών –κειμενοκεντρικών και αναγνωστικών– θα οδηγηθεί σε μία πιο αναλυτική παρουσίαση της αφηγηματολογίας ασχολούμενη με βασικές αρχές πολύ ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transforming Papadiamantis work into digital storytelling- perceiving his work through comics [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, στο οποίο παρουσιάζεται η μετακένωση των έργων του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη σε άλλες μορφές τέχνης και από το δημιουργικό μέρος, στο οποίο τρία διηγήματα του σπουδαίου λογοτέχνη επιλέχθηκαν να διασκευαστούν με τη βοήθεια συγκεκριμένου διαδικτυακού εργαλείου ψηφιακής αφήγησης σε κόμικς. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο μέρος ξεκινά με ένα αρκετά εκτενέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital storytelling and the love of reading [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-2-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση που διερευνά την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής αφήγησης, ενός σύγχρονου και ιδιαίτερα ελκυστικού μαθησιακού εργαλείου, στην ενίσχυση της φιλαναγνωσίας. Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε και αξιοποιήθηκε ένα διδακτικό παράδειγμα για τη διδασκαλία του κειμένου «Ένας αριθμός» του Αντόν Τσέχωφ το οποίο αναφέρεται στις κοινωνικές ανισότητες που στηρί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design and development of an educational application for preschoolers [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΣΑΡΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η μετάβαση στην Ψηφιακή Εποχή επηρεάζει ολοένα και περισσότερους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, από την βιομηχανία, τη γεωργία και τη ναυτιλία μέχρι την ιατρική, την εκπαίδευση, το περιβάλλον ακόμη και τις τέχνες και τον πολιτισμό. Η πληθυσμιακή ομάδα που επηρεάζονται περισσότερο είναι τα παιδιά και ειδικότερα τα παιδιά που ανήκουν στην προσχολική ηλικία καθώς από πολύ νωρίς έρχονται σε επα...
Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΓΚΟΤΣΙΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την περίπτωση της ανάπτυξης ενιαίας αφήγησης και τη σημασία της για την εμπειρία του επισκέπτη στα μουσεία που βρίσκονται στους αρχαιολογικούς χώρους. Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεγεί το Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας. Για την εκπόνηση της έρευνας επιλέχθηκε η μικτή μέθοδος με ερωτηματολόγιο και συνεντεύξεις. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτελείται ...
Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Μαμάση, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία φέρει τον τίτλο «Από το πανί στην οθόνη». Το όλο εγχείρημα αποτελεί μια προσπάθεια εναλλακτικής ψηφιακής επαφής με το παραδοσιακό Θέατρο Σκιών. Το παραδοσιακό σκηνικό του πανιού (μπερντές) συναντά την οθόνη, ένα νέο σκηνικό απόλυτα συνυφασμένο με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Στην εργασία ερευνάται η σύζευξη του Θεάτρου Σκιών-Καραγκιόζη με την Ψηφιακή Αφήγηση στο μάθημ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Environments and Narratives of the Fantastic: Literary Forms and Creative Interactions [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Γουέμπστερ, Εύα Ελισάβετ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί μια πρώτη ανασκόπηση των σχέσεων και διαδράσεων μεταξύ της λογοτεχνίας του φανταστικού (με την ευρύτερη έννοια της λογοτεχνικότητας) και τα καινούργια ψηφιακά μέσα ψυχαγωγίας που έχουν αναπτυχθεί τις τελευταίες δεκαετίες, ανάμεσά τους και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, εξετάζοντας παράλληλα και τις καινούργιες μορφές και στρατηγικές αφήγησης και λογοτεχνίας που έχουν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing and Digital Storytelling as tools to cultivate emotional awareness: a didactic proposal for kindergarten [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Αρβανιτάκη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η μορφή της σύγχρονης κοινωνίας κάνει επιτακτική την ανάγκη επαναπροσανατολισμού της εκπαίδευσης. Πλέον, οι μαθητές χρειάζονται τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να αναπτύξουν κίνητρα για μάθηση και για ανάπτυξη χρήσιμων ικανοτήτων για τη μετέπειτα ζωή τους. Η προσχολική εκπαίδευση, η οποία εστιάζει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, μπορεί να θέσει τα θεμέλια που απαιτούνται για μια δυναμική έναρξη τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transmedia storytelling in language learning for refugees and migrants: Developing an ecology of interconnected narrative spaces. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-02-2022 [2022-02-27] Συγγραφέας: Βασιλειάδου, Ελεωνόρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The number of refugees is growing rapidly and according to the UN High Commissioner for Refugees (UNHCR) more than 84 million people were forced to flee their home countries in 2021 worldwide. When it comes to education, the presence of multicultural classrooms along with the technological advancement has heightened the need for alternative ways of teaching that will provide the opportunity to be ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Integrating Digital Storytelling into the Teaching and Learning of Reading and Writing of Sixth Grade EFL Learners. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Βαβούρη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Prompted by studies on the favourable outcomes from the integration of digital storytelling in the EFL class (Karasoula, 2019; Malliakou, 2014; Papadopoulou & Vlachos, 2014; Rassouli, 2014; Tsoutsoura, 2015), an action research, carried out over a 6-month period, with 26 learners from two classes of the 6th grade in a state primary school in Karditsa, Greece, investigated whether the “telling of s...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: El amor y la naturaleza en la poesía de Miguel Hernández: aproximación didáctica a través de la narrativa digital [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Δογκάκη, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει, αρχικά, τα βασικά χαρακτηριστικά της ψηφιακής αφήγησης, τα στάδια δημιουργίας της και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στην εκπαιδευτική διαδικασία και πιο συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας. Έπειτα, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη ζωή και το έργο του Iσπανού ποιητή Μιγκέλ Ερνάντεθ Χιλαμπέρτ και δίνεται ένα διδακτικό σεμιναριακό πλάνο ...
Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα από το παράδειγμα των διηγημάτων του Παπαδιαμάντη. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζεται η σημασία της αφήγησης, η συμβολή της στην εκπαιδευτική διαδικασία, και τα βασικά στοιχεία της αφηγηματολογίας. Εξετάζονται οι βασικές αρχές της ψηφιακής αφήγησης και παρουσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of Digital Narration in Mathematics of the 4th grade. Divide by 10, 100, 1,000 - Decimal numbers [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Ευαγγέλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η ψηφιακή αφήγηση και οι ποικίλες εφαρμογές της στην Εκπαίδευση αποτελούν ένα πεδίο έρευνας που έχουν προσελκύσει εκπαιδευτικούς και επιστήμονες κυρίως τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα εργασία αξιοποιεί την εκπαιδευτική προσέγγιση που προσφέρει η ψηφιακή αφήγηση για τη διδασκαλία ενός μαθηματικού κανόνα (Διαιρώ με 10, 100, 1.000 – δεκαδικοί αριθμοί) σε μαθητές που φοιτούν στη Δ΄ τάξη του Δημοτικού. ...
Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Δημητρίου, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη δυναμική εισαγωγή των ψηφιακών μέσων τα τελευταία χρόνια και στον τομέα των ανθρωπιστικών επιστημών. Οι ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες, όπως ονομάζονται πια εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την έρευνα αλλά και τη διδασκαλία τους, κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα στο κομμάτι της εκπαίδευσης. Τα οφέλη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Myths – Legends: The rendition of the female supernatural form in digital story-telling and education [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: Πολύζου, Ευγενία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προβολή του λαϊκού πολιτισμού και συγκεκριμένα της γυναικείας υπερφυσικής μορφής στην ψηφιακή αφήγηση και εκπαίδευση. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται επισκόπηση της έννοιας του λαϊκού πολιτισμού και της μελέτης του από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Παράλληλα, καταδεικνύεται ο μυθώδης λόγος ως η αρχέγονη και διαχρονική ανάγκη του ανθρώπου να επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital storytelling and folk storytelling: A Contemporary Approach to Folk Narratives through Digital Narration. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΝΤΑΛΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την παρουσίαση με τα εργαλεία της ψηφιακής αφήγησης μιας λαϊκής αφήγησης σε ένα τμήμα της Α΄ τάξης ενός δημόσιου γενικού λυκείου. Η πρακτική αυτή εφαρμογή της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία επιχειρεί να αποδείξει ότι οι μαθητές μπορούν να έρθουν σε επαφή με τη λαϊκή λογοτεχνία με τρόπο σύγχρονο και δημιουργικό. Η διπλωματική αποτελείται...
Ημερομηνία: 21-07-2019 [2019-07-21] Συγγραφέας: ΣΟΥΡΑΒΛΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία της Ιστορίας της Α΄ Λυκείου. Η ψηφιακή αφήγηση τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη και χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση ως διδακτική μέθοδος κυρίως στο εξωτερικό. Κρίθηκε, λοιπόν, απαραίτητο να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί στο ελληνικό Λύκειο κάτω από το αυστηρά οριοθετημένο πλαίσιο τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a website for the presentation of the Museum of the History of the Olympic Games of Antiquity [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Πυλαρινού, Νίκη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Γραφικές Τέχνες και Πολυμέσα», του Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών και φέρει τον τίτλο: "Δημιουργία δικτυακού τόπου παρουσίασης του Μουσείου της Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων της Αρχαιότητας". Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να προβάλει, μέσω του διαδικτύου, με τη δημιουργία ιστοτόπου (htt...