Κριτήρια αναζήτησης: παραμύθι
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: παραμύθι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of Fairy Tale Dramatization on the Creative Development of Preschool Children [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΑΣΗΜΙΝΑ ΤΣΑΚΝΑΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Παραστατικές Τέχνες (ΠΑΤ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη είχε ως σκοπό να διερευνήσει αν και κατά πόσο η δραματοποίηση παραμυθιών συμβάλλει στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας των νηπίων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο 17ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Κατερίνης, κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, και περιλάμβανε 12 παρεμβάσεις δραματοποίησης, οι οποίες υλοποιήθηκαν σε διάστημα πέντε εβδομάδων, από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2025.Το δεί...
Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: Αγγελοπούλου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη γραμματική της Α’ Δημοτικού μέσω της ψηφιακής αφήγησης που σκοπεύει εκτός από τη μάθηση, στη ταυτόχρονη ψυχαγωγία και ευημερία των μαθητών. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος παρουσιάζεται εννοιολογικά η γραμματική, η αφήγηση, το παραμύθι και η ψηφιακή αφήγηση. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται εννοιολογικές έννοιες, ορισμοί, είδη, στάδια, χαρακτηριστικά και πλεον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interkulturelles Lernen und Einsatz von Märchen im DaF-Unterricht [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: ΜΟΥΤΣΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των παραμυθιών στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της διαπολιτισμικότητας. Η λογοτεχνία αντικατοπτρίζει τόσο την ιστορία όσο τον πολιτισμό μιας χώρας και αντανακλά τον τρόπο σκέψης και τις συνήθειες ενός λαού. Γι’ αυτό το λόγο η λογοτεχνία θα έπρεπε να απο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing as a way of expressing children's feelings Fairy tale: The evil stepmother and the princesses [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Σακαρίκου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός του Σχολείου είναι να αναπτύξει ολόπλευρα την προσωπικότητα του μαθητή, δηλαδή τόσο τη νοητική και τη συναισθηματική-ψυχική του πλευρά, όσο και τη σωματική. Όσο αφορά την νόηση, αυτή αναφέρεται στην ανάπτυξη της απλής λογικής σκέψης και κυρίως στην ανάπτυξη της κριτικής-λογικής σκέψης, ταυτόχρονα όμως και στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης. Η τελευταία έχει το πλεονέκτημα ότι συνδέεται κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Theatrical direction and fairytale drama in formal education [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Μπαλάσκα, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τη συνεισφορά του παραμυθοδράματος στη σχολική εκπαίδευση μέσω της σκηνοθετικής τέχνης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο η σκηνοθετική τέχνη αναδεικνύει τον ρόλο του παραμυθοδράματος στη σχολική εκπαίδευση μέσα από τη δραματοποίησή του. Το συγκεκριμένο είδος παρουσιάζεται κατά την ιστορική εξέλιξή του, από την εμφάνιση των πρώτων «παραμυθά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The illustrated children's fairy tale in Greece: Theory and Practices [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Αμπόνη, Μαρία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Ο εικονογράφος δεν έχει τρόπο να μιλήσει για τη δουλειά του παρά μόνο μέσα από αυτήν. Όταν όμως κινείται στα πλαίσια ενός κειμένου πόσο μπορεί στα αλήθεια να εκφράσει δικές του απόψεις; Σπάνια διαβάζουμε κάπου για τον τρόπο που γίνονται όλες αυτές οι όμορφες εικονογραφήσεις ή για τα όμορφα και τα δύσκολα που αντιμετωπίζει ένας εικονογράφος δουλεύοντας ένα βιβλίο. Η ποιοτική έρευνα που έγινε για αυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Vers une écriture créative à l’aide de la pédagogie du projet et de logiciels de création de B.D. en classe de FLE. Aspects motivants et bénéfiques auprès des apprenants de l’école primaire grecque. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Ιασονίδου, Φωστήρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η διπλωματική αυτή εργασία φιλοδοξεί να ερευνήσει το λόγο ύπαρξης των πρότζεκτ δημιουργικής γραφής στο ελληνικό δημοτικό σχολείο εντοπίζοντας τις επωφελείς για τους μαθητές πλευρές τους και τα κίνητρα μάθησης που αναπτύσσονται μέσα από αυτά, τόσο από παιδαγωγικής όσο και από διδακτικής πλευράς, καθώς επίσης και να απαντήσει στην ερώτηση της συστηματικής εφαρμογής και καθιέρωσής τους στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τeachers’ perceptions with regards to the exploitation of fairytales as a teaching tool in elementary school. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Στούμπου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να μελετήσει απόψεις δασκάλων σχετικά με την αξιοποίηση του παραμυθιού ως διδακτικού εργαλείου στο δημοτικό. Αφορμή αποτέλεσε η ανάγκη εξεύρεσης εναλλακτικών μέσων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον κι αποτελεσματικό. Τα συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα που επιχειρήθηκαν να απαντηθούν αφορούσαν:1)τον βαθμό αξιοποίησης του παραμυθιού στο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: NARRATIVE PEDAGOGY IN FAIRYTALES ILLUSTRATION AND THE CREATIVE PROCESS OF ILLUSTRATING A FAIRYTALE [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΠΕΛΛΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρουσία της εικόνας σε κείμενα παιδικής λογοτεχνίας θεωρείται σήμερα σχεδόν αυτονόητη, ως παράγοντας που ενισχύει την πρόσληψη του κειμένου. Στο εικονογραφημένο παραμύθι παρουσιάζεται μια πλουραλιστική αφήγηση, όπου υπάρχουν ουσιαστικά δύο αφηγητές: ο συγγραφέας και ο εικονογράφος. Στην παρούσα εργασία μελετάται το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο ως ένα δυναμικά εξελισσόμενο προϊόν, γίνεται διερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Einsatz und Gebrauch von Märchen im DaF-Unterricht im Rahmen der vier Fertigkeiten: Lesen, Hören, Schreiben, Sprechen [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΣΤΟΡΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εισαγωγή και χρήση των παραμυθιών στο μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα και αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό τμήμα. Στο πρώτο και θεωρητικό μέρος αυτής της διπλωματικής εργασίας προσδιορίζεται ο όρος «παραμύθι» και αναλύονται τα χαρακτηριστικά του. Στο υποκεφάλαιο 1.3 γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί εν συντομία η γέννηση και η εξέ...