Κριτήρια αναζήτησης: διαπολιτισμική ετοιμότητα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαπολιτισμική ετοιμότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the inclusion of Roma students' language in Primary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-7-2025 Συγγραφέας: ΕΛΠΙΔΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμπερίληψη της Ρομανί γλώσσας στο ελληνικό σχολείο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει αν και κατά πόσο αναγνωρίζεται και ενσωματώνεται η γλώσσα των μαθητών/τριών Ρομά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, γίνεται φανερή η γενικότερη στάση της κοινωνίας και του εκπαιδευτικού συστήματος απέναντι στις μειονοτικές γλώσσες, η οποία δύναται να προκαλέσει ανι...
Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: ΤΣΙΜΟΥΡΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι μετακινήσεις των πληθυσμών στη σύγχρονη εποχή, επέφεραν αναμόρφωση στη σύνθεση της κοινωνίας και την κατέστησαν πολυπολιτισμική. Από τη νέα κοινωνική πραγματικότητα προέκυψε η αναγκαιότητα κατανόησης και σεβασμού της διαφορετικότητας, καθώς και της αρμονικής συνύπαρξης των εθνοπολιτισμικών ομάδων. Παράλληλα, προέκυψε και η ανάγκη επαναπροσδιορισμού της εκπαίδευσης του σύγχρονου σχολείου, εφόσον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Teaching practices in the subject of Greek Language in multicultural schools: The perceptions of the Greek teachers of the Prefecture of Evia". [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κατσανά, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων του Νομού Ευβοίας ως προς τις διδακτικές πρακτικές στο μάθημα της Γλώσσας σε πολυπολιτισμικά σχολεία. Η έρευνα διεξάγεται τον Μάιο και Ιούνιο του 2020 σε δέκα εν ενεργεία δασκάλους, που υπηρετούν ως αναπληρωτές ή ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί σε δημόσια δημοτικά σχολεία του Νομού και έχουν συνολική υπηρεσία κατά μέσο όρο τα 9 έτη. Γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Refugee students’ integration to the educational environment of Secondary Education in the region of Drama. An investigation of teachers’ points of view» [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Πασχαλίδου, Αντωνία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη διεξαγωγή ημι-δομημένων συνεντεύξεων και αναλύει τις απόψεις 23 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Δράμας για την επίτευξη της ένταξης των προσφύγων μαθητών καθώς και το ρόλο των ιδίων και των γονέων των μαθητών στην ένταξή τους. Ως κριτήριο της ένταξης τίθεται η αλληλεπίδραση των προσφύγων μαθητών με τα άτομα του σχολικού περιβάλλοντο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Αspects of Primary school teachers in the prefecture of Etoloakarnania on the limitations in the implementation of Intercultural Education and the obstacles to the smooth integration and school success of refugee children." [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Χαντζάρα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει τους περιορισμούς στην εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης που δρουν ως ανασταλτικοί παράγοντες στην ομαλή εκπαιδευτική ένταξη και σχολική επιτυχία παιδιών προσφύγων καθώς και ο ρόλος της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών στο σύγχρονο σχολείο που χαρακτηρίζεται από έντονη πολυπολιτισμικότητα. Στην έρευνα συμμετείχαν 162...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' perceptions of the necessity of their professional development in relation to the education of students with ethnocultural diversity. The case of the Prefecture of Argolida [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Φλωρής, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία παρουσιάζει τις αντιλήψεις των δασκάλων του Νομού Αργολίδας σχετικά με την αναγκαιότητα της επαγγελματικής τους ανάπτυξης για να μπορούν να ανταποκριθούν στην εκπαίδευση μαθητών με εθνοπολιτισμική ετερότητα. Το δείγμα της έρευνας ήταν 70 δάσκαλοι και δασκάλες (27,1% άντρες και 72,9% γυναίκες). Ο ερευνητής χρησιμοποίησε τη βολική δειγματοληψία. Τα βασικότερα ευρήματα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of intergroup contact on teachers’ intercultural competence, intercultural sensitivity and prejudice in the education of immigrants/refugees students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: ΝΤΟΒΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι η διερεύνηση του ρόλου της δι-ομαδικής επαφής στην διαπολιτισμική ετοιμότητα, διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση και προκατάληψη των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά την επαφή με τους εθνοπολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Στην έρευνα έλαβαν μέρος έξι (6) φιλόλογοι εκπαιδευτικοί που έχουν εργαστεί σε Τάξεις Υποδοχής προσφύγων/μεταναστών του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social integration of refugee students in education: The perspective and role of teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Δημοσθενίδης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει ως θέμα την οπτική των εκπαιδευτικών σε ζητήματα που αφορούν την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των μεταβλητών που επηρεάζουν το ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν. Στόχος της είναι η διερεύνηση των πρακτικών που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί για την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών τους. Επιπλέον, η διερεύνηση της διαπολιτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The teaching of Greek culture in pre-school education in the modern multicultural school: the case of Attica kindergartens. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Τζαβάρα, Νικολέττα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) αποτελεί πλέον βασικό αντικείμενο διδασκαλίας της σύγχρονης τάξης στοχεύοντας στην ομαλή ανάπτυξη και δημιουργία του μελλοντικού Ευρωπαίου πολίτη. Σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες, όπως είναι σήμερα και η Ελλάδα, με σκοπό την επιτυχή ένταξη των αλλοδαπών-μεταναστών είναι απαραίτητη στη διαδικασία της μάθησης η εμπλοκή πολιτισμικών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Intercultural adequacy and preparedness of chiefs as a factor for the implementation of intercultural education in nursery: the views of teachers of preschool education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Ασίκη, Ευγενία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: «Η διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων ως παράγοντας υλοποίησης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο: οι απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής». Κύριος σκοπός της ερευνητικής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγ...