Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
2007 [2007]
PLOUMBIS DIMITRA, Πλούμπη Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η σύνθετη φύση των πολυ-πολιτισµικών, πολυ-γλωσσικών σύγχρονων κοινωνιών, σε συνδυασµό µε την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών και την συνεχώς αυξανόµενη ανάγκη για διευκόλυνση της κινητικότητας ανάµεσα στα µέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης οδήγησαν το Συµβούλιο της Ευρώπης στην έκδοση συστάσεων σχετικά µε την διδασκαλία των ξένων γλωσσών και τον σχεδιασµό αναλυτικών προγραµµάτων σπουδών/...
Ημερομηνία:
5-2005 [2005]
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΑΜΟΥΤΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείµενο της εργασίας είναι η Γερµανική ως ξένη γλώσσα στην πρωτοβάθµια εκπαίδευση και η διδασκαλία γραµµατικών φαινοµένων σε αυτή τη βαθµίδα. Αρχικά παρατίθενται επιχειρήµατα υπέρ της διδασκαλίας της Γερµανικής ως ξένη γλώσσα σε παιδιά ηλικίας 8 έως 10 ετών και εξετάζονται οι στόχοι και το περιεχόµενό της. Στη συνέχεια ερευνάται ο ρόλος της διδασκαλίας της Γραµµατικής σε τόσο µικρές ηλικίες µα...
Ημερομηνία:
2-2005 [2005]
Άρτεμις Χατζηαποστολίδου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Χρυσάνθη Πουρνάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διεξάγει έρευνα για τη διδασκαλία της ανάγνωσης στην έκτη τάξη ενός Ελληνικού δηµοτικού σχολείου, να προτείνει διαφορετικές µεθόδους για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων των µαθητών ηλικίας 11 µε 12 χρονών και να παρουσιάσει επιπρόσθετο αναγνωστικό υλικό το οποίο µπορεί είτε να ενσωµατωθεί στο ήδη υπάρχον υλικό του ‘Fun Way English 3’ είτε ακόµη και να τ...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Κλεονίκη Δημητροπούλου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Κούβδου Ανδρονίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Ο όρος ‘Record-keeping’ χρησιµοποιείται για να περιγράψει την τακτική και συστηµατική διαδικασία συλλογής και καταγραφής πληροφοριών σχετικών µε την πρόοδο του µαθητή, που έχει σαν στόχο την αξιολόγηση του. Συµπληρώνοντας τις παραδοσιακές τεχνικές αντικειµενικής αξιολόγησης (testing), η συστηµατική αυτή καταγραφή πληροφοριών σχετικών µε την απόδοση του µαθητή (Record-keeping) είναι µια εναλλακτική...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Χρυσάνθη Βανταράκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Καλλιόπη Τζαβάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωµατική εργασία είναι µια ερευνητική προσπάθεια που σκοπό έχει την ανάπτυξη και εφαρµογή πέντε µαθηµάτων βασισµένων στη συνθετική οµαδική εργασία. Τα µαθήµατα αυτά προορίζονται για µια συγκεκριµένη τάξη µαθητών του Ελληνικού ∆ηµόσιου ∆ηµοτικού σχολείου που µελετούν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα. Ο σχεδιασµός των νέων µαθηµάτων βασίζεται στους θεµελιώδεις στόχους και στην προτεινόµενη µ...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Χρυσή Γιαννάκου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία εξετάζει τον σκοπό της µάθησης της γλώσσας στο πρώτο επίπεδο στα πλαίσια των σχολείων στην Ελλάδα και τους παράγοντες, τους τρόπους προσέγγισης και τις ικανότητες που παρακινούν τους µικρούς µαθητές οι οποίοι παρακολουθούν την Αγγλική Γλώσσα. Το να διδάσκεις παιδιά µπορεί να είναι µια εµπειρία απαιτητική η οποία ταυτόχρονα προκαλεί ικανοποίηση. Οι καθηγητές πρέπει να προσπαθήσουν να...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Φραϊδάκη Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα µελέτη εξετάζει τη διδασκαλία και την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων των µαθητών της 6ης τάξης του ∆ηµοτικού Σχολείου. Έχοντας ως κύριο στόχο τη δηµιουργία πιό αυτόνοµων και έµπειρων αναγνωστών, συζητά θέµατα σχετικά µε µια πιο αποτελεσµατική ανάπτυξη της ανάγνωσης και µε τους τρόπους που οι νεαροί αρχάριοι µαθητές σκέφτονται και µαθαίνουν. Ενσωµατώνει 10 µαθήµατα ανάγνωσης στο υπά...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Μιγδάλη Λελουδία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η ποιοτική συγκεκριµένη ερευνητική υπόθεση διερεύνησε και περίγραψε παράγοντες που εµπλέκονται στην διδασκαλία της Αγγλικής σαν ξένη γλώσσα σε παιδιά του ∆ηµοτικού σχολείου, µέσω της ∆ιαθεµατικής προσέγγισης. Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν από πολλαπλές πηγές: ερωτηµατολόγια, συνεντεύξεις και από τις εργασίες των µαθητών. Τα αποτελέσµατα της έρευνας έδειξαν ότι η ∆ιαθεµατική προσέγγιση µπορεί να ...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Αικατερίνη Νικολάκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία υποστηρίζει ότι η χρήση του επεξεργαστή κειµένου έχει θετικές επιπτώσεις στην παραγωγή του γραπτού λόγου των µαθητών του ∆ηµοτικού στο µάθηµα των Αγγλικών. Για τη διερεύνηση αυτών των επιπτώσεων πραγµατοποιήθηκε µια σειρά µαθηµάτων µε χρήση επεξεργαστή κειµένου µε τους µαθητές της έκτης τάξης του ∆ηµοτικού Σχολείου της Ανθούσας. Τα µαθήµατα έγιναν τους δύο τελευταίους µήνες του σ...
Ημερομηνία:
2004 [2004]
Ιγνατίου Μαίρη Άντζελα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος αυτής της εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση του ∆ιαθεµατικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραµµάτων Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Ειδικότερα, θα αναλυθούν οι αρχές που διέπουν την καινοτοµία όπως και τα µεθοδολογικά ζητήµατα που ανακύπτουν. Η έννοια της διαθεµατικής προσέγγισης, όπως και οι προεκτάσεις της στη διδασκαλία γενικά και στη διδασκαλία της Αγγλικής γλωσσας ειδικότερα θα εξε...
Ημερομηνία:
2004 [2004]
Σίμψα Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα µελέτη διερευνά τις απόψεις των καθηγητών για το καινούργιο εκπαιδευτικό υλικό της 3ης τάξης του δηµοσίου δηµοτικού σχολείου και τον τρόπο µε τον οποίο χρησιµοποιούν το υλικό αυτό στη τάξη. Η εκπαιδευτική µεταρρύθµιση, που έλαβε χώρα µε την εισαγωγή του νέου αναλυτικού προγράµµατος σπουδών και της ξένης γλώσσας στη 3η τάξη του δηµοτικού σχολείου, αναµένεται να επηρεάσει τη στάση των καθη...