Κριτήρια αναζήτησης: Μελέτη και διδασκαλία
Βρέθηκαν 46 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 46 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 2.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μελέτη και διδασκαλία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 8-2005 [2005] Συγγραφέας: Φλορωγούλια-Φλώρου, Αμαλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα µελέτη πηγάζει από την ‘σύγχρονη πρόκληση’ για αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στην Γ’ τάξη του Ελληνικού ∆ηµοσίου Ενιαίου Λυκείου. Το µειωµένο ενδιαφέρον και η µικρή συµµετοχή των µαθητών στο µάθηµα αυτό προβληµάτισε την παρούσα εκπαιδευτικό καθ’ όλη τη διάρκεια της εικοσαετούς διδακτικής της εµπειρίας. Συγκεκριµένα, πηγή προβληµατισµού αποτέλεσε η επαναλαµβα...
Ημερομηνία: 6-2005 [2005] Συγγραφέας: Παρθένου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωµατική αυτή εργασία έχει ως αντικείµενο την αξιολόγηση µίας από τις ενότητες του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσοµάθειας, που είναι η ‘κατανόηση γραπτού λόγου και η ενσυνείδητη χρήση της γλώσσας’. Με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες, γίνεται µία προσπάθεια να εξεταστούν και να αξιολογηθούν οι ασκήσεις αυτού του κοµµατιού της συγκεκριµένης εξέτασης. Το πρώτο κεφάλαιο τη...
Ημερομηνία: 6-2005 [2005] Συγγραφέας: Αφροδίτη, Αρχοντάκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία έχει σαν θέµα το πρόβληµα της επιλογής της επαγωγικής ή παραγωγικής µεθόδου κατά τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Ειδικότερα ακολουθούµε την επαγωγική µέθοδο, όταν παρουσιάζουµε στους µαθητές µας υλικό (όπως ένα κείµενο ή παραδειγµατικές προτάσεις), που περιέχει το φαινόµενο που στοχεύουµε να διδάξουµε. Αντίθετα χρησιµοποιούµε την παραγωγική µέθοδο, όταν πρώτα εξηγούµε µε λόγια τον ...
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: POLYZOGOPOULOU PANAGIOTA, ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία αποτελεί µια µορφή κοινωνικής αλληλεπίδρασης και πραγµατώνεται µέσα από τον προφορικό και τον γραπτό λόγο. Στην εργασία αυτή ασχολoύµαστε µε τον γραπτό λόγο και πιο συγκεκριµένα µε την αξιολόγηση των γλωσσικών δεξιοτήτων της γραµµατικής και του λεξιλογίου. Το γραπτό µέρος ‘Sprachbausteine’ του πιστοποιητικού Γερµανικής Γλωσσοµάθειας ‘Zertifikat’ που αποτελεί αντικείµενο της εργασίας ...
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: Θεοδώρα Γριβοκωστοπούλου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να γίνει εµφανές και κατανοητό, ο τρόπος κατά τον οποίο το παιχνίδι λειτουργεί υποστηρικτικά στην εκµάθηση της ξένης γλώσσας. Η παρούσα εργασία βασίζεται στις οδηγίες του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου του Ευρωπαϊκού Συµβουλίου, στις οποίες προσανατολίζεται η εκµάθηση της ξένης γλώσσας. Το παρόν πόνηµα αποτελείται από ένα θεωρητικό και πρακτικό σκέλος. Το θεωρητ...
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: Παυλίδου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): L’objet de cette étude sera d’apporter une solution concrète à l’écueil auquel l’enseignant se heurte tous les jours en classe en essayant d’impliquer ses apprenants dans la pratique orale de la langue étrangère : en quoi les difficultés langagières de l’apprenant peuvent-elles être palliées grâce à l’élaboration d’une chanson francophone attrayante et authentique, un support d’actualité qui s...
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: Φράγκου, Αυγούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία περιγράφεται, πως µπορεί να προωθηθεί ο προφορικός λόγος µε ασκήσεις και παιχνίδια στη βασική και µεσαία βαθµίδα. Επιπλέον διατυπώνονται οι απόψεις, ότι πρώτον ο προφορικός λόγος προωθείται περισσότερο στη βασική βαθµίδα µε ασκήσεις και ιδιαίτερα µε παιχνίδια, παρά στη µεσαία βαθµίδα και δεύτερον ότι οι ασκήσεις και τα παιχνίδια εξαρτώνται από την ηλικία των µαθητών και το γλω...
Ημερομηνία: 4-2005 [2005] Συγγραφέας: Αλεξίου Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η σταδιακή υλοποίηση της ιδέας της παγκοσµιοποίησης και η αυξανόµενη επαγγελµατική κινητικότητα είναι µερικά από τα κύρια στοιχεία που συνθέτουν τη νέα πραγµατικότητα. Η γνώση αυτής της πραγµατικότητας οδηγεί όλο και περισσότερα νέα κυρίως άτοµα στην εκµάθηση ξένων γλωσσών. Σε αυτό το πνεύµα διδάσκεται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα µας η γερµανική γλώσσα, τόσο στη δευτεροβάθµια εκπαίδευση (γυµν...
Ημερομηνία: 4-2005 [2005] Συγγραφέας: Χριστίνα Θυμιοπούλου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Το θέµα της διπλωµατικής εργασίας είναι Αρχικά εξετάζω το ρόλο των κειµένων στη διδασκαλία της γερµανικής γλώσσας ως ξένης στις διάφορες µεθόδους, δηλαδή στη µέθοδο της γραµµατικής/µετάφρασης, στην οπτικοακουστική και στην επικοινωνιακή/διαπολιτισµική µέθοδο. Η τελευταία µέθοδος είναι σηµαντική, γιατί σε αυτήν εµφανίζονται για πρώτη φορά τα αυθεντικά κείµενα. Έπειτα διευκρινίζω τον όρο και αναλύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο μάθημα της Γραμματικής. Από τη θεωρία στην πράξη. [Ελληνική] Ημερομηνία: 1-4-2005 [2005] Συγγραφέας: Αγραφιώτη, Σύλβια-Άντζελα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία: 3-2005 [2005] Συγγραφέας: Γεώργιος Μανίκας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της συγκεκριµένης διπλωµατικής διατριβής είναι να παρουσιάσει και να σχολιάσει µία Ανάλυση Αναγκών για το µάθηµα της αγγλικής γλώσσας στα Ινστιτούτα Επαγγελµατικής Κατάρτισης (εφεξής ΙΕΚ), και πιο συγκεκριµένα για Ειδικούς ∆ιαιτολογίας στο τέταρτο εξάµηνο, µε την ελπίδα ότι η εν λόγω Ανάλυση Αναγκών θα αποτελέσει ένα χρήσιµο σηµείο αναφοράς για όλους όσοι ενδιαφέρονται να σχεδιάσουν ένα ε...
Ημερομηνία: 2005 [2005] Συγγραφέας: Ζαμπράιλα, Ευσταθία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In 1993 the Greek State introduced English as a foreign language in the fourth, fifth and sixth grades of Primary Schools due to political, pedagogical and social needs. In 2003 English was introduced in the third grade as well, in order to sensitize the young learners to the use of another code of communication besides their mother tongue. It is thought that this sensitization can happen earlier ...
Ημερομηνία: 2005 Συγγραφέας: Φιλιππούση, Ειρήνη Αντωνία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διεξάγεται μια ανάλυση της χρήσης της μητρικής γλώσσας στην τάξη αρχαρίων μαθητών οι οποίοι μαθαίνουν την Γαλλική Γλώσσα σε ένα ιδιωτικό ινστιτούτο ξένων γλωσσών. Καταρχήν, αφού προηγουμένως διευκρινίσαμε τους όρους ‘μητρική και ξένη γλώσσα’, επικεντρώνουμε την προσοχή μας στον ρόλο της πρώτης από τα αρχικά στάδια του θεσμού της εκπαίδευσης έως τις μέρες μας. Εν συνεχεία, δείχ...
Ημερομηνία: 10-2004 [2004] Συγγραφέας: Δέσποινα Κατεβαίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία επιχειρεί µια εις βάθος ανάλυση της δοµής των ασκήσεων που προορίζονται για την εκµάθηση των τεσσάρων βασικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Οι βασικές αρχές που διέπουν την καλλιέργεια αυτών των δεξιοτήτων και την δηµιουργία τέτοιων ασκήσεων έχουν υιοθετηθεί βάσει τριών προγραµµάτων σπουδών, α) Το Πρόγραµµα Σπουδών Αγγλικής του 1997, β) το Αναλυτικό Πρόγραµµα Σπουδών Αγγλικής του 2001 ...
Ημερομηνία: 9-2004 [2004] Συγγραφέας: Παναγιώτα Δ. Γκουντή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριµένη διπλωµατική εργασία έχει ως κύριο στόχο τη µελέτη της ανάπτυξης της φωνολογικής ενηµερότητας, ως προς την Αγγλική γλώσσα, τεσσάρων δυσλεκτικών µαθητών του ∆ηµοτικού σχολείου. Ο όρος φωνολογική ενηµερότητα αναφέρεται στην ικανότητα του µαθητή να κατανοεί ότι ο γραπτός λόγος χωρίζεται σε λέξεις, συλλαβές και φωνήµατα, καθώς επίσης και στη δυνατότητα να χωρίζει µια λέξη σε όλους τους φ...
Ημερομηνία: 9-2004 [2004] Συγγραφέας: Ελένη Θεοδωροπούλου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να ερευνήσει τα κίνητρα που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την συµµετοχή των εφήβων µαθητών στις ασκήσεις προφορικού λόγου στο µάθηµα των αγγλικών στην τρίτη τάξη του γυµνασίου. Επίσης, δίνει έµφαση στην θυµική πλευρά της διαδικασίας της µάθησης και στον τρόπο µε τον οποίο η πλευρά αυτή επηρεάζει την διδασκαλία του προφορικού λόγου. Τέλος, σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα π...